91
Poszukuję, chcę zrobić / Proszę o pomoc Mariusza1970 (trakcja low)
« dnia: 22 Grudnia 2007, 16:27:49 »
Witam serdecznie...
Mam pewne rozwiązanie co do trakcji, by lepiej na słabszych kompach symek działał.
Chodzi o to, że trakcja w sceneriach jest budowana z 2 lub 3 linii. U mnie w scenerii
jest na stacjach ok 12fps. Myśle że gdyby zrobić trakcje na 1 drut i "node" na 400, być może uda
się uzyska pare fps do przodu. To może mieć dobre zastosowanie na sceneriach nocnych gdy trakcji nie widac bo jest ciemno. Poza tym jeżeli experyment się uda i uzyska się większe fps można budowac większe stacje...
Moja prośba do Mariusza1970 jest taka, aby zrobic taki programik w exelu który zamienia node -1 na node 400 a w punkcie 0.4 4.0 2 0.04 vis na 0.4 4.0 1 0.04 vis lub 0.4 4.0 3 0.04 vis na 0.4 4.0 1 0.04 vis.
Oczywiście zrobi się export w maxie tylko samej trakci.
node -1 0 none traction pwr01 3500 4500 0.01 Cu 3.0 1
-59.0498 5.8 899.841
-59.0498 5.8 829.841
-59.0498 6.4 899.841
-59.0498 6.4 829.841
0.4 4.0 2 0.04 vis
endtraction
przykładowy screen takiej trakcji
Zobaczymy co z tego wyjdzie...
Mam pewne rozwiązanie co do trakcji, by lepiej na słabszych kompach symek działał.
Chodzi o to, że trakcja w sceneriach jest budowana z 2 lub 3 linii. U mnie w scenerii
jest na stacjach ok 12fps. Myśle że gdyby zrobić trakcje na 1 drut i "node" na 400, być może uda
się uzyska pare fps do przodu. To może mieć dobre zastosowanie na sceneriach nocnych gdy trakcji nie widac bo jest ciemno. Poza tym jeżeli experyment się uda i uzyska się większe fps można budowac większe stacje...
Moja prośba do Mariusza1970 jest taka, aby zrobic taki programik w exelu który zamienia node -1 na node 400 a w punkcie 0.4 4.0 2 0.04 vis na 0.4 4.0 1 0.04 vis lub 0.4 4.0 3 0.04 vis na 0.4 4.0 1 0.04 vis.
Oczywiście zrobi się export w maxie tylko samej trakci.
node -1 0 none traction pwr01 3500 4500 0.01 Cu 3.0 1
-59.0498 5.8 899.841
-59.0498 5.8 829.841
-59.0498 6.4 899.841
-59.0498 6.4 829.841
0.4 4.0 2 0.04 vis
endtraction
przykładowy screen takiej trakcji
Zobaczymy co z tego wyjdzie...