Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Pierog_SU42

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7
91
Uruchamianie Symulatora / Odp: Windows 8
« dnia: 12 Stycznia 2014, 14:20:22 »
Przepraszam że musiałeć tak długo czekać. Już mówię (piszę):
1.Wszystko aktualne
2.Wersja sterowników 13.251.0.0
3.Maszyna idzie z procesora.

92
Uruchamianie Symulatora / Odp: Windows 8
« dnia: 12 Stycznia 2014, 10:26:17 »
U mnie wszystko działa, tylko mam czarne kropki na reflektorach. Mój komputer:
Lenowo Z585 IdeaPad
Win 8.1 64-bit
Procesor AMD A8-4500M Radeon HD
Karty: AMD Radeon HD 7640G + 7600M
RAM 4GB

93
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 20:51:01 »
Z tego co zrozumiałem to tak: Ambient odpowiada za tło, Diffuse za rozproszenie światła, a Specular za odbicia promieni tego światła. To iz tego co zauważyłem w gmaxie to chodzi o wyrazistość i jasność modelu.

94
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 20:32:35 »
A za co one odpowiadają ? Wygooglowałem sobie i to tak: otoczenie,rozproszenie i zwierciadło.

95
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 18:30:24 »
To jak na razie wszystko rozumiem. Jeśli chodzi o to. No przerobiłem na .tga i tak to wygląda, tak wiem że mogę się pobawić współrzędnymi, i nad mapowaniem będe musiał  popracować. To bardzo dziękuję za pomoc.

96
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 18:20:48 »
Dobrze, rozumiem, przerobię model pod teksturę w .tga i będzie działać. @Sawi to o to chodzi model jest np:/models/bud2  to textura ma być w /textures/bud2. Tak??

97
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 18:00:40 »
Zwykły model domu albo jakiś innych rzeczy na początek.

Błąd ortograficzny, aż oczy bolą.
adsim

98
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 17:49:00 »
O to ładną lekturę będę miał do czytania w wolny czas, dobra, wstawiłem na td i żeby na tym była moja tekstura to mam zdjęcie przerobić na .tga i wrzucić do /texture ? Jakby kiedyś panowie się mnie spytali o liczbę trójkątow w modelu, to gdzie to można sprawdzić?

99
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 14:41:39 »
Spróbowałem i dałem za nazwą pliku .t3d i jak najeżdżam myszką to piszę "Plik t3d". Tak wiem że nie zapisuję bo inaczej export by nie musiał by być potrzebny. No dobrze sprawdzę sobie, tylko w którym miejscu mam zrobić ten wpis i jak powinien wyglądać ?

100
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 14:23:55 »
Nic panowie nie rozumiem. Ściągnąłem YAGG i odpaliłem mój model, odpaliłem skrypt, póżniej dałem export, nacisnąłem GRAB i zapisałem. I co dalej ? Na koncu jak zapisuje mam wpisać rozszerzenie .t3d? Czy jak?

101
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 14:08:38 »
To było na próbę, dla sprawdzenia jak się teksturuję, ale zapamiętam. Czyli jak ściągnę któryś z tych programów to wtedy mi zapisze ten model?? I jak wtedy mam to kopiować ?

102
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 13:57:55 »
Ten model to zwykły Mesh z tego co udało mi się odczytać. A jak to zrobić żeby był tym Editable Mesh?
//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: Box01
Anim: false
Ambient: 149.94 149.94 149.94
Diffuse: 149.94 149.94 149.94
Specular: 149.94 149.94 149.94
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: foto-nast1.jpg
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           1.15876 -2.47964 0.0 1.0
NumVerts: 24
8
-2.5 -3.12 0.0 0.639364 0.483843
2.5 -3.12 0.0 0.946 0.482115
2.5 -3.12 3.1 0.945652 0.862319

8
2.5 -3.12 3.1 0.95622 0.855072
-2.5 -3.12 3.1 0.637204 0.827199
-2.5 -3.12 0.0 0.641524 0.471747

16
2.5 -3.12 0.0 0.641524 0.475203
2.5 3.12 0.0 0.946 0.482115
2.5 3.12 3.1 0.95248 0.870399

