Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Profeta

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
151
Na warsztacie / Odp: Instalation Pack by.: Ajusto
« dnia: 02 Października 2007, 20:28:45 »
Jak widzisz @Ajusto, MaSzyna jest prawdziwym symulatorem. Właśnie obserwujemy klasyczne zjawisko na PKP, czyli motto tegoż przewoźnika - NIEDASIE. A co do paczki to przeczytaj wszystkie uwagi (te dotyczące paczki, a nie ambicji kogośtam) i postaraj się je zrealizować. Zastanów sie czy zadanie Cię nie przerasta. Musisz mieć świadomość, że w takiej paczce wszystko musi działać idealnie. Nie mówiąc już o zróżnicowanym taborze (np. sytuacja, w której wszystkie wagony mają tę samą teksturę jest beznadziejna). Dlatego nie spiesz się, bo to robota może i na kilka miesięcy. Oczywiście o ile masz jeszcze ochotę coś robić...

152
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Obiekty poruszające się w symku(ludzie).
« dnia: 02 Października 2007, 19:41:13 »
A niby czemu poroniony? Mnie od dawna brakuje w symku ludzi. Nie mam pojęcia dlaczego wszyscy trasopisarze zapominają o... sobie właściwie. W końcu kolej jest dla ludzi, nie?

153
Na warsztacie / Odp: Instalation Pack by.: Ajusto
« dnia: 01 Października 2007, 22:38:49 »
Czy ów autor tej paczki ma zgodę na umieszczenie innych produkcji Mowa o texturach, modelach, trasach itp.?
Bez przesady panowie. Oczywiście, że może umieszczać wszystko co zostało oficjalnie wydane bez żadnej zgody. W końcu nie po to się tworzy dodatki i udostępnia żeby potem łaskawie rozdawać zezwolenia. W każdym razie moje produkcje autor może śmiało w paczce zamieszczać, jeśli inni mają na tą sprawę odmienny punkt widzenia to może przyda się nawet notariusz.
Pozdrawiam!

154
Tabor / Odp: Trzęsący się ET22
« dnia: 24 Września 2007, 17:24:36 »
Mam wrażenie, że mówisz o starym modelu ET22. Problem ten nie występuje w nowym modelu. Ściągnij go sobie i po problemie.
Pozdrawiam!

155
Czy to nie jest @youBy spiewajacy podczas prac nad nowym exe?
Niemożliwe... To musi być Akvin podczas wlepiania komuś bana. ;P Ankieta jest podchwytliwa, dlatego go nie uwzględnia. ;P
Pozdrawiam!

156
Tabor kolejowy / Odp: Modernizacje ET22
« dnia: 19 Września 2007, 19:39:18 »
PKP już mnie nie zdoła niczym zaskoczyć bleeee Biedne BYKI
Tak jak te prześliczne malowania EP08 i EP09... w barwach IC n/c po prostu PKP tylko tak potrafi
Masz rację, a największym skandalem była rezygnacja z parowozów na rzecz bleeee elektryków!

157
Na warsztacie / Odp: Lokomotywy SP47 oraz SU46
« dnia: 18 Września 2007, 21:29:06 »
Skoro ten temat cieszy się taką popularnością to zaprezentuję Wam tutaj skrina z obecnego etapu prac nad kabiną SU46/SP47:
http://img112.imageshack.us/my.php?image=su46kabvx9.jpg
Oczywiście jest jeszcze wiele do zrobienia.
Pozdrawiam!

158
Na warsztacie / Odp: Lokomotywy SP47 oraz SU46
« dnia: 18 Września 2007, 20:39:38 »
Ale podobno juz yb cos grzebal w tym kierunku - czy to tylko ploty?
Grzebał pod kątem ST44. Osiągnął nawet, jak dla mnie, imponujące rezultaty. Stąd też moja nadzieja, że coś ruszy dalej w tym kierunku. To tyle OT.

159
Na warsztacie / Odp: Lokomotywy SP47 oraz SU46
« dnia: 18 Września 2007, 18:43:38 »
Fizyka będzie oryginalna czy jakaś mocno uproszczona ? w końcu to spalinówka :)
Z fizyką jest ten problem,i że na obecnym etapie exe nie ma możliwości odwzorowania oryginalnej fizyki. Mam jednak nadzieję, że będą w exe prowadzone prace w tym kierunku.
Pozdrawiam!

