Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Akvin

Strony: 1 ... 26 27 [28] 29
811
Publikacje / EP09 z kabiną do pobrania
« dnia: 21 Lutego 2006, 16:48:15 »
Cytat: "mookie"
a czy w wersji z klimą będzie mi wiało z monitora?

Chyba już wiało... i wywiało... z głowy.

812
Na warsztacie / Próbka traski do ściągnięcia :)
« dnia: 21 Lutego 2006, 15:39:58 »
Cytat: "Krzysiek626"
Więc może tak:
1. Kolega pozbędzie się z trasy modeli które nie odpowiedzialnie zamieścił ( a może ukradł ).   może nie jest za późno.
2. Proponuję publikację tras pisanych razem z ich środowiskiem.
( publikacja całej działającej paczki).
3. Kiedyś trasy umieszczało się w dziale download, ktoś to testował i było ok.
Może warto do tego wrócić nawet w przypadku tylko projektów tras. (Takich jak ta w tym wątku)


1. Współczuję Bartowi bo to co sie stało nie powinno mieć miejsca.
2. Zgadzam się bo to oczywiste... jest tu jednak pewna trudność. Można z dużym prawdopodobieństwem powiedzieć że ilość wszelakiego rodzaju błędów będzie się zwiększać. Chyba nie ma już dwóch identycznych kopii MaSzyny wśród użytkowników. Każdy coś zmienia... celowo lub przypadkiem. Jeżeli było tak że instalując jedną trasę nadpisywało się pliki innych - oczywiście różniące się w zarwrtości - to nie ma się co dziwić że coś w końcu przestaje działać. Już teraz co chwilę mamy komunikaty o błędach a w najlepszym przypadku nieoteksturowany tabor. Cóż... od kiedy autorzy zrezygnowali z pracy nam sławną paczką całościową i tym samym z postawienia kropki nad "i" jesteśmy skazani na wszelakiego rodzają błędy wynikające poprostu z  z braku ujednolicenia MaSzyny. Nie ma produktu finalnego, nie ma punktu odniesienia. To czy nowy dodatek chodzi zależy i od staranności autora i od tego czy ma szczęście posiadać bardziej lub mniej "standardową" wersję na dysku.
3. Wspomnienia - piękna rzecz. Nie wiem czy ktoś to testował, jednak wszystko było na swoim miejscu. Ta sprawa jednak nadaje się do działu "WWW" i można by poruszyć tam jeszcze przynajmniej kilka innych.

813
Publikacje / Lokomotywa EP05
« dnia: 21 Lutego 2006, 00:30:10 »
Cytat: "kwasny1410"
No ale nastawnik u mnie nie porusza się przy włączaniu kolejych pozycji bocznikowania.


Cytat: "Profeta"
Bocznik jest w kole nastawnika ale na obecnym exe nie da się tego zrobić.

814
Publikacje / Lokomotywa EP05
« dnia: 17 Lutego 2006, 17:33:19 »
Cytat: "Driver24"
a jak zamknąc okno od strony maszynisty? bo przy 160 mocno wieje...    ;)


Proponuję F10 ;)

815
Symulator / TWORZENIE WŁASNYCH SYREN DO SYMKA
« dnia: 14 Lutego 2006, 21:58:39 »
Tak... rozdzielić na 3. Pamiętać o dobrym formacie, paśmie  itp.

816
Cytat: "Quark-t"
Np. muchomora sromotnikowego

Co kto lubi :)

Ale tak szczerze to ja też nigdy nie preferowałem wsadzania na siłę kabin do innych loków.

817
Cytat: "Mariusz1970"
Inaczej jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma, czyli chciałem ugotować zupę z ryb, a będzie zupa z raków :)
Tak czasami w życiu bywa.

Ostatecznie lepiej coś zjeść niż umrzeć z głodu.

818
Cytat: "Quark-t"
Wybaczcie mi może głupie pytanie, ale jaka jest przyjemność z jeżdżenia czymś nieprawdziwym... ST44 z kabiną EU07 i jej fizyką lub z SN61


De gestibus non est disputantum.

