Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Quark-t

Strony: 1 ... 60 61 [62]
1831
Symulator / Event i Eventall
« dnia: 17 Czerwca 2003, 22:07:12 »
Mam małą propozycję: żeby rozdzielićevent i eventall na obsadozne przez gracza i sterowane przez kompa. Bo staralem sie zrobic szope zeby mozna bylo wyvrac lok i event0 ustalalo droge przebiegu ale sie kaszani i wykonuja sie wszystkie bez wzgledu na to ktory lok wybiore.
Pozdrowionka
Quark-t

1832
Bieżące Symulatorowe / Re: Odnośnie tutoriala Quarka
« dnia: 20 Czerwca 2003, 21:40:43 »
admineu07 napisał(a):

>Przerabianie po raz setny trasy może doprowadzić do
> szału.

Może? Doprowadza! :)

Quark-t

[%sig%]

1833
Bieżące Symulatorowe / Re: Odnośnie tutoriala Quarka
« dnia: 19 Czerwca 2003, 17:42:59 »
Hej.
Wykręcam sie jasne.. wykręcam.. egzaminy na studia mnie czekają i mam tracic czas na cośco za tydzień może dwa będzie nieaktualne? po licho wam tutorial do pisania tras w 3dmaxie jak będzie edytor tras? Admineu07 - uwazasz ze jao d czego zaczynalem? od scenery.doc i poradnika autorstwa McZapkiego. Sprobo jtez tak zaczac i zobaczysz co człowiek myśli jak po kolejnym update do symka musisz przerabiać całą trasę od początku do końca po czym jak skończysz to wychodzi kolejny update i wszystko wraca do porpzedniego stanu. Mam pisać istrukcję do samochodu który nie jeździ? po licho jak nie wiadomo gdzie będzie stacyjka i czy wogóle będzie.
Sprawę tutrioala uważam za zamkniętą do czasu wyjśca symka na nowym engine.

Quark-t

Strony: 1 ... 60 61 [62]