Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MasterYoda

Strony: 1 [2]
31
Infrastruktura kolejowa / Odp: Prędkość na SBL
« dnia: 08 Lutego 2018, 16:29:52 »
Wydaje mi się, że jest to jednak dobra praktyka, nawet jeśli przepisy tego nie wymagają.

32
Pomoc doraźna / Odp: Patch 18.01 - problemy
« dnia: 07 Lutego 2018, 15:18:03 »
EDIT: Po wypakowaniu do czystego katalogu samego 18.01 problem ten sam: braki składów na sceneriach, oraz "e3d: unknown main chunk". Jakieś pomysły?
Czy rozumiesz roznice miedzy "wypakowaniem samego 18.01" a "zainstalowaniem wszystkiego od 15 wzwyz"?

Wypakowac sama paczke roznicowa to jakbys skrecil polowke stolu z Ikei i dziwil sie, ze stac nie chce.

33
Bocznica / Cześć ;)
« dnia: 03 Lutego 2018, 22:26:10 »
Witam po dłuuugiej przerwie ;) Dobrze widzieć że Maszyna ciągle żywa ;)

34
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Prośba o przeróbkę tekstury
« dnia: 01 Lutego 2018, 21:52:46 »
Bardziej doświadczeni nie bawią się w takie rzeczy, tylko odwzorowują prawdziwe pojazdy.

35
Na warsztacie / Projekt Lua, czyli automatyzacja scenerii
« dnia: 31 Stycznia 2018, 18:39:23 »
Cześć. Jakieś kilka miesięcy temu rozpocząłem z ciekawości (i namowy innych osób) pisanie scenariuszy w języku Lua. Lubię kodować, więc takie rozwiązanie przypadło mi do gustu. I zrobiłem taki mały scenariusz - td_mijanka.scn. Jest to przerobiony w niewielkim stopniu Tor Doświadczalny z małym scenariuszem - mijanką pociągu osobowego z towarowym.
Kod podzielony jest na dwie części, jedną - kernel - która zawiera kod do przetwarzania informacji oraz wysyłania ich w odpowiedniej formie do symulatora - oraz drugą - kod scenariusza - zawierającą dane o stacjach, przebiegach oraz eventach zależnych od trasy.
Funkcje, które do tej pory zrobiłem:
  • Dynamicznie generowane sygnały semaforów
  • Przebiegi
  • Obsługa odcinków izolowanych
  • Losowanie opóźnienia dyżurnego dla każdej stacji oddzielnie, być może będziemy czekali na wjazd, a być może będzie już podany
  • Własna kolejka eventów z możliwością ich odwołania
Do perfekcji brakuje jeszcze dużo, dużo rzeczy i zdaję sobie sprawę z tego, iż ogarnięcie tego nie jest proste. Docelowo też obsługa tego systemu będzie wspierana w moim generatorze scenerii, w którym zrobię nową scenerię testową, żebym mógł przetestować więcej aspektów (jej schemat naskrobałem w załączniku).

Trzy uwagi na koniec:
  • Warunkiem poprawnego działania scenerii jest posiadanie buildu EXE Miłka, buildy tmj nie obsługują kodu Lua.
  • Wszelkie błędy typu crashe, zapalenia semafora za pociągiem, przerżnięcia S1 itd. proszę zgłaszać tutaj, załączając log.txt oraz screenshot, w przeciwnym wypadku nie będę takich zgłoszeń rozpatrywał!
  • W kodzie jest dużo komentarzy, jeśli ktoś lubi może sobie przejrzeć, choć chyba nikt niczego tam nie zrozumie. :P

Linki do nowych wersji (wypakować do głównego katalogu symulatora):
Wersja 5.0: https://eu07.pl/userfiles/22592/lua_5_0_test1.zip

Linki do starych wersji (wypakować do scenery/):
Wersja 4.0: http://eu07.pl/userfiles/22592/priv-td_mijanka_8.7z
Wersja 3.1: http://eu07.pl/userfiles/22592/priv-td_mijanka_7.7z
Wersja 3.0: http://eu07.pl/userfiles/22592/priv-td_mijanka_6.7z
Wersja 2.0: http://eu07.pl/userfiles/22592/priv-td_mijanka_5.7z
Wersja 1.0: http://eu07.pl/userfiles/22592/priv-td_mijanka_3.7z

Strony: 1 [2]