819
Na jakim silniku graficznym bazuje SPT?

820
Cytat: "ShaXbee"
Akvin - ok, może rzeczywiście nie widać maila w profilu, niektórzy widzą niektórzy nie... Jeśli czujesz się urażony - przepraszam, ale do cholery nie róbmy z tego piekła.

Nie czuje się urażony. Chciałem poprostu rozwiązać sprawę tego maila bo gdyby on tam był to dostrzegłbym go przecież. A ostatecznie chodziło o przesłanie tych ikonek o które apelowaliście. Głupio to wyszło że ani nie widzę tego maila ani nie dostaję od Ciebie wiadomości na PW. Może można to jakoś poprawić?
Myślę że tych kilka postów równie dobrze można przenieść do działu "Forum"... na jakiś czas.

821
http://img206.imageshack.us/img206/1695/41rk.jpg
http://img206.imageshack.us/img206/1213/54ru1.jpg
No to nie mam pytań, zauważcie że jestem zalogowany a adresu nie mam :p
Ale racja... sorry... wątek był o ikonkach.

822
Cytat: "ShaXbee"
Login na tlenie jest jednoczesnie kontem mailowym, maile nie widać jak jesteś niezalogowany.

Dzięki za odpowiedź... nie łapię niestety. Nadal nie rozumiem dlaczego nie możesz mieć maila tam gdzie ma większość. Nie byłoby problemu a jako admin chyba powinieneś mieć coś takiego. Nie jest to puste gadanie bo już znam przynajmniej 2 uzytkowników tego forum którzy jakoś nie potrafią znaleźć tego maila. To tak pod rozwagę.
P.S. Dotarły te ikonki odemnie?

823
Cytuj

Odpowiem ja:
Ma, i to dwa:
1- masz ikonkę e-mail pod stopką
2 - od biedy wyciągniesz z komunikatora Tlen.


1. Ikonkę?
http://img408.imageshack.us/img408/1315/clip9qo.jpg
Niech mi ktoś to spokojnie wyjaśni...
2. Nie wszyscy używają Tlen...

824
Cytat: "ShaXbee"
Odpisałem Ci odrazu, że możesz wysłać na adres email z profilu.

Niestety nic nie dostałem od Ciebie na PW. A adresu e-mail w swoim profilu chyba nie masz. Chyba że mam wysłaś na któryś z twojej strony www (co zaraz uczynię).

825
A ta sprawa jest aktualna? Jeżeli tak to można by napisać jak przekazać swoje propozycje.
Pisze tu skoro na PW nie otrzymałem odpowiedzi.

826
Może moja zdolność rozumienia obniżyła się z powodu sesji :/   ale to w końcu w .psp czy w .png ?

827
Załóżmy że mam taki skład:

ET22-304
Rlmmp            2 rury
Rlmmp            2 rury
SM31       (wyłączona)
eaos             50 Coal
eaos             50 Coal
Uahs        408R
Uahs        408R
Sgs         413Z       1 container40foot
Uahs        406Ra
Uahs        406Ra
Sgs gray    413Z       1 container40foot
Ugpps
Ugpps
Gags
Gags
Es
Sgs           15 lumber


1. Jak szybko mogę go prowadzić?
2. Czy po wyłączenia z niego SM31 dopuszczalna prędkość wzrośnie?
3. Czy w MaSzynie dostępne są materiały aby załadować puste wagony,jeżeli tak to jak powinien wyglądać ich wpis.

828
Publikacje / Lokomotywa ET22-304
« dnia: 17 Stycznia 2006, 21:36:18 »
Cytuj
A czy nie dałoby się zrobić w tym modelu tak, by podświetlanie było włączane, a nie stałe?


Jasne że by sie dało... przynajmniej tak myślę. Nie wiem czy by się sprawdził ale pomysł bym miał. Problem w tym że trzeba by to pod coś podpiąć - jakiś nowy przełącznik - a tym to ja sie jeszcze nie bawiłem. Pozatym wszystkie elementy trzeba by zgrupować w jeden. To oświetlenie to taki bajer... i głównie ma nie przeszkadzać w dzień.

