Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - klimczok_mk

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 25
61
Bieżące kolejowe / Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
« dnia: 05 Września 2018, 21:10:00 »
Proponuję zachować wszelkie zmiany dla siebie i nie upowszechniać tego, albowiem jest to:
''Tajemnica Przedsiębiorstwa ''PKP Intercity'' S.A. Wyłącznie do użytku służbowego w toku prac nad RJP 2018/19''.

62
Tworzenie skryptu zostało ułatwione.
1. Wgrywamy na serwer eu07.pl paczkę użytkową e3d/dds.

2. W zakładce Paczki klikamy guzik dodaj, wybieramy lokalizację archiwum dodatku. Z listy po lewej wybieramy właściwe archiwum. Klikamy kolejno guziki na dole okna "Wczytanie info.txt", "wczytanie pack.txt", "generuj skrypt instalacyjny z pack.txt".


3. Otworzy się nowe okno z podsumowaniem danych do skryptu. Możemy tu edytować opis. Zakładki z linkiem do dodatku i wpisami textures nie działają na stan 8.07.16.

4. Klikamy "Zapisz jako [dodatek].r_i". W głównym folderze symulatora pojawił się skrypt.


5. W sekcji [download] wklejamy link do paczki z punktu pierwszego. Po znaku równości definiujemy nazwę archiwum.

6. Tworzymy sekcję rozpakowywania. Składa się ona z wiersza zawierającego nazwę archiwum w nawiasie kwadratowym, po której następują wiersze ze sposobem rozpakowania plików. Na stan 28.01.17 poprawnie działa tylko wypakowanie całości z nadpisaniem
[nazwa_archiwum.ext]
*=raw
Przy większej ilości paczek w jednym skrypcie będą one wypakowywane zgodnie ze zdefiniowaną tu kolejnością.

7. Jeśli chcemy dopisać coś do pliku textures (tekstury taboru) tworzymy sekcję [textures.txt], gdzie kolejnych wierszach definiujemy ścieżki do plików textures.txt, które chcemy edytować.
[TEXTURES.TXT]
dynamic/pkp/pojazd=nazwa_zmiennej_textures
Ważne jest zrozumienie, że chodzi o plik textures.txt jako całość, a nie jego sekcję. Nazwa po znaku równości nie jest kategorią w pliku, do której zostanie dopisany pojazd, tylko zmienną lokalną instalatora, do której odwołujemy się w punkcie ósmym. Jeśli przykładowo chcemy dodać dwie tekstury do 303e i 303e_ep_ic_zez, to nadal odnosimy się tylko do dynamic/pkp/303_v1 (/textures.txt)=unikalna_nazwa Plik pdf w załączniku myli w tym aspekcie.

8. Tworzymy sekcję wpisu do danego pliku textures. Odwołujemy się do niego za pomocą [nazwa_zmiennej_textures] zdefiniowanego w punkcie siódmym. W kolejnym wersie wpisujemy nagłówek dla naszego pojazdu. Jeśli nie ma on tworzyć nowej podkategorii w starterze, to wystarczy skopiować z danego textures.txt. W kolejnych wersach listujemy wszystkie wpisy tekstur.
Jeśli mamy tekstury do dopisania w wielu folderach, umieszczamy kolejne sekcje [nazwa_kolejnej_zmiennej_textures] o identycznej składni.
[nazwa_zmiennej_textures]
!=kategoria_pojazdu,podkategoria
tekstura.ext=nazwa_mmd/fiz,podkategoria,nazwa_mini_tekstury


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wersja archiwalna:
Skrypt instalacyjny to nic innego, jak zmiana rozszerzenia pliku tekstowego (txt) na (r_i). Poniżej postaram się to w krótki sposób wyjaśnić.
1. Pobieramy z linka poniżej szablon do wypełnienia:
http://eu07.pl/userfiles/20603/priv-szablon.txt
2. Aby uzyskać dane do wypełnienia naszego szablonu, postępujemy zgodnie z podpunktami:
-otwieramy Rainsted.exe,
-wchodzimy w zakładkę Paczki,
-klikamy Dodaj i wybieramy naszą paczkę,
-klikamy Wczytanie INFO.txt, a następnie Wczytanie PACK.txt i ukazuje nam się to, co jest na screenie nr 1 i 2.