160
Poszukuję, chcę zrobić / Zdjęcia na tekstury EP09
« dnia: 17 Września 2007, 10:20:50 »
Witam!
Potrzebuję zdjęć na tekstury EP09. Przede wszystkim numery 002-037, ale mogą być oczywiście też inne numery. Jeśli ktoś takowe posiada lub może wykonać w najbliższym czasie - proszę o kontakt poprzez PW. Liczę na Waszą pomoc. A wątek zamykam traktując go jedynie jako swego rodzaju ogłoszenie.
Pozdrawiam!

161
Tabor kolejowy / Odp: Rotfl!
« dnia: 14 Września 2007, 21:16:26 »
Akvin prawdę mówi. Krzysiek zaprezentowałeś screeny, ale napraw dokonano w Oleśnicy, a my mówimy o Gliwicach. W ZNLE właśnie tak piszą datę (rok, miesiąc, dzień). Zatem nic w tym dziwnego.
Pozdrawiam!

162
Tabor kolejowy / Odp: Modernizacje ET22
« dnia: 14 Września 2007, 10:06:19 »
Ja rozumiem, że forumowicze mają wyrobioną taką oto opinię, że w Cargo pracują sami idioci (oczywiście na wyższych stanowiskach). Ci idioci ciemiężą biedny lud robotniczy (maszynistów itd), który bez nich postawiłby tą firmę w dwa tygodnie w roli potentata na europejskim rynku przewozów towarowych. A teraz wymyślili nie lada sabotaż... Oto wzięli się za zdradziecką modernizację ET22, która ma na celu eliminację niesfornych maszynistów poprzez huczącą klimatyzację. O ile dobrze pamiętam prototyp ET22-2000 powstał w 2004 roku. Minęły więc 3 lata. Skoro po trzech latach uznano, że opłaca się iść w tym kierunku to chyba jest to coś innego aniżeli  wspomniany przez mnie sabotaż. ET22 to jest podstawowa lokomotywa w Cargo. Komuś się wydaje, że można tą serię zastąpić w ciągu kilku lat Siemensami lub innymi maszynami, które początkowo też psułyby się na potęgę w polskich warunkach? Dla mnie modernizowanie tych lokomotyw jest czymś oczywistym, a o zakresie modernizacji zawsze można dyskutować. Wady, o których wspominacie (hucząca klimatyzacja) powinny zostać wyeliminowane. Wszak nie po to testuje się przez 3 lata prototyp, aby seryjna lokomotywa była później jego wiernym odwzorowaniem. Tak samo jest z samochodami.
Pozdrawiam!

163
Tabor kolejowy / Odp: Modernizacje ET22
« dnia: 13 Września 2007, 15:35:18 »
Obszerniejszy artykuł z "Rynku Kolejowego":
http://rynek-kolejowy.pl/index.php?p=wiecej&id=6558
Pozdrawiam!

164
Bieżące kolejowe / Nowoczesny pociąg PKP PR
« dnia: 29 Sierpnia 2007, 10:50:23 »
W takim razie niech pomyślą o przywróceniu na tej linii trakcji parowej. Tam się nawet prędkościomierz nie zepsuje, bo go nie ma :). Ty na prawdę chcesz aby nie próbowali wprowadzać niczego nowocześniejszego? Chcesz aby Twoje wnuki jeszcze jeździły siódemkami po pięciu naprawach głównych? Z ewentualnie zamontowanym czołem od Taurusa, żeby dobrze wyglądały w XXI wieku (tak jak kible 20XX).
Pozdrawiam!

165
Bieżące kolejowe / Nowoczesny pociąg PKP PR
« dnia: 25 Sierpnia 2007, 10:15:40 »
Skoro psują się kible bazujące na przedwojennej technologii to dlaczego ma się nie zepsuć zupełnie nowy model? Psują się siódemki, psują się epoki, psują się byki... Reasumując - psuje się wszystko ;]. To tak jak z kiblami 20XX, z początku to codziennie była jakaś awaria. Z FLIRTami będzie to samo.
Pozdrawiam!

166
Tabor kolejowy / EP07-1001,1002,1003...
« dnia: 25 Sierpnia 2007, 10:06:46 »
Cytat: "piotrek"
Jak to możliwe, że na moim zdjęciu nie ma (jak w poście wyżej) Herbu Wrocławia na środkowej szybkie i srebrnych obramówek reflektorów ;-) ? Na fotce z drugiej strony jest tak samo.

