Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Driver24

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7
151
Bocznica / nowe jednostki prosba tylko jesli ktos moze
« dnia: 06 Listopada 2006, 23:37:00 »
Mam paru snajomych maszynistów z Szopy Wrocław Gł i jakos nie spotkałem sie by ktos żadko jeździł kiblem. Tymbardziej ze wrocław ma na stanie chyba ponad 100 kibli a tylko pare siódemek 303E...

Więc grafik jest z regóły 50% to kible a pozostałe służby to lokomotywy...

No... może jestem mało doinformowany...

152
Publikacje / Nowe dzwieki do ET22
« dnia: 04 Listopada 2006, 16:40:39 »
Witam
Odgłosy turkotu są super. Mi sie bardzo podobają. Syrena EU07 też jes gicior.
Ale sprężarka ET22 jest troche skopana, bo słychac przeskoki w odtwarzaniu pliku wav.
Moze dał bys rade nagrac dziwęki silników?
Próbowałem nagrac silniki w EU07 z kabiny przy włyłączonej przetwornicy ale nagranie było słabej jakosci (brak dobrego sprzetu nagrywającego).

Pozdrawiam

153
Bieżące Symulatorowe / Jakość taboru
« dnia: 28 Października 2006, 17:35:00 »
hmmm...

to w takim razie mam pomysła...

Skoro budujecie SPT to zróbice 2 odłamy:

1 primo.

"SPT GRA" dla tych co lubią sie bawic i podziwiac piekno taboru w mega pokazie slajdowym

2 primu ultimo.

"SPT SYMULATOR" dla tych co chcą zostac virtualnymi maszynistami i wczuwac sie w realizm jazdy.

:)))

154
Pomoc w tworzeniu / TpD-old1 dla rozjazdu krzyzowego
« dnia: 17 Października 2006, 18:35:42 »
mam tylko rkpd34R190-TpD-oil2.bmp

czy ty aby próbujesz dokonczyc Bałtyk? :P


155
Pomoc w tworzeniu / TpD-old1 dla rozjazdu krzyzowego
« dnia: 16 Października 2006, 19:40:28 »
ja mam taką teksturke...

156
Na warsztacie / [model] TEM2U
« dnia: 15 Października 2006, 20:56:47 »


no ja tu widze ze ma jednak uchwyt na sprzęg... więc to jest tylko kwesta autora...

YouBy chcesz foty tego tem2-168 na teksturki?

157
Na warsztacie / Lokomotywa 401Da
« dnia: 14 Października 2006, 14:36:49 »
Bry!
Otóż dzisiaj bylem na bocznicy u siebie na zakładzie i porobiłem pare ładnych zdjec na tekstury, ktore by Ci sie przydały do 401.
Szymonie czy potrzebujesz jeszcze je?
bo warto by było by Twoja praca ujrzała światło dzienne...

Pozdrawiam

158
Publikacje / Mini tekstures pack.
« dnia: 01 Października 2006, 23:44:04 »
EP08_015 teksturki są super, ale co do ET21 3e1_74 to nie wyświetla mi sie prawy reflektor prawdopodobnie brakuje pliku "lampa_prawa.bmp" tak wynika z pliku t3d. Pozatym dał byś rade udostępnic pliki dzwiękowe:
ET21horn1-start.wav, ET21horn1.wav, ET21horn1-stop.wav,
ET21horn2-start.wav, ET21horn2.wav, ET21horn2-stop.wav,
et21sprezarka-start.wav,et21sprezarka.wav,et21sprezarka-stop.wav,
et21przetwornica-start.wav,et21przetwornica.wav,et21przetwornica-stop.wav,

Pozdrawiam

159
Bieżące Symulatorowe / Jakość taboru
« dnia: 18 Sierpnia 2006, 19:25:53 »
Witam. Dla mnie istotne są bardziej wrażenia z jazdy niz oglądanie przez F4 taboru. To jest symulator. Odnosze wrażenie że ten cały projekt idzie w kierunku "gry" przy zachowaniu wysokiego realizmu...

