Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Balaclava

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
121
Pomoc doraźna / Odp: Ford KA na przejeździe
« dnia: 10 Lutego 2018, 09:50:52 »
Przejedź go po prostu. Mówię całkiem poważnie. To w niczym nie przeszkadza, nie mamy kolizji między samochodami a pociągami.

122
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia na teksturę EN57 SPOT tygrys
« dnia: 19 Stycznia 2018, 15:55:26 »
Nie wiem za bardzo o co chodzi... Chcesz namalować teksturę w Paincie o nałożyć ją na model, czy co?

123
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Sceneria Realistyczna
« dnia: 17 Stycznia 2018, 22:01:56 »
Na tworzenie trasy się nie piszę (mam rozgrzebaną swoją), ale zdjęcia zrób śmiało, to modele będe mógł stuknąć.

124
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Góry"
« dnia: 06 Stycznia 2018, 10:10:29 »
Profil pionowy wymaga solidnego dopracowania. Obecnie wygląda to trochę jak rollercoaster (patrz załączniki) i nie wiem czy czymkolwiek da się wjechać na te górki. Tak się nie buduje linii kolejowej. W internecie jest trochę na ten temat opsiane, na początek można zapoznać się z http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/. Poza tym nie ma już potrzeby robienia dwóch wersji scenerii na dwie rożne pory roku. Mamy w exe możliwość zmiany tekstur na zimowe, tylko trzeba dorobić pliki .mat.
Nie poddawaj się, dobrze że chcesz coś działać. Sceneria ma potencjał i trochę przypomina mi moją ulubioną, a zarazem najstarszą scenerię z symulatora - Testowo.

125
skrypty do Blendera nie są publicznie dostępne
Skrypty do blendera jeszcze nawet nie istnieją :) Natomiast publiczny nie jest tylko import t3d, żeby zapobiec konwersji modeli do innych symulatorów bez naszej wiedzy. Import jak i eksport scn będzie dla każdego.

A za twój projekt trzymam kciuki, naprawdę widać potencjał.

126
Na warsztacie / Odp: Modernizacja Drawinowa - etap 1.
« dnia: 01 Grudnia 2017, 21:32:36 »
Właściwie to nie ma o co się przyczepić. Cieszę się że używasz moich modeli, ale nastawnia LB na podg. Stawiska kompletnie tam nie pasuje. Jest zbyt mała jak na tak duży węzeł. Dużo lepiej będzie postawić tam jakąś piętrową nastawnię.

127
Baza infrastruktury / Odp: Modele Krzysia
« dnia: 10 Listopada 2017, 18:13:39 »
Tym razem paczka aż 6 nastawni które kisły na moim dysku przez dłuższy czas.
  • Świnoujście ŚW (foto: MR6)
  • Sątopy-Samulewo Ss-1 (foto: Joachimowicz)
  • Kotlarnia KL (foto: ja)
  • podg. Rudy Rd (foto: ja)
  • Michał Mi-2 (Zabrze) (foto: Dawid Petelicki)
  • Kotlarnia Post. 1 (foto: ja)
Wersja TGA dla deweloperów:
http://eu07.pl/userfiles/21206/paczka_nastawni.7z

Wrzucam na repo, matek123
t3d rew 2041
inc rew 2042
rew 2046, reszta tekstur @Stele

128
Na warsztacie / Odp: Sceneria "Międzychód"
« dnia: 11 Listopada 2017, 21:47:21 »
Fajnie że coś próbujesz skrobać. Widzę też trochę moich modeli, co mnie cieszy. Natomiast estetyka wykonania pozostawia wiele do życzenia. Szyny są teksturowane przejściówką między dwoma różnymi teksturami, brakuje podsypek, wskaźniki ustawiane dość swobodnie (wchodzą w skrajnię toru). Aczkolwiek nie zniechęcaj się, ja też tak zaczynałem. Powodzenia.

129
Poradniki / [SCN] Dokumentacja wpisów SCN.
« dnia: 19 Marca 2017, 23:10:07 »
Wszystkie informacje z tego wątku zostały przeniesione na wiki:
https://wiki.eu07.pl/index.php/Plik_scenerii

130
Bieżące Symulatorowe / Odp: Model torów podobny do tych z TD2
« dnia: 18 Września 2017, 22:38:29 »
IMO wystarczy przygotowanie dobrej jakości tekstur podsypek, najlepiej w 2k na wzór benkowych i wypalenie normal/bump mapy, których obsługa w exe jest planowana.

131
Na warsztacie / Odp: Linia053_Całkowo_zima
« dnia: 13 Września 2017, 10:58:01 »
Nastawni ze Świnoujścia nie ma w paczce moich nastawni, bo miałem problemy z dachem. Musisz ją dołączyć do paczki.

