Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - uetam

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 86
91
Nie bo SZ nie jest związany z żadnymi innymi elementami. SZ wyświetlić można załączyć tylko ręcznie.
Jest uzalezniony z obwodem NO jezeli taki wystepuje przez co mozna wystwietlic Sz+W24.
Na niektorych szlakach z SBL wystepuje takze uzaleznienie SBL od zajetosci ostatniego odcinka przed semaforem wjazdowym.

92
Bieżące kolejowe / Odp: Koleje Dolnośląskie na topie!
« dnia: 13 Lutego 2013, 04:12:39 »
Za przykladem slaskiej kolejki juz nikt nigdy nie pojdzie. To jest pewne.
Z reszta jezeli lepiej wiecie co sie bedzie dzialo z Przewozami i KD od ich wlascicieli to moze ja juz sie nie bede oddzywal :>

93
Bieżące kolejowe / Odp: Koleje Dolnośląskie na topie!
« dnia: 12 Lutego 2013, 22:01:53 »
Nie ma co tu potwierdzać, taka jest prawda ;)

To tylko spekulacje, tak samo spekulowano na temat połączenia Śląskiego zakładu PR z Kolejami Śląskimi. Jednak spekulacje "znawców za dychę" okazały się grubo nietrafione, do połączenia nie doszło, a ŚZPR odszedł w zapomnienie. Jeśli ktoś zapoda sensowną, potwierdzoną informacją o połączeniu omawianych spółek, to zwrócę honor. :)
No tak porownywanie slaskiego gdzie marszalek od samego poczatku twierdzil, ze PR to najwieksze zlo swiata i swiadomie chcial ich wyrzucic z wojewodztwa z dolnoslaskim gdzie nie bylo i nie bedzie takich tarc to naprawde trafiony przyklad. Linkow nie znajdziesz bo nigdzie sie o tym oficjalnei nie pisze.

94
Bieżące kolejowe / Odp: Koleje Dolnośląskie na topie!
« dnia: 12 Lutego 2013, 17:16:15 »
Żadna, bo przewoznicy maja byc za jakis czas polaczeni :P

95
W tekście podano, że pociąg jechał do Głogowa - nic mi nie wiadomo o takich.
Na przystanku bodajże Wrocław Żerniki masz odbicie na Głogów.
Muchobór, Muchobór… No chyba że przez Legnicę i Lubin jest przejazd.
No tak Muchobór, z Legnicy do Głogowa ostatni pociąg wyjechał w 2009/10 coś takiego.
W 2012 jechal pociag dla kibicow z Lubina do Lodzi Kaliskiej przez Legnice :P

96
Po co sie rozdrabniac :)

97
Bieżące kolejowe / Odp: kolej.org.pl
« dnia: 04 Lutego 2013, 21:44:27 »
Napisz mi tutaj na prv. Moze mail nie dotarl.

98
Bieżące kolejowe / kolej.org.pl
« dnia: 01 Lutego 2013, 13:04:41 »
Ostatnio zmienilismy serwer i mozemy przyjac nowych uzytkownikow, wiec
gdyby ktos jeszcze szukal miejsca na strone www to zapraszam:
http://kolej.org.pl/
pzdr


99
Infrastruktura kolejowa / Odp: Oznaczenia literowe w rozkładach jazdy
« dnia: 07 Grudnia 2012, 19:12:35 »
Aktualne zarzucam.

100
Bieżące kolejowe / Odp: Zmiany w Istrukcji Ie-1
« dnia: 01 Grudnia 2012, 18:53:52 »
Ja osobiście pokusił bym się o zmiane dot. tarczy przejazdowych. A mianowicie w sytuacji gdy urwana została rogatka a sygnalizatory drogowe są sprawne nadawany mógłby być sygnał dwóch swiateł pomarańczowych poziomych pulsujących oznaczające ograniczenie do 80km/h.
Na lini Wrocław - Oława (27km) po weekendzie jest conajmniej jedna rogatka zawsze urwana to do samego Opola to zapewne jeszcze kilka dojdzie.
Na szczescie nikt nic takiego nigdy nie wprowadzi.

101
Bieżące kolejowe / Odp: Opole - Lubliniec w sezonie 2012/2013
« dnia: 01 Grudnia 2012, 18:52:22 »
Zamkniecie planowane jest w okresie kwiecien 2012 - czerwiec 2014. W zamian nie bedzie nic ;)

102
Bieżące Symulatorowe / Odp: Co poprawić w pierwszej kolejności?
« dnia: 23 Października 2012, 19:38:55 »
Exe z mozliwoscia edycji scenerii czyli taki edytor w 3D !