Ja osobiscie wolałbym skromne ale ładne modele taboru a natomiast lepiej zrobione trasy... bo w trakcie jazdy raczej nie używam F4 do oglądania jak jade, używam to tylko do podłączania skłądu. Z punktu widzenia symulatora, założenia były takie by uzyskac jak największy realizm w programie. Zeby zobaczyc skład na łuku wystarczy sie wychylic przez okno, tak jak w rzeczywistosci. A jak ktos chce miec tabor z duperelami to niech sobie zainstaluje Trainz2006...

Wiec na koniec... Wiecej FPS na rzecz dłuższych i wzbogaconych tras.

160
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:32:02 »
u mnie jest tak:

Loading - texture: textures\0.bmp
Failed
Loading - text model: models\slawkow/turzyn_su.t3d
Loading - texture: textures\slawkow/nast_su.tga
OK

ta tekstura nie ma żadnego wplywu na przebieg ładowania sie trasy... u mnie  idzie dalej...
to weź skopiuj sobie jakis plik z katalogu textures np: b05m.bmp, skopiuj go, zamień na 0.bmp i zobacz co bedzie dalej...
Pozdrawiam

161
Na warsztacie / Fragment Szczecińskiego węzła ;)
« dnia: 16 Sierpnia 2006, 20:18:38 »
w szczecin.scn trzeba znaleźc przez szukaj plik "sg_peronowy.inc" i usunąc całą linijke. Musiałem pozmieniac jeszcze wpisy od loków.

Super sie zapowiada! świetna robota!

162
Publikacje / [premiera] ST44BF (seria 3000)
« dnia: 09 Sierpnia 2006, 18:10:52 »
Przekopiuj sobie stare pliki od ST44:
M62dumb.mmd i M62dumb.chk

W pliku M62dumb.chk zmień model *.t3d z M62.t3d na ST44BF.t3d
wpis:
node -1 0 ST44-3001 dynamic PKP\ST44BF ST44-3001 M62dumb 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Mi tak zadziałało.

Świetny model YouBy! Gratulacje

163
Na warsztacie / Potrzebne dzwieki ?
« dnia: 14 Lipca 2006, 23:37:11 »
MuNiO mi by byly potrzebne dziwieki od EU07 i ET22. Jak bys zalatwił dziweki przetwornicy i silników od ET21 to bylo by super!
Fajnie by bylo jakbys miał nagrane dzwieki w kabinie (odgłosy silników, wentylatorów, przetwornicy itp)

164
Bieżące kolejowe / wypadek:(
« dnia: 12 Czerwca 2006, 01:50:49 »
Wśród maszynistów prywaciaże mają bardzo słabą opinie. jeżdzą jak im sie podoba. Podczas nocnej jazdy tylko jedna lokomotywa przyciemnilam światla jak sie z nim mijalismy a reszta mijała nas na długich! za każdym razem nieźle nas oślepialo. Pozatym widzialem jak gosciu st44 hamowal skaldem z wagonami do przewozu samochodów. Tak hamowal przed czerwonym ze wszystkie auta sie przesuwały... A co do kontroli to słyszałem ze nie mają żadnych...

165
Ten sygnał napewno możemy okreslic jako wątpliwy, z całą wątpliwościa :)

166
Bocznica / problem z instalacją lini 546
« dnia: 22 Maja 2006, 17:34:51 »

167
Na warsztacie / Poprawione światla YouBy'ego
« dnia: 20 Maja 2006, 15:37:50 »
Pewnie że sie da... ale trzeba bedzie troche nad tym posiedziec... :)

168
Na warsztacie / Re: Poprawione światla YouBy'ego
« dnia: 20 Maja 2006, 14:38:48 »
Cytat: |andy|
Cytat: andrev1989
Mam pytanie odnośnie realności: Czy śwatło z góry w realu także świeci wprost na trakcję i jakie ma zadanie to górne światło?

Na trakcji czasem też wiszą wskaźniki...

Światło górne pełni kilka czynności funkcji w loku...
te najważniejsze w elektryku to podświetla trakcje sieć trakcyjną, to w razie jakby trakcja sieć trakcyjna "wisiała" by mechanik zdążył opuścić pantograf, no i tak jak napisał