3. Następnie postępujemy zgodnie z instrukcją w pliku .pdf z załącznika.
4. Jak postąpimy zgodnie z tym, co jest na powyższych screenach, a także pliku .pdf, zapisujemy nasz plik i zmieniamy rozszerzenie z .txt na .r_i

Wprowadziłem drobne poprawki i przyklejam.
adsim

Szerszy opis aktualnego procesu wraz z zaznaczeniem ostatnio popełnianych błędów. 28.01.17
Stele

63
Wydział zamówień / Odp: Potrzeba zdjęć na teksturę ES64U4 IC
« dnia: 26 Kwietnia 2018, 19:29:24 »
Okleina T-mobile powoli znika na warszawskim Remtraku.

64
Co potrzebne jest z tych rowerowych z wewnątrz? Co drugi dzień jestem w pracy i mam okazję coś sfotografować.

65
[...]
Za jakiś czas wrócę do 168Ar i zajmę się przygotowaniem wnętrza. Wtedy można wykorzystać wnętrze i dostosować do kolejnych partii 111Arow.
Te 168Ar chyba są właśnie w Szczecinie i chyba są z FPS.
A właśnie co z wagonami z FPS-u, 29-90*** lub 19-90*** co potrzeba?

66
Na Grochowie są tylko dwa typy 111Arow  te z kwadratowymi szybami i kwadratowymi z zaokrągleniami. Ale są też chyba Szczecińskie które faktycznie maja inny układ wnętrza.
Te z Grochowa z zaokrąglonymi szybami mają nr zaczynający się na 84-700** a te kanciaste 84-780**.

67
111Arowy się nie nadają. Potrzeba nowego wnętrza i kilku detali na zewnątrz.
Co jest potrzebne z wnętrza i zewnątrz?
A co z wagonami YB Görlitz?

68
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 01 Marca 2018, 18:37:29 »
Dlaczego na traxxie blokuje się opuszczanie pantografów? Nie mogę opuścić ani przedniego ani tylnego.

69
Dodaj przy okazji, że potrzebne są zdjęcia kabiny.

70
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 07 Grudnia 2017, 12:02:05 »
Pomoże ktoś jaki co jest przyczyną wyświetlania się tych komunikatów?

71
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 05 Grudnia 2017, 20:49:28 »
A mi wyświetla taki komunikat jak chce wejść w elektrowozy np i nie mogę zaktualizować tego pliku. Cały czas mi się pojawia w aktualizacjach.
System WIN10 64

72
Pomoc doraźna / Odp: Patch 17.07 - problemy
« dnia: 21 Sierpnia 2017, 16:24:26 »
Czy tylko mi nie działa tempomat na traxie?

73
Bocznica / Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 21:39:21 »
Przy ilu amperach podczas bocznikowania EP07 powinien wybić nadmiarowy?

Przy tylu, co na borlandowym exe. Sprawdź sobie w fiz.

74
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 21:25:44 »
Czy dzięki przepisaniu exe do c++ będą większe możliwości na rzeczywiste odwzorowanie sterowania pojazdów?

75
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 14:57:18 »
Przy hamowaniu spotem (EN57-2xxx) gdy pojazdu już stoi hasler pokazuje przez chwilę jeszcze 20km/h i po chwili spada na 0km/h.

76
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 14:29:26 »
@Klimczok:
1. A na którym exe tak było? Według mojej wiedzy ten warunek nigdy nie był spełniony.
2. Celowo były zamienione, co można przeczytać w changelogu przyklejonym w tym dziale, a także śledząc na bieżąco zmiany w exe.
Nie wiem co chcesz, pierwszego wynika, że to postulat. Co do drugiego, to proponuje stałe śledzenie zmian (to nie jedyna zmiana w obsłudze lokomotywy) i zachęcam do aktywnego przedstawiania uwag, skoro odpaliłeś exe.
Nie napisałem że poprzednich exe tak było. To tylko było moje pytanie.
Na razie staram się wszystko sprawdzić. Jeżeli coś zauważę na pewno przedstawię swoje uwagi.
Dalej mam za słaby komputer na traxxa.

