https://eu07.pl/userfiles/21206/kontenery_ssp.7zhttps://eu07.pl/userfiles/21206/Przejazdowe.7zModele robione pod shader pbr metallic-smoothness (Unity). Najlepiej by było napisac takowy do szamyny. A poki co:
- wywalic mapy MetallicSmoothness.
- AO domnozyc na stale do AlbedoTransparency.
- Soczewki z Emission przeniesc na AlbedoTransparency i dodac do modelu obiekt light_on odpowiedni dla tych wlasnie soczewek.
- Normala mozna wykorzystac smialo bo mamy shadery na to.
- Kolejne budki bombardiera i szafy tez bede robil. Prosze sie nie fatygowac :>
- Szlabany poki co w jednej dlugosci na model. W zalozeniach reszta ma powstac w miare potrzeb. Mozesz dorabiac.
Szlabany oddzielone od napedow w imie modularnosci. Gongi, jakies prety dodatkowe itp tez luzem. Wszystko wrzucone na 1 teksture takze optymalizacja totalna. Zycze milej zabawy.