Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - EP08_015

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
121
Na warsztacie / Odp: Drawinowo - modyfikacje sterowania
« dnia: 20 Stycznia 2018, 18:38:54 »
NIe bardzo było gdzie się z postem wstrzelić, wiec pisze tu.

Robi się korek na nocnej wersji drawinowa w strone WDZ. WDZ nie wpuszczają składu towarowego z eu07 15xx, który wyjezdza z Grabowka. Dzieje się to na czystym symku+wszystkie pathe i najnowsze exe od tmj. Ale na oryginalnym exe tez się to dzieje wiec wersja exe nie gra tu większej roli. Loga o ile komukolwiek zechce się spojzec, pakuje rarem.

Wersja nocna jest całkowicie posypana. Nieprzejezdna. W strone grodziska to zdycha pospiech, a towarowy z WDT do Gr wjezdza w perony zamiast pospiecha.

122
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 20 Stycznia 2018, 14:30:09 »
Rainsted czasami fixuje. Mi tez nie zawsze wyswietla sklady. Wyedy trzeba zamknac i ponownie go uruchomic.

123
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 16 Stycznia 2018, 20:21:24 »
Kontrolki nastawy hamulca dzialaja i już sa wprowadzone.

124
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 13 Stycznia 2018, 14:43:31 »
Z tego co pozdze mi pisal powiem, ze beda kolejne pojedyncze scenariusze na calym odcinku. Kiedy? Nie wiadomo. Autor robi te scn juz ponad 10 lat i ma poprostu dosc. Napewno pomoc byla by mile widziana, jednak o taka tu trudno. Malo kto zna i rozumie eventy. Ja dlatego sobie zatrzymalem poprzednie wersje scn i dzialaja ale tylko na exe z patha.

125
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 03 Stycznia 2018, 16:41:34 »
No u mnie wysypu nie mam ale mam literowke w 6bb mmd kibelka 2000 i po jej usunieciu okazuje się ze nastawnik zamiast krecic się to wylatuje w kosmos. U was tez tak jest w kabinie b?

126
Inne niekolejowe / Odp: Train Driver 2
« dnia: 02 Stycznia 2018, 20:21:47 »
Tam gdzie jest kasa tam konczy sie wszystko.  A wystarczylo by zeby td2 byl darmowy, i pewnie nie bylo by tematu.

127
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 01 Stycznia 2018, 00:20:30 »
Przepraszam ze w tym watku. Ale tak na luzie chcialbym zlozyc autorowi scenerii najlepsze zyczenia na ten nowy rok juz 2018, wszelkiej pomyslnosci w zyciu prywatnym i zawodowym a takze by jego niestrudzony wysilek przynosil maszej spolecznosci jak majlepsze owoce, czego doswiadczamy juz teraz. Powodzenia kolego.

Nowy rok to misja na wlokniarzu do lk prowadzonym przez Eu07a. Dotarl do celu.

128
Bieżące Symulatorowe / Odp: Zakończenie wspólpracy.
« dnia: 26 Grudnia 2017, 13:20:22 »
Nie spinajcie sie w swieta. Zaczekajcie z tym tydzien i przemyslcie swoje dalsze dzialania. Co do jakosci, ja sie tym nie przejmuje ze cos odbiega od standartow nazuconych odgornie, a i tak ludzie wysylaja do mnie pw i prosby o przywrocenie choma co uczynilem. Ktos kto niechce trzymac sie standartow niech publikuje we wlasnym zakresie. Pozostale kwestie bedace powodem tej swiatecznej spiny proponuje przemyslec i przelozyc na pozniej. Moze po nowym roku? Jak bedziemy po kilku glebszych.

Kolego Q. Jak im nie pasuje jakosc, jaka oferujesz, zawsze pizostaje Twoja strona, ktora czesto odwiedzam.
Pozdrawiam wszystkich bez wyjatku.

129
Ok niech ci bedzie. Jestem skonczonym idiota i kretynem a takze skoro nim jestem to przyjmuje do wiadomosci fakt ze jakas istota niewidzialna ludzkim okiem np aniol lub demon albo kosmita, po postawieniu loka na szyny, dokonala zalaczenia wszystkich obwodow sterowania po czym ruszyla z miejsca i po drodze zbijala czuwak i shp ignorujac przy tym wszystkie napotkane sygnaly. W koncu slychac bylo silniki co nie?

Litosci... jak w zbiegajacym pojezdzie moga byc slyszalne silniki i jak na zatrzymanie pojazdu zbiegajacego moze miec wplyw odciecie zasilania w sieci?

130
I tylko to no ale podobno uslyszano silnik itd...

Cyt. . W lokomotywie uruchomił się silnik i maszyna zaczęła jechać.
Koniec cytatu.

Chcesz mi powiedziec ze to mozliwe? To wlasnie jest dla mnie stek bzdur a nie to ze sie poprostu mogla stoczyc luzem.

131
Jak to mozliwe? Co z urzadzeniami czuwania? Czy zakladajac ze lok jest wyluzowany i sa wylaczone wszelkie obwoty z bateria wlaczmie, czy pomimo tego urzadzenia czuwania dzialaja? Bo wydaje mi sie ze raczej nie o lok zachowuje sie jak wyluzowany wagon. Urzadzenia czuwania zalaczaja sie po zalaczeniu baterii i ustawieniu kierunku.

Dla mnie to stek bzdur a dziennikarz nie ma pojecia o budowie i dzialaniu loka.

132
Daje exe na którym kaliska działa w 100%. Wpisy do cieni itp. na tym exe nie dzialaja, bo to exe nie zawiera tego. Jest to exe "z patha". Na tym exe także notuje wyższy fps, bo nie zawiera "bajerów" graficznych. Jeśli kolego uprzesz się na exe z cieniami, to nie spodziewaj się stabilnego działania, bo to będzie dopiero do nowych exe dostosowywane w tym miesiącu przez Pozdzego.

Możesz odpalać na najnowszych tez ale to bardziej w celu testowym, by wychwycić max bledow w działaniu ai.

133
Tabor / Odp: Problem z ET40
« dnia: 26 Listopada 2017, 11:16:11 »
Na td laduje obok loka i trzeba przez f5 wejsc.

134
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 23 Listopada 2017, 20:40:22 »
Pamietajcie o exe. Tylko to z pacza. Na innych sa cyrki. Ja pezejechalem tego towara z olechowa na owi tego na byku z ow do olechowa. Fakt brakuje mi tych scenariuszy karsznickich co byly wczesniej. Ale te co sa to sa przejezdne. Na tym et42 raz mialem ponad 1,5h opiznienia. Ten pospiech... boli ale sposob taki jest ze mozna zjesc kolacje, rozpalic w piecu, wykapac sie, nakarmic psa i akurat bedzie jeszcze troche czasu do odjazdu.

135
Tabor kolejowy / Odp: Ogrzewanie skladu.
« dnia: 23 Listopada 2017, 08:18:22 »
To co dobre poszlo na zlom czyli poczciwe su45. Teraz nie maja czym ciagnac. Latem wszystko bangla ale jak przyjdzie jesien... efekty widac. W te sobote wracam. Zobaczymy jak teraz pojdzie. To co nowe i ladne z zewnatrz nie zawsze oznacza ze dobre. Poraz kolejny nie ma to jak stara moze i kanciata ale za to sprawdzona i prosta konstrukcja.

136
Na warsztacie / Odp: Kaliska - sceneria do pobrania w pierwszym poście!
« dnia: 12 Listopada 2017, 17:20:37 »
Nie stosuj nigdy najnowszego exeka. Jedynie to z paczki to skończysz. A co do tych postojow, wczoraj zlapalem 1h40min opóźnienia. Byłem przetrzymywany ponad 20 min w Olechowie, później w Lublinku długo dość. W Skalmierzycach tez sporo czasu około 20 minut az Pospiech dotrze na miejsce. Zebralo się.

137
Bieżące kolejowe / Odp: Prędkość wykonywania manewrów
« dnia: 11 Listopada 2017, 17:56:19 »
No troszkę zboczyliśmy. ALe jako laik mogę stawiac trudne/ banalne/smieszne pytania, zwłaszcza ze odpowiedz dostaje od osob, dla których to wszystko jest banalnie smieszne.  Mam nadzieje ze tu glownie będą udzielać odpowiedzi osoby "w zawodzie".
Ciag dalszy pytan o predkosc.

Jak często sprawdzane sa tasmy?
Co by się stało, jakby taka tasma tajemniczo zaginela, uszkodzila się itd.?
Skoro urządzenia pomiarowe bywaja nieprecycyjne lub mogą być nieprecyzyjnie odczytywane, to czemu nie ma w przepisach jakiejś maksymalnej granicy przekroczenia?
Co oznaczalo w praktyce stosowanie wskaźnika z litera W i S czyli stosować skrocony lub wydluzony czas jazdy, skoro nie wolno przekraczać nawet o 1km/h predkosci? Wiem ze w starych zielonych WOS byl podany czas skrocony i normalny.
Jeśli maszynista widzi ze zwieksza opóźnienie, co może zrobić by je zmniejszyć, skoro nie wolno szybkości przekroczyć?

138
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 05 Listopada 2017, 06:44:17 »
Bede wdzieczny. Jak juz zadziala to podesle calosc w temacie o sn61. Przydalby sie magik teksturowy co by tekstury ogarnal. Ja w tym jestem giga kiepski. Wersje 86 wystawilem w tescie. To ta z tym nosem. W zasadzie do moich drobiazgow dodaje include modelu Szoguniastego i wychodzi calosc. Bardzo przydatna opcja w exe.

Dziala. Wzialem patyki z ET21 i działa.

139
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 30 Października 2017, 18:22:20 »
Tak wygląda problem z tym pantografem.

https://youtu.be/4dvXE5NDaqg

140
Podstawa by kola się krecily  w starych modelach to dodanie do mmd sekcji animacji.

Np. dla SM31 jest > animations: 6 0 0 4 2 0 -1

Model modelem ale by na nowych exe wszystko dzialalo, musisz mieć aktualne mmd i fiz. Dawniej były pliki .chk.
Brak aktualnych plikow może skutkować tym, ze może wystepowac brak animacji np. pantografu lub kol. Już to przerabiałem wlasnie na starszym modelu.

141
Wydział zamówień / Odp: Dzwieki pod universale
« dnia: 21 Października 2017, 10:54:57 »
Niesamowite. Ja tylko zapytalem o sens zastosowania dzwieku a tu zaraz na mnie wsiedliscie. Nie wiedzialem ze nie wolno tu dyskutowac. Ladny przyklad dajemy innym. Wspaniale sie tu wzajemnie szanujemy zwlaszcza my ktorzy tu robimy lub robilismy najwiecej. St44 ladnie sie stelemu podlizales. Dostaniesz lajka za to.

A teraz do rzeczy. Moja wypiwiedz nie miala charakteru krytyki tego co robi lub chce zrobic stel z dzwiekami do uniwersali. Miala raczej charakter zapytania zwlaszcza z powodu zbyt szybkiej animacji elementow animowanych a co za tym idzie dlugosc dzwieku do dlugosci animacji np szmeru przy otwieraniu okna. Ale skoro problem z animacja jest rozwiazany to nie ma powodu dalej o tym rozmawiac tylko to rozwiazanie wprowadzic i zastosowac.

142
Wydział zamówień / Odp: Dzwieki pod universale
« dnia: 21 Października 2017, 08:31:21 »
No to jesli ustawiles predkosc to jest sens. Mogles od razu tak napisac a nie zaraz wyjezdzac z haslem w stylu NIE DYSKUTUJ. Po to jest forum by dyskutowac. Z pozycji CZERWONEGO takich hasel nie wypada zucac. Chyba Ze wprowadzacie absolutna dyktature to ok. A dyskutowac lubie i bede bo po to tu jestesmy wszyscy.

143
Wydział zamówień / Odp: Dzwieki pod universale
« dnia: 20 Października 2017, 21:24:35 »
A czy jest sens? Stan uniwersala to on i off bez plynnej animacji. Wczesniej bylo fajniej. Okna otwieraly sie wolniej i plynniej. Mozna bylo sobie uhylic tyle ile sie chcialo. Teraz w ulamek sekundy jest stan on lub off. Nawet bys nie uslyszal dzwieku albo bylby spozniony wzgledem animacji. A co do uniwersali to mozma by każdemu dopiac kontrolke stanu np do wszelakich pidswietlen i bajerow po to zeby na sile nie uzywac np kontrolek drzwi do dodatkowego pidswietlenia.

144
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Wentylatory kabinowe w EU07/ET41
« dnia: 29 Września 2017, 18:20:57 »
Wszystkie pochodzą z 303e-386 z lat około 95`. Skanowane ze starego albumu kiedy to zdjęcia robilo się fiedem3 z klisza.

145
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 28 Lipca 2017, 06:19:54 »
Tak to wyglada u mnie. I tak efekt niezwykly. Tyle lat na to czekalismy. Popatrzylem jak to wyglada z perspektywy pasazera. I o to efekt. Brawo Tmj brawo Milek7.
https://youtu.be/YcBnQ8ReTC0
https://youtu.be/E0-X6piIqHQ
https://youtu.be/drkF2y3LCxs

A tu kiedy jest zachod i slonce od tylu https://youtu.be/5N5DORHPOvM

Przy okacji ktos ma sprawdzone ustawienia shadowtune? U mnie jest jak jest przy rozdzialce 4092 jako powierzchni mapy.
Nie patrzcie na stare chlodnie. To taki sposob na nasmiewanie sie z firmy w ktorej jestesmy niewolnikami.

146
Pomoc w tworzeniu / Odp: Usprawnianie starego taboru
« dnia: 23 Czerwca 2017, 21:25:10 »
Krzysiek nie ma co nie przegadamy ich. Wola zakilliwac wiele godzin czyjejs roboty i juz. Tabor historyczny na zlom. Chmikuj.pl rulez. Kto bedzie chcial to sobie pobierze cos starszej daty. Jak ja to zwykle mawialem? "U mnie dziala reszcie nie musi".

147
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 17 Kwietnia 2017, 10:04:23 »
Zainstaluj pakiety redystrybuacyjne. Bo wlasnie tego ci brakuje. Vcredist... Odpowiednie dla x32 i x64. W przypadku x64 biblioteki pythona. Wszystko w pierwszym poscie.

148
Na warsztacie / Odp: Metro bałtyckie
« dnia: 15 Kwietnia 2017, 15:13:37 »
Koledzy czemu nie chcecie sie dogadac z kolegami z trainz i model serii 80 sobie zaimpirtowac. Oczywiscie tekstury radzieckie na poczatek.

150
Jak zrobisz to beda napewno. Powodzenia.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6