829
Publikacje / Lokomotywa ET22-304
« dnia: 16 Stycznia 2006, 22:17:12 »
Witam...
Dostępny jest już upgrade dla ET22-304 do wersji 2.0 .



Link znajduje się w pierwszym poście wątku. Tak jak poprzednio archiwum należy rozpakować do głównego katalogu MaSzyny. W porównaniu do poprzedniej wersji nastąpiły zmiany zarówno w teksturowaniu jak i w elementach 3D.  Co prawda wszystko nadal opiera się na starym modelu, jednak dzięki pracy Profety, uległ on uszczegółowieniu. Powstało również „kombinowane” oświetlenie wskaźników w kabinie, oraz nowy sygnał dźwiękowy. Szerszy opis znajduje się w zaktualizowanym ReadMe (katalog ET22R).
Uwaga chodzi poprawnie pod "nowym" exe
Wszelkie uwagi jak zwykle mile widziane.

830
Poszukuję, chcę zrobić / EU43
« dnia: 13 Stycznia 2006, 19:36:25 »
Cytuj
Pomylić spalinoloka z elektrykiem to trzeba być zdolnym (nie liczę tutaj tych wschodnich gagarów z patykami).


ET44-282 /ex ST44-282/ stoi z pociągiem towarowym w kierunku Krzyża.
http://eu07.pl/imageshack.us/img349/et442824pv.jpg

;)

831
Publikacje / Co z ED72
« dnia: 11 Stycznia 2006, 10:33:59 »
Fajnie to wygląda... Może przydałaby sie tylko lepsza tekstura z bardziej zaokrąglonymi oknami z przodu i wyścietlacz cyfrowy na czole. Ale świetnie jak to wyjdzie :)

Cytat: "Hunter"
Ja swojej produkcji zaniechałem. Czemu? Brak czasu i lenistwo :P W dodatku nie mam planów ED72, a nie chciałbym, żeby coś wyszło nierealnego. Bo przecież MaSzyna to symulator....


A szkoda... bardzo ładnie to wygląda. Może wrócisz do tego bo szkoda by było takiego modelu.
PS. Może nie będziemy się tak zachłystywać tym - symulatorem - bo już drugi raz w tym tygodniu to słyszę.

832
Poszukuję, chcę zrobić / EU43
« dnia: 10 Stycznia 2006, 20:01:36 »
Cytat: "youBy"
jedno pudło, inne wnętrzności - EU11 na prąd stały 3kV, a EU43 jest dwusystemowa


Nie tak do końca jedno jakby sie bliżej przyjrzeć.

833
Trasy / nowe exe, rozerwanie składu
« dnia: 09 Stycznia 2006, 13:50:55 »
Cytat: "EP08_015"
Powaznie wysięgniki coś zmieniaja?

Jasne że tak !! Jakby Tobie coś takiego wisiało nad głową to też byś sie urwał z "łańcucha" i niechciał jechać dalej ;)

834
Bieżące kolejowe / Jak zabrać się do loka z maszynistą w trase?
« dnia: 06 Stycznia 2006, 23:21:14 »
Cytat: "misq"
tia jechałes daleko na takim dniu otwartym z maszynistą?
czy 10-15m ??


Myślę że z szacunku dla tego maszynisty nie będę od niego wymagał więcej niz te 10-15m.

835
Bieżące kolejowe / Jak zabrać się do loka z maszynistą w trase?
« dnia: 06 Stycznia 2006, 22:39:51 »
Ja też bym się przejechał bo zawsze o tym marzyłem. Ale to chyba jest zabronione. A jeżeli ktoś miałby mieć z tego powodu jakieś nieprzyjemności przezemnie... to wolę sobie odpuścić. W końcu są różne "dni otwarte" itp. można realizować swoje pasje.

