Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Sakorius

Strony: 1 [2] 3 4 ... 21
31
Bieżące kolejowe / Odp: Kolekcja "Lokomotywy Świata"
« dnia: 02 Lutego 2011, 20:29:45 »
Narzekacie na niby "wysoką" cenę, a nie macie pojęcia, ile porządne modele taboru kolejowego potrafią kosztować...

BTW:

(...)zawiera polski parowóz Ty-5.(...)
A co to jest "Ty-5"?


32
Bo PKP to skansen komunizmu...

BTW. Naucz się pisać, bo ten słowotok jest masakryczny.

33
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 01 Stycznia 2011, 13:59:19 »
Kolej Bałtycka - Sekcja Napraw Taboru Kolejowego

34
Bieżące kolejowe / Odp: Spalinówki do strącania lodu z sieci
« dnia: 25 Grudnia 2010, 13:48:37 »
Tu raczej chodzi o pociągi sieciowe, a nie lokomotywy spalinowe. Ale cóż, jaka gazeta, taka informacja...

35
Świetny film zmontował kiedyś @Bombardier, bardzo ładnie ukazywał on symulator. Niestety z niewiadomych przyczyn usunął go z YT, a szkoda. Mógłby go zmontować używając nowych modeli i było by elegancko. @Bomba zgłoś się :)

36
Bocznica / Odp: SN61-183 się wykoleił
« dnia: 29 Listopada 2010, 17:05:20 »
(...)także za przyczynę wykolejenia bardziej bym stawiał na prędkość niż na jakaś usterkę, bo toki tokami, ale SA110 nie wypadł hmm.
Prędkość? On dopiero ruszył spod Tm na punkcie kontrolnym, więc jaka tu miała by być prędkość? Poza tym obładowany pasażerami SA110 jest raczej cięższy od ganza...

37
Bieżące kolejowe / Odp: SN61-183 się wykoleił
« dnia: 28 Listopada 2010, 13:08:49 »
(...)Niewykluczone, że SN61 miał jakąś usterkę, bo SA110 przejechał spokojnie.
Przestań pleść bzdury, jak nie wiesz co się stało. Mogę powiedzieć tylko tyle, że w jednym miejscu było lekkie zwężenie toków szynowych, resztę dopowiedz sobie sam.

@Jonin: Spokojnie, na Wzgórzu na pewno się nim dobrze zaopiekują. Wielu pracowników pamięta jeszcze czasy, gdy SN61 stacjonowały na Wzgórzu Hetmańskim planowo i mają oni doświadczenie w eksploatacji i naprawach. Myślę, że ganz trafił w dobre ręce (na pewno lepsze niż PKP Cargo).

38
(...)A pytanie, co ich skłoniło, by tak ją pomalować?(...)
Przeczytaj trzeci post od góry...

39
Poszukuję, chcę zrobić / Dokumentacja lokomotywy Ls40
« dnia: 29 Października 2010, 22:08:02 »
Witam

Poszukuję jakichkolwiek materiałów, dotyczących lokomotywy manewrowej Ls40. Rysunki, DTR, zdjęcia kabiny.

Z góry dziękuję.

40
Bieżące kolejowe / Odp: Granica PKP / Granica ...
« dnia: 29 Października 2010, 00:27:22 »
To jest zwykła granica między zarządcami infrastruktury - do/od tego miejsca, utrzymaniem toru zajmuje się PKP/właściciel bocznicy. Są też jeszcze na niektórych liniach, tabliczki oznaczające np granice oddziałów drogowych.

41
Inne niekolejowe / Odp: Proszę, Porsche!
« dnia: 24 Października 2010, 12:30:02 »
Powiedzmy sobie szczerze. Escort z 3 osobami z tyłu targa rurę wydechową po asfalcie. ;)
Już nie, siorbku :)

42
Inne niekolejowe / Odp: Proszę, Porsche!
« dnia: 23 Października 2010, 23:05:12 »
A to było raz i naprawiłem to sam, więc nie musiał kiblować na warsztacie ;]

43
Inne niekolejowe / Odp: Proszę, Porsche!
« dnia: 23 Października 2010, 22:33:30 »
FORD - fix or repair daily.
Tak jak powiedzenie, że nie kupuje się samochodów na F: Fiat, Ford i Francuskie ;]
No, tak mówią ci, którzy Forda nigdy nie mieli, a się nasłuchali głupot od innych :> Ja jakoś nie narzekam na swojego Essiego - wsiadam i jadę, czasem tylko zajrzę pod maskę, podłogę zakonserwuję i essi jeździ już 22 rok, a "w rodzinie" jest od 4 lat ;]

44
Łukasz, wystawiacie się z Międzychodem?

45
No ale chyba istnieją jakieś blokady przycisków do pulpitu kostkowego?

Wajchy i tak musi obsługiwać, przycisk sygnałowy semafora również. A że blokada była włączona w kierunku zasadniczym, to wystarczy już tylko nie przełożyć rozjazdów, podać sygnał na semaforze wyjazdowym i nieszczęście gotowe.
W sumie, w tej sytuacji najlepszym wyjściem byłoby zwieranie toków szynowych IT miedzy semaforem wjazdowym z toru zamkniętego, a pierwszym rozjazdem. Takie rozwiązanie uniemożliwiło by podanie wyjazdu na tor zamknięty. Bo nie zawsze można założyć kapturek na przycisk, lub karteczkę/tabliczkę na tor (na pulpicie).