Po porze dnia widać, że robiłeś fotkę wcześniej, więc może dołożyli te elementy w międzyczasie ;).
Pozdrawiam!

167
Bieżące kolejowe / Nowoczesny pociąg PKP PR
« dnia: 23 Sierpnia 2007, 16:46:12 »
Cytat: "smith87"
OK. to wiem, ale skąd pomysł zmiany czoła(lub zaprojektowania go od nowa), moim zdaniem o mniej trafionej stylistyce?


Kwestia stylistyki to rzecz gustu. Jednym podoba się tak, a innym inaczej. O ile pamiętam to stylistyka ED74 powstała wcześniej, gdyż był już prezentowany na różnych symulacjach 3D zanim powstał pomysł ED59. A ED59 ma stylistykę taką, jaka ostatnio w PESIE obowiązuje. Wnioskuję po zamianie wyglądu SA132 i po identycznym wyglądzie SA133. Przynajmniej łatwo odróżnić ED59 od 74... O ile kolejne zamówione nie będą wyglądać jeszcze inaczej.
Pozdrawiam!
PS. Tnij cytaty!

168
Bieżące kolejowe / Nowoczesny pociąg PKP PR
« dnia: 23 Sierpnia 2007, 16:30:11 »
Cytat: "smith87"
Witam wszystkich,
mam małe pytanko, dotyczące ED74 - dlaczego na jednych zdjęciach wygląda jak pierwszy Acatus z pionowymi reflektorami(z którego zrobili ED59), a na innych ma światła podobne do FLIRT'a ?? z pionowymi wyglądał oryginalniej...

..And pozdro for all


Początkowo ED59 miał cztery człony i oznaczony był ED74. Jak donoszą wszelkie źródła miało to na celu zrobienie homologacji na oba modele. Później jeden wymontowany środkowy człon oczekiwał na pierwszego "prawdziwego" ED74, a reszta trzyczłonowa pozostała Acatusem (ED59).
Pozdrawiam!

169
Bieżące kolejowe / Nowoczesny pociąg PKP PR
« dnia: 23 Sierpnia 2007, 11:22:55 »
Cytat: "hejnal"
Fajne te zdjęcia ale to tylko grafika 3d ;)

Nie sądzę.
Mam nadzieję, że pojazd nie będzie szczególnie awaryjny, w końcu mogli skorzystać z doświadczeń z eksploatacji ED59. Oby seria nie zakończyła się na jedenastu egzemplarzach. Swoją drogą zapowiada się ciekawa konkurencja pomiędzy ED74 a Flirtem Stadlera... Mam nadzieję, że takowa będzie miała możliwość zaistnienia.
Pozdrawiam!

170
Publikacje / EW58, EW60 i EW55
« dnia: 20 Sierpnia 2007, 21:17:54 »
Cytat: "janek32"
No to nic nie rozumiem. To one w końcu mają czuwaka. Tyle, że pasywnego.  Wogóle jak działa czuwak pasywny?. A, i co to jest OIDP

W przypadku czuwaka pasywnego np. trzymasz cały czas nogą wciśnięty pedał, a jak go puścisz to się hamulce załączą... Przydaje się więc cegła ;).
OIDP - O Ile Dobrze Pamiętam.
Pozdrawiam!

171
Publikacje / "Projekt 201E" by MKaczy.
« dnia: 19 Sierpnia 2007, 14:02:07 »
Cytat: "robolux"
Witam, 1szy moj post choc sledze forum od dawna.

Ale do rzeczy:

Otoz gdzie sa te tekstury? Przeszukalem forum i nie znajduje. Byla jakas paczka tekstur w watku o nowym modelu kabiny byka, ale link wygasł.

Juz zdazylem nadpisac sobie stary folder z bykiem a tu okazuje sie ze mam wersje niepelnowartosciowa bez tekstur.

Hm...

Pzdr

Witam!
Zapoznaj się z tym tematem:
http://eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=5454
Jest tam kilka alternatywnych linków, na pewno jakiś działa. Poza tym masz tam link do strony kolegi @EU05, który jest głównym wytwórcą tekstur 201E i tam je umieszcza.
Pozdrawiam!

