Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mixer

Strony: 1 ... 5 6 [7]
181
Tabor kolejowy / Re: EN94
« dnia: 19 Października 2003, 20:38:25 »
Myślę, że dla wprawionego w z Discreet'em Ola-EU równanie roboczogodzin może wyglądać następująco:
1 dumbmodel=1 dzieńpracy.


1 dzień w sensie 24 godzin non stop spędzonych przy 3DSMax :)
+ dodatkowy dzień na tekstury.

182
Tabor kolejowy / Re: EN94
« dnia: 18 Października 2003, 23:37:49 »
EP05 nie jezdzi. Czeka na rewizję i chyba już nigdy się nie doczeka :(

183
Tabor kolejowy / Re: EN94
« dnia: 18 Października 2003, 22:08:33 »
rys. Mariusz Plewka
Super było by coś takiego zobaczyć w Maszynie, nawet jakio dumb.
 Pojeździć jak za starych przedwojennych czasów, to raczej się nie da, bo
 skąd wziąć dobre tekstury zdjęcia kabiny i szczegółowe dane potrzebne do fizyki rozruchu?
Obawam się że nie zachowało się prawie nic oprócz tego: http://www.kolej.pl/~leon/trakcja/g/e1.jpg

184
Tabor kolejowy / Re: Wagony Z1 i Z2
« dnia: 07 Października 2003, 07:11:23 »
Promyk?

185
Bieżące kolejowe / Re: Wzruszyło mnie SN61
« dnia: 30 Października 2003, 17:40:23 »
47 wygląda prawie tak samo 46 ale jest nieco dłuższa ;)

186
Tabor kolejowy / Re: Kiedy pojawi się EN57
« dnia: 18 Października 2003, 23:35:38 »
A czy udało się wszystko uratować z padniętego Maxtora w PC-maszynie Olgierda?

[%sig%]

Wiadomość zmieniona (18-10-03 23:36)

187
Trasy / Re: Trasa z SN61
« dnia: 30 Października 2003, 17:36:35 »
Kuba - mtak jak koledzy piszą.
Tam trzeba podjechać pod semafor, poczekac chwilę i za moment droga będzie podana
:)

188
Bocznica / Re: dziwny problem z monitorem
« dnia: 07 Października 2003, 07:02:22 »
Pomiędzy umieszczeniem loga na forum a punktem piątym, którego wspomniana część brzmi "prosimy o e-mail z załączonym log.txt" jest pewna znacząca różnica nie uważasz?
Pomijając mało istotne przewijanie - modemowcom niniejszy wątek otwiera się "w nieskończoność".

Jim - Pierwsze koty za płoty - czasem wyjdzie źle - zawsze można poprawić.
                  Nie napisałeś czy zamiana w .ini odniosła skutek ;)

189
Bocznica / Re: dziwny problem z monitorem
« dnia: 06 Października 2003, 01:45:51 »
Chciał dobrze ale wyszło bardzo źle, więc mógłby go przeedytować jeżeli następny raz zajrzy.
Mógł też przetestować się w głównym wątku "test".
Nowy użytkownik,
pierwszy post,
pierwsza skucha!
:-P

[%sig%]

Wiadomość zmieniona (06-10-03 01:51)

190
Bocznica / Re: dziwny problem z monitorem
« dnia: 05 Października 2003, 19:17:39 »
Dłuższego posta już się nie dało wkleić?
Ech - trzeba przewijać i przewijać i przewijać i przewijać....
I po co, skoro nie tutaj problem lezy?

W pliku "eu07.ini" zamień
adjustscreenfreq yes na adjustscreenfreq no
to powinno wystarczyć.

[%sig%]

191
Pomoc w tworzeniu / Re: zwrL34R300M.inc
« dnia: 29 Września 2003, 18:23:59 »
Prawie jestem pewien, że tam jest tylko jeden metr promienia, więc należy naprawdę blisko stanąć.
Jeśli masz FPS poniżej 6 klatek - to czym dalej stoisz - tym dłużej czekasz na zadziałanie mechanizmu.

HINT: jeżeli chcesz przekładać wszystkie zwrotnice, a nie tylko te wybrane przez autora trasy, to oczywiście wcześniej należy dokonać niezbędnych podmian w plikach zwr*.inc

[%sig%]

Wiadomość zmieniona (29-09-03 18:31)

192
Tabor / Re: Odluźniacz hamulca lokomotywy
« dnia: 11 Listopada 2003, 23:16:08 »
Też nie wiem o co tu chodzi. Może się OERLIKONOWI pomyliło?
Ale jemu??? Mechanikowi nie mogło pomylić się uderzenie z odluźnieniem.

To teraz już sam nie rozumiem.  Czytam 10 raz coraz mniej rozumiem.
Zawsze myślałem, że wiem po co naciskam zielonego pstryka zaraz po prawej stronie nastawnika. :(

193
Tabor / Re: Lok mi się popsuł ;(
« dnia: 18 Września 2003, 14:35:18 »
Wydawało mnie siem, że wystarczy ino wyjść z kabiny do korytarza i wejść nazat.
Działa jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki.
...przynajmniej u mnie się naprawiło gdy popaliłem zwoje.

194
Infrastruktura kolejowa / Re: Pomarańczowa flaga
« dnia: 04 Września 2003, 22:51:39 »

195
Infrastruktura kolejowa / Re: Pomarańczowa flaga
« dnia: 03 Września 2003, 21:15:33 »
Pracownik nastawni (posterunku) potwierdza drużynie pociągu że wszystko jest cacy i tip-top :)

[%sig%]

196
Infrastruktura kolejowa / Re: Semafory
« dnia: 03 Września 2003, 21:11:39 »
A Sz1 lub Sz2 to semafory zaporowe. Z tego, co wiem stawiane są na niewłaściwych kierunkach szlaków dwu- i więcej torowych.
Sorry, że w 2 postach ale nie zauważyłem pytania o tabliczki Sz

197
Infrastruktura kolejowa / Re: Semafory
« dnia: 03 Września 2003, 20:56:54 »
Paul - literka m pod kreską oznacza że semoafor spełnia również rolę tarczy manewrowej

198
Pomoc doraźna / Re: HTV
« dnia: 01 Września 2003, 02:05:58 »
Tobie Oerlikon, to łatwo wyczaić o co chodzi na taśmie bo nawymienałeś się ich trochę w lokach prawda? I obudzony w środku nocy potrafisz odczytać zapis rysika, prawda?
Ale wyjaśnić laikowi to już jest trudniej. Naprawdę za pierwszym razem ciężko załapać logicznie cośkolwiek z tego, co wypluje Hasler.
Pamiętasz, jak Ci pierwszy raz pokazali ten świstek???
Zatem podaję Tomkowi linka (rysunek z RT9 + objaśnienie), w którym jest ładnie łopatologicznie wytłumaczone w jaki sposób rysują się wykresy:

http://www.sauron.xo.pl/~winger/download/doc/kol_tasma.jpg

199
Infrastruktura kolejowa / Re: Nastawnia kolejowa - zasady
« dnia: 23 Września 2003, 18:48:42 »
Ta nastawnia jest słynna.
Drezynki ręczne pod nią jeździły - bo obok jest kwatera główna Plaserowych Kolei Drezynowych.
Inne excesy też tam miały nieraz miejsce.
(przez wzgląd na pracowników w/w nastawni pominę to znaczącym milczeniem:)

200
Infrastruktura kolejowa / Re: Nastawnia kolejowa - zasady
« dnia: 08 Września 2003, 19:59:11 »
Całkiem serio:  jak jest wyjątkowo leniwy, to nawet wtedy.

201
Infrastruktura kolejowa / Re: Nastawnia kolejowa - zasady
« dnia: 08 Września 2003, 19:30:47 »
Dżyszla, ależ ja pamiętam zapowiedzi Wirtualnego Nastawnczego, Wirtualnego Dróżnika z zeszłego roku. Wiem, że ma być, ale... teraz nie ma i
raczej nie będzie szybciej niż za rok :(

PS. Komunikacja między mechanikiem i nastawnią najczęściej ogranicza się do przykładowego zdania:
XX-YY, długo mam tu stać?
YY-XX, za moment droga będzie leżeć.
Czasem przez całą trasę mechanik nie zamieni ani jednego zdania z mijanymi nastawniami :)

Zdjęcia ze zmodernizowanej nastawni w Żywcu widziałem gdzieś ostatnio w sieci. Nie pamiętam gdzie :(

[%sig%]

Wiadomość zmieniona (08-09-03 19:34)

202
Infrastruktura kolejowa / Re: Nastawnia kolejowa - zasady
« dnia: 08 Września 2003, 17:46:15 »
No bo chyba o tym nie ma zbyt wielu informacji w sieci.
Dowiaduje się poprzez komunikację pomiędzy nastawniami. Najczęściej za pomocą wewnętrznego telefonu (kanału) kolejowego. Rozmów tych nie można usłyszeć na lokomotywie bo najczęściej biegną po kablu. Nastawnia poprzedzająca zawiadamia następną po przejeździe danego pociągu. Podaje numery, rozkazy, czas przejazdu, uwagi... Wszystkie dane są zapisywane ręcznie do dziennika. Ze specjalnymi informacjami o opóźnieniach raczej się nie dzwoni zgodnie z założeniem: jak przyjedzie to będzie:) - tak jest na nastawnaich gdzie natężenie ruchu wynosi od kilku do kilkudziesięciu dzienie. Oprócz tego ruch w najbliższym otoczeniu widać na pulpicie kostkowym, a w nowocześniejszych jest komputer zbierający informacje który wyświetla dane z okolicy na podstawie zajętości semaforów i SBL. Okolica jest pojęciem względnym i nieraz obejmuje szlak po kilkadziesiąt kilometrów w każdą stronę.
Jesli chcesz wiedzieć dużo więcej możesz napisać email do znajomego MK pracującego od wielu lat w nastawniach i na posterunkach ruchu kolejowego:
tommy@mega.com.pl

PS Wydaję mi się, że Twoje pytania nie mają związku z symulatorem EU07

[%sig%]

Wiadomość zmieniona (08-09-03 18:03)

203
Pomoc w tworzeniu / Re: Tips & Tricks
« dnia: 17 Listopada 2003, 00:53:09 »
Właśnie -> trochę cierpliwości i droga się ułoooży.
A ci mechanicy to tacy w gorącej wodzie kąpani, że głupiej minuty nie potrafią zaczekać spokojnie tylko odrazu pyskują na moją nastawnię!

Co było drastyczne??? Przewlokłem czyjeś ciało lokiem po torach? ;)

204
Pomoc w tworzeniu / Re: Tips & Tricks
« dnia: 16 Listopada 2003, 18:32:15 »
Luudziee... Znowu ten sam problem, co na początku tego wątku Bart go tłumaczył.
Na http://maszyna.xt.pl w katalogu cheats są pliki *.inc
Podmień je z tymi, które masz oryginalnie w katalogu scenery Twojego eu07-220703. Jest w nich zwiększony promień działania do 5 metrów, aby nie trzeba było siadać tyłkiem na iglicy zrotnicy :)

Jeśli podjedziesz lokiem pod rozjazd, tak żeby był dokładnie tuż przed buforami i wciśniesz
a)  "SHIFT+t" - zwrotka ustawia się na zboczenie
b)   "t" - droga będzie ułożona na wprost.

U mnie działa wszędzie.
Często trzeba cierpliwie poczekać aż się przełoży.
Na bardzo wolnych komputerach nawet ponad minutę.

[%sig%]

Wiadomość zmieniona (16-11-03 18:37)

205
Pomoc w tworzeniu / Re: Tips & Tricks
« dnia: 16 Listopada 2003, 15:25:45 »
Bardzo blisko. Efektywna odległość działania polecenia to około 1 metr, ale można ją zwiększyć.
Trzeba robić to z umiarem,  tak żeby nie zachaczyło zbyt dużym promieniem działania innych zwrotnic w pobliżu.
W scenerii Quarka trzeba czasem poczekać ponad 30 sekund, aż najbliższa nastawnia wykona polecenie :)

Strony: 1 ... 5 6 [7]