16
2.5 3.12 3.1 0.95356 0.863487
2.5 -3.12 3.1 0.637077 0.828502
2.5 -3.12 0.0 0.637077 0.478261

32
2.5 3.12 0.0 0.678244 0.0967686
-2.5 3.12 0.0 0.94492 0.0950406
-2.5 3.12 3.1 0.9514 0.379644

32
-2.5 3.12 3.1 0.9514 0.379644
2.5 3.12 3.1 0.683644 0.457405
2.5 3.12 0.0 0.678244 0.0967686

64
-2.5 3.12 0.0 0.638587 0.475845
-2.5 -3.12 0.0 0.942633 0.483092
-2.5 -3.12 3.1 0.9532 0.864734

64
-2.5 -3.12 3.1 0.9532 0.864734
-2.5 3.12 3.1 0.637077 0.828502
-2.5 3.12 0.0 0.638587 0.475845


//---------------------------------------------------------------------------------
Parent: none
Type: Mesh
Name: dach
Anim: false
Ambient: 0.0 0.0 0.0
Diffuse: 149.94 149.94 149.94
Specular: 229.5 229.5 229.5
SelfIllum: false
Wire: false
WireSize: 1.0
Opacity: 100.0
Map: gtd1.jpg
MaxDistance: 1000
MinDistance: 0
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           1.15876 -2.47964 0.0 1.0
NumVerts: 6
4
-2.5 -3.12 3.1 0.0845411 0.785024
2.5 -3.12 3.1 0.664251 0.797101
2.5 3.12 3.1 0.664251 0.934783

4
2.5 3.12 3.1 0.664251 0.934783
-2.5 3.12 3.1 0.0748792 0.932367
-2.5 -3.12 3.1 0.0845411 0.785024


103
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 13:43:08 »
To samo, klikam, klikam i zero reakcji.

104
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 13:26:44 »
Mogę sobie klikać ile wlezie i żadnej reakcji.

105
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 13:15:03 »
Właśnie z kolegą też sprawdzałem, bo ja znam tylko podstawy w programowaniu i właśnie nic znaleść nie możemy. Proszę o to kod:
-------------------------------------------------------------------------------------
-- T3DExport.ms
-------------------------------------------------------------------------------------

fileIn (scriptDirectory+"Reset Xform.ms")
rollout T3DExport "T3d Exporter"
(
local ostream, tabs = ""

group "Options"
(
checkbox cb_exportSelOnly "Export Selected Only"
)

button btn_export "Save As..." width:100


-------------------------------------------------------------------------------------
function ExportMesh meshObj =
(

Format ("\n") 
Format ("//---------------------------------------------------------------------------------") 
Format ("\n") 

-- convertToMesh meshObj
-- resetXFormU meshObj
-- collapseStack meshObj

if (meshObj.parent!=undefined) then
(
varname= meshObj.parent.name
for i = 1 to varname.count do
if varname[i] == " " then varname[i] = "_"
Format ("Parent: %\n") varname 
)
else
Format ("Parent: none\n") 

Format ("Type: Mesh\n") varname 

varname= meshObj.name
for i = 1 to varname.count do
if varname[i] == " " then varname[i] = "_"
Format ("Name: %\n") varname 

prop= (getUserProp meshObj "Anim")
if (prop!=undefined) then
Format ("Anim: % \n") prop 
else
Format ("Anim: false \n") varname 

bHasMap= false;
if (meshObj.material!=undefined) then
(

Format ("Ambient: % % %\n") meshObj.material.ambient.r meshObj.material.ambient.g meshObj.material.ambient.b 
Format ("Diffuse: % % %\n") meshObj.material.diffuse.r meshObj.material.diffuse.g meshObj.material.diffuse.b 
Format ("Specular: % % %\n") meshObj.material.specular.r meshObj.material.specular.g meshObj.material.specular.b 
Format ("SelfIllum: %\n") (meshObj.material.selfIllumAmount>0) 
Format ("Wire: %\n") meshObj.material.wire 
Format ("WireSize: %\n") meshObj.material.wireSize 
Format ("Opacity: %\n") meshObj.material.opacity 
if ((meshObj.material.mapEnables[2]) and (meshObj.material.maps[2]!=undefined)) then
(
Format ("Map: %\n") (filenameFromPath meshObj.material.maps[2].filename) 
bHasMap= true;
)
else
(
Format ("Map: none\n") 
)

