Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - tokarekdawid

Strony: 1 2 [3] 4
61
Publikacje / SU45-190 (ET22)
« dnia: 24 Kwietnia 2006, 21:38:22 »
Ja się cieszę z tego co jest mimo, że nie jest to idealne. Dość przyjemnie się jedzie, bo jak "bykiem" przystało.

62
Bieżące kolejowe / [ogłoszenie] Filmy.
« dnia: 23 Kwietnia 2006, 15:32:27 »
Cytat: "andrev1989"
Przepraszam, że trochę nie w temacie, ale skoro istnieje już wątek o filmach więc spróbuję tutaj, mam takie jedno pytanko: Czy ma ktoś film o katastrofe kolejowej po Wrocławiem, na tych stronkach nie znalazłem, a wiem, że taki film powstał i był wyemitowany na antenie TVP3 bodajżę, katastrofa ta miała miejscę chyba w latach 80, jeżeli ktoś posiadał by takowy film to proszę się wypowiedzieć, a myślę, że chyba dobrze trafiłem, gdyż jest tutaj ogromna ilość miłośników kolei i mam nadzieję, że ktoś posiada ten film.
Pozdrawiam.

Tak ja znalazłem taki film! Proszę tu link:
http://www.ic.rail.pl/krzysztof/uciekajaca_lokomotywa.avi

63
Publikacje / Linia 546
« dnia: 15 Kwietnia 2006, 22:03:13 »
No tarcza manewrowa jest, tyle że biała :)

64
Publikacje / Linia 546
« dnia: 15 Kwietnia 2006, 16:51:18 »
no dziekuję serdecznie już wszystko działa.

65
Publikacje / Linia 546
« dnia: 15 Kwietnia 2006, 09:48:04 »
Cytat: "Eryś"
Witam.
Zainstaluj sobie paczke "W27" z download. Mi to pomogło.
Pozdrawiam

Dzięki pomogło po części.
Teraz koniec loga:

Model: pkp/mk1.t3d Does not exist
Scene parse error near node

I znów kicha

66
Bieżące kolejowe / [ogłoszenie] Filmy.
« dnia: 14 Kwietnia 2006, 20:19:19 »
Ale neo ma zmienne IP. Musiałbyś mieć ciągle kompa włączonego.

67
Publikacje / Linia 546
« dnia: 14 Kwietnia 2006, 14:05:10 »
No mam problema. Wywala mi abnormala.
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
RADEON X600 PRO x86/MMX/3DNow!/SSE2
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGl Version::
1.5.4454 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_texgen_reflection GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_ARB_point_sprite GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
Failed
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Scenery time definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik2.tga
OK
Loading - texture: textures\chodnik-6k-1x2m.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
Loading - text model: models\pm/akademik1.t3d
Loading - texture: textures\pm/akademik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1we.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1bok.bmp
OK
Loading - texture: textures\grasbrown2.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_12.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#lipa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew01.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek3k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek2.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ts.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk01.t3d
Loading - text model: models\pm/budynek1.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek1.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4.bmp
Failed
Loading - text model: models\mc/4blok02.t3d
Loading - texture: textures\mc/blok4a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4d.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4w.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/apart1.t3d
Loading - texture: textures\pm/apart1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1bok.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1g.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1murek.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1u.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budowa1.t3d
Loading - texture: textures\pm/budowa03.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/budowa01.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/budowa02.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blachaogr01.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/kamienica11.t3d
Loading - texture: textures\pm/kamienica11.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/kamienica11b.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged2.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakow-bosacka-ceg-l.t3d
Loading - texture: textures\mc/krakow-bosacka-cegl-fasada.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/krakow-bosacka-cegl-klatka.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/krakow-bosacka-cegl-bok.tga
OK
Loading - text model: models\bud/factory3.t3d
Loading - texture: textures\bud/will_brick2_bottom.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/will_brick2_base.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/will_window_ghetto.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/doorindustrialgray_aged1.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakow-bosacka-ceg-p.t3d
Loading - text model: models\bud/domcegla01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domcegla02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domcegla01a.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk02.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk02b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbrickdark_dirty1.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphalt1.bmp
OK
Loading - text model: models\mc/wolafilip-szkola.t3d
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola5.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola4.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola3.tga
OK
Loading - text model: models\pm/budynek2.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek2.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/blok10.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok10.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip1.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk03.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk03a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk03b.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek1k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek1.tga
OK
Loading - texture: textures\forest02topslope.tga
OK
Loading - text model: models\pm/blok12.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/blok12dach.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/hala1.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - texture: textures\water01.bmp
OK
Loading - texture: textures\concrete1.tga
OK
Loading - text model: models\pm/apart2.t3d
Loading - texture: textures\materials/stones1.tga
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2balk.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2bok.tex
OK
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_5.bmp
OK

