Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Driver24

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7
31
Na warsztacie / Odp: Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras
« dnia: 01 Marca 2012, 22:17:09 »
Zgadzam się z Tobą @Szogun. Ale takie submodele mają sens przy małych domkach. Natomiast przy blokach niepotrzebnie zwiększamy liczbę plane'ów stosując tą metodę.

32
Na warsztacie / Odp: Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras
« dnia: 01 Marca 2012, 13:25:39 »
@pol102 aby uzyskać taki efekt jak na screenie 1 i 2 , trzeba zrobić 2 ściany budynku lekko od siebie odsunięte.
Pierwsza tekstura ściany jako false z alfą na okna screen3 a za nią tekstura okien jako true z alfą na ściany screen4. Czyli budujemy budynek jakby podwójny. Budynek musi być zbudowany jak najprościej by nie obciążać niepotrzebnie kompa. Można także zrobić przed teksturą ściany teksturę okien, ale to jest dobre przy małych budynkach. Dzięki takiemu zastosowaniu przy budowie można budynku używać także przy sceneriach nocnych.
Było by super jakbyś zrobił tak swoją nastawnię i tak robił swoje budynki i obiekty infrastruktury, bo to by dużo pomogło przy budowaniu scenerii.

33
Na warsztacie / Odp: Modele do wykorzystania podczas tworzenia tras
« dnia: 01 Marca 2012, 01:06:40 »
Cześć,
@pol102, dasz rade robić modele domków, nastawni, dróżników w wersji także nocnej?

34
Pomoc w tworzeniu / Odp: Jak zrobić przezroczystość tekstury?
« dnia: 22 Lutego 2012, 12:31:27 »
Bry,
odgrzeję trochę kotleta, bo napotkałem na podobny problem.
Otóż, mam kilka  tekstur którym trzeba dodać kanał alfa, ale z pliku. Mam dwa pliki, jeden tga, drugi bmp.
Czy w Gimpe jest funkcja dodaj kanał alfa z pliku jak to było w programie TGAtool?

Używałem wcześniej TGATool ale coś mi się posypało i wyskakuje błąd:
Error starting module 'Win32DPNetGame' - nie wiem o co chodzi... reinstalacja nic nie pomogła.

35
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pomoc przy oteksturowaniu obiektu
« dnia: 12 Lutego 2012, 21:20:00 »
Unwrap UVW nic nie daje.

36
Pomoc w tworzeniu / Odp: Pomoc przy oteksturowaniu obiektu
« dnia: 12 Lutego 2012, 20:43:27 »
Tekstura jest w tga. Tak samo wygląda jak w załączniku.

37
Pomoc w tworzeniu / Pomoc przy oteksturowaniu obiektu
« dnia: 12 Lutego 2012, 20:16:05 »
Witam.
Mam problem z prawidłowym wyeksportowaniem modelu magazynu do t3d.
Model w maxie wygląda tak jak na załączniku nr 1. Używam funkcji gizmo by dopasować teksturę do obiektu.
Następnie po wyeksportowaniu do t3d jest taka kaszana, załącznik nr 2.
plik z teksturą to załącznik nr 3.
Nie wiem czemu tak się dzieje. Proszę o jakieś info co powinienem zrobić by było poprawnie.

38
Na warsztacie / Odp: Skrypty do 3ds max
« dnia: 02 Lutego 2012, 12:54:41 »
Dokładnie, mam ten sam problem co @Benek. Prosił bym także by powrócono do wyboru losowego drzewek. W poprzednich aplikacjach można było wpisać 10 różnych drzewek (swoich) i losowo się je umieszczało. Było to super narzędzie.

39
Bieżące kolejowe / Odp: Modelarstwo kartonowe.
« dnia: 01 Lutego 2012, 11:11:28 »
Witam,
model faktycznie wychodzi całkiem ładnie. Jest to mój drugi już model w tej skali. Model wygląda dobrze, ponieważ pomalowałem elementy poszycia sprayem. O taki efekt mi chodziło by lok wyglądał jak z fabryki w malowaniu fabrycznym. Dużo ciekawych porad jest na kartonwork.pl, tam to są dopiero goście co robią parowozy...
Mam jeszcze dużo modeli do sklejenia, będzie co na emeryturze robić (lub do emerytury jak będzie czas), takich jak: EP05, TY45, PT47, ST44, .

