Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - MTVXL4

Strony: [1]
1
Inne niekolejowe / Dystrybucje linuxa
« dnia: 26 Października 2007, 21:33:56 »
Śledząc forum zauważyłem, że wielu z was jest użytkownikami linuxa. Stąd moje pytanie-ankieta. Z jakiego linuxa korzystacie i dlaczego ? Czym sugerowaliście się przy wyborze ? 


b17

2
Bocznica / Wydzielone z "Multi player"
« dnia: 08 Września 2007, 13:03:26 »
Do powyższych życzeń dołożę jeszcze jedno. Chciałbym, aby symulator potrafił zaparzyć kawę. Przy długich nocnych jazdach w trybie multiplayer to bardzo ważna sprawa :D
Powodzenia

Rozumiem że kawę zbożową masz na myśli... dla dzieci.
Bocznica.
Akvin

 

3
Bocznica / Wydzielone z Trasa Drawinowo - Włodowice
« dnia: 06 Sierpnia 2007, 21:37:27 »
Mi też nie udało się dokończyć misji z EP09. Sceneria ładuje się bez żadnych błędów, exe  youBy'a 699 kB i kilka kilometrów od Drawinowa niespodzianka, standardowy komunikat Windowsa: program wykonał nieprawidłową operację.... czy coś takiego i na tym koniec zabawy.
No cóż spóbuję jeszcze raz, może się uda dojechać.

4
Tabor / Sterowanie ukrotnione
« dnia: 22 Października 2006, 18:39:32 »
Pamiętam, że gdzieś na tym forum był taki post ze screenem, gdzie przewody sterowania ukrotnionego znajdowały się nad lokomotywą i pewnie problem był omawiany. Bez działającej opcji szukaj nie tak łatwo do tego trafić ....
Ale do rzeczy.
Na przykład z modelami 4E są problemy (przewody nad lokiem):
node -1 0 EU06-002 dynamic PKP\EU07 eu06-02 4E 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
node -1 0 EU07-007 dynamic PKP\EU07 eu07-007 4E 0.0 connected 3 0 enddynamic

a na przykład 303E-M działają bez zarzutu:
node -1 0 EU07-485 dynamic PKP\EU07 eu07-485 303e-m 0.0 headdriver 7 0 enddynamic
node -1 0 EU07-424 dynamic PKP\EU07 eu07-424 303e-m 3.0 connected 3 0 enddynamic

To są przykładowe wpisy obrazujące problem, sprawdzałem różne kombinacje EU/EP07 i wychodzi na to, że problem w pliku 4E.
Jakie loki w symku działają bez problemu w trakcji ukrotnionej, a jakie nie i dlaczego tak się dzieje? Czy oprócz siudemek są jeszcze z innymi lokami podobne problemy. Może ktoś to kiedyś sprawdzał?

5
Pomoc doraźna / Jakie zmiany są w najnowszym nowym exe ?
« dnia: 03 Lutego 2006, 22:13:26 »
Symulator na "pierwszej" wersji nowego exe działa u mnie bez zarzutu. Ale na najnowszej wersji - czyli tej: http://eu07.pl/~shaxbee/EU07.exe niestety już nie działa, a stare exe też działa bez problemów - ciekawe :-) Pewnie to wina OpenGL, ale o tym było już wiele razy na forum i nie ma się co czepiać.
Renderer:
GeForce FX Go5700/AGP/SSE2/3DNOW!
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
1.5.1
Niekompatybilna wersja openGL - dwuwymiarowy tekst nie bedzie wyswietlany!
WARNING! This OpenGL version is not fully compatible with simulator!
UWAGA! Ta wersja OpenGL nie jest w pelni kompatybilna z symulatorem!
Supported Extensions:

Ale do rzeczy, czy może ktoś opisać jakie zmiany zaszły w najświeższej wersji nowego exe w stosunku do pierwszej wersji nowego exe ? Nigdzie na forum nie znalazłem informacji na ten temat.

6
Trasy / problem z trasą quarkmce na nowym exe
« dnia: 29 Stycznia 2006, 18:49:50 »
Na trasie quarkmce z nowym exe w misjsi z EU07-424, po przyjeździe SU45 odczepia się, ale po dostaniu sygnału manewrowego nie chce odjechać do szopy. Na "starym" exe w wersji 160704-unoff jest wszystko OK. Wiem, że na nowym exe są problemy z prowadzeniem loków przez AI. Ale może istnieje gdzieś poprawiona wersja trasy quarmce działająca poprawnie pod nowym exe. Może ktoś rozwiązał już ten problem?  [/b]

Strony: [1]