Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - sieradzak

Strony: 1 [2] 3
31
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 06 Listopada 2016, 23:45:58 »
Cytuj
(między tym nasypem a torem nr 1 przy początku peronu jest bunkier a mniej więcej w połowie odległości między peronem a wiaduktem jest stary opuszczony budynek jakby nastawni)

Cytuj
a przy samym wiadukcie jest budynek z czasów powstania dworca który dotyka bezpośrednio wiaduktu - na ostatnie piętro tego budynku wejście jest bezpośrednio z wiaduktu.

Fotki z września 2016 z podróży do Poznznia, ale pokazują o co chodzi panu P.J.

  Dodano: 06 Listopada 2016, 23:46:19

32
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 04 Listopada 2016, 21:30:16 »
Oj, zapowiada się ciekawie. Ale trzeba przyznać, że budynek dworca w Nowych Skalmierzycach robi wrażenie. I mnie osobiście się bardzo podoba.

33
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 20 Października 2016, 00:27:34 »
Ok, dzięki za chęci.
Zapomniałem dodać, że mój max to wersja 2014

34
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 13 Października 2016, 18:33:39 »
Mam nadzieję, że teraz będzie dobrze :)

  Dodano: 19 Października 2016, 23:58:43
I co, będzie coś z tego mostu czy tylko "kupa złomu"?

35
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 13 Października 2016, 16:41:00 »
Co to jest - obj? A tektury (fotki mostu) przesłałem Pozdze jakiś miesiąc temu. Jak ich nie usunął to może któremuś przesłać.

36
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 12 Października 2016, 00:17:47 »
Przesyłam Sieradzki most kolejowy do przerobienia go do formatu t3d. Jak któremuś się uda to prosto z nim do Pozdze na nakładanie tekstur.

pozdrawiam

37
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 08 Października 2016, 00:09:50 »
Albo mnie szlag trafi, albo sam sobie coś zrobię.
Jest ktoś chętny na "przerobienie" mostu na t3d, bo ja nie umiem tego zrobić i wiecznie error wywala.

38
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 05 Października 2016, 19:47:53 »
Yyyyy. Ale co i jak mam robić, bo początkuje w tej kwestii.

39
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 05 Października 2016, 18:33:05 »
Po krótkiej przerwie wziąłem się ponownie za most i mam problem z eksportem pliku do t3d.
Most był zrobiony w SkethUp i został eksportowany do 3DS Max (czynności wykonane prawidłowo) i chcąc "przerobić" na t3d wyskakuje błąd.

Jak ktoś by był łaskawy i mógł mi pomóc lub do kogoś podesłał aby eksportował do t3d, bym był wdzięczny.

Pozdrawiam

40
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 03 Września 2016, 21:27:25 »
To w takim razie jam mam te polskie znali usunąć, bo pierwszy raz to będę robić.

41
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 02 Września 2016, 23:39:37 »
Mam problem. Wgrałem skrypty do swojego 3ds max (2014) i w trakcie ich odpalania wyskakuje takie coś (foto). A skrypty są 2010.

Obowiązki p.2 - zbyt duża waga załącznika. Należy poprawić. | @macius5991

42
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 31 Sierpnia 2016, 20:54:44 »
Co do poprawek to sieradzki most kolejowy jest "na tapecie", ale co z tego wyjdzie to czas pokaże.

43
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 28 Sierpnia 2016, 22:02:47 »
Jak coś to mam 3ds max w wersji 2014.

44
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 25 Sierpnia 2016, 21:41:08 »
Najpierw muszę 3ds zainstalować na kompie. :)
Ale myślę, że dam radę.

  Dodano: 28 Sierpnia 2016, 14:38:30
Rodada jak coś to przerzuciłem cały obiekt do 3ds max.

45
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 25 Sierpnia 2016, 21:14:02 »
No dobra, mościna gotowa. (nie bójcie się, nie ma tylu szczegółów. Stara konstrukcja trochę odchudzona, a wizualnie prezentuje się całkiem fajnie.)
Ile screnów chcecie?

46
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 20 Sierpnia 2016, 15:47:40 »
A konieczne są te tekstury, bo może być problem z nakładaniem ich na wszystkie elementy (czy pozdze wytrzyma nerwowo :D)
Mam 3 fotki konstrukcji stalowej a "jezdni" ze 12 - przed remontem (nie zdążyłem więcej zrobić przed rozpoczęciem remontu)

47
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 20 Sierpnia 2016, 00:50:20 »
Kilka przeróbek poprawiających wygląd dokończę i będę się bawił z formatem 3ds. A co do tekstur to jakie? Po remoncie w 2012 mam sporo, czy przed remontem?
Jeżeli przed remontem to coś tam mam.

48
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 17 Sierpnia 2016, 23:06:45 »
Dzięki za info.

49
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 17 Sierpnia 2016, 22:25:26 »
Aha! Zapomniałem dodać, że zrobiłem go w SkethUp.

50
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 17 Sierpnia 2016, 21:43:57 »
Nie no spoko. Czyli oficjalnie zostajemy przy pierwszej wersji.
1 - Tylko mam pytanko odnośnie co i jak mam zrobić aby sam obiekt przesłać odpowiedniej osobie.
2 - Most ma dł. 278,40 m, wys. 6,95 m, szer 8,39 m + do tego jeszcze doliczyć przyczółki to wyjdzie trochę więcej.
3 - Most w scenerii jest o połowę krótszy więc jego wymiana wiąże się z przerabianiem nasypu wraz z torem i trakcją od strony zduńskiej woli oraz rzeki Warty pod mostem.

W przyszłości jak będzie prawidłowy most na scenerii to będzie naprawdę ciekawie.
Najdłuższy most w całej MaSzynie, najdłuższy czas przejazdu (z ograniczeniem v max oczywiście) i najbardziej widowiskowy. :D

51
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 17 Sierpnia 2016, 21:11:05 »
Czyli w takim razie stara wersja mostu najodpowiedniejsza. O ile dobrze rozumiem.

52
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 17 Sierpnia 2016, 20:58:51 »
Czyli co, mam z nitów zrezygnować?

53
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 17 Sierpnia 2016, 00:42:56 »
Poprawiam całą konstrukcję sieradzkiego mostu kolejowego. Teraz będzie wyglądać tak.
Nie za dużo szczegółów będzie?


54
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 08 Kwietnia 2016, 21:53:36 »
Ja zrobiłem można powiedzieć najgorsze, sam most. A dodanie go do scenerii to kto inny. No, oczywiście jeśli chcecie mieć prawdziwy most w Sieradzu na realistycznej scenerii Łódź Kal. - Sieradz.
A jeśli nie to można zamknąć temat mostu.

55
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 08 Kwietnia 2016, 17:56:58 »
SketchUp. I i pomalowany kolorami dostępnymi w programie.


  Dodano: 08 Kwietnia 2016, 21:07:54
Dorzucam 2 foty. Jedna ważna, druga mniej lecz istotna

1 - takie słupy są na każdym kesonie po 2 sztuki i to są słupy trakcyjne.
2 - ten keson był wysadzony podczas II W.Ś. i został odbudowany (tak wygląda do dziś).

56
Na warsztacie / Odp: Exe od wersji 470
« dnia: 07 Kwietnia 2016, 00:31:20 »
Sorki, że nie na temat, ale ma ktoś z was bliższy kontakt z "pozdze"?
Bo zrobiłem realistyczny sieradzki most kolejowy do scenerii Łódź - Sieradz i wysłałem mu kilka fotek podglądowych. Prawie tydzień czasu nie dostałem odpowiedzi.

Jeszcze raz sorki, że nie na temat. :)
//Zostałeś raportowany i słusznie. Przenoszę do odpowiedniego wątku. Pedrosiasty

  Dodano: 08 Kwietnia 2016, 16:03:06
Dorzucam fotki podglądowe Sieradzkiego mostu. Długość samego mostu to 272 metry, a razem z nasypami to 295,60 metra.


57
Bocznica / Odp: Dźwięk silnika w SM31
« dnia: 17 Lutego 2016, 17:24:26 »
Działa. :) Kolego nie wiem jak Ci się odwdzięczyć. Gdybyś mieszkał blisko byś dostał skrzynkę wódki i dwie oranżady. :D

Reg. zakazy 12.
To się umów poprzez PW. Bocznica.
Benek

58
Tabor kolejowy / Odp: Dźwięk silnika w SM31
« dnia: 17 Lutego 2016, 00:19:39 »
Różnie różnych rzeczy próbowałem i dalej to samo. Ja już jestem głupi.
A dźwięk który chcę wykorzystać znajduje się w sekundach od 11 do 13.



Może komuś bardziej obcykanemu się uda i by wrzucił do ściągnięcia do tego wątku.

59
Tabor kolejowy / Odp: Dźwięk silnika w SM31
« dnia: 16 Lutego 2016, 22:07:34 »
matek123 zgadza się.

Jakol112 zrobiłem jak pisałeś, (może coś źle robię) bo jest coś nie halo. Jak odpalam silnik to wywala zwiesza się wszystko i po chwili wyłącza się misja. A z dźwięków jest tylko lekkie pyknięcie.

60
Tabor kolejowy / Odp: Dźwięk silnika w SM31
« dnia: 16 Lutego 2016, 20:02:29 »
Co do dźwięków na YT to znalazłem takie PR1. Co wy na to?


Strony: 1 [2] 3