103
Na warsztacie / Odp: Projekt Rochowice
« dnia: 08 Sierpnia 2012, 14:24:32 »
Szkoda, że słupy sieci trakcyjnej nadal stoją w skrajni :P

104
Rowerem.

Jak masz pisać bzdury, to nic nie pisz. Regulamin, zakazy 12.
Quark-t

105
Bzdura. Maszynista nie byl pijany tylko ma cukrzyce. Podczas badania krwi w szpitalu nie stwierdzono alkoholu za to poziom cukru przekraczal znacznie 180.
Co Wy na to? Jak narazie to zostal nazwany alkoholikiem, kretynem itd.

106
Bieżące kolejowe / Odp: Ruch lewostronny
« dnia: 04 Maja 2012, 18:23:28 »
Cóż takiego istotnego się zmieniło od listopada do lutego, że PLK zmienia podejście o 180 stopni?
Zapewne na pismo odpowiadal ktos kto nie mial pojecia o czym pisze. Czesta sprawa w PLK...

Cytuj
Borys, jak to wygląda u Was? Tak jak w Cargo (czyli wychodzi na to, że nienormalnie)?
W IC nikt narazie takich numerow nie odwala ale w PR coraz czesciej mozna sie z czyms takim spotkac ;0)

107
Odnośnie LuC - PoA. Oczywiście, że dyżurny będzie wiedział jak postąpić, ale chodzi oto, czy zapis w zeszytach wrjp (skrót "PP") jest adekwatny do sytuacji. IZ Poznań uznał to za nieprawidłowość, ale nie wiadomo dlaczego nie ma odpowiednich zmian.
Wg mnie jest. W okolicach Wałbrzycha w zeszytach również jest PP a jezdzi sie tam tylko na "Sz" od ponad 15 lat :P
W tym przypadku blokada jest przystosowana a to ze urzadzenia stacyjne nie sa to inna sprawa ;)

108
Odnośnie nieprawidłowości: na LuC Poznań Dębiec przy torze 2 w kierunku PoA jest karzełkowy sygnalizator "Sz" a wrjp mamy zapis "PP". Co na to dyżurni wyprawiający pociągi w kierunku przeciwnym do zasadniczego z toru 2 do PoA? Może "oko" wie coś na ten temat?
W czym problem? W takiej sytuacji wprowadza się telefoniczne zapowiadanie pociągów i jedzie na 'Sz'. Co ciekawe z toru nr 1 szlaku Lu-LuC na tor nr 2 szlaku LuC-PoA rowniez jedzie sie na Sz+W24 na semaforze W gdyz po prostu nie ma przebiegu na tor lewy ;)Na sieci jest wiele takich przypadków. Nie jest to zadna nieprawdilowosc.

109
Bieżące kolejowe / Odp: Ruch lewostronny
« dnia: 10 Kwietnia 2012, 19:27:01 »
W drukowanym rozkladzie jazdy masz tabelke z predkosciami szlakowymi dla obu torów. Jedziesz po lewym i nie znasz predkosci po nim - patrzysz w tabelke.

Nie za bardzo wiem do czego zmierzasz. Skoro masz znajomość szlaku, to oczywiste jest, że znasz prędkość po torze lewym. Tu chodzi o interpretację, a konkretnie o sytuację, w której jedziesz po torze lewym, który ma prędkość drogową większą niż Ty wskazaną w kolumnie drugiej rozkładu jazdy.
No i ja tu nadal nie widze problemu. Jezeli masz pociag wytrasowany na 70km/h to jezeli predkosc drogowa na to pozwala to jedziesz 70km/h.

Cytuj
Rodzi się tylko pytanie: co będzie, gdy podczas takiej jazdy pociąg uderzy w samochód na przejeździe (maszynista łamie pkt. 2)?
Cały czas będzie to wina kierowcy i nie, nie lamie -  mowi o tym pkt nr 3 ;)

Cytuj
ale Cargo jeździ wg prędkości obowiązującej w wrjp.
A potem leca WCJ-ty.

110
Bieżące kolejowe / Odp: Ruch lewostronny
« dnia: 10 Kwietnia 2012, 12:42:52 »
- w pkt. 2: "Największa dozwolona prędkość jazdy pociągu, której nie wolno przekroczyć, jest wskazana dla każdego pociągu w rozkładzie jazdy."
- w pkt. 3: "W przypadku jazdy po innym torze niż ten, dla którego opracowano rozkład jazdy, nie należy przekraczać prędkości obowiązującej w torze, po którym odbywa się jazda.".
W drukowanym rozkladzie jazdy masz tabelke z predkosciami szlakowymi dla obu torów. Jedziesz po lewym i nie znasz predkosci po nim - patrzysz w tabelke.