132
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Komplet podsypek pod rozjazdy.
« dnia: 09 Września 2017, 10:27:57 »
Powoli kończę rozjazd R=300 na profil 6-9-9. Nadszedł czas na zastanowienie się nad strukturą katalogową. Obecnie wygląda to tak:
  • Mamy folder tory, znajduje się w nim podfolder napedy i rz_1-9_190_ssd_ii. W folderze rz_1-9_190_ssd_ii znajduje się rozjazd R=190m, ale nazwa tego folderu nie wskazuje, jaki profil podsypki posiadają znajdujące się w nim szablony.
  • Mamy foldery 6-9-9, 2-5-13, w których znajdują się podsypki dla tych profili, więc łatwiej znaleźć odpowiedni szablon.
Osobiście przymierzam się do wprowadzenia takiej struktury:
  • tory/
    • napedy/
    • czesci/
      • r33230l/
      • r27138l/
      • ...
    • 6-9-9
      • r33230l.inc
      • r27138l.inc
      • ...
    • 2-5-13
      • r33230l.inc
      • r27138l.inc
      • ...
W folderze napedy będą znajdowały się modele napędów.
Folder czesci będzie zawierać wspólne elementy dla wielu rozjazdów tego samego typu (podrozjezdnice, umiejscowienie krzyżownicy/kierownic.
Foldery 6-9-9 itp będą zawierać modele rozjazdów dla konkretnego profilu, poskładane z elementów znajdujących się w folderze czesci. Foldery te mogą ewentualnie znaleźć się bezpośrednio w folderze scenery, w celu zachowania kompatybilności wstecznej z powstającymi sceneriami, które używają już podsypek z folderów scenery/6-9-9 itp.

Chętnie poznam wasze propozycje/zastrzeżenia co do tej struktury.

133
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Komplet podsypek pod rozjazdy.
« dnia: 02 Września 2017, 23:49:36 »
Powiem tak: mogę zrobić krzyżownice, może w dalekiej przyszłości wymodeluję również szyny. Osobiście wolałbym takie bajery (rysowanie krzyżownic) po stronie exe. Z książki chętnie skorzystam, każde materiały będą przydatne.

134
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Komplet podsypek pod rozjazdy.
« dnia: 02 Września 2017, 20:32:49 »
Zacząłem od najbardziej pospolitego typu rozjazdu, czyli 300m. Wzorowany na @Benkowym, czyli ma odcinek przediglicowy, który trzeba wstawić przed rozjazdem i podkłady w 3D. Pozostało jeszcze wyprofilowanie podsypki na torze zwrotnym i zmapowanie. Oczywiście robiony według schematów.

135
Baza infrastruktury / Odp: Modele Krzysia
« dnia: 25 Sierpnia 2017, 23:38:18 »
Nastawnia LB-1 ze stacji Leboszowice. Autorem modelu i zdjęć jestem ja.
http://eu07.pl/userfiles/21206/nastawnia_leboszowice_lb-1.zip - wersja TGA dla deweloperów.

Dodane do repozytorium. 968d61057f05b915cfc8679aa59a0f385d018ea2 @Maciej

136
Baza infrastruktury / Odp: Modele Krzysia
« dnia: 23 Sierpnia 2017, 11:16:22 »
Paczka toalet przenośnych. Autorem zdjęć jest @janek32.
eu07.pl/userfiles/21206/test-WC_PACK_1.zip - wesja TGA dla deweloperów.

Dodane do repozytorium. 968d61057f05b915cfc8679aa59a0f385d018ea2 @Maciej

137
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Bieszczadzki Motorak
« dnia: 19 Sierpnia 2017, 13:27:44 »
Focić trzeba wszystko, nieważne czy ktoś potrzebuje czy nie. Jak ktoś w przyszłości będzie chciał zrobić, to będzie już miał materiały.

138
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 19 Czerwca 2017, 22:49:13 »
Akurat dziś sobie o niej przypomniałem :P Mam ułożone chyba 5 rozjazdów i 7 torów. Ale jak zobaczyłem te screeny twoje to muszę przyznać że zachęciło mnie to do roboty.

139
Baza infrastruktury / Modele Krzysia
« dnia: 29 Maja 2017, 20:01:52 »
Przedstawiam model kiosku wykonanego w Blenderze. Autorem zdjęć jest @macius5991, a teksturę i model wykonałem ja.

eu07.pl/userfiles/21206/kiosk_szary_zamk.zip

Dodane do repozytorium revision:1786 . @Matek123

140
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 26 Maja 2017, 20:41:07 »
No, wygląda to nieco lepiej, a jak dodasz rowy, to będzie miodzio. Jeśli chodzi o tekstury podsypek, to polecam @Benkowe - są w HD, istnieją również tekstury przejściowe. Długość mapowania tą teskturą musi wynosić 4.55m lub 4.69m, w zależności, której z nich użyjesz. Sam używam takich na mojej scenerii, mimo że wyglądają na zbyt zadbane, jak na realia linii zarządzanych przez KPKLK.

141
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 22 Maja 2017, 19:50:46 »
Ja mogę Ci narysować same tory w Rainsted wraz z profilem pionowym. Nasypy, sygnalizację już uzupełnisz sobie sam. Potem wyślę ci plik SCN i sobie w maxie połączysz z tym, co już masz.

142
Na warsztacie / Odp: Linia 414
« dnia: 22 Maja 2017, 14:25:53 »
Bardzo fajnie się zapowiada. Sugeruję dorobić do torów jakieś rowy czy coś, wygląda to o niebo lepiej niż sam tor. Do tego jakieś podjazdy i zjazdy, bo płaskich scenerii to już mamy wystarczająco. Trzymam kciuki!

143
Bocznica / Odp: Train Driver 2
« dnia: 16 Maja 2017, 23:20:41 »
Sugeruję zamknięcie wątku bo spina mimo wszystko zaczyna się rozkręcać.

144
Bocznica / Odp: Train Driver 2
« dnia: 16 Maja 2017, 21:57:48 »
Powoli ten shitstorm zaczyna się przenosić na to forum...

145
Inne niekolejowe / Odp: Coś o sobie
« dnia: 16 Maja 2017, 21:21:50 »
No ja chętnie się przedstawię.

Krzysiu jestem, rocznik 99, mieszkam w granicach administracyjnych wsi Smolnica, ale moje życie toczy się na przyległym osiedlu Gliwic - Wilczym Gardle. Chodzę teraz do 2 klasy ZSTI w Gliwicach czyli dawnej kolejówki na kierunek Technik Informatyk. Koleją się kiedyś tam zainteresowałem, potem zobaczyłem jakieś filmiki z MaSzyną, niestety były to czasy kiedy siedziałem na Linux i sądziłem że symulator nie będzie działać. Pewnego dnia, w 2011 albo 2010 roku pobrałem jakąś starą paczkę - to była 190303. Pamiętam zabawę z czuwakiem, rozkminę dlaczego on się włącza, a potem beztroskie śmiganie po Quarku i Testowie. Kilka dni później pojawiła się u mnie PC 2010 i wciągnąłem się na dobre. Od początku chciałem stworzyć jakąś scenerię, a szczególnie linię kolei piaskowej ze stacją i hałdą w Leboszowicach. Dziś to marzenie jest już na zaawansowanym etapie prac. Przez gimnazjum miałem małą przerwę od symka, do którego wróciłem na wakacje 2016 i zainicjowałem udaną próbę stworzenia katalogu obiektów statycznych. Co będzie dalej? Zobaczymy :)

Poza koleją, lubię pojeździć na rowerze, programować trochę, pograć w piłkę nożną.

146
Wiem, że odległość W6 od przejazdu to iloczyn prędkości szlakowej i liczby z zakresu <6,8>, w zależności od warunków miejscowych. Pytanie brzmi, czym są te warunki miejscowe i jak wpływają na wartość tego współczynnika? Oraz czy współczynnik to zawsze liczba całkowita, czy może on na przykład wynosić 6.3 lub 7.5?

147
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 29 Kwietnia 2017, 12:00:36 »
Tak, w momencie jak był na rozjazdach dostałem sygnał od kierownika, ale semafor był na Sr1 i rozjazd ustawiony na rozprucie.

148
Na warsztacie / Odp: Całkowo v2.0 - wersja beta do testów
« dnia: 09 Kwietnia 2017, 19:34:37 »
Właśnie dojechałem do Jarkawek. Mówię to z pełną odpowiedzialnością: najlepsza sceneria jaka kiedykolwiek powstała. Ani chwili się nie nudziłem. A to autostrada w budowie, a tu jakiś ładny widoczek. Bardzo ładnie skomponowane są miasta. Różnorodność bocznic i dwutorowa magistrala - cudo.
Dojechałem bez większych problemów, jedynie przed Paszkami zaczęło przycinać dość mocno, nawet symek zaczął się wysypywać, ale w porę się podniósł. Ile dziennie poświęcałeś czasu na tworzenie?

149
Ja bym tam widział pokaz kilku slajdów ze scenariusza, z łagodnym przejściem między nimi + opis  scenariusza + pasek ładowania (który już mamy). Ale to już grzebanie w exe, a są wyższe priorytety niż implementowanie takich - jakby nie patrzeć - pierdołek. Póki co, można wymienić te obecne obrazki na coś ciekawszego.

150
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 18 Marca 2017, 08:44:39 »
Sensacja na miarę UFO...

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6