Nie wazne co włacze jaką misję, to mam abnormala. Mam nowe exe.

68
Trasy / Trasa EP09
« dnia: 26 Marca 2006, 16:10:37 »
A ja mam jakiś błąd. Po uruchomieniu pokazuje się okienko z napisem "lenght>500"
Co to jest?

69
Połączenie pomiędzy bokiem loka, a przednią częścią za bardzo się różni. A tak to modelik całkiem fajny :)

70
WWW / Problem ze stroną www
« dnia: 14 Marca 2006, 17:05:52 »
Ja mam to ciągle :( Robię refresh i nic.

71
WWW / Problem ze stroną www
« dnia: 14 Marca 2006, 07:34:30 »
Ja to mam od wczoraj :)

72
Poszukuję, chcę zrobić / Mam plany stacji...
« dnia: 05 Marca 2006, 20:06:03 »
Jak z kolejarza, to nie. Ale jak masz schematy takie normalne, to chętnie je zobaczę. Podeslij mi na maila jak chcesz, albo daj tutaj screeny.

73
Bocznica / Wydzielone z "Tekstury EAOS"
« dnia: 05 Marca 2006, 10:14:45 »
Cytat: "EP08_015"

1 - zgoda autorów tekstur zaczerpniętych z trainza i przeniesionych do symka


To musisz napisać do Chestera.

74
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 28 Lutego 2006, 07:27:42 »
Juz jest najlepsza!! Bardzo pięknie się zapowiada.

75
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 26 Lutego 2006, 12:50:11 »
ja też mam coś, tabliczki przy taczach ostrzegawczych!! Zmień je, bo u mnie są np.
A
m

A powinno być ToX

76
Pomoc doraźna / Zapadanie się kabiny
« dnia: 23 Lutego 2006, 16:03:52 »
Dobra dziękuje, już pomogły wasze wypowiedzi ;) Nareszcie :D

77
Pomoc doraźna / Zapadanie się kabiny
« dnia: 23 Lutego 2006, 08:04:40 »
To się na każdej trasie prawie dzieje, to akurat jest trasa Krzyrzowa full. To sie dzieje na tych nowych traskach, które są ostatnio dostępne.

78
Pomoc doraźna / Zapadanie się kabiny
« dnia: 22 Lutego 2006, 23:17:48 »
A więc:
nowe exe, wersja 160704-unoff.
Komp to:
Athlon 64-3000+
grafika radeon x600xt pci-e 128MB,
2x256 ddr ram kingstone pc-400

Jak wcisnę F4. to i tak mam spowrotem to samo. Z zewnątrz wygląda to normalnie.

79
Pomoc doraźna / Zapadanie się kabiny
« dnia: 22 Lutego 2006, 18:36:36 »
Witam! OD dość dawna dręczy mnie problem. Symek się delikatnie przytenie i zaraz mam takie coś z kabiny

OBRAZEK SKASOWANY


Kazda kabina się zapada pod ziemię, lub wylatuje do góry. Co może być tutaj? Proszę o pomoc.