111
Bieżące kolejowe / Odp: Wyprawianie pociągu na\" Sz\" i \"W24\"
« dnia: 09 Kwietnia 2012, 20:41:48 »
Cytuj
Nie jestem specem od przepisów, ale czy podanie Sz nie wymaga zrywania plomby? Jeśli tak, to może to jest lobby firm produkujących plomby? :D Sytuacja jest tragikomiczna.
Użycie "SZ" jest licznikowane i kazdorazowe uzycie powinno sie odpisac w odpowiedniej ksiazce oraz w dzienniku ruchu przy pociagu dla ktorego zostal uzyty.
Plombowanie przyciskow "SZ" jest rzadko spotykane.

Cytuj
I tak do usr..j śmierci. To jest naprawdę jedno wielkie Średniowiecze. Spotkałem się z jednym przypadkiem, że podczas podawania ,,Sz" żarówka w ogóle nie migała, tak więc wyglądało to jak sygnał ,,jazda manewrowa dozwolona".
To skad wiesz, ze to byl sygnal zastepczy?
Cytuj
I co, myślisz, że dyktując rozkaz "S" na pominięcie, czy tam "N" zamiast podać Szta na 100% unikniesz tragedii?
Dyktowanie rozkazu rozprasza bardziej niz podanie "SZ". Jezeli dyktujesz takich rozkazow parenascie na godzine to rzeczywiscie mozna dostac sieczki w glowie.

Cytuj
Uważasz, że jeżeli urządzenia na posterunku mają ok 50 lat i mają na liczniku Sz-ta (jednego z czterech możliwych) największą liczbę: 5138?
To ci daje +/- 100 Sztów na rok... czyli mniej niż 1 na dzień.
Oj tam licznik sie moze uszkodzic. Na stacjach mozna spotkac 5cyfrowe liczniki "SZ" ktore wskazuja ponad 90000 a oczywista sprawa jest ze ten sygnal nie byl tyle razy uzywany :)



  Dodano: 09 Kwietnia 2012, 20:44:13
Cytuj
Nie jestem specem od przepisów, ale czy podanie Sz nie wymaga zrywania plomby? Jeśli tak, to może to jest lobby firm produkujących plomby? :D Sytuacja jest tragikomiczna.
Użycie "SZ" jest licznikowane i kazdorazowe uzycie powinno sie odpisac w odpowiedniej ksiazce oraz w dzienniku ruchu przy pociagu dla ktorego zostal uzyty.
Plombowanie przyciskow "SZ" jest rzadko spotykane.

Cytuj
I tak do usr..j śmierci. To jest naprawdę jedno wielkie Średniowiecze. Spotkałem się z jednym przypadkiem, że podczas podawania ,,Sz" żarówka w ogóle nie migała, tak więc wyglądało to jak sygnał ,,jazda manewrowa dozwolona".
To skad wiesz, ze to byl sygnal zastepczy?
Cytuj
I co, myślisz, że dyktując rozkaz "S" na pominięcie, czy tam "N" zamiast podać Szta na 100% unikniesz tragedii?
Dyktowanie rozkazu rozprasza bardziej niz podanie "SZ". Jezeli dyktujesz takich rozkazow parenascie na godzine to rzeczywiscie mozna dostac sieczki w glowie.

Cytuj
Uważasz, że jeżeli urządzenia na posterunku mają ok 50 lat i mają na liczniku Sz-ta (jednego z czterech możliwych) największą liczbę: 5138?
To ci daje +/- 100 Sztów na rok... czyli mniej niż 1 na dzień.
Oj tam licznik sie moze uszkodzic. Na stacjach mozna spotkac 5cyfrowe liczniki "SZ" ktore wskazuja ponad 90000 a oczywista sprawa jest ze ten sygnal nie byl tyle razy uzywany :)

Cytuj
Dodam że 06.04.2012. na tym szlaku ok godz. 21:30 była sytuacja tak jak pod Szczekocinami, gdyż pociąg TLK został wyprawiony na osobówkę ale dyżurni w porę się zorientowali i zatrzymali oba składy.
A skad wiesz, ze zatrzymali oba? Moze zatrzymali tylko jeden? Skad wiesz, ze pociagi pojechaly na siebie?