46
Bocznica / Odp: EP07-400
« dnia: 19 Września 2010, 10:16:50 »
Reflektory są takie w realu czy w symku tak wyglądają?
Takie tzn. jakie? Rozwiń myśl.

47
Bocznica / Odp: Malowania IC
« dnia: 13 Września 2010, 00:34:16 »
Dziś dostałem info od pewnego mechanika że malowanie niebieskie jest piaskowe (czt. bardziej ekologiczne)(...)
Chyba chodzi o malowanie proszkowe...

48
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 26 Sierpnia 2010, 13:34:49 »
Zapewne na szlaku Szczecin Dąbie - Szczecin Zdroje, z toru linii Szczecin Dąbie - Szczecin Słoneczne :]

49
Inne niekolejowe / Odp: Wasza praca/szkoła
« dnia: 26 Sierpnia 2010, 12:23:56 »
Za biurko to się powinno iść "po szczebelkach" kariery, a nie od razu po szkółce. Taki po szkółce, który nie poznał smaku pracy "na dole", nigdy nie będzie miał szacunku, do podwładnych.

50
Na warsztacie / Odp: Linia 273
« dnia: 11 Sierpnia 2010, 23:46:04 »
(...) Jak zrobie szlak do Grabiszyna to dam do testów. Do poniedziałku się uda. Na pewno :) !
To pierw zrób, a potem dawaj info, bo takich co pierw pisali, potem nic nie zrobili, było już dużo...

51
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 30 Lipca 2010, 23:50:53 »
Służba na ET41-001

52
Leżę i kwiczę :D

Kipek wyluzuj, bo nie mogę podnieść się z podłogi, po tym jak wpadłem w histeryczny śmiech :D

53
Myślę, że z tego względu iż lokomotywy spalinowe pojawiły się dopiero niedawno (przy wydaniu DizelPacka, wcześniej był tylko SN61). Wcześniej obsługiwane były tylko elektryki - stąd trasy tworzone dla tego typu pojazdów. A ponieważ budowa tras jest bardzo trudna, zniechęca to wielu użytkowników do tworzenia nowych.

54
Bieżące kolejowe / Odp: SN61-183 do kasacji?
« dnia: 29 Lipca 2010, 08:18:20 »
Ostatnio w Krakowie Bieżanowie widziałem na szopie zakładu Cargo stał jeden SN61, pewnie czekał na remont. Co najważniejsze był w b. dobrym stanie.
To pewnie SN61-168 ze skansenu w Chabówce. Teraz tylko jeden zostanie czynny :(.
Obydwa są czynne. Krakowski ma niestety, nieoryginalne wnętrze (miękkie siedzenia z ED72).

55
(...)Nie zdziwiłbym się gdyby właśnie te bipy wylądowały w Chojnie.
Czy Ty myślisz, że będą transportować wagony ze złamaną ramą, taki kawał drogi?

56
Bocznica / Odp: Linia 273
« dnia: 15 Lipca 2010, 14:00:03 »
O pomoc trzeba umieć zapytać. Durne pytanie = durna odpowiedź.

57
Bocznica / Odp: Linia 273
« dnia: 15 Lipca 2010, 11:35:21 »
Błagam może mi ktoś dokładnie napisać jak wgrać tą trase do symulatora(...)
Nie
Cytuj
(...)bo nie umiem a tak bym sobie pojezdził(...)
To sie naum
Cytuj
(...)a ja jestem ciemny!.
<wrzuca_usera_do_pralki> teraz będziesz jasny!

58
Screeny / Odp: Galeria screenów.
« dnia: 14 Lipca 2010, 22:04:57 »
Służba na najlepszej MaSzynowej scenerii - Manewrowo 3.

59
Tabor kolejowy / Odp: Er 75
« dnia: 12 Lipca 2010, 23:17:42 »
No, jak zrobisz to będzie :D

60
Bieżące kolejowe / Odp: Budyń w nowym malowaniu IC
« dnia: 06 Lipca 2010, 09:07:21 »
(...)Mam takie pytanko: dlaczego pkp zostala podzielona na  spolki? Wymogi UE (dotyczace konkurencji)? czy co? Nurtuje mnie strasznie ten temat...
Daawno, daaawno temu (rok bodajże 1997), za siedmioma liniami, za siedmioma lasami, żyli sobie dyrektor generalny PKP Janik, minister transportu i gospodarki morskiej Syryjczyk, którzy to postanowili "uzdrowić" Polskie Koleje Państwowe. Pojechali sobie do Wielkiej Brytanii i popatrzyli sobie na super pomysł podziału i prywatyzacji tamtejszej kolei. Panom bardzo się to spodobało i zapragnęli ten system wprowadzić u nas...

Strony: 1 [2] 3 4 ... 21