Marzy mi się sklejony ET41, ale model jest bardzo trudny do zrobienia. Wózki to masakra.  Tutaj http://www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=8978&highlight=eu07353 koleś budował EU07 ale nie dał rady coś widać. Model świetnie się zapowiadał.
@jageer możesz coś podpatrzeć z tego. Jak będziesz robił "7" daj znać, to może ją razem zaczniemy ;)

40
Bieżące kolejowe / Odp: Modelarstwo kartonowe.
« dnia: 31 Stycznia 2012, 15:40:26 »
To dobrze, że ktoś w końcu odgrzał temat.
To jeszcze ja coś dorzucę swojego.
Prawie skończona "dziewiątka". Została do zrobienia kosmetyka i dach z pantografami.
Skala 1:25.

41
Symulator / Odp: Ukryte funkcje w MaSzynie?
« dnia: 15 Grudnia 2011, 22:02:40 »
Dzięki Ziomal, właśnie o to chodziło :)
Czyli dla ścisłości:
dtrain_thinwheel=1     to podkucie

dtrain_bearing=4        łożysko
dtrain_coupling=8       sprzęgi
dtrain_ventilator=16   wentylatory
dtrain_engine=32        silniki

i podpisujemy to jako event?

42
Symulator / Odp: Ukryte funkcje w MaSzynie?
« dnia: 15 Grudnia 2011, 21:45:18 »
Witam.
A może mi ktoś powiedzieć, jaki parametr trzeba dopisać do toru by popsuć lokomotywę? np: silniki trakcyjne. Pamiętam, był gdzieś opis , że jak się wejdzie do przedziału maszynowego , trzeba nacisnąć E by przełączyć parę silników.

43
Inne niekolejowe / Odp: Co Was interesuje poza koleją?
« dnia: 28 Czerwca 2009, 23:56:05 »
Poza koleją interesuję się:
- wyścigi (NASCAR) i rajdy samochodowe,
- modelarstwem kolejowym w skali 1:25,
- lotnictwo z IIwś,
- muzyką (jazz, organowa, klasyczna, metal, rock)
- gram na klarnecie i na basie :)

44
Bieżące kolejowe / Odp: Wrocław - perony
« dnia: 27 Czerwca 2009, 00:33:33 »
Z tego co pamiętam to z peronu 4, zawsze jak wracam z poznania to na ten peron wjeżdżamy.

45
Bieżące Symulatorowe / Odp: Błędy w EU07 Sakoriusa i huntera
« dnia: 30 Maja 2009, 09:16:50 »
Zdjęcie zrobione w "9". Większość lokomotyw ma takie haslery  :]
lub tu: http://www.transportszynowy.pl/en572000hasler.html

46
Bocznica / Odp: Po co Facetom Kobiety... ????
« dnia: 27 Maja 2009, 23:47:25 »
Hummel to żeś pojechał po bandzie :))))

47
Bocznica / Wydzielone z "Po co Facetom Kobiety... ????"
« dnia: 27 Maja 2009, 23:39:24 »
Tak się rozmarzyłem :P
w sumie to nie zła z Ciebie babka :D
(mam nadzieję że się nie obrazisz)

Trochę umiaru.
Akvin

48
Widać Patrykos że działasz także na Forum PTT.  Bardzo mi się tekstrura podoba. Dla porównania dałem załączniki.

49
Inne niekolejowe / Odp: Po co Facetom Kobiety... ????
« dnia: 27 Maja 2009, 23:08:47 »
Kuźwa zrozumiem Was i juszzzzzzzzzzzzz ;)))

No to musisz być babką z jajami by nas zrozumieć :]

51
Inne niekolejowe / Odp: Po co Facetom Kobiety... ????
« dnia: 26 Maja 2009, 23:19:39 »
U mnie w pracy powiadają... Jaka jest różnica między kurą, a babą ?
Kobieta ma w głowie jeden zwój więcej niż kura, bo gdyby go nie miała to by po podwórku w kółko chodziła i zbierała ziarenka :P

52
Hello Tede!
I try to help you, but i don't now everything what's all positions mean i chk file.
PWR - power of your locomotive in KM
SandCap- Sand Capacity.
Dimension- Long, Height ,Width Cx-air resistance factor of your train.
Wheels:
D- Dimension of your wheel, Ad and Bd is spacing tenon, Rmin-the radius of turn.
And Brakes, its difficult. About brake i try ask my colleague, and answer :]
Security system: its easy to understand.
Light: light in your train, LmaxCurrent=100 - max of electric current in [A]
Engine: Trans=15:68- transmision, in Eu07=18:79 Ftmax is engine strength in newton's [N]
MotorParamTable - technical parameters of train motor.

