Numerek odpowiada za typ sprzęgu z następnym pojazdem. Jeżeli jedziemy zwykłą, pojedynczą jednostką, to mamy 55 55 0 (bo nie ma kolejnej), a obsady pojazdów to headdriver (bo w niej siedzimy), nobody i nobody, Reasumując 55 headdriver, 55 nobody, 0 nobody.
W przypadku ET41 luzem to będzie 63 headdriver 0 nobody. Jak wstawisz wagon, to drugi człon musi mieć 3 itd.
To nie jest skomplikowane, wystarczy chwilę się zastanowić oraz
szukać...
EDIT:
O sprzęgach:
http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/EU07.EXE_424Aby lokomotywy dwuczłonowe ze sprzęgiem wysokiego napięcia działały prawidłowo w kolejnych wersjach, niezbędne jest dodanie maski sprzęgów AllowedFlag=-63 do sprzęgu międzyczłonowego w pliku FIZ. Jeśli między członami jest również przewód ogrzewania, należy wpisać AllowedFlag=-127. Analogicznie liczby te należy umieszczać we wpisach do scenerii (63 – połączenie sprzęgiem wysokiego napięcia, 127 – sprzęg WN oraz ogrzewania; jeśli sprzęg będzie ze znakiem minus, to człony będą traktowane jako jeden pojazd i nie zostaną rozłączone podczas manewrów). Dotychczas w takich przypadkach była używana maska sprzęgu 55, która nie zawiera sprzęgu WN ani ogrzewania. Człon podłączony sprzęgiem WN do innego członu, który ma zasilanie, nie musi mieć podniesionego pantografu.