61
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Kuba te żółte naklejki powinny być bardziej do środka nad tymi stopniami.Kwestię naklejek jeszcze przeanalizuję. Co do pantografów połówkowych to na razie są zrobione te fabryczne, polskie, znane z ostatnich wyprodukowanych EP09. Stemmannów jeszcze nie mam zrobionych "na poziomie". A dochodzą jeszcze te, które zastosowano w EP09-046, choć nie wiem, czy nie byłoby to już przesadne rozdrabnianie się.
PS. A masz wersje z połówkowymi pantografami?
http://www.ic.rail.pl/download.php?id=3460Niestety nie tak. To przeróbka autorstwa jednego z IC-forumowiczów schematu malowania zamieszczonego na stronie Intercity. Poniżej adres.
tak ma wyglądać malowanie Taurusa.
Oczywiście, ze jest schemat - tylko w Oleśnicy go chyba nie widzieli.To dlaczego nikt go nie wyegzekwował? To chyba właściciel decyduje o tym jak ma wyglądać jego lokomotywa, a nie pan Mieciu z lakierni? :)
Pisałem dobry tydzień, dwa temu...lecz bez odzewu.Jak widać Włodek wie o mnie więcej niż ja sam ;). 181 ma zdecydowanie więcej wspólnego z ET40 niż z EP05, więc to raczej autora "bombowca" należy pytać czy podejmie prace nad wyżej wymienioną lokomotywą. Co do Twojego PW to przyjąłem do wiadomości, że gdybym kiedyś jednak podjął prace nad tą maszyną to wówczas się do Ciebie zwrócę. Jak wiecie pracuję obecnie nad kabiną siódemki i pudłem EP09, więc nie będę się póki co bardziej rozdrabniał. Co do czeskich loków to bardziej interesują mnie materiały dotyczące 121 (ET05), 140 (ET13), 141 i 163.
A i ja zgłoszę swoją propozycje - w maszynie zawsze brakowało jednej, jedynej lokomotywy i kabiny do niej - EP09. Model o ile mi dobrze wiadomo robi/robił Profeta. Ale do kabiny chętnych nie było - ja ze swojej strony mogę zaoferować zdjęcia kabin.Model zewnętrzny w wersji, powiedzmy, "classic" jest gotowy. Obecnie powstaje model zewnętrzny po NG (połówkowe patyki, halogeny itd). Natomiast kabinę tworzy KURS90, więc wszelkie propozycje pomocy/współpracy należy kierować do niego :).
Za chwilę się dowiemy że 07-001 zostanie włączona do eksploatacji pod banderą IC i jakimś dziadowskim malowaniuDaj Boże, daj Boże.
Bardzo fajenie że będą to loki Siemensa ale dlaczego do przetargu nie stanęły inne firmy np. Bombardier?Najprawdopodobniej nie spełniały wymagań zawartych w SIWZ. W każdym razie wybór jest bardzo dobry, tylko się cieszyć :)
Taka ciekawostka... a raczej przestroga.. jeśli chodzi o pobyt w Katowicach:Tego typu programy telewizyjne mają to do siebie, że dany problem przejaskrawiają o około 70%. Tak jak główny bohater reportażu (ów tajemniczy student) dojeżdżam do Katowic kilka lat codziennie. Muszę stwierdzić, że ma on wyjątkowego pecha lub ja mam szczęście, bo osobiście się z takimi drastycznymi sytuacjami jeszcze nie spotkałem. Słyszałem jednak tego typu opowieści od kilku osób. Kilku kieszonkowców też znam z widzenia, ale myślę, że każdy duży dworzec ma podobnych "patronów". Co do nieudolności SOK w tej kwestii to chyba nic nowego jeśli chodzi o tę formację. Inną sprawą jest prawo... które w tej sytuacji jest po prostu śmieszne. Widać jedynym wyjściem jest zlinczowanie owych "21 wspaniałych". Tylko kto z nas się poświęci i pójdzie za to siedzieć? ;)
http://www.itvp.pl/pub/stat/common/view?object_type=video&object_id=35944