Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - glog

Strony: 1 2 [3]
61
Tabor / kabiny ep09
« dnia: 20 Lipca 2006, 11:14:07 »
ok zrobiłem tak jak mówiłeś i LIPA nieidzie czy może być jeszcze inna przyczyna tym razem dam plik dynamic.dat:
//1 linia: nazwa pliku mmd (UpperCase), 2 linia - Nazwa wyświetlana, 3 linia (0 - domyslnie, 1-wagon z wnetrzem, 2-pojazd do prowadzenia z kabina,) 4 linia - odstęp, pusta
111A
Bd
2

6BA
EN57-ra
1

6BS
EN57-s
0

6BB
EN57-rb
0

201EB
EP23
1

201E
ET22
1

203E
ET22
1

203E-A
ET41-A
1

203E-B
ET41-B
0

303E
EU07
1

EP07
EP07
1

4E
EU06
1

4E1
EP08
1

303DDUMB
SU46
0

M62DUMB
ST44
0

301DDUMB
SU45
0

SM42DDUMB
SM42
0

411DDUMB
SM31
0

SN61
SN61
1

101A
Bh
0

112A
Adu
0

9W
Es
0

BAGAZOWY
Ds
0

MACHAJKA
Drezyna
1

LS150
SM03
1

SYPIALNY
WLAB
0

WARS
WR
0

UGPPS-206SE
Ugpps
0

POCZTOWY
Pdn
0

BIPA-A
Bhp-A
0

BIPA-B
Bhp-B
0

BIPA-CD
Bhp-CD
0

ASFDUMB
ASF
0

BMZ
Bmz
0

LS150
SM03
0

412Z
Sgs
0

412ZA
Sgs
0

412ZAS
Sgs
0

413Z
Slps
0

406RA
Uahs
0

408R
Zaes
0

A
Siec-A
0

B
Siec-B
0

C
Siec-C
0

104E
EP09
0

EL101
EP01
1
1E08
EP0208
1

1E02
EP0202
1

104E1
EP09
1

104E
EP09
1
zauważyłem że według wpisu który był na początku cyfra 1 to pojazd z wnętrzem a cyfra 2 to pojazd do prowadzenia! czy tu tkwi błąd :)

Dodano po 10 minutach:

 ups popełniłem błąd i bardzo przepraszam wklajając tutaj plik dynamic.dat zauważyłem że po lokomotywie ep01 nioedałem .... wolnej przestrzeni!
temat uważam za zamknięty :D
P.S. dzięki za wpisy!

62
Tabor / kabiny ep09
« dnia: 20 Lipca 2006, 10:16:25 »
Zainstalowałem nowe exe a i tak niedziała taki mam wpis do scenerii
//osobowy Koniewice->Wielki Kac
trainset ME212 koniec_1start 5.0 0.0
 //node -1 0 EU07-485 dynamic PKP\EU07 eu07-424 303E 0.0 headdriver 7 1 pantstate enddynamic
 node -1 0 EP09-047 dynamic PKP\ep09 EP09-047 104E1 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
 node -1 0 40681A dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-A 0.0 nobody 3 10 passengers enddynamic
 node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-CD 0.0 nobody 3 0 enddynamic
 node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-CD 0.0 nobody 3 0 enddynamic
 node -1 0 40681B dynamic PKP\Bipa Bhp-19028 Bipa-B 0.0 nobody 0 20 passengers enddynamic
endtrainset

63
Tabor / kabiny ep09
« dnia: 19 Lipca 2006, 21:50:06 »
niema wszystko wydaje sie być OK ino sklady niechodzą

64
Tabor / kabiny ep09
« dnia: 19 Lipca 2006, 21:40:56 »
ok dodałem do dynamic.dat wpis taki jak mi kazałeś pamiętałem o spacjach
skopiowałem sobie wpis do jednej z wersji epoki i wkleiłem do trasy quarkmce zamiast lokomotywy eu07. jak włączam starter maszyny i wybieram trase quarkmce składu tego niema na liście a gdy przed epoką wstawiłem eu07 to skład działał ale zamiast ikonki epoki pisało mi UNKOWN czemu tak sie dzieje!? identyczny problem miałem z lokomotywą EP02. Zato EP01 działała bez zarzutów.

65
Tabor / kabiny ep09
« dnia: 19 Lipca 2006, 21:23:01 »
zassałem z downloadu kabiny do EP09 zainstalowałem poprawnie ale jaki mam dać wpis do scenerii albo jaki do pliku dynamic.dat bo w instrukcji nic takiego niema :(

66
Tabor / Koltomowo - pomoc
« dnia: 27 Czerwca 2006, 12:16:49 »
musisz też odznaczyć opcje poszukiwania trakcji nad patykami

67
Pomoc doraźna / Problem z Windows XP (ale nie tylko)
« dnia: 16 Czerwca 2006, 10:50:43 »
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
GeForce2 MX/AGP/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.5.4
Supported Extensions:
GL_ARB_imaging GL_ARB_multitexture GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_S3_s3tc GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_compiled_vertex_array GL_EXT_Cg_shader GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_paletted_texture GL_EXT_pixel_buffer_object GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shared_texture_palette GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_vertex_array GL_IBM_rasterpos_clip GL_IBM_texture_mirrored_repeat GL_KTX_buffer_region GL_NV_blend_square GL_NV_fence GL_NV_fog_distance GL_NV_light_max_exponent GL_NV_packed_depth_stencil GL_NV_pixel_data_range GL_NV_point_sprite GL_NV_register_combiners GL_NV_texgen_reflection GL_NV_texture_env_combine4 GL_NV_texture_rectangle GL_NV_vertex_array_range GL_NV_vertex_array_range2 GL_NV_vertex_program GL_NV_vertex_program1_1 GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_slice_accum GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK

ja mam taki config i niedziała!! inni mają nowszą NVIDIE a im chodzi

Strony: 1 2 [3]