Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sakorius

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 21
61
Z tego co jest mi wiadomo, spalona jednostka to EN57-642.

62
Bieżące kolejowe / Odp: DTK 2010
« dnia: 10 Czerwca 2010, 00:02:06 »

63
Bocznica / Odp: SM42
« dnia: 07 Czerwca 2010, 15:43:11 »
Są obecnie w tworzeniu(...)
Skąd ta pewność?

64
Tabor kolejowy / Odp: Co to jest PSR?
« dnia: 03 Czerwca 2010, 15:46:12 »
Mam pytanie odnośnie PSR-a: kiedy go się używa? Chodzi mi głównie o PSR w EZT.
Zawsze...

65
2 automaty postawili także przy poczcie na środku wąskiego chodnika - brawo! :P
Pokaż fotki jak to wygląda :)

66
Czasowo - opóźnić/przyspieszyć. Żeby nie jechał "na ogonie" osobówki.

67
A ki problem przetrasować TLK? Kto chce szuka sposobów, kto nie chce szuka powodów...

68
Jeśli niby to PR są takie dobre i przyjazne dla pasażera, to dlaczego uruchamiają połączenia dublujące się z IC na trasach z dużą ilością połączeń, a nie uruchomią połączeń do miejsc, do których nie dojeżdża tak dużo pociągów PKP IC, a interREGIO mogły by być ich uzupełnieniem np. Jelenia Góra, Międzylesie, Zgorzelec... ?
No tak, przecież tylko PIC ma monopol na pociągi na trasach bardziej obciążonych potokami podróżnych, a PR jest dobrym wujkiem, który będzie wpuszczał IR, które z założenia mają zarabiać, w to z czego "misyjny prestiż" się wycofał ;-)

69
Bieżące kolejowe / Odp: DTK 2010
« dnia: 16 Maja 2010, 13:04:26 »
Ma być, ale tylko w 3 lub 4 miastach. W Szczecinie podobno PLK chce na własną rękę coś zorganizować.

70
Nie zrozumiałeś pytania... Dlaczego nie uruchamiali pociągów, za które ktoś zapłacił, tylko aktualnie czynny tabor szedł na IR, a zamówione pociągi (osobowe) były odwoływane.
A w ogóle była podpisana umowa z UM? Z tego co wiem, to umowy były zawierane dosyć późno, jakoś w marcu ztcp.

Jak to jest z dotacjami na TLK i dlaczego IC chce zlikwidować część TLK, za które ktoś zapłacił?

71
PKP, PLK sama ustala rozkład jazdy. No to powodzenia życzę w tym układzie rozkładu jazdy ustalonym w prywatnej firmie.
Yyyy, przetłumacz ten słowotok, bo nasuwa mi się jedno pytanie "Co autor miał na myśli?"

72
Na warsztacie / Odp: Linia 273
« dnia: 06 Maja 2010, 17:23:18 »
Nadodrzanka jest niedokładna pod wieloma względami. Nie widzę sensu jej łączenia z nowymi trasami.

73
Przecież nasza władza w PLK otrzymała rozkład jazdy ustalony, w zewnętrznej firmie. Rozkład jazdy ustala jakaś firma po za kolejowa. Z tego co wiem biorą za to dużą kasę.
O czym Ty mówisz? Znowu jakieś rewelacje nastawniczo-warsztatowe?

74
(...)Zapomniałeś dodać, że prestiżem tym są 3-wagonowe TLK-i zestawione z najgorszych wagonów, jakie posiada spółka.(...)
Chyba nie wyczułeś ironii w moim zdaniu ;-)

Chyba kolego nie za bardzo wiesz o czym piszesz ;-) A jeśli mówisz, że TLKi są zestawione z najgorszych wagonów, to chciałbym, żeby wszystkie pociągi w Polsce (nie licząc EC i IC) miały taki standard jak TLK!
No i tak jest, IR mają ten sam standard ;-)

Cytat: Piotrek
Długość składu to inna sprawa, jak ludzie nie jeżdżą, to po co targać więcej wagonów, gdy 3 w zupełności wystarczą?
Mówisz o pociągach wiozących sardynki?

