brak paska postępu w czasie ładowania scenerii, w ilu procentach konkretna sceneria już jest załadowana.
Wg mnie nie ma sensu tego robić, ponieważ są charakterystyczne informacje wyświetlane przez konsolę eu07.exe które mówią nam na jakim etapie jest proces wczytywania scenerii.
Z moich doswiadczen wynika, ze na Windowsie Vista i nowszych nie dziala alt+tab podczas wczytywania scenerii, musze wcisnac ctrl+alt+del, odpalic menedzera zadan i dopiero wtedy moge sie przelaczyc na konsole. W starszych wersjach symulatora nie bylo ekranu wczytywania, nie wiem kiedy sie pojawil. Dobrze by bylo dodac jakas opcje w eu07.ini, ktora pozwalala by wylaczyc ekran startowy, moznaby wtedy bez kombinacji na biezaco monitorowac proces wczytywania na tych systemach.
Moim zdaniem przydaly by sie dzwieki lepszej jakosci, bo 22.05kHz 8bit to jakis zart z czasow Windowsa 3.1. Szum kwantyzacji osmiobitowej rozdzielczosci, zwlaszcza w cichszych nagraniach jest nie do zniesienia, nawet dithering nie pomaga.
Z moich doswiadczen wynika, ze wiekszosc osob nie slyszy dzwiekow wyzszych niz 16kHz (to jest tez granica dla gorszej jakosci plikow mp3), proponowalbym wiec wprowadzenie standardu 32kHz 16bitow, a jako ze to na pewno zwiekszyloby rozmiar nieskompresowanych plikow PCM wav moze jeszcze obsluge kompresji stratnej (np. ogg Vorbis) dla mniej istotnych dzwiekow, np. zapowiedzi stacyjnych i bezstratnej (np. flac) dla dzwiekow zapetlonych i bardziej istotnych. Oba formaty sa zdaje sie open-source'owe.
W SPKS doszla stereofonia dzwiekow hamulca, mozna by sie pokusic o stereofonie dla pozostalych dzwiekow.
Od pewnego czasu zastanawiam sie nad napisaniem tutoriala traktujacego o nagrywaniu, obrobce, zapetlaniu dzwiekow itd, bo to na co sie natknalem robiac kiedys stenogramy jezy wlos na glowie.