172
Tabor kolejowy / Jak się wchodzi w realu do loka?
« dnia: 18 Sierpnia 2007, 21:59:25 »
W ET22 wszystkie drzwi do przedziału maszynowego. W EU07 drzwi z lewej strony mechanika bezpośrednio do kabiny, a z prawej do przedziału maszynowego.
Pozdrawiam!

173
Pomoc w tworzeniu / Dwustronna tekstura dla "plane'a"
« dnia: 18 Sierpnia 2007, 21:30:43 »
Możesz tego plane skopiować, odwrócić o 180 stopni i scalić z tym pierwotnym. Uzyskasz w ten sposób dwustronny plane :).
Pozdrawiam!

174
Bieżące kolejowe / Co to za wersja byka???
« dnia: 18 Sierpnia 2007, 21:04:02 »
Odpowiedź znajdziesz w tym wątku:
http://eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=5400
W trzech czechowickich bykach zainstalowano połówkowe pantografy wyprodukowane przez firmę Stemmann (DSA200?). Numery loków to 093, 1118 i ostatnio zaobserwowany 079 (o ile się nie mylę). Mam nadzieję, że ten proceder się rozszerzy :). No i jest jeszcze wspomniany przez Mariusza ET22-900 ze Szczecina.
Pozdrawiam!

175
Bocznica / Zapraszam na moje forum
« dnia: 17 Sierpnia 2007, 22:02:51 »
Uwierz mi, że to będzie tak samo jak z avatarami NKT i hasaczami :). Po prostu pewna moda, o której niedługo zapomnimy. Zawsze jest szansa, że się trolle poprzenoszą na te malutkie fora, gdzie będzie im łatwiej działać, więc będą też korzyści dla nas :).
Pozdrawiam!

176
Bocznica / Zapraszam na moje forum
« dnia: 17 Sierpnia 2007, 21:51:44 »
Przecież temat w "Inne niekolejowe" jest, więc z założenia nie ma związku z żelaznymi szlakami ;).
Pozdrawiam!

177
Bieżące kolejowe / 45 lat EU06/07 na polskich torach.
« dnia: 16 Sierpnia 2007, 23:02:09 »
Cytat: "Darth Luk"
A można wiedzieć o której godz itp, albo stronę skąd będe mógł się dowiedzieć więcej?

To jest podobnie jak w Dni Techniki Kolejowej. Są normalne, ogólnodostępne wystawy taboru. W Krakowie masz dodatkowo atrakcje organizowane przez tamtejszych miłośników, ale to dopiero końcem listopada.
http://my.opera.com/akvin-profeta/albums/show.dml?id=168868
W podanym linku masz galerię mojego autorstwa z zeszłorocznego Dnia Kolejarza w Krakowie. Możesz zobaczyć jak to mniej więcej wygląda.
Pozdrawiam!

178
Bieżące kolejowe / 45 lat EU06/07 na polskich torach.
« dnia: 16 Sierpnia 2007, 21:15:39 »
Cytat: "Darth Luk"
Jak się wkręcić na tą imprezkę?

Przyjechać w Dzień Kolejarza do Krakowa i wejść na peron pierwszy ;).
Pozdraiwam!

179
Bieżące kolejowe / 45 lat EU06/07 na polskich torach.
« dnia: 16 Sierpnia 2007, 20:29:05 »
Ale Wy chyba nie mówicie poważnie? Rozumiem, że to taki żart na rozluźnienie atmosfery? Napiszcie jeszcze ile lat mają osoby kierujące petycję do prezesa PKP Cargo S.A. i co za nimi stoi (jakaś organizacja, stowarzyszenie, klub). A siódemek po Polsce jeździ tyle, że można się skrzyknąć w kilka osób i spokojnie uczcić te 45 lat podróżą pociągiem osobowym z EU07 lub EU06 na czele. Nie ważna jest przecież ta otoczka, ważne jest to o co nam chodzi... ta pasja.
Pozdrawiam!

180
Inne niekolejowe / PKP CARGO sponsorem GKS Katowice.
« dnia: 11 Sierpnia 2007, 13:46:13 »
Widzę, że na forum mamy samych ekonomistów, którzy dokonali wnikliwej analizy decyzji PKP Cargo. Skoro uznali, że warto zainwestować w klub to znaczy, że będą mieć z tego jakieś korzyści. Cargo to raczej nie jest jeden wielki wolontariusz (no może nie licząc skansenów, które utrzymuje). Chcą sponsorować GKS to niech sponsorują... Co nas to obchodzi?
Pozdrawiam!

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17