Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - uetam

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 86
61
Infrastruktura kolejowa / Odp: W24 na podst.
« dnia: 25 Października 2013, 14:05:52 »
Ir-1 §57 pkt 4 podpunkt 3.

62
Infrastruktura kolejowa / Odp: W24 na podst.
« dnia: 20 Października 2013, 18:14:33 »
Reg. Obowiązki: 2
Poprawiłem.
Rozi

63
Bieżące kolejowe / Polskie klimaty w LOKSIM
« dnia: 24 Sierpnia 2013, 23:51:10 »

Polecam obejrzeć jako ciekawostkę.

64
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Wypadek kolejowy w Hiszpanii
« dnia: 26 Lipca 2013, 15:40:44 »
Przedsmak tego co będzie się u nas działo od momentu wprowadzenia Pendolino tylko, że w innych krajach taki wypadek zdarza się w skali 1:100 a u nas będzie odwrotnie.
Bo? Możesz rozwinąć tę myśl?
Bo Pendolino jeżdżą szybko i w ogóle to jest niebezpieczne a najlepsze i najbezpieczniejsze to są ST44+BIPA oraz EN57.

66
Prosisz o powstrzymanie sie od komentarzy i wrzucasz temat na forum? Gdzie tu sens?

67
Bieżące kolejowe / Odp: Bąkowiec-Kozienice
« dnia: 17 Lipca 2013, 22:56:01 »
Nie.

Zamykam.
Benek

68
Czyli zawiodło dolne pomarańczowe... znowu.
Sam zawiodles.
Tam cos jest ostro popieprzone w zaleznosciach po zamontowaniu tych nowych rozjazdow od strony Skokowej. W skrocie na semaforze powinno byc zielone+pomaranczowe a bylo zielone+W24 tak jakby te nowe rozjazdy byly w polozeniu na prosto a na gruncie byly ulozone na bok.

69
Juz widze jak UTK wstrzymuje ruch na takiej linii.

70
Z Wroclawia do Wolsztyna oczywiscie przez Glogow.

71
Bieżące kolejowe / Odp: EU07-001 i EU06-01
« dnia: 29 Marca 2013, 10:09:53 »
Jezdzilbym pociagiem specjalnym EU07-001 + Bipa ;p

72
Miedzylesie-Wroclaw-Olesnica-Ostrow i dalej na Lodz pojechal.

Brak Wielkich liter.
adsim

73
PS. Odnośnie Twojego podpisu:
Rób co lubisz, a nigdy nie będziesz pracował.Robię co lubię i PLK nieźle mi za to płaci.
To chyba w innej PLK pracujesz :D

74
Tak mówi instrukcja, a jak radio Ci Panie Mechaniku zdechnie na banie to co?? Nikt jeszcze mi mądrze nie odp. na to pytanie....czyli co do d... przepis i tyle.

No to masz pierwszego, który Ci odpowie - defekt i wymiana maszyny. Ewentualnie manipulatora, zasilacza, radia gdy się da.
Mówie o sytuacji tak jak u mnie np na Luboniu. Jedziesz tlką widzisz, że masz na lewy wyjazdowy, ja ja Ci mówie, że pojedziesz na lewy, brak reakcji..mijasz sem wyjazdowy, pach nagłe stajesz za semaforem, najlepiej w rozjazdach jeszcze i co? Kaplica, musze przez 15 min lecieć do Ciebie,a Ty do mnie żeby Ci info przekazać, a radio to se w Poznaniu wymienisz, a nie na takich stacjach..nadal brak odp..
Halo halo a gdzie rozkaz N zgubiles ?:D
Jak jest zamkniecie planowe to mechanik raczej o tym wie bo ma wydrukowane w R307 :>

75
W24 obok PP gdzie jedno wyklucza drugie :P

76
Inna sprawa, ze byl juz wklejany w tym temacie i nic nowego nie wnosi.

Jak i ten post.
Bocznica.
Rozi

77
Ze Sprowej nie, nie używała dPo. Po wygaśnięciu semafora się mruga lub podaje rozkaz.
Nie wiem jak sprawa ma się z licznikami i niezajętością, bo ta dwudziestka stosunkowo niedawno się pojawiła (chyba po katastrofie) - nie wiem czy był tam jakiś zapis w RT.
Z tego co co wiem to ostatnio pojawilo sie tylko zarzadzenie aby ograniczac predkosc do 30km/h na stacyjnych odcinkach na ktorych liczniki osi wykazuja usterke lub falszywa zajetosc.
Odnosnie jazdy na szlaku to w Ir1 od dawna jest taki zapis ktory sie stosuje przy tego typu blokadach:
§62
Prędkość jazdy pociągów
6.    Ograniczenia prędkości jazdy określone są w postanowieniach niniejszej instrukcji i instrukcji sygnalizacji. Najczęściej stosowane ograniczenia prędkości jazdy oraz inne ograniczenia nie ujęte w treści instrukcji, zawiera poniższa tabela:
20) gdy powtarzacz izolacji toru szlakowego półsamoczynnej blokady liniowej z blokiem pozwolenia i izolowanym torem szlakowym wskazuje zajętość pomimo przybycia wcześniej wyprawionego pociągu do jednej ze stacji przyległych do szlaku, pierwszy wyprawiony pociąg [b]20 km/h[/b]
Oczywiscie jest to na pewno zdublowane w RTS jednego i drugiego posterunku.