80
Infrastruktura kolejowa / SBL 4-Stawna
« dnia: 22 Lutego 2006, 16:35:57 »
Ehh kurcze, sory nie zauważyłem. Poszukaj w instrukcji WTB-E10
http://153.19.208.3/~ksp/wtbe10/wtbe10.htm

81
Infrastruktura kolejowa / SBL 4-Stawna
« dnia: 22 Lutego 2006, 09:11:26 »
Prosze:
4. Uwzględniając obowiązujące na PKP długości dróg hamowania, o których mowa w ust. 3. odległości pomiędzy tarczą ostrzegawczą a semaforem lub między dwoma kolejnymi semaforami. jeżeli poprzedzający semafor spełnia dodatkowo funkcję tarczy ostrzegawczej, nie powinny być mntejsze niz:

1) 1600m przy największej dozwolonej prędkości dla pociągu na danym odcinku linii, wskazanej w służbowym rozkładzie jazdy wynoszącej 160km/h,
2) 1300m przy największej dozwolonej prędkości dla pociągu na danym odcinku linii, wskazanej w służbowym rozkładzie jazdy wynoszącej 140km/h,
3) 1000m przy największej dozwolonej prędkości dla pociągu na danym odcinku linii, wskazanej w służbowym rozkładzie jazdy wynoszącej 120km/h,
4) 700m przy największej dozwolonej prędkości dla pociągu na danym odcinku linii, wskazanej w służbowym rozkładzie jazdy wynoszącej 100km/h, z tym, że na wzniesieniu średnim powyżej 5%o (Iśr> + 5 %o) wymagana odległość 700m może być skrócona do 500m,
5) 500m przy największej dozwolonej prędkości dla pociągu na danym odcinku linii, wskazanej w służbowym rozkładzie jazdy wynoszącej 60km/h,
6) 250m przy największej dozwolonej prędkości dla pociągu na danym odcinku linii, wskazanej w służbowym rozkładzie jazdy wynoszącej 40km/h,

Powyższe nie dotyczy odległości pomiędzy semaforami sbl czterostawnej oraz odległości pomiędzy semaforem wyjazdowym a grupowym semaforem wyjazdowym.

82
Publikacje / trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« dnia: 08 Lutego 2006, 07:32:19 »
EPoka sie wzięła, bo ją tam wstawiłem. Ale przecież cały czas mi wszystko działalo. Tylko ta trasa nie działa.