Cytat: Piotrek
Podali uzasadnienie: PR nie mogło się zdecydować, które pociągi odwołać, więc PLK podjęła decyzję za nich. Ktoś to musiał zrobić, bo przeciąganie sprawy nie mogło trwać w nieskończoność.
I - o dziwo - "upupili" pociągi dochodowe, wbrew temu co mówili, czyli że zablokują najmniej dochodowe. Niestety, zależność PLK od PKP S.A., nie wychodzi tej pierwszej na dobre.

PS Pewien pracownik PLK, rozgoryczony tym co się dzieje na kolei, fajnie rozwinął skrót "PKP PLK" - Pójdziesz Kurde Piechotą Ponieważ Likwidujemy Kolej - myślę, że jest to idealny komentarz, do zaistniałej sytuacji :-)

75
Na warsztacie / Odp: Linia 273
« dnia: 06 Maja 2010, 16:03:32 »
(...)
Ma ktoś mapę "Nadodrzanka"?
Po co Ci ona?

76
Tabor kolejowy / Odp: SA 110
« dnia: 06 Maja 2010, 11:28:11 »
Cieszymy się niezmiernie z tego powodu, to bardzo duży wkład w rozwój modelu SA110. Rozumiem, że Twoja postać ze zdjęcia, będąca w jego centrum, może być wykorzystana na teksturę maszynisty?

77
Dobrze Piotrek, ale IR były dodatkowym źródłem dochodu, dzięki którym można było zarobić troszkę pieniędzy dla PLK właśnie :-) Bo pomimo warunków (takich samych jak w TLK), ludzi jednak trochę nimi jeździło. No ale cóż, pozostaje nam jeździć tylko w prestiżu ;-)

78
(...)Ja osobiście się cieszę, że skończyło się wożenie ludzi w bydlęcych warunkach jednostką z plastikowymi siedzeniami przez całą Polskę.
Chwila, czy ktoś komuś NAKAZUJE jeździć IR? Chcą to niech jeżdżą. Jeśli komuś się "komfort" IR nie spodoba, zawsze może wrócić do IC, czy to tak ciężko pojąć? Chyba nikt z pistoletem przy głowie, nie nakazuje pasażerom korzystać z IR?

79
Na warsztacie / Odp: Epkowe Lokomotywy i kabiny.
« dnia: 23 Kwietnia 2010, 08:43:16 »
No ja nie widze. To moze mi to bardziej szczegulowo rozwiniesz? I to w detalach. Nie lubie stwierdzen ogolnikowych.
To o czym piszę, to nie jest detal. Na prawdę nie widzisz różnicy w bryle czoła? Porównanie w załączniku.
Niestety, Q zrobił model "full-wypas" pod względem detali, ale ma problem z bryłą

Tak to jest jak sie robi bez planow(...)
Planów za dużo nie ma, to fakt, ale zdjęć tego loka jest od groma, szczególnie na niemieckich stronach. Nie potrzeba planów by odzwierciedlić bryłę modelu, to tylko ułatwienie.

80
Na warsztacie / Odp: Epkowe Lokomotywy i kabiny.
« dnia: 23 Kwietnia 2010, 00:13:57 »
Bryła czoła tylko trochę przypomina czoło ludmiły.
http://www.kolejland.rail.pl/archiwum/db_br232/08.jpg

Różnicę widać na pierwszy rzut oka.

81
Na warsztacie / Odp: ET22-2K Final.
« dnia: 19 Kwietnia 2010, 20:13:05 »
(...)Sam wiązałem dużą nadzieję i się cieszyłem pracą Sakoriusa lecz okazało się, że praca poszła na marne.(...)
A kto powiedział, że wszystko stracone? Czasy się zmieniają...

82
Pomoc w tworzeniu / Odp: Programy do modelowania obiektó 3D do MaSzyny.
« dnia: 12 Kwietnia 2010, 00:03:24 »
A gdzie można legalnie ściągnąć 3DS za darmo lub za niewielką opłatą? (...)

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/pc/item?siteID=123112&id=14707612 - 30-dniowy trial 3ds 9

83
Bocznica / Odp: Zwrotnica
« dnia: 10 Kwietnia 2010, 16:43:37 »
Same się "zmieniają". Jeśli nie, to można spróbować przekładać wciskając "Shift+T" lub "T" (ta opcja działa wówczas, gdy plik zwrotnicy ma możliwość sterowania manualnego).

