Wymogi Unii Europejskiej to 160 km/h i Polsce tyle na razie wystarczy. Husarz w porównaniu do EP09 jest o wiele bardziej nowocześniejszy i tu nie ma nic do porównania.
1. Wymogi Unii Europejskiej to jest minimum. Trzeba dążyć do możliwie najlepszego stanu.
2. EU07A co do nowoczesności nie ustępuje zbytnio Husarzowi, ustępuje mu głównie w prędkości i
designie.
3. EP09A byłaby zatem tak samo szybka i tak samo nowoczesna jak Husarz, może nieco mniej ładne.
4. Mówiłem zresztą, że Husarz dalej ma być wykorzystywany w ruchu międzynarodowym, EP09A
byłaby głównie na rynek krajowy.
Widzę, że wątek ma już status gorącego...
A ciekawe jak to by śmigał ET41A?
1. To lokomotywa towarowa. Po co ma śmigać?
2. Nie ma sensu wykorzystywać dwuczłonowej lokomotywy w ruchu pasażerskim.