83
Publikacje / trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« dnia: 07 Lutego 2006, 20:37:32 »
Nie no ja sił już nie mam :) Oto log:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
RADEON X600 PRO x86/MMX/3DNow!/SSE2
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGl Version::
1.5.4454 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_texgen_reflection GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_ARB_point_sprite GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\t12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5_gyryw.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_board.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_manpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/#pkplight_lenses.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h5.t3d
Loading - text model: models\pkp/w19.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w19.bmp
OK
Loading - texture: textures\s12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-straight.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h56.t3d
Loading - texture: textures\r12.bmp
OK
Loading - texture: textures\q12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h5.t3d
Loading - texture: textures\podklad1.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\brick-gray.tga
OK
Loading - texture: textures\wzw.bmp
OK
Loading - texture: textures\grassdarkgreen2.tga
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - texture: textures\i2.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head4-gryw.t3d
Loading - text model: models\pkp/post-y-h4.t3d
Loading - text model: models\pkp/w24.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w24.bmp
OK
Loading - texture: textures\j2.bmp
OK
Loading - texture: textures\o2.bmp
OK
Loading - texture: textures\p2.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/w15l.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki3.bmp
OK
Loading - texture: textures\l12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h34.t3d
Loading - texture: textures\n12.bmp
OK
Loading - texture: textures\h2.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head5-gyryw.t3d
Loading - texture: textures\g2.bmp
OK
Loading - texture: textures\e12.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/w20.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w20.bmp
OK
Loading - texture: textures\c2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tot.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head2-gy.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_warnpost.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h2.t3d
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tos.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-ladder-h12.t3d
Loading - texture: textures\tor.bmp
OK
Loading - texture: textures\toq.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h2.t3d
Loading - texture: textures\toa.bmp
OK
Loading - texture: textures\tob.bmp
OK
Loading - texture: textures\a12.bmp
OK
Loading - texture: textures\b12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_4.bmp
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-jezdniablach.tga
OK
Loading - text model: models\eng/filar-most1-2.t3d
Loading - texture: textures\/wiadukt-beton1-filarprzod.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/most1-bok.tga
OK
Loading - texture: textures\eng/wiadukt3-spod.bmp
OK
Loading - texture: textures\eng/#barierka2.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_7.bmp
OK
Loading - text model: models\w27.t3d
Loading - texture: textures\concrete1.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/transparent.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_8.bmp
OK
Loading - texture: textures\g12.bmp
OK
Loading - texture: textures\f12.bmp
OK
Loading - texture: textures\e2.bmp
OK
Loading - texture: textures\d2.bmp
OK
Loading - texture: textures\k2.bmp
OK
Loading - texture: textures\m2.bmp
OK
Loading - texture: textures\n2.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-gry.t3d
Loading - texture: textures\pkp/pkplight_sblpost.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/201n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-y-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/321.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/331.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/211n.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/post-yn-h3.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/221n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/231n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/241n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/251n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/261n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/271n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/281n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/291n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/301n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/311n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/321n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/331n.bmp
OK
Loading - texture: textures\toc.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head1-y.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sbl/342.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/342n.bmp
OK
Loading - texture: textures\m12.bmp
OK
Loading - texture: textures\tod.bmp
OK
Loading - texture: textures\d12.bmp
OK
Loading - texture: textures\c12.bmp
OK
Loading - texture: textures\h12.bmp
OK
Loading - texture: textures\f2.bmp
OK
Loading - texture: textures\p12.bmp
OK
Loading - texture: textures\top.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/332.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/322.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/332n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/322n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/312n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/302n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/292n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/282n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/272n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/262n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/252n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/242n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/232n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/222n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/212n.bmp
OK
Loading - texture: textures\o12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_7.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_5.bmp
OK
Loading - texture: textures\i12.bmp
OK
Loading - texture: textures\j12.bmp
OK
Loading - texture: textures\l2.bmp
OK
Loading - texture: textures\ton.bmp
OK
Loading - texture: textures\d.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-grw.t3d
Loading - texture: textures\tom.bmp
OK
Loading - texture: textures\k.bmp
OK
Loading - text model: models\eng/filar-most2-2.t3d
Loading - texture: textures\eng/most1-jezdniabet.tga
OK
Loading - text model: models\wzk.t3d
Loading - texture: textures\wzk.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/441.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/441n.bmp
OK
Loading - texture: textures\q2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz2.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head1-r.t3d
Loading - texture: textures\tz1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_9.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\tm2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-old1.tex
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/451.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/451n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/461.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/461n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/471.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/471n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/481.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/481n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/491.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/491n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/501.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/501n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/511.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/511n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/522.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/522n.bmp
OK
Loading - texture: textures\k12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/531.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/531n.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz3.bmp
OK
Loading - texture: textures\tz4.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/541.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/541n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/551.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/551n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/561.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/561n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/571.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/571n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/582n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/582.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/452n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/452.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/462n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/462.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/472n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/472.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/482n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/482.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/492n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/492.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/502n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/502.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/512.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/542n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/542.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/552n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/552.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/562n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/562.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/572n.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sbl/572.bmp
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_rused1.bmp
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods.tex
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd-oil2.tex
OK
Loading - texture: textures\tm7.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm9.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm10.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm11.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm12.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm13.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm14.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm3.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
Loading - texture: textures\tm4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm5.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm6.bmp
OK
Loading - texture: textures\fence-concrete1.tga
OK
Loading - text model: models\ogrodzenie_1slupek_10szt.t3d