84
Bocznica / Odp: Nowe exe i inne
« dnia: 17 Marca 2010, 20:39:00 »
Kiedyś z @hunterkiem zrobiliśmy takie śledziki, fajna sprawa. Bardzo łatwo odczytać adresy IP poprzez prywatne wiadomości w YT - już parę osób przez to wpadło :-)

Cieszę się, że @Rewizor także doszedł do wniosku, że środowisko "zamknięte", ma w swoich szeregach dupodajkę i nie warto nic wypuszczać publicznie. SP42, to mój mały "wybryk", ale więcej takich "wybryków" już nie będzie - będę grzeczny ;-)

85
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 11 Marca 2010, 10:01:20 »
;-)

86
Dlaczego nie powiesz, że ktoś PR-om zapłacił za NG budyniów? Taki dobry wujek był, że - mającej już wtedy, ogromne długi - spółce PKP Przewozy Regionalne, udzielił takiego "kredytu zaufania" ;-)

Wszyscy dobrze wiemy, że Zakłady Przewozów Pasażerskich w PP PKP, później PKP PR, jeszcze później PR - długi miało, ma i mieć będzie. Tylko jakoś dziwnym sposobem, dopiero teraz (po tyyylu latach), zaczęto te długi egzekwować. Ja sie tylko dziwię PIC-owi, że widzi konkurencję w InterRegio, przecież skoro są prestiżową spółką, to nie powinni bać się o pasażerów. Przecież każdy pojedzie w tym, co jest czystsze, wygodniejsze itp itd. Ale skoro PIC się boi, to wniosek z tego jest jeden: zarówno PIC jak PR, to to samo g***o, tylko że pod inną nazwą.

W polskiej gazecie? Na pewno?
No Polak raczej nie czytuje gazet, rodem z Wolski ;-)

PIC niech się lepiej martwi, żeby koledzy pozostali kolegami, po wydzieleniu PLK z PKP, bo wtedy żaden przewoźnik prócz prywatnych, nie pojedzie ;-)

87
Jakby PIC wystąpił z Trupa PKP, to Trup także by ich ścigał, ale nie wystąpi, bo prawdopodobnie, przynosi jakieś tam dochody ;-) Cóż, PR miało dostać aportem zaplecza do prowadzenia działalności i dostało... kopa w pupę ;-)

88
Bocznica / Odp: Tabor kolejowy by drozder1234567890 :)
« dnia: 27 Lutego 2010, 16:00:08 »
A co powinno być na pierwszym miejscu do zrobienia?
Na pierwszym planie, powinieneś postawić na naukę modelowania, potem dopiero zrealizujesz swoją listę ;-)

89
Bieżące kolejowe / Odp: Koniec InterRegio?
« dnia: 26 Lutego 2010, 19:26:41 »
(...)Budynie to projekt modernizacji lokomotyw do ruchu międzywojewódzkiego, jako że segment ten przypadł PKP IC, to chyba naturalnym jest, że przejęty został również tabor potrzebny do obsługi tego typu połączeń.
Borysku :> Tylko dlaczego PR płaciło za ich pozyskanie od Cargo i ich NG, a IC już nie płaciło? ED74 też były do ruchu międzywojewódzkiego? Jeśli tak, to dlaczego ED72 nie przeszły do IC? Toć to też "ED" :>

Nie! PR nie ma przynosić zysków - ma być spółką świadczącą misję. Ma dowozić do pracy, szkoły, uczelni. Dlatego działa na podstawie specjalnej ustawy, a w każdym roku pompowane są w spółkę grube miliony.
Hmm, myślałem, że PR to spółka wolno-rynkowa, a nie caritas :)

90
Bocznica / Odp: Cudowna porażka "Łowców RP1" :D
« dnia: 23 Lutego 2010, 16:39:07 »
(...)Dodatkowo nie wiem, czy nie łamiesz ustawy o ochronie danych osobowych.
Już nie łamię ;-)

Tego ćwoka i tak łatwo znaleźć na Naszej-Klasie :-)

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 21