Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Preki

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11
241
Bieżące kolejowe / Odp: Dni Techniki Kolejowej 2009
« dnia: 04 Maja 2009, 20:44:59 »
Więc... see ya in Gdynia Grabówek :). Postaram się ustroić na czarno ;), to mój niezmienny znak rozpoznawczy.

242
Bieżące kolejowe / Odp: Dni Techniki Kolejowej 2009
« dnia: 04 Maja 2009, 15:56:56 »
Tam pod napisem "Gdynia" widać parę pikseli. To chyba Grabówek? Pewnie tak, bo Gdynia Główna przechodzi teraz remont (wróć - bajzel).

243
Bieżące kolejowe / Odp: Dni Techniki Kolejowej 2009
« dnia: 04 Maja 2009, 14:07:41 »
I Siedlce są znowu. Ale ja planuję uderzać na 3-Miasto tym razem.

244
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 03 Maja 2009, 00:53:45 »
A czy ty (Preki) wszechwiedzący/wszechorientujący sie we wszystkim pomagałbys swojej konkurencji? Sprzedając im swoje własne lokomotywy? Zdejmij wreszcie te klapki z oczu i przejżyj na nie. Nic nie jest taklie proste jak tobie sie wydaje.
A według Ciebie takie stowarzyszenie MK, jak TOZKiOS to konkurencja dla Cargo.

Jeśli chodzi o sprowadzanie "skorupek" z zagranicy, to nic, niestety, na to nie poradzą.

245
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 02 Maja 2009, 22:55:58 »
Tak, tylko, że Cargo jak ognia boi się konkurencji, a prywaciarze i tak sobie radzą sprowadzając do Polski "wydmuszki" z Niemiec/Czech zapewne za niewielką kasę.

A to już nie sprawa dotycząca ET22-001. Niech Cargo się żali do CD A.S. i DB A.G., że tabor prywacie sprzedają :)

246
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 02 Maja 2009, 20:29:58 »
Wiecie co, w ten sam sposób na złom poszła Ol49-18 z Łukowa. Pyskowice chciały kupić, jednak pewnego dnia przy niej zastałem złomiarzy z Zamościa, rozprawiającą się z parowozem.

http://www.ogk.cal.pl/details.php?image_id=1058 - fotka, jakby co.

247
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 02 Maja 2009, 20:04:15 »
A co do przekazania Pyskowicom tego loka. Ja ich znam, i żadnej maszyny prywaciarzowi by nie oddali. Natomiast skansen w Jaworzynie jest powiązany z władzami miasta, więc wiadomo. Tylko czy Cargo w to pierwsze uwierzy? Nie.

Co do ET21-100, wyciągnęli ją, mimo zakazu eksploatacji bocznicy do skansenu.

248
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 02 Maja 2009, 18:39:11 »
Cargo boi się oddawać loków wskutek przekrętu jaworzyńskiego. Tamtejszy skansen w bardzo podejrzanych okolicznościach oddał ET21-100 (która po naprawie w ZNLE stała się 3E-100 Orlenu z obleśną, podwójną szybą), za 3 dwuosiowe cysterny i 409Da.

249
Inne niekolejowe / Odp: Włamanie na JM
« dnia: 02 Maja 2009, 15:52:41 »
Uetam :), lipnie to zrobili. Po prostu jacyś Turcy, którzy nie mają pojęcia o tej spółce ;p (i jej malowaniach taboru).

250
Inne niekolejowe / Odp: Włamanie na JM
« dnia: 02 Maja 2009, 15:34:34 »
Zhaxowali by stronę IC :P. Piwo bym im za to postawił xD

251
Bieżące kolejowe / Odp: Budyń w IC?
« dnia: 02 Maja 2009, 10:45:49 »
Bezlitośnie pozmieniają. Dlatego też należy w pierwszej kolejności digitalizować stare malowania taboru, dopiero potem zachwycać się czymś nowiuśkim.

252
Bieżące kolejowe / Odp: Budyń w IC?
« dnia: 02 Maja 2009, 00:09:51 »
Wszystkie.

253
Bieżące kolejowe / Odp: Parada Parowozów 2009 - Wolsztyn
« dnia: 01 Maja 2009, 23:59:11 »
A właśnie kamera #1 została przestawiona. Widać teraz tam stonkę przy koźle.

254
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 01 Maja 2009, 23:53:14 »
- wyjazd na VT628-002 z Siekierek (padnięty rozrząd gratis :P)
- a na tym filmiku zostałem ja złapany :D (53 sekunda)

255
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 01 Maja 2009, 20:45:34 »
Ta, w obliczu kryzysu każdy złom jest dobry. Spójrzcie tylko na ET40 i ET42, już grzeją krzaki.