In english is difficult to explain. This chk is from ST44-diesel train, so I don't have experience in this type of train.
Better guy who know a lot of this type of train is @YB. Maybe you can ask him.
So, have a nice weekend,
I wish you luck.

53
Witam.
Pomysł stworzenia takiej trasy jest dobry, ale trzeba przemyśleć co chcemy osiągnąć. Nie ma problemu zrobić trasę realną, wszystko odwzorować, a potem jak odpalamy maszynę to mamy marny fps. Aktualnie przerwałem na chwilę prace przy mojej nowej trasie Wrocław-Leszno, ale wrócę do niej w wakacje. Otóż zrobiłem dworzec Wrocław Główny ale okrojony. Tory w kierunku Oławy trochę uproszczę, jak i w kierunku Leszna. Na razie jestem na etapie dojścia do post. odg. Grabiszyn. Chętnie pomogę przy projekcie i mogę zrobić scenerię do Wrocław pracze. @kolejarz14 jak możesz budować dalej za praczami to ja nie widzę problemu.
Tak narazie wygląda mój wrocław :]

54
Bieżące kolejowe / Odp: Parada Parowozów 2009 - Wolsztyn
« dnia: 26 Kwietnia 2009, 17:12:09 »
Heh... ja będę :) Przydały by się koszulki z logiem EU07-424...

55
Bocznica / Odp: 1xxa-noc.rar
« dnia: 04 Kwietnia 2009, 18:47:40 »
@Kacu, jeszcze tylko popraw hamulce w chk, bo hamuje jak towarowym ;)

56
Bieżące kolejowe / Odp: Nowości na PKP
« dnia: 02 Kwietnia 2009, 15:09:08 »
Co do ET44 to jest takie "cóś" http://www.heloil.com/index.php?action=et44-2

58
Symulator / Odp: Kolory światła
« dnia: 24 Marca 2009, 16:19:48 »
Zrobiłem jeszcze coś takiego, że jak przybliżymy się o jakieś 40m od lampy, to ta łuna znika. Według mnie to lepiej wygląda niż z łuną na stałe. Jeszcze zrobię lampy T i Y...

59
Symulator / Odp: Kolory światła
« dnia: 23 Marca 2009, 18:32:00 »
@Ra, wzorując się na Twoich lampach sodowych, żarówkowych i rtęciowych poprawiłem kolory światła w swoich lampach i dodałem jeszcze poświatę, o to efekt:

60
Bieżące kolejowe / Odp: Przejechanie S1
« dnia: 14 Marca 2009, 00:33:03 »
Jeżeli mechanik przejedzie sygnał stój, z różnych powodów (za późno zaczął hamować, nie zdążył zahamować, nie zauważył itp itd) w zależności od niebezpieczeństwa sytuacji jaką spowodował przejechanie tego semafora może stracić prace, wrócić na warsztat za karę na parę miesięcy, lub dostać upomnienie.  A jeżeli jedziemy składem który jest na tyle długi że nie mieści się na stacji i ostatnie wagony stoją za blisko okręgu zwrotnicowego to wtedy dostaje pozwolenie z nastawni na przejechanie tegoż semafora do najbliższego słupka ukresowego. Miałem taką sytuację że ze ruszając ze stacji, nabrałem prędkości do 40km/h 100m przede mną semafor zmienia stan z S2 na S1. Szybko połączyłem się z nastawnią informują ją, że semafor w momencie przejeżdżania zmienił się więc co mam robić... a facet odpowiedział, że droga wolna, można śmiało jechać...
Są też sytuacje jak pociąg towarowy może przejechać sygnał "stój" bez zatrzymania ze zmniejszoną prędkością obok semafora który ma przyczepioną tablicę z literą "T". Ustawia się je gdy wzniesienie przekracza 6 promila na długości drogi hamowania.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 7