61
Bocznica / Odp: Problem exe_291
« dnia: 26 Grudnia 2011, 21:44:15 »Cytuj
A próbowałeś wykasować pliki e3d? Spróbuj to zrobić i daj znać jak będzie.
Jest! Pomogło dzięki.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
A próbowałeś wykasować pliki e3d? Spróbuj to zrobić i daj znać jak będzie.
Można ale tym gorzej, że o to pytasz bo źle o tobie świadczy to. W info o exe było:
http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/EU07.EXE_291#17._Zablokowane_logowanie_ruchu_pojazd.C3.B3w
ile razy sprawdzałeś tą epoczkę?
Zapis parametrów fizycznych został wyłączony.
mnie rozchodzi się o to, że sceneria to trasa, a scenariusz to misja, służba
PJocie, spróbuj raz jeszcze przejechać scenariusz i czytaj uważniej posty, bo nie ma czegoś takiego jak sceneria z pośpiesznym i sceneria z towarowym :)
node -1 0 EP07-183 dynamic PKP4E 4E-ep-zez-183.tga 4E-ep-zez 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 EP07-211 dynamic PKP4E 4E-ep-zez-211.tga 4E-ep-zez 0.0 connected 3 0 enddynamic
Wyłącz i włącz ponownie siódemkę.
bo termometr jest idealny (jak wspomniałeś). No tak trochę przegiołem z tym idealnym, bo tak naprawdę nie ma idealnego termometru, więc chodziło mi oto że nigdy nie da się idealnie zmierzyć żadnej wartości bez +- jakiegoś % uchybu...
Natomiast, jeżeli twierdzisz że ET41:
Cytuj
To jest inny model pojazdu u nas w maszynie, więc nie warto porównywać go z tym modelem 4E.
to gratuluję znajomości taboru trakcyjnego..
u nas w maszynie[/b]"- miąłem na myśli modele stworzone do symulatora, a nie to co jest w rzeczywistości. To tak samo jak bym wstawił starą et22 ze starego folderu oraz najnowszy byk z folderu 201E i raczej zobaczył bym różnice między tymi dwoma bykami.
Do wyznaczenia takiej mocy potrzeba juz wiedzy z zasady dzialania silnikow, opornikow itd., a to wiaze sie z charakterystykami trakcyjnymi.
Jak podpiąłem te siódemki spięte warkoczami do składu 40xEAOS po 50t węgla to strasznie słabo się to rozpędzało. Natomiast ET41 (czyli w sumie to samo tylko trochę inaczej :P ) dawała sobie radę zdecydowanie lepiej.
A kto powiedzial, ze w obydwoch przypadkach to jest to samo v?
Ja tez kiedys myslalem, ze jak mamy dwie siodemki w ukrotnieniu to rozpedzaja sie 2 razy szybciej itd.
No, a skoro N jest dwukrotnie wieksze i m takze, wiec dwojeczki sie skroca...
kluczem sa tutaj charakterystyki trakcyjne
To wtedy nie dv, a samo v :]No dobra, by musiała być jeszcze jedna zmienna z różniczką "d" :). Przyjmijmy więc że wielkości są stałe A=N/(m*v)
P = W/dt = (F x dr)/dt = F x v
F x v, ja też zapisałem
N=F*v, więc aby go powtórzyłeś (Inne oznaczenie symbolu mocy - u mnie N, u Ciebie P).
P = W/dt
Bez dv. a = dv/dt = N/m