112
Bieżące kolejowe / Odp: Dyżurny ruchu się nie odzywa.
« dnia: 25 Marca 2012, 12:43:41 »
Np. Ostrów Wlkp. jest wyposażony tylko w jedno radio z kanałem 2.
Radio jest jedno ale mozna sie przelaczyc na wszystkie obowiazujace na szlakach stycznych kanaly pociagowe czyli
R2 dla L272
R5 dla L14
R3 dla L355

113
Bieżące kolejowe / Odp: Dyżurny ruchu się nie odzywa.
« dnia: 24 Marca 2012, 16:38:48 »
Kwestia w jakiej formie zrobią te w bloczkach. Zawsze można dać druk dwustronny…
Ma to wejsc od czerwca lub od wrzesnia.
Forma? Jeszcze nad tym mysla ale bedzie to A4 albo A5 :D

Cytuj
Jak masz blokadę dwukierunkową to na lewy też dyktujesz S....
Mowa oczywiście o pominięciu semafora...
No kto jak kto ale kolega nie powinien sie tak osmieszac :P

114
Bieżące kolejowe / Odp: Wykolejenie w Szczekocinach
« dnia: 03 Marca 2012, 22:38:50 »
Tam zamknięcie jednego toru jest (modernizacja) - musiał się dyżurny pomylić niestety.
Zamkniecie jest Sprowa-Kozłów czyli TLK jechal po jednotorowce a IR od strony Starzyn jechal po dwutorze i
prawdopodobnie przejechal semafor na stoj...

115
Inne niekolejowe / Odp: Pytanie o Frapsa
« dnia: 12 Lutego 2012, 19:51:17 »

116
Tabor / Odp: Nadludzkie moce EP07 w symku.
« dnia: 29 Stycznia 2012, 21:45:23 »
A to bardzo dziwne, bo ja nie zauważyłem, aby było coś nie tak z EU07. 5 wagonów nie stanowi bardzo dużego obciążenia i jeżeli się dobrze kręci, to jakieś 100-110 km/h można w te 14 sekund osiągnąć.
Tia. Jak juz to luzem. Po co piszesz bzdury ?:)

117
Na warsztacie / Odp: Linia 61_v2. konsultacje spoleczne
« dnia: 18 Stycznia 2012, 02:32:45 »
Moze na poczatek wymien zestaw slupow i wysiegnikow od sieci trakcyjnej na taki, ktory zachowuje skrajnie taboru.

118
Tabor kolejowy / Odp: Zmodernizowane EU07 dla PKP IC
« dnia: 01 Stycznia 2012, 16:27:17 »
Notoryczne pisza na nia WCJ z powodu innego niz wymieniony w rozkladzie jazdy pojazdu trakcyjnego.
Czyli po prostu nie wyrabia ;)

119
Bieżące kolejowe / Odp: Likwidacja linii kolejowej nr 144.
« dnia: 21 Grudnia 2011, 12:41:24 »
Pomiędzy Tarnowskimi Górami a Fosowskim od czasu zmiany rozkładu jazdy przejechały dwie zdawki do Strzybnicy, w tym jedna jechała do Kielczy. Ruchu towarowego tam nie ma i nie będzie z powodu braku bezpośredniego wjazdu na grupy towarowe w Tarnowskich oraz braku jakichkolwiek łącznic umożliwiających taka jazdę. Co ciekawe, linia do nowego roku będzie jeszcze czynna 24h, nawet pomimo tego, że nic tam nie jeździ. Z tego samego powodu żywot zakończyła linia Kłodnica - Kluczbork na odcinku Fosowskie - Kluczbork, gdzie stan torów był bardzo dobry jak na polskie warunki.
http://rail.phototrans.eu//images/infrastructure/big/4/6720.jpg

Quark-t

120
Na warsztacie / Odp: Całkowo '95 :]
« dnia: 19 Grudnia 2011, 23:46:39 »
Witam,
Poszukuje kogos kto sie 'zaopiekuje' sceneria. Generalnie uklad torowy, urzadzenia srk i siec trakcyjna juz sa gotowe potrzeba poprawek w terenie aby przystosowac L053 do jeżdżenia w dzien oraz od postaw nalezy wykonac otoczenie na okolo 40km trasy.

Mamy tutaj ponad 500km w tym linie magistralne dwutorowe, zelektryfikowane jednotorowki oraz oczywiscie nowe wcielenie Całkowa.
To tyle w skrocie jezeli ktos jest zainteresowany moze sobie sciagnac scenerie i zobaczyc na wlasne oczy.

http://eu07.pl/userfiles/169/protrasa.rar (sa tutaj wszystkie pliki potrzebne do dzialania scenerii - nie wklejajcie jej przypadkiem do swojego katalogu z maszyna, gdyz grozi to uszkodzeniem sobie PC! - nalezy skopiowac sobie z PC do wypakowanej trasy foldery: sounds, dynamic, opcjonalnie textures, do tego exe z bibliotekami dll).
http://eu07.pl/userfiles/169/protrasa-exedopaczki.rar (odpowiednie przystosowane exe, przy ladowaniu trzeba bedzie pare razy nacisnac ok)
Dopiero wtedy mozemy sobie pofruwac nad sceneria.

Chetnych do wspolpracy zapraszam na prv po plik 'max'.
pzdr

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 86