Co do ET22-001, racja, ma on nowe obudowy lamp i brak obudów zderzaków, to zauważyłem w samym Skarżysku (jeden z oryginalnych "kloszy" robi za... stojak pod choinkę u jednego skarżyskiego kolejarza). Ale np. belki bujakowe ma, układ żaluzji też odpowiada pierwszym bykom. Mnie bardziej interesuje to, co ma wewnątrz.

@UP: EW51 i SD80 należą do M(a)uz(ol)eum Kolejnictwa.

256
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 01 Maja 2009, 20:01:36 »
Cytuj
Jedyny związek tego loka to numer. A takto nie wiele oryginalności.
No to teraz prosimy o dowody na to. Od razu wspominam, nie bierzcie pod uwagę tego, co mówią oficjele, to czysty bullshit.

Cytuj
decyzje o kasacji
Kolega miło wspomina lata 1998-2000, bardzo miło.

257
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 01 Maja 2009, 19:30:03 »
A tak, najlepiej usiąść i płakać. Gdyby TOZKiOS płakało, to teraz z siedleckiej Pt47-50 zostałyby żyletki. Jestem pewien, że gdyby nie fakt zawalenia się wachlarzówki w Pyskowicach i kwestii własnościowej gruntów, na których stoi tamtejsza wagonownia (i ich tabor), to prawdopodobnie by walczyli o tego byka. Niestety w Pyskowicach nie ma miejsca na nic więcej (popatrzcie zdjęcia na ich stronie).

258
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 01 Maja 2009, 11:26:59 »
LOL :). Tak czy siak, wiadomo jak się sprawa prezentuje.

259
Bieżące kolejowe / Odp: Fizyczna likwidacja lokomotywy ET22-001
« dnia: 01 Maja 2009, 00:19:44 »
Brednia brednia brednia. Tak naprawdę to już nie wiadomo, co z tym bykiem. Byłem rok temu (maj 2008) w Skarżysku-Kamiennej. Z-ca dyrektora CM Skarżysko powiedział mi (wcisnął najprawdopodobniej), że "to już nie jest ET22-001, z 001 zostało tylko pudło, w związku z tym zostanie pocięty". Tutaj mamy do czynienia z perfidnym przekrętem. Zobaczcie, że EU07-001 i ST43-01 stoją teraz w Chabówce, i czekają na renowację, która nie wiadomo kiedy też się odbędzie. Dobre jednak i to, bo ET22-001 nie ma zaszczytu być w jakimś muzeum, tylko może paść ofiarą niejasnych układów.

Poślę tam niejakiego Mr. Kolesława, może sprawdzi, co się dzieje.

EDIT:
Cytuj
20 Lip 2006, 23:29
Zobaczcie, z którego to roku ;). Ten post pamięta jeszcze stare malowania EP09 i pomarańczowe kible w KM.

260
Bieżące kolejowe / Odp: Imiona lokomotyw...
« dnia: 22 Kwietnia 2009, 13:04:29 »
SU45-136 nosi imię "Tajfun", natomiast 231 to "Wulkan". Obydwie maszyny z CM Białystok i tak samo obydwie grzeją krzaki w Białymstoku.

261
Inne niekolejowe / Odp: Kolejowa knajpka
« dnia: 21 Kwietnia 2009, 19:32:36 »
A gdzieś na Węgrzech jest sobie bar "Szergiej", z czołem M62 wkomponowanym w ścianę budynku.

262
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 21 Kwietnia 2009, 15:12:06 »
LOL, dopiero teraz zauważyłem, że mój filmik z EU07-150 ma oryginalną nazwę pliku "IMGP0666.avi". :P

EDIT: Na kanale filmik z Px48-3917 na mijance w Tarczynie.

263
Bieżące kolejowe / Odp: Płonący pociąg
« dnia: 18 Kwietnia 2009, 20:34:23 »
No i cudownie. Ciekawe, co z fiacikiem teraz zrobią? ZłomZłom? Kiedyś pod koniec roku 2007 zapaliła się SM42-535 prowadząca pociąg Sokołów-Siedlce. Niewiele jej brakowało do stacji docelowej, a skończyła w krzaczorach.

264
Bieżące kolejowe / Odp: Imiona lokomotyw...
« dnia: 16 Kwietnia 2009, 23:42:12 »
Czyli tradycja sprzed lat powraca :). Z tą różnicą, że te imiona są nadawane odgórnie, a nie przez mechaników.