836
Publikacje / Lokomotywa ET22-304
« dnia: 04 Stycznia 2006, 21:16:34 »
Cytuj
Da się da. Wystarczy polożyć na manometry itp. jakiś plane, na którego nałozona będzie tekstura podświetlenia połączyć wszystko w 1 całość o wspólnej nazwie i podpisac odpowiednio klawisz aktywacji. Nieiwem czy dasz rade zrobić to w notatniku, chyba że posiadasz model kabiny...


W taki sposób jak mówisz robi chyba światła youBy. Było już też pytanie:

Cytuj
zbych napisał:   

W pliku mmd.> znalazłem taki wpis;...
//oswietlenie wnetrza
i-universal3: lampka
universal3: SW-osw-kabiny rot -0.2 0 0.2..
Znaczy że w nowym Exe.. można by było przypisać je do klawiszy,[ ;i: ]..
   
i Oli_EU odpisał że:
Cytuj

Problem polega na tym, że ta wersja exe ( ściągnięta z działu Devs ) nie obsługuje tego: -universal3: lampka . Dlatego oświetlenie działa cały czas.


Pozatym... poszczególne elementy są osobno niestety. Nie mam też kabiny w 3dmaxie jak zresztą żadnego modelu.

837
Publikacje / Lokomotywa ET22-304
« dnia: 04 Stycznia 2006, 19:48:55 »
Cytuj
Heh, szkoda ze nie zrobisz zupelnie nowych manometrow (fototekstury jakies) itd.


Myślałem o tym już dawno temu. Może jak sie trafi jakaś dobra fotka w necie to coś z tego wyniknie.

Cytuj
Nienajgorzej. Napisz na jakiej zasadzie to zrobiłeś, a jeśli będzie tak jak myśle to pomoge Tobie zrobić tak żeby bardziej realistycznie to wyglądało i działało tylko wtedy kiedy będzie miało działać a nie cały czas


To zwykłe selfillum. Podobno nie da się go podłączyć pod żaden przełącznik. Ale otwarty jestem na wszelkie propozycje... i z góry dziękuję...

838
Publikacje / Lokomotywa ET22-304
« dnia: 04 Stycznia 2006, 11:47:44 »
Dzięki za te fotki. Nie pomogły mi dużo ponieważ bardziej chodziło mi o manometry i hasler, ale miło że ktoś poszukał.
Co do barwy światła to chciałem zrobić takie żółtawe, jednak będzie raczej białe. Chodzi o to żeby w dzień nic się nie psuło i nie przeszkadzało. Tak samo jak chodzi o hasler (z nim i tak są kłopoty).
A tak wygląda to na obecną chwilę:
http://img364.imageshack.us/img364/1351/noc6oq.jpg

PS. Hasler napewno będzie dużoooo cieniejszy.

839
Publikacje / PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« dnia: 04 Stycznia 2006, 11:37:31 »
Cytat: "eu07-007"
Zapal sie ale cos nie bardzo mi to pasuje bo zapala sie tylko taki mały piksel jak na obrazku


U mnie tak samo. Zapala sie taki samotny piksel, oddalony od tekstury o kilka mm.

840
Publikacje / Lokomotywa ET22-304
« dnia: 03 Stycznia 2006, 18:20:12 »
Cytuj
@Akvin: A można coś zrobić z SHP ? Bo tu widzę piękne oświetlenia w kabinie, a SHP "cimny"...

Piękne to one nie są i pewnie nie będzą ;) Może ktoś mi pokaże jak ma wyglądać SHP. Problem w tym że nie mam nic na wzór, jeżeli chodzi o oświetlenie kabiny.

Cytuj
Tekstura ma błąd!!! Pudło 22-304 jest nieco inne niz te Twoje z texty.

Wierzę że mnie oświecisz. Wzorując sie na jednym zdjęciu trudno wszystko dostrzec. Ale już dostrzegam że układ żaluzji muszę poprawić. Ostatecznie robiąc tą teksturę poszedłem bardziej na wygląd w MaSzynie niż autentykę - co widać np. po kolorach.

Strony: 1 ... 26 27 [28] 29