)
else
(
Format ("Ambient: % % %\n") meshObj.wireColor.r meshObj.wireColor.g meshObj.wireColor.b 
Format ("Diffuse: % % %\n") meshObj.wireColor.r meshObj.wireColor.g meshObj.wireColor.b 
Format ("Specular: 0 0 0\n") 
Format ("SelfIllum: false\n") 
Format ("Wire: false\n") 
Format ("WireSize: 0\n") 
Format ("Opacity: 100\n") 
Format ("Map: none\n") 
)

prop= (getUserProp meshObj "MaxDistance")
if (prop!=undefined) then
Format ("MaxDistance: % \n") prop 
else
Format ("MaxDistance: 1000\n") 

prop= (getUserProp meshObj "MinDistance")
if (prop!=undefined) then
Format ("MinDistance: % \n") prop 
else
Format ("MinDistance: 0\n") 

if (meshObj.parent!=undefined) then
TM= meshObj.transform * (inverse meshObj.parent.transform)
else
TM= meshObj.transform

Format ("Transform: \n")   
Format ("           % % % 0.0\n") TM.row1.x TM.row1.y TM.row1.z 
Format ("           % % % 0.0\n") TM.row2.x TM.row2.y TM.row2.z 
Format ("           % % % 0.0\n") TM.row3.x TM.row3.y TM.row3.z 
Format ("           % % % 1.0\n") TM.row4.x TM.row4.y TM.row4.z 

Format ("NumVerts: % \n") (meshObj.numFaces*3) 

update meshObj true true true
if (meshObj.numFaces) > 0 then
(
if (bHasMap==true) then
(
for i = 1 to (meshObj.numFaces) do
(

Format ("% \n") (getFaceSmoothGroup meshObj i) 

vrt= (GetVert meshObj (GetFace meshObj i).x )*(inverse meshObj.transform)
Format ("% ") (vrt.x) 
Format ("% ") (vrt.y) 
Format ("% ") (vrt.z) 
Format ("% ") ((GetTVert meshObj (GetTVFace meshObj i).x ).x) 
Format ("% \n") ((GetTVert meshObj (GetTVFace meshObj i).x ).y) 

vrt= (GetVert meshObj (GetFace meshObj i).y )*(inverse meshObj.transform)
Format ("% ") (vrt.x) 
Format ("% ") (vrt.y) 
Format ("% ") (vrt.z) 
Format ("% ") ((GetTVert meshObj (GetTVFace meshObj i).y ).x) 
Format ("% \n") ((GetTVert meshObj (GetTVFace meshObj i).y ).y) 

vrt= (GetVert meshObj (GetFace meshObj i).z )*(inverse meshObj.transform)
Format ("% ") (vrt.x) 
Format ("% ") (vrt.y) 
Format ("% ") (vrt.z) 
Format ("% ") ((GetTVert meshObj (GetTVFace meshObj i).z ).x) 
Format ("% \n") ((GetTVert meshObj (GetTVFace meshObj i).z ).y) 
Format ("\n") 
)
)
else
(
for i = 1 to (meshObj.numFaces) do
(
Format ("% \n") (getFaceSmoothGroup meshObj i) 

vrt= (GetVert meshObj (GetFace meshObj i).x )*(inverse meshObj.transform)
Format ("% ") (vrt.x) 
Format ("% ") (vrt.y) 
Format ("% ") (vrt.z) 
Format ("0 ") 
Format ("0 \n") 

vrt= (GetVert meshObj (GetFace meshObj i).y )*(inverse meshObj.transform)
Format ("% ") (vrt.x) 
Format ("% ") (vrt.y) 
Format ("% ") (vrt.z) 
Format ("0 ") 
Format ("0 \n") 

vrt= (GetVert meshObj (GetFace meshObj i).z )*(inverse meshObj.transform)
Format ("% ") (vrt.x) 
Format ("% ") (vrt.y) 
Format ("% ") (vrt.z) 
Format ("0 ") 
Format ("0 \n") 
Format ("\n") 
)
)
)