265
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 15 Kwietnia 2009, 23:27:02 »
Możliwe że nie chcięli używać silnika spalinowego ze wzgledu na mozliwość pożaru (np. w rafineri lub w innych miejscach gdzie zagrożenie pozarowe może wystąpić od spalin).
Albo lokomotywa wjeżdża na tereny, gdzie niepożądane jest duże zadymienie (np. w jakiś halach).
Z tego co wiem, to na Grochowie jeżdżą stonki "przystosowane do napędu elektrycznego" (przynajmniej tak było napisane w którymś numerze Nowych Sygnałów), którymi to wtaczają wagony na halę całopociągową. To chyba te, co posiadają żółtą tablicę z numerem bocznym.

266
www.tozk.glt.pl - strona TOZKiOS w Pyskowicach. Stowarzyszenie jest znane z posiadania jedynego zachowanego do celów muzealnych zespołu wagonów Bhp (dwa człony, skos), oraz jedynego czynnego parowozu typu "Śląsk" (TKp 4422) w kraju. Oprócz tego Pt47-50 z Siedlec (dłubałem trochę przy niej, przede wszystkim nieźle się ubrudziłem ścieraną rdzą z drzwi dymnicy tego parowozu xD), oraz wiele innych ciekawostek. Zapraszam do lektury strony, a potem zwiedzenia ich skansenu :)

www.psmk.org.pl - strona Polskiego Stowarzyszenia MK. Siedzibę ma w Warszawie, ale i tak wielu kojarzy te stowarzyszenie ze Skierniewicami, gdzie jest gromadzona pokaźna kolekcja taboru. Między innymi wagon akumulatorowy AT "Wittfeld", wagon salonowy ze Szczęśliwic, parowóz Ty51-1, prototypowa lokomotywa 409D-01, no i - jak wcześniej - wiele innych ciekawych rzeczy :), które warto zobaczyć. Na dodatek możecie przekazać 1% swojego podatku (lub rodziców :p), na to stowarzyszenie, do czego zachęcam. Mało tego, kto chętny to może brać udział w remoncie parowozu Ol49-4.

www.koleje.webd.pl/forum - bardzo ciekawe forum poświęcone wiadomo czemu :). Polecam jego czytanie, można się wiele dowiedzieć o kolejach.

www.ogk.cal.pl - kolejna fotogaleria. A linka daję tylko dlatego, że ja tam rzucam fotki ;p, i może kto inny będzie.

267
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 15 Kwietnia 2009, 19:54:30 »
Cytuj
odpowiednio zmniejszony do silników trakcyjnych
Jeden silnik trakcyjny w SM42 jest na napięcie 750V. Napięcie z sieci dzieli się przez 4 (tyle ma silników stonka), co daje 750V na silnik. Ciekawe też jest malowanie (ale w nieciekawym stanie).

268
Bieżące kolejowe / Odp: Z kamerą na PKP
« dnia: 15 Kwietnia 2009, 18:50:56 »
TO mnie rozwaliło, serio:
http://www.fotokolej.pl/img-sm42-8837-9705.htm

Na focie widać stonkę z dwoma pantografami, nie wiadomo dokładniej, jak ją przerobiono. Te zdjęcie to NIE JEST fotomontaż.

269
Cytuj
ułatwienia zarządzania firmą.
Chyba żeby ułatwić rozdanie narodowego przewoźnika za półdarmo prywacie (do tego zagranicznej).
Cytuj
niby kible, niby ciasno, niby brak komfortu, a obłożenie składu często przekraczało 100%.
Następnym razem już tego nie próbuję. Mimo modernizacji tych kibli, jedzie się niczym za komuny (tak, kiedyś też były "dalekobieżne trójkible"). Jak dadzą piętrusy to jeszcze jadę, a jak nie, to w mechpoma przez Bydgoszcz. Przynajmniej luknę, co w Psuji (Pesie) się dzieje.

Oby IC nie podwyższył cen biletów na pośpiechach, nie wspominając już o miejscówkach. To będzie skandal.

270
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 09 Kwietnia 2009, 08:41:53 »
Niedługo na moim cudnym kanale zawiśnie filmik z EU07 jadącą na pociągu nadzwyczajnym do Katynia (8 pudeł sypialnych Goerlitz/Bautzen). Podziękowania dla Firefoxfana i Krzysztofa Waszkiewicza za cynk.

EDIT:

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11