Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - sektor 77

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
121
Przez kobietę, tyle że mającą dość ciemną barwę głosu :P Konkretnie przeze mnie.
Jest wszystko ok. jedynie brakuje naturalnego echa, które występuje w naturze. Pozwoliłem sobie troszkę dodać i zapraszam do odsłuchania... (załącznik)

122
Stacja Gniezno, również w niczym nie odbiegała jakością w dobrej i czytelnej zapowiedzi. Tak było w latach kiedy się wychowywałem, czyli 80 i 90 - te. Oj... dawno mnie tam już nie było. Podejrzewam, że do dziś tak jest - w końcu to pierwsza stolica Polski.

123
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 18 Marca 2012, 10:42:39 »
Od czasu do czasu wrzucam coś własnego -

124
Moim zdaniem tak jest - pliki win32 tworzą bibliotekę audio w systemie i tak jak pisałem w poście wyżej, że mógł wystąpić błąd przy ściąganiu paczki lub jej rozpakowaniu. Najlepiej nie wypakowywać do partycji systemowej tylko innej.

125
Czyli posypała się biblioteka win32 - często się to zdarza, głównie odpowiada, to za audio.

126
Rzeczywiście w Poznaniu zapowiedzi są świetne i w Warszawie również, ale w wielu innych miastach także. Ja w tym wątku chcę powiedzieć, że w Symulatorze EU07 będą również bardzo dobre. O to jeden z przykładów dla jednej ze scenerii Drawinowo. Zapowiedzi tworzone są we współpracy z @Tomaszek_Lodz - super się z nim pracuje.

127
Bieżące kolejowe / Odp: Kasacje taboru w 2012 roku.
« dnia: 16 Marca 2012, 16:54:35 »
Prawdę mówiąc, to myślałem, że już dawno przeszły ST43 na emeryturkę. A tu proszę :)

128
Witam, od pewnego czasu mam problem z symulatorem. Z niewiadomych dla mnie przyczyn (brak jakiegokolwiek komunikatu) w losowych miejscach oraz sceneriach, aplikacja (symulator) potrafi się sama wyłączyć. Najczęściej dzieje się to po parunastu minutach jazdy i przeważnie, lecz nie zawsze w czasie hamowania. Scenerie, które wręcz uwielbiają się sypać, to linia61 - każda z nich, za każdym razem. Sprawdzane również na innych z podobnym, ale nie aż takim częstym "wykolejaniem" się. Stawiałem na sterowniki do karty graficznej, ale na najnowszych i starszych ta sama przypadłość. Karta graficzna: GForce 9500 GT, komputer stacjonarny, gdzie na lapku z Radeon 4670 wszystko jest w porządku, przypominam, że sterowniki podmieniane i nadal to samo. Symulator odpalany na Win 7 HP 64bit, wymieniane sterowniki, również pod ten system. Brak mi sił i nie wiem w zasadzie w czym mam jeszcze szukać problemu, bo tak jak na początku wspomniałem, zaczęło się to dziać bez żadnych ingerencji w system bądź samego symka.. Problem dość dziwny, a jedyna sceneria która "jedzie" bez fikołków to .... TD :/
Moim zdanie usuń z komputera całą paczkę i pobierz ją jeszcze raz, ale tym razem z innego linku. Być może wystąpił jakiś błąd podczas pobierania lub rozpakowywania paczki.

129
Bieżące kolejowe / Odp: Brak planowania inwestycji
« dnia: 16 Marca 2012, 07:43:10 »
Przyznam szczerze, o tym co piszecie, to skandal robiąc takie fuchy. Przecież to prokurator powinien się tym już zająć. To jest świadome narażanie życia ludzkiego i kiedyś wprowadzenie ograniczenia prędkości może nie pomóc.

130
Na warsztacie / Odp: Projekt Rochowice
« dnia: 15 Marca 2012, 16:48:47 »
Do tematu: Sceneria zapowiada się rewelacyjnie, więc służę pomocą we wszelakich nagraniach własnych produkcji - oczywiście jeżeli jest taka potrzeba. Wiem, że jest potrzeba dialogów radiowych po śląsku i w tym kierunku mogę pomóc poprzez zrobienie własnych nagrań i obróbki dźwięku, jednak żadnych nagrań realnych podczas pracy maszynisty lub dyżurnego ruchu nie posiadam. No...ale dlaczego nie można by stworzyć takich dialogów. Nie narzucam się - jedynie proponuję.

Zamykam.
adsim

131
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 14 Marca 2012, 21:52:31 »
&feature=related to się nazywa pamiętać. Piękny gest ze strony autora filmiku.
Troszkę się wzruszyłem. Dwoje ludzi w zasadzie się nie znających - jedyne co ich łączyło to kolej. Słowo użyte przez autora "MISTRZ" od dzisiejszego dnia nabrało jeszcze większe znaczenie.

132
Pomoc doraźna / Odp: Problemy z Paczką Całościową 2010
« dnia: 13 Marca 2012, 15:09:40 »
Jak się ustawi maxtexturesize na 512, to i na słabym sprzęcie da się jeździć.
To prawda. Mój syn w pokoju ma starszy komputer z 512 ramów i śmiga na EU07 bez żadnych przeszkód. Oczywiście paczka jest DDS.

133
Bieżące kolejowe / Odp: Brak planowania inwestycji
« dnia: 11 Marca 2012, 15:22:24 »
Z góry przepraszam za moje słowa, ale prawdziwe: Bo tu się nie myśli jak i w jakim czasie zmodernizować torowiska oraz tabor, by były jak najbardziej nowoczesne i bezpieczne - tylko, ile z tej inwestycji można ukraść i dlatego tak to wygląda.

134
Tabor kolejowy / Odp: Charakterystki a rzeczywistość
« dnia: 11 Marca 2012, 15:11:16 »
No i hamulce mogą zamarznąć, co może być dosyć niemiłą niespodzianką.
Nikt nawet nie wpadłby na taki pomysł, jak zabezpieczyć skład towarowy stojący na bocznicy przed zimą - chodzi o hamulce i sprzęgi. Wiadomo, że sprzęgi zawsze należy smarować i tak się pewnie dzieje do dziś, ale nigdy o tym głośno nie mówiono, jednak nakładano nie wielką ilość smaru pomiędzy klockami, a obręczami kół, właśnie po to, by zapobiec zbieraniu się wilgoci między nimi. Robiono tak oczywiście kiedy była pogoda i wilgotność niska. Bardzo rzadko odwadniano zbiorniki wyrównawcze w wagonach - bo poco przecież "mi się nie chce, a i tak tego nikt mi nie udowodni" to uwaga dla rewidentów na sekcjach wagonowych. Teraz w nowych wagonach są zastosowane odstojniki wodne, chociaż je też należy kontrolować. Jak wiadomo w sprężonym powietrzu skrapla się woda, która zimą zamarza.

135
Tabor kolejowy / Odp: Charakterystki a rzeczywistość
« dnia: 11 Marca 2012, 13:34:33 »
W symulatorze pewnie nie będzie uwzględniona temperatura otoczenia, która ma ogromny wpływ na hamowanie. Chociaż mogłaby być, ale nie musi. Dlatego wcześniej napisałem, aby wyciągnąć średnią. Teraz wiem, dlaczego mnie tak odebrałeś ;) miałeś słuszne powody. Stopy obręczy i rodzaje klocków też występują dwojako i szkoda, że na chwilę obecną nie posiadam żadnych dokumentów. Mimo wszystko postaram się Tobie pomóc i myślę, że uda mi się zdobyć co nie co.

136
Tabor kolejowy / Odp: Charakterystki a rzeczywistość
« dnia: 11 Marca 2012, 13:20:40 »
Zapoznałeś się z całością? Część teoretyczna kończy się tam na tabelce z założeniami konstrukcyjnymi. Następnie zostają przedstawione praktyczne wartości parametrów z wagonów o konkretnych numerach. Ściągnięto wagony na warsztat i pomierzono. Średnia nie oddaje tego samego, co kilka wagonów o skrajnie różnych właściwościach.
Doskonale się zapoznałem, a nawet więcej, bo wiele pamiętam ze szkoły i praktyk, które odbywałem przez dwa lata na podwoziach w lokomotywowni Kędzierzyn. Różne rzeczy się robiło, gdy przyjechał skład na przegląd lub jednostka, czy jakakolwiek lokomotywa. Na przykład u nas robiło się tak, przy hamulcach w ET22 - zeszlifowywało się szpilki zabezpieczające klocki, aby nadać minimalny luz przy docisku klocka do obręczy koła. Ponieważ siłowniki były konstrukcyjnie wadliwe i zapiekały się nie cofając do pozycji "luzowania". Więc, aby zapobiec nie potrzebnemu tarciu, robione tego typu triki. Tego nie znajdziesz w żadnej dokumentacji. W jednostkach EN57 również się robiło różne sztuczki, aby wszystko miało ręce i nogi.

137
Tabor kolejowy / Odp: Charakterystki a rzeczywistość
« dnia: 11 Marca 2012, 13:04:17 »
Jaka teoria? To właśnie jest praktyka, prawdziwa i żywa kolej. Teorią jest symulator.
W pewnym sensie masz rację, że teorią jest symulator - jednak symulator z założenia ma być częścią praktyczną. Ja się odniosłem do dokumentów w załączniku. To moje zdanie, co nie znaczy, że musisz się ze mną zgodzić ;)

138
Tabor kolejowy / Odp: Charakterystki a rzeczywistość
« dnia: 11 Marca 2012, 12:56:31 »
Uważam, że powinieneś się w ogóle nie odnosić do tych dokumentów, ponieważ to tylko w rzeczy samej teoria. W praktyce bywa różnie, więc należy wyciągnąć "średnią".

139
Z mojej strony nie ma żadnych uwag. Wszystko jest bardzo dobrze zmontowane i oddaje w pełni realizm.

140
Bocznica / Odp: Paczka Całościowa 2010 - pytania
« dnia: 10 Marca 2012, 20:09:19 »
Tyle, że jak Ra napisał to najlepiej gdy paczka ukazuje się często bo można szybko eliminować błędy i ujednolicać.
O to się nie martw. Od tego są odpowiedni ludzie, którzy się na tym znają i co najważniejsze: zanim cokolwiek trafia do publikacji jest gruntownie testowane. O czym ja sam osobiście się przekonałem - wysyłając własne produkcje audio. Powiem krótko: byle co nie przechodzi.

141
Bocznica / Odp: Paczka Całościowa 2010 - pytania
« dnia: 10 Marca 2012, 19:49:35 »
Do tematu: Nie do końca rozumiem tej nie cierpliwości co do wydania w publikacjach nowej paczki całościowej. Podniecenie, a za razem wymuszenie w niczym nie pomoże. Ja jestem tego zdania, żeby dać sobie spokój z tego typu postami. Tu chodzi o jakość, a nie ilość. Niech nawet kolejna paczka pojawi sie w roku 2013, ale wtedy wszyscy będą zadowoleni. Dajcie wszystkim czas i proszę o cierpliwość.

142
Oczywiście, że tak. Czekam na szczegóły i teksty do produkcji.

143
Tabor kolejowy / Odp: Seria ST45
« dnia: 09 Marca 2012, 22:05:58 »
Witam

Taki mały odkop. Mam pytanie: orientuję się ktoś może jaka może być maksymalna masa składu ciągniętego przez tą lokomotywę. Z góry dzięki za odpowiedź.
Do dwóch tysięcy ton daje rady i tyle można zapinać.

144
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 09 Marca 2012, 13:41:19 »
To ja się jeszcze pochwalę tym:
eHdSg&index=1&feature=plcp

145
Wszystko co związane z tymi szkołami, szkoleniami pracowników do zawodu powinni mieć pretensje do naszych cudownych rządów.
Nie tylko do rządów, ale przede wszystkim do generalnego zarządu PKP. Pretekstem likwidacji szkół kolejowych, był (jak zwykle) brak pieniędzy. To jest najbardziej popularne stwierdzenie i ono będzie tak sobie dalej funkcjonować.

146
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie w Szczekocinach
« dnia: 06 Marca 2012, 09:41:10 »
Między innymi również w mediach podawali, że tylko jeden z maszynistów podjął hamowanie. Przecież jest również Radio-stop, więc dlaczego tego nie użyto? Pewnie, że to i tak mogłoby nie rozwiązać problemu, ale zdecydowanie mogło zminimalizować skutki. Jakoś to wszystko robi się zawiłe.

147
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie w Szczekocinach
« dnia: 04 Marca 2012, 16:12:20 »
Nie no... ludzie dajcie spokój i nie podpalajcie ognia. Doszło do tragedii, ale żaden z nas niech nie osądza niczego itd. Poczekajmy na konkrety.

148
Na tego typu wagony byłyby zapotrzebowania, jednak PKP ich nie wstawiała w skład pociągów wakacyjnych, gdyż cena byłaby większa biletów dla wycieczek. Nawet nie były stosowane dla uczniów lub pracowników PKP, gdy wybierali się na wycieczkę i mogliby w nich nocować. Coś o tym wiem, ponieważ jeszcze jako uczeń szkoły kolejowej byłem na wycieczce klasowej w trójmieście i PKP udostępniło nam wagon pierwszej klasy, zamiast jakiejkolwiek kuszetki. To był zwykły brak dobrej woli ze strony władz PKP. W symulatorze mogłyby się pojawić - jak najbardziej :)

149
Na warsztacie / Odp: EU07E-162
« dnia: 29 Lutego 2012, 20:45:20 »
Mało tego, gdyż na początku na Śląsku mówiono, że siódemki nie będą modernizowane, ponieważ nie ma takiej potrzeby ze względu na nowsze maszyny. Mam na myśli PKP Inter City. Widzę, że ta modernizacja oprócz odświeżenia budy i podwozia - nic mądrego nie wniosła.

150
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 29 Lutego 2012, 20:26:07 »
Odjazd z Krakowa - nagrywane z końca składu TLK35100 "Warmia".

Wielka szkoda, że w tym nagraniu słychać nie potrzebne trzaski i rozmowy, ponieważ można byłoby, to obrobić i wykorzystać do audio w symulatorze.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8