)

-------------------------------------------------------------------------------------
function ExportPoint ptObj =
(
Format ("\n") 
Format ("//---------------------------------------------------------------------------------") 
Format ("\n") 

-- resetXFormU ptObj
-- collapseStack ptObj

if (ptObj.parent!=undefined) then
(
varname= ptObj.parent.name
for i = 1 to varname.count do
if varname[i] == " " then varname[i] = "_"
Format ("Parent: %\n") varname 
)
else
Format ("Parent: none\n") 

Format ("Type: Point\n") varname 

varname= ptObj.name
for i = 1 to varname.count do
if varname[i] == " " then varname[i] = "_"
Format ("Name: %\n") varname 

prop= (getUserProp ptObj "Anim")
if (prop!=undefined) then
Format ("Anim: % \n") prop 
else
Format ("Anim: false \n") varname 


Format ("Diffuse: % % %\n") ptObj.wireColor.r ptObj.wireColor.g ptObj.wireColor.b 

Format ("SelfIllum: true\n") 

prop= (getUserProp ptObj "MaxDistance")
if (prop!=undefined) then
Format ("MaxDistance: % \n") prop 
else
Format ("MaxDistance: 1000\n") 

prop= (getUserProp ptObj "MinDistance")
if (prop!=undefined) then
Format ("MinDistance: % \n") prop 
else
Format ("MinDistance: 0\n") 

if (ptObj.parent!=undefined) then
TM= ptObj.transform * (inverse ptObj.parent.transform)
else
TM= ptObj.transform

Format ("Transform: \n")   
Format ("           % % % 0.0\n") TM.row1.x TM.row1.y TM.row1.z 
Format ("           % % % 0.0\n") TM.row2.x TM.row2.y TM.row2.z 
Format ("           % % % 0.0\n") TM.row3.x TM.row3.y TM.row3.z 
Format ("           % % % 1.0\n") TM.row4.x TM.row4.y TM.row4.z 

)
--McZapkie-050702:export stozka swiatla
-------------------------------------------------------------------------------------
function ExportFreeSpot fsObj =
(
Format ("\n") 
Format ("//---------------------------------------------------------------------------------") 
Format ("\n") 

if (fsObj.parent!=undefined) then
(
varname= fsObj.parent.name
for i = 1 to varname.count do
if varname[i] == " " then varname[i] = "_"
Format ("Parent: %\n") varname 
)
else
Format ("Parent: none\n") 

Format ("Type: FreeSpotLight\n") varname 

varname= fsObj.name
for i = 1 to varname.count do
if varname[i] == " " then varname[i] = "_"
Format ("Name: %\n") varname 

prop= (getUserProp fsObj "Anim")
if (prop!=undefined) then
Format ("Anim: % \n") prop 
else
Format ("Anim: false \n") varname 


Format ("Diffuse: % % %\n") fsObj.rgb.r fsObj.rgb.g fsObj.rgb.b 

Format ("SelfIllum: true\n") 

varname= fsObj.nearAttenStart
Format ("NearAttenStart: %\n") varname 
varname= fsObj.nearAttenEnd
Format ("NearAttenEnd: %\n") varname 
varname= fsObj.useNearAtten
Format ("UseNearAtten: %\n") varname 
varname= fsObj.attenDecay
Format ("FarAttenDecayType: %\n") varname 
varname= fsObj.DecayRadius
Format ("FarDecayRadius: %\n") varname 
varname= fsObj.falloff
Format ("FalloffAngle: %\n") varname 
varname= fsObj.hotspot
Format ("HotspotAngle: %\n") varname               
             
prop= (getUserProp fsObj "MaxDistance")
if (prop!=undefined) then
Format ("MaxDistance: % \n") prop 
else
Format ("MaxDistance: 1000\n") 

prop= (getUserProp fsObj "MinDistance")
if (prop!=undefined) then
Format ("MinDistance: % \n") prop 
else
Format ("MinDistance: 0\n") 

if (fsObj.parent!=undefined) then
TM= fsObj.transform * (inverse fsObj.parent.transform)
else
TM= fsObj.transform