78
A na gruncie okazuje sie, ze blokada na tym szlaku jest, ale samoczynna i pojechales o 20km/h za szybko... Tyle jezeli chodzi o odpowiednie symbole w SRJ.
Ale jezeli wiesz, ze po wszystkich trzech torach jest SS to tak czy siak nie pojedziesz tam 40ką.

79
Bieżące kolejowe / Odp: Nietypowy skład z EU07-113
« dnia: 03 Marca 2013, 19:47:25 »
Jedzie do Zmigrodu testowac sie na petli.

80
Infrastruktura kolejowa / Odp: Częstotliwość migania semaforów
« dnia: 03 Marca 2013, 16:57:28 »
3 mrugniecia na 2 sekundy i bedzie ok ;)

81
GPS nie jest w stanie odroznic po ktorym torze jedzie pociag.

82
Lista poleceń przed wyprawieniem poc. 31101 chyba jest niekompletna dla sytuacji wykazania zajętości toru szlakowego? Czy nie powinno być potwierdzenie wprowadzenia telefonicznego zapowiadania, wydania rozkazu pisemnego?
Nie powinno bo sa to tylko tekstowe formulki ktorych stan nie moze byc kontrolowany przez urządzenia SRK.
Z reszta pan instruktor sam dobrze o tym wie ;)

83
Dokładnie Iwan. O to mi właśnie chodziło.
Jeśli nawet maszynista zareagowałby, że świeci się W24, to dyżurna podałaby Sz bez W24, co opóźniłoby katastrofę o jakąś minutę (góra). Podejrzewam, że wpłynęłoby to na rozmiar katastrofy, gdyż pociągi mogłyby się dostrzec dopiero na łuku za Sprową, gdzie miałyby większe prędkości. Rozmiar katastrofy mógłby być jeszcze bardziej tragiczny, niż był.
Jezeli taka dyskusje uslyszalby maszynista jadacy do Sprowej po lewym na pewno by zareagowal i do katastrofy wcale by nie doszło.

84
Cytuj
Pewnie chodzilo im o C ale komus sie cos pomylilo z urzadzeniami typu E.

Czy to nie chodzi czasem o Eap - 94?
Do Koniecpola jest z zwykla blokada typu C. Zobaczcie sobie na zdjecia w raporcie.

85
Pewnie chodzilo im o C ale komus sie cos pomylilo z urzadzeniami typu E.

86
Część linii kolejowej między dwoma posterunkami zapowiadawczymi stanowi szlak. W przypadku zbiegu więcej linii kolejowych od jednego do drugiego posterunku zapowiadawczego mamy do czynienia ze szlakiem wielotorowym (3 i więcej torów). A Pc2 dotyczy tylko szlaków dwutorowych.
W ramach modernizacji E59 na podg Grabiszyn i na Wroclawiu Głównym zostana zamontowane wskazniki W24:
- dla jazdy po torze nr 1 linii 271 w kierunku stacji Wroclaw Gl na podg Grabiszyn
- dla jazdy po torze nr 2 linii 271 w kierunku podg Grabiszyn na stacji Wroclaw Gl

87
W przypadku Szczekocin zamontowanie urzadzen ktore zapobiegaly przyjechaniu obok sygnalu stoj nic by dalo poniewaz zaden z pociagow nie przejechal obok takiego sygnalu.

  Dodano: 01 Marca 2013, 19:14:14
Ciekawe jak mam sprawdzać radio-stop przy objęciu służby, skoro mam go pod plombowaną osłonką a każdorazowe jego użycie muszę odnotować, zgłosić, dodatkowo zatrzymałbym ruch w promieniu 50 kilometrów, no i po każdym użyciu osłonka do wymiany.
Mozesz sobie testowac na kanale 8 albo w nowych radiotelefonach na specjalnym do tego przeznaczonym kanale.

88
Czyżby zamki tam zostały jeszcze po jakiejś modernie?
Na większości nowych rozjazdów na stałę montuje się sponozamki aby dyżurny nie musiał latać z tysiącem spon i zamków na rozjazdy.

89
Symulator / Odp: Jaki to sygnał
« dnia: 01 Marca 2013, 04:45:22 »
S10b tutaj 120 na nastepnym vmax :D Wersja z pomaranczowym pasem analogicznie na 80km/h.

90
To teraz proszę o wyjaśnienie, jak zastosowanie tego zalecenia ma wyglądać w praktyce na przykładowym trzytorze Wrocław Główny – Grabiszyn http://semaforek.kolej.org.pl/wiki/index.php/Grabiszyn
WGA - Grabiszyn to nie jest szlak trzytorowy tylko jeden dwutorowy i jeden jednotorowy.
Analogiczna sytuacja jest na szlaku WGA-WGB gdzie mamy jeden szlak dwutorowy i dwa jednotorowe.
Na wszystkich tych szlakach ruch prowadzony jest jak na szlakach jednotorowych a zapis o tym znajduje sie w rozkladzie jazdy.

Cytuj
A tak z ciekawości, jeśli kiedyś bym widział przez okno wagonu, że na Sz bez W24 pociąg jedzie na tor niewłaściwy, to ciągnąć za hamulec? Innymi słowy czy można podać rozkaz na brak W24?
Moze Cie zaskocze ale takie cos istnieje i nazywa sie rozkaz pisemny N :D

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 86