77
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 14 Kwietnia 2017, 13:17:28 »
Wyłączenie baterii powinno powodować opuszczenie pantografów, oraz czy celowo zostały zamienione klawisze odluźniacza i przestawienia kranu hamulcowego w pozycje jazdy?

78
Na warsztacie / Odp: Odświeżone charakterystyki dla SM42
« dnia: 13 Kwietnia 2017, 19:01:45 »
BTW @youBy, co z dizelpackiem, nad którym pracowałeś? Z tego co pamiętam, prace były już mocno zaawansowane.

79
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 05 Lutego 2017, 12:42:25 »
Eee, ja twierdzę że ET40-55. Na poprzednich zdjęciach (http://eu07.pl/forum/index.php/topic,27722.msg427989.html#msg427989) to była właśnie ona. Wygląda tak jakby miała dostać logo Lotosu, numerki i wsio w drogę. Wygląda na to że stanie się tak w pierwszą połowę stycznia :)
Zezy nawet ładnie wyglądają, biorąc pod uwagę niebieskie czoło to trafna decyzja :)
A jednak 52 :P
Z tego co się dowiedziałem wszystkie 5 sztuka ma iść do Lotos Kolej.

80
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 05 Stycznia 2017, 13:41:04 »
Łukasz a co zrobić z niskimi fpsami?

81
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 04 Stycznia 2017, 18:36:48 »
Chciałbym chociaż te 15fps mieć :/

82
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 03 Stycznia 2017, 23:00:07 »
Na pauzie nie musi liczyć fizyki, tylko wyświetla grafikę. Pewnie, że przyspieszy.

Abnormal termination to zazwyczaj brak pamięci, ale tu wywala już przy generowaniu torów widzę. Prześledź zużycie pamięci przy uruchamianiu.
To co zrobić oprócz lepszego kompa? Da się jakoś uzyskać chociaż 20fps?

83
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 03 Stycznia 2017, 21:32:43 »
Rowniez lece ta misje. U mnie kierpoc daje sygnaly odjazu i rozklad sie przewija. Tylko komp slaby, bo ma  w stacjach 5fps a poza do 10max. A dlaczego jak dam pauze to tekstury i otoczenie laduje mi sie dalej i mam 35fps a jak wylacze pauze to od razu spada do 5-10fps.

84
Na warsztacie / Odp: Kaliska
« dnia: 03 Stycznia 2017, 19:15:31 »
Łukasz ile zajmuje sceneria obecnie i czy będzie trzeba pobrać poprzednie wersje?

85
Bocznica / Odp: Kaliska
« dnia: 03 Stycznia 2017, 19:08:50 »
Faktycznie ja też nie widzę linków do Uploadu, Regulamin itd. 

86
Wydział zamówień / Odp: Zdjęcia ET22-910
« dnia: 03 Stycznia 2017, 19:07:03 »
Dla informacji owa lokomotywa jedzie dziś w składzie 512000 z Kwidzyn do Małaszewicze Centralne (skład podjęła z Iławy Głównej). 12min temu Halinów na Mińsk Maz.

87
A wózki będą nowe?

88
Wydział zamówień / Odp: EN57-19xx wymiary
« dnia: 31 Grudnia 2016, 21:00:31 »
Nie obiecuję ale postaram się załatwić zdjęcia kabiny od kumpla który zaczyna jazdy na 19-stkach.

89
Bieżące kolejowe / Odp: Zakup ET40 przez PHU Lokomotiv
« dnia: 30 Grudnia 2016, 22:26:52 »
Podobno ET40-52.

90
Epoka to wygląda jak cię mogę, ale ta siódemka to już porażka.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 25