Format ("Transform: \n")   
Format ("           % % % 0.0\n") TM.row1.x TM.row1.y TM.row1.z 
Format ("           % % % 0.0\n") TM.row2.x TM.row2.y TM.row2.z 
Format ("           % % % 0.0\n") TM.row3.x TM.row3.y TM.row3.z 
Format ("           % % % 1.0\n") TM.row4.x TM.row4.y TM.row4.z 

)



-------------------------------------------------------------------------------------
function ExportNode node =
(
if SuperClassOf node == GeometryClass and ClassOf node == Editable_mesh then
ExportMesh node
if SuperClassOf node == Helper and ClassOf node == Point then
ExportPoint node
if SuperClassOf node == Light and ClassOf node == FreeSpot  then
ExportFreeSpot node

return true
)

-------------------------------------------------------------------------------------
function RecursiveExportNode node =
(
if (ExportNode node) == false then
return false

for child in node.children do
RecursiveExportNode child

)

-------------------------------------------------------------------------------------
function ExportT3D =
(

if cb_exportSelOnly.checked then
(
for node in selection do
ExportNode node
)
else
(
for node in rootnode.children do
RecursiveExportNode node
)
)

-------------------------------------------------------------------------------------


-------------------------------------------------------------------------------------
on btn_export pressed do
(
ExportT3D()
)

) -- End T3DExport

106
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 11 Stycznia 2014, 10:34:04 »
No to tak wypakowałem, odpalam w gmax-ie main.ms. Pierwsze co się rzuciło w oczy to to że jest odchudzony od tamtych (załącznik 1), a drugie że teraz wyskoczył inny błąd (załącznik 2) jak próbuję exportować. A po oznaczeniu "Export Selected Only" i naciśnięciu Save as... w ogóle nie reaguje i mogę sobie klikać ile wlezie.

107
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 10 Stycznia 2014, 16:13:25 »
Tak, mam to zrobione (załącznik). A ten drugi folder to już był od samego początku od zainstalowania gmaxa.

108
Pomoc w tworzeniu / Odp: Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 10 Stycznia 2014, 07:54:37 »
Powinny ale nie dzialaja.Wläczają się ale przekonwertować nie chcą. To nie wiem co może być. Dzisiaj sprawdzę jeszcze raz. Skrypty wrzucalem do folderu script który jest w folderze z gmax-em. Sorry za ortografie ale pisze z telefonu.   

109
Pomoc w tworzeniu / Problemy z skryptami z gmax
« dnia: 09 Stycznia 2014, 20:48:42 »
Witam. Problem jest następujący, ze strony downoland-u ściągnąłem pierwszy skrypt do gmaxa  i nie działał, później ściągałem następny ten też nie działał i tak sprawdzając wszystkie, w każdym się wyświetla następujący error (załącznik). Tak wiem, jest to opisane w jednym z wątków gdzie napisano że jest to pod 3ds maxa. Więc jak? Skrypty które są zrobione pod gmax-a nie wcale do niego? Jeśli można to na internecie gdzieś są skrypty do gmax-a, gdzie można model przekonwertować do t3d ? Albo ktoś wie jak to można naprawić? Czy mam się przerzucic na 3ds max-a. A jeśli chodzi o przerzucenie się na 3ds max-a to znalazłem wersje "studencką" która jest darmowa, ale z ograniczeniem czasowym na 3 lata. Link: http://www.autodesk.com/education/free-software/3ds-max

110
Tabor / Odp: Nazwa pliku dźwiękowego z muzyczką od SM42, SU45.
« dnia: 03 Stycznia 2014, 20:46:25 »
No racja, gustów jest dużo od rodzajów muzyki począwszy po wykonawców. To może napisać tutorial (nawet sam mogę napisać) jak to zrobić?

111
Tabor / Odp: Nazwa pliku dźwiękowego z muzyczką od SM42, SU45.
« dnia: 03 Stycznia 2014, 20:16:25 »
Nie spotkałem się dotychczas z formatem mp3 w symku. Złóż sobie listę z iluś tam kawałków i zapisz ją w wav.
Dobra, wszystko pięknie chodzi, znaczy gra. Też dziękuje. A panowie a może, by tak tworzyć różne takie "playlisty"(posegregowane gatunkami muzycznymi lub wykonawcami) i publikować na forum. I wtedy każdy z użytkowników, by mógł sobie pobrać taką playlistę i zainstalować według jego gustów muzycznych?

112
Tabor / Odp: Nazwa pliku dźwiękowego z muzyczką od SM42, SU45.
« dnia: 03 Stycznia 2014, 19:43:01 »
Tylko w formacie .wav ?? Bo jak dałem wpis z formatem MP3 to MaSzynę wywaliło.

113
Tabor / Odp: Nazwa pliku dźwiękowego z muzyczką od SM42, SU45.
« dnia: 03 Stycznia 2014, 19:23:00 »
A tak w ogóle to można dodać inną? Na przykład chciałbym swoją wstawić i żeby tam ta oryginalna też była, to gdzie mogę znaleść wpis do tego "radyjka".

114
Publikacje / Tekstury by Pierog_SU42
« dnia: 03 Stycznia 2014, 09:42:38 »
Witam, przedstawiam teksturę lokomotywy SM42-2303 przewoźnika prywatnego Orion Kolej, w malowaniu niebieskim.
Autor zdjęć:  Adrian Podleski z forum Polish Trainz Team Podlesky, w MaSzynie za pośrednictwem hanysa.



115
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Powiewająca flaga
« dnia: 30 Grudnia 2013, 12:58:38 »
Ja z matmy dobry nie jestem, to sobie daruje jak na razie może kiedyś do tego powrócę. Więc bardzo dziękuję za wytłumaczenie. Można zamknąć.

Zamykam.
Benek

116
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Powiewająca flaga
« dnia: 30 Grudnia 2013, 12:26:21 »
Czyli zbytnio bardzo dużo roboty z tym. Szczerze? To nie wiem co zrobić. Ale przy tym jak ja nawet podstaw nie znam to sobie daruje, chyba że gdzieś jest wątek na ten temat to bym się podszkolił. A jakby ktoś chce zobaczyć jak to wygląda po wyrenderowaniu to zamieszczam link:
&feature=

117
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Powiewająca flaga
« dnia: 30 Grudnia 2013, 11:59:24 »
Tą trawę to widziałem na Elektrociepłowni w Dobrym, tam też się kołysze. A jakby to zrobić w gmax? Mam gmax'a niby wiem jak postawić tego cube ale co dalej zrobić to nie mam pojęcia. A nawet jakby się udało zrobić to jak później? Jakieś wpisy trzeba było dodać do tego wind?
Witam, chciałem się zapytać czy można byłoby zrobić w MaSzynie powiewającą flagę ( tak jak np: działająca elektrownia wiatrowa w Bałtyku).
Jakbyś flagę podzielił na wiele elementów i próbował nimi zasymulować trzepotanie flagi, to może by to wyszło.
Chodzi o to co w załączniku? Bo w Blenderze to się tak dzieli i później dodaje wiatr.

118
Poszukuję, chcę zrobić / Powiewająca flaga
« dnia: 30 Grudnia 2013, 11:10:54 »
Witam, chciałem się zapytać czy można byłoby zrobić w MaSzynie powiewającą flagę ( tak jak np: działająca elektrownia wiatrowa w Bałtyku). Oczywiście mam tą flagę zrobioną i animację, ale to jest zrobione w blenderze i czy ktoś by mógł mi powiedzieć jak to przekonwertować do formatu takiego żeby działało to w MaSzynie. W załączniku screen. Tu na przykładzie jest flaga Polski ale można dać inną teksturę. 

Przepraszam, jakby można przenieść do właściwego działu bo mi się pomyliło.Dziękuje

119
Pomoc doraźna / Odp: Minimalizacja/utrwalanie Symulacji
« dnia: 28 Grudnia 2013, 11:03:44 »
Ja czasem używam kombinacji Alt+Tab.
W Windows 8 i 8.1 tylko Alt wystarczy wcisnąć a Tab jest od wybierania tego co masz uruchomione  na pasku.

120
Siódemeczka podczas jazdy.
1. Wyjazd z Drawinowa
2-4. Jazda do stacji końcowej (Alakowice)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7