Loading - texture: textures\ogrodzenie_2.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roofmetalplate1.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakowglowny.t3d
Loading - texture: textures\mc/kg1.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-dachwiaty.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-wiata1.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-wiata2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/#kg-slupek1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-pictrev.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-pict1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-detal1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-zegar2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-lampa1w.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-lampa1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-bok3.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg3rev.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-bok1.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kgrev.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-bok2.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg2.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-oknadrzwi1c.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-drzwi2a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-okno2b.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/kg22.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg3.tex
OK
Loading - texture: textures\mc/kg-zegar-a.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphalt1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2ccxx.t3d
Loading - texture: textures\pkp/s_przejazd-ksa2-sd-ss2.tex
OK
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_60.t3d
Loading - texture: textures\pkp/#szlab_tex.tga
OK
Loading - text model: models\pkp/sp2cc.t3d
Loading - text model: models\pkp/szlab_d_45.t3d
Loading - texture: textures\pkp/szlab_tex.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/szlab_tex.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/head3-ygwi.t3d
Loading - texture: textures\pkp/sp1a.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/sp1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/sp-tabliczka.t3d
Loading - texture: textures\m.bmp
OK
Loading - texture: textures\l.bmp
OK
Loading - texture: textures\n.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\c.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/krzyz-us.t3d
Loading - text model: models\bud/nastawniaje.t3d
Loading - texture: textures\bud/nastawnia-je.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodgraybrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbricksbrown_a.tga
OK
Loading - texture: textures\a.bmp
OK
Loading - texture: textures\b.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_8.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/d6_4.bmp
OK
Loading - text model: models\tr/est-polbramka-2t-770.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-polbramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/est-polbramkaszara-p.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/#est-polbramkaszara-psegm.tga
OK
Loading - text model: models\tr/est-s770.t3d
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/#est-bramkaszara-s770.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/est-bramkaszara-pg1m.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/betonrelief1.bmp
OK
Loading - text model: models\tr/stb1-kotwa-napr14.t3d
Loading - texture: textures\tr/#naprezacz-sk14.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/ciezarbet.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/odciag1.tga
OK
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-k.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3k.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3d.t3d
Loading - text model: models\tr/stb1.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-kotwd.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-kotw3d.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-kotwk.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-kotw3k.t3d
Loading - texture: textures\tr/#zwis1.tga
OK
Loading - text model: models\tr/+zwis1d.t3d
Loading - texture: textures\tr/wys-ni-d-p.tga
OK
Loading - text model: models\tr/-3pd.t3d
Loading - text model: models\tr/izosekc17.t3d
Loading - texture: textures\tr/#izol-sekcja.tga
OK
Loading - text model: models\tr/we8.t3d
Loading - texture: textures\tr/we4_8_9.tga
OK
Loading - text model: models\tr/we9.t3d
Loading - text model: models\tr/+zwis1k.t3d
Loading - text model: models\tr/].t3d
Loading - texture: textures\tr/].tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/odsekc20.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/odsekc20.t3d
Loading - texture: textures\rozkrz34r150-tpd1.tex
OK
Loading - texture: textures\grassgreen1.tga
OK
Loading - texture: textures\grassdead3.tga
OK
Loading - texture: textures\water03.bmp
OK
Loading - texture: textures\water05.bmp
OK
Loading - text model: models\bochnia/bochnia_przejscie.t3d
Loading - texture: textures\bochnia/asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bochnia/do_miasta.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/zabierzow-nastdysp.tga
OK
Loading - text model: models\mc/zabierzow-nastdysp.t3d
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ceg.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk01.t3d
Loading - texture: textures\bud/skoczow-dach.tga
OK
Loading - text model: models\bud/skoczowstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/skoczow.bmp
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#skoczow-wspornik.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/skoczow-wiata.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/gutterpipe-brown1.tga
OK
Loading - texture: textures\asphaltgray1.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4p.bmp
OK
Loading - text model: models\mc/4blok02.t3d
Loading - texture: textures\mc/blok4a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4d.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4w.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/domcegla01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domcegla02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domcegla01a.tga
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew01.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk01b.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk01a.tga
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn02.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew02.tga
OK
Loading - text model: models\bud/dombale01.t3d
Loading - texture: textures\bud/dombale01a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/dombale01b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip-new1.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn03.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew03.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roofthatch-old1_moosy.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#zabrzegstacja.tga
OK
Loading - text model: models\bud/zabrzegstacja.t3d
Loading - texture: textures\/concrete1.tga
OK
Loading - text model: models\bud/nastawniagrzyb1.t3d
Loading - texture: textures\bud/nastawnia-krlobzow.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodgraybrown1.bmp
OK
Loading - texture: textures\metal/metalplatedirt1.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/blokpompas.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/blok_11.t3d
Loading - texture: textures\bud/blok.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokczerpas.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokgreen.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ts.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/poroninstacja.t3d
Loading - texture: textures\bud/poronin.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/daszekfalaczerw1.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallstone_irregular1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/poronindetal.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/wiata1.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/#wiata1-wsporniki.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/komin1.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip1.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakowt-magazyn1.t3d
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1fasada2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1bok.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1fasada1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/kt-magazyn1podst.tga
OK
Loading - texture: textures\/concrete-tiles.tga
OK
Loading - text model: models\pm/blok12.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/blok12dach.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/blok10.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok10.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/kamienica8.t3d
Loading - texture: textures\pm/kamienica8d.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/kamienica8u.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-tsz.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokniebpas.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/bloknielpas.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokzolpas.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blokfiolpas.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphalt1.bmp
OK
Loading - text model: models\mc/wolafilip-szkola.t3d
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola5.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola4.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola3.tga
OK
Loading - text model: models\pm/akademik1.t3d
Loading - texture: textures\pm/akademik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1we.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1bok.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budynek2.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek2.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budynek1.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek1.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/dach_czarny.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm03.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm01.bmp
OK
Loading - texture: textures\farm02.bmp
OK
Loading - texture: textures\forest01old.tga
OK
Loading - texture: textures\forest02.tga
OK
Loading - texture: textures\forest02-top.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#lipa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#krzak_1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#morwa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk3.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_9.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#jabnisk2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_2.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierksrebrny1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#topola1.tga
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\303e-m.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-485.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ic\112a.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc2.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\wrbd\wrbd.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\wrbd\wrbd.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bd\111a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bd\bdu-0.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-005.bmp
OK
Unrecognized command: 2*


Proszę admionów i moderatorów o usuniecie loga po wyjaśnieniu. Dziekuję.

84
Publikacje / trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« dnia: 06 Lutego 2006, 17:55:41 »
Ehh, małe przeoczenie:) Ale spoko, jak bedzie nowa wersja, to wymienię. Powodzenia w testach.

85
Publikacje / trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« dnia: 06 Lutego 2006, 17:43:44 »
A skąd mam wziąć wersję 1.1?

86
Publikacje / trasa Krzyżowa - Drawowo Gł. do pobrania
« dnia: 06 Lutego 2006, 17:13:48 »
A ja mam inny problem. Nie mam składów towarowych. U mojego kuzyna są, a ja nie mam.

87
Poszukuję, chcę zrobić / Poszukuję planu stacji...
« dnia: 28 Stycznia 2006, 10:14:50 »
Ale słuchaj idz najpierw do dyzurnego. Powiedz mu, że chciałbyś je odrysowac i żeby Cię nie gonił.

88
Bieżące kolejowe / Jak zabrać się do loka z maszynistą w trase?
« dnia: 09 Stycznia 2006, 07:38:09 »
No i dlatego mamy te idiotyczne przepisy.

89
Bieżące kolejowe / Jak zabrać się do loka z maszynistą w trase?
« dnia: 07 Stycznia 2006, 15:07:10 »
Nie no odrazu to nie wyrzucają dyscyplinarnie. Z tego, co mi wiadomo to najpierw jest ostrzerzenie. A jak to nie pomorze to dopiero wtedy.

90
Bieżące kolejowe / Jak zabrać się do loka z maszynistą w trase?
« dnia: 07 Stycznia 2006, 09:27:05 »
No na konkretnym zadupiu to raczej nie, ale na jakiejś stacji ZAWSZE może wejść instruktor i zobaczyć. Mój kolega miał juz cos podobnego. Jechał w loku, a na stacji pan instruktor. I ten mój kolega uciekał drugimi drzwiami, aby go nie widział.

Strony: 1 2 [3] 4