Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Balaclava

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 23
61
Pomoc w tworzeniu / Odp: Tworzenie modeli od podstaw
« dnia: 11 Września 2021, 10:16:38 »
Najlepiej nauczyć się robić to samemu. Dam przykład:
Kiedy robiłem jeszcze scenerię KPK-LK, nie umiałem w ogóle modelować. Zrobiłem więc zdjęcia obiektów i zacząłem szukać modelarza. Niestety nikt chętny przez pół roku się nie znalazł, więc siłą rzeczy i tak musiałem nauczyć się modelować. Jakbym tego nie zrobił, to zapewne do dziś nie miałbym co na scenerię wstawić, bo inne osoby są nazjwyczajniej zajęte swoimi projektami (i nie ma w tym nic złego oczywiście).

62
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 03 Września 2021, 22:50:24 »
Czy dużym problemem byłoby klikalne wskazywanie tekstur repli w imporcie, zamiast wpisywanie ścieżki?
W nowej wersji będzie to trochę ułatwione, bo wystarczylo będzie podanie ścieżki relatywnej bez rozszerzenia. Dodatkowo na obiektach wspoldzielacych ten sam index repla będzie pusty materiał, gdzie będzie można se wstawić teksturke "jakoktochce".

Kiedy nową wersja będzie to nie wiem - zrealizowałem w sumie większość, jak nie wszystkie sugerowane poprawki, ale przy okazji rozgrzebalem inne i tak sobie to leży. Na horyzoncie blender 3.0, pewnie trzeba będzie dostosować addona i wtedy może pojawi się update.

Pozdrawiam.

63
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 17 Lipca 2021, 18:12:22 »
Import scenerii to chyba nawet nie działa w tej wersji. Nowa wersja skryptu będzie miała juz cos bardziej stabilnego

64
Infrastruktura kolejowa / Materiały do koszów semaforowych
« dnia: 27 Maja 2021, 20:03:28 »
Nie mogę dać modeli, ale screenami które mogą pomóc w wymodelowaniu koszow na semaforki juz moge poratowac.
Archiwum zawiera screeny: kosza na 5 komor, kosza na 3 komory, kosza na top - krotka wersja, kosza na top - dluga wersja, segment pomostu oraz 2 typy drabin.

Zdrowia życze
krzysiuup vel Balaclava

65
Bocznica / Odp: l053 - zalesianie
« dnia: 31 Marca 2021, 20:33:11 »

66
Pomoc doraźna / Odp: Edytowanie plików E3d w notatniku
« dnia: 28 Marca 2021, 19:20:18 »
Zapraszam do blendera, są moje skrypty, chce poczuć się potrzebny :}

67
Symulator / Odp: Addon do Blendera
« dnia: 27 Marca 2021, 21:06:04 »
Aktualizacja 27-03-2021

- eksperymentalnie, zgodność z nowymi ficzerami wprowadzonymi jakiś czas temu do T3D, mianowice eksport i import indeksowanej geometrii. Do opcji eksportu dodany został przełącznik Export face indices. Domyślnie jest on włączony. Wyłączenie go uruchomi tradycyjny eksport, tj. trójkąty z maskami wygładzania.

- rozgrzebany import/eksport SCN oraz zalążek narzędzi edycyjnych do scenerii. Coś tam niby działa, ale na razie niestabilnie. Zalecam nie używać.

Link do pobrania najnowszej wersji znajduje się w pierwszym poście.

68
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 17 Marca 2021, 19:44:50 »
Podeślij plik który importujesz.

69
Bieżące kolejowe / Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« dnia: 13 Marca 2021, 10:16:13 »
Moje stanowisko w tej sprawie jest takie, że zgody faktycznie udzieliłem, mimo iż nie użyłem nigdzie słowa "zezwalam", ale jednak polecenie użycia skórki 001 mogło być tak zinterpretowane. W modzie znajduje się kilka innych moich skórek, ale na prawdę zwisa mi to i niech sobie są. Za to bardziej ciekawi mnie sprawa zgody od innych współtwórców. No i trochę mi śmierdzi że mod został opublikowany na zewnętrznej stronie, a autor nawet nie wspomniał o jego publikacji na naszym forum.

70
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 16 Lutego 2021, 10:21:04 »
Trzeba podać rozszerzenie. Poprawie to tak zeby sam sobie dopasowal, ale na razie trzeba podawac jawnie

71
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 13 Lutego 2021, 14:47:39 »
Tak, weszła. I tak właśnie przypuszczałem że masz stary plik

72
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 13 Lutego 2021, 14:21:18 »
Pewnie w inpucie masz wpisane 255 (tam chyba jest soft limit i da sie wpisac wiecej).

73
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 13 Lutego 2021, 14:13:34 »
Zdaje się że sprowadzałem do zakresu 0-1, ale nie pamiętam. Zaraz to obejrze

74
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 12 Lutego 2021, 21:18:44 »
Co to znaczy "buguje się"? Wyskakuje jakiś błąd? Czy po prostu zawiesza się na dłuższą chwile? Jak to drugie, to normalna sprawa. Trzeba chwilkę poczekać i powinno się po jakimś czasie załadować.

75
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 12 Lutego 2021, 16:21:28 »
Tak, można pobrać w stosownym wątku (link w moim podpisie)

76
Pomoc doraźna / Odp: Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 10 Lutego 2021, 21:25:48 »
Import trójkątów poprzez import scm/scn. Co prawda mesh importuje, ale nie robi materiału, przez co cały teren trzeba oteksturować od nowa.

U mnie działa :P Co konkretnie próbujesz zaimportować, jaki plik? Pokaż też screena blendera po takim imporcie.

77
Pomoc doraźna / Odp: Odp: Addon do Blendera
« dnia: 10 Lutego 2021, 19:51:49 »
Spróbuj przeinstalować z najnowszej wersji, poprawiłem to :)

78
Pomoc doraźna / Addon do Blendera - problemy i życzenia
« dnia: 10 Lutego 2021, 18:32:30 »
Tutaj proszę zgłaszać błędy związane z niedziałaniem blenderowych skryptów. I życzenia też mile widziane.

Wątek wydawniczy skryptów znajduje się tutaj

79
Bocznica / Odp: Odp: Addon do Blendera
« dnia: 10 Lutego 2021, 18:29:08 »
Zapraszam do pobrania poprawki, aktualizacja linku w pierwszym poście.

80
Bocznica / Odp: Odp: Addon do Blendera
« dnia: 09 Lutego 2021, 17:47:26 »
Możesz podać jaki błąd wyskakuje przy imporcie E3D?

81
Bocznica / Odp: Odp: Addon do Blendera
« dnia: 08 Lutego 2021, 22:03:53 »
Dziwna sytuacja, bo zainstalowalem te pluginy z linku ktory podales na czystym blenderze i importuje bez problemu. Moze folder eu07_tools jest pusty? Sprawdz prosze.

82
Bocznica / Odp: Odp: Addon do Blendera
« dnia: 29 Listopada 2020, 12:27:27 »
Tak, myślałem ze pobranie repo przez zip zaciąga też pliki z submodules, niestety tak nie jest. Będzie trzeba coś innego wymyślić żeby zmiany wypchniete na repo userzy mogli od razu pobrac u siebie. Jakies pomysly?

83
Bocznica / Odp: Addon do Blendera
« dnia: 14 Listopada 2020, 21:25:04 »
Chciałbym was poprosić o koncert życzeń nt. edytora scenerii w Blenderze. Mam teraz czas i chęci na zabawę w skryptowanie a w końcu jakieś porządne narzędzie do tego by się przydało.

84
Bocznica / Odp: Addon do Blendera
« dnia: 06 Listopada 2020, 18:22:56 »
Od teraz addon pobiera się jako aktualny stan repozytorium. Zawarte są w nim wszystkie zależności potrzebne do prawidłowego działania. Zaktualizowany link w pierwszym poście.
Zgłoszone poprawki wprowadzane na bieżąco, są dostępne dla was praktycznie natychmiastowo po wypchnięciu przeze mnie zmian na gita

85
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Linia 198
« dnia: 05 Października 2020, 23:14:52 »
Model dworca z Pyskowic chcę sobie wymodelować "po godzinach". Reszta tych kilkunastu budynków to jakie konkretnie?

86
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 27 Września 2020, 10:03:20 »
Czy będzie opcja tworzenia modyfikacji (wstawienie modelu pojazdu we własnym zakresie) w trybie jednoosobowym, czy bardziej zamknięty jak TD2?
Cytując oficjalne stanowisko SimRail S.A z komentarzy pod trailerem na kanale PlayWay:
Cytuj
Yes, they are in plans

87
Inne niekolejowe / Odp: SimRail2021 - Czyli Polski Symulator PKP
« dnia: 27 Września 2020, 09:49:25 »
@Finder

Fanpage na FB jest: SimKol Symulatory Kolejowe.

Odpowiem tylko na te pytania na które mogę i które nie są tajemnicą firmy:
Jesteśmy w stanie zasymulować każdy rodzaj urządzeń srk.
500km tras: CMK + Katowice-Sędziszów (będzie rozbudowywane)

88
Bieżące kolejowe / Odp: Polski tabor w BeamNG.drive
« dnia: 01 Lipca 2020, 15:56:59 »
Jesli chcesz uzyc tamarki z Kotlarni do rozwalania autek na przejezdzie to polecam numer 001 :)


89
No to jak nie bylo to upomniec sie trzeba...
buda bomby w kolorach brazowym, szarym, niebieskim
https://eu07.pl/userfiles/21206/budy.7z

90
31 to taki kreuzung ehz-31 i 32. Zgeneralizowalem zestaw sygnalizatorow do postaci: bombardierowy, soczewki osobno rozstawione szeroko, soczewko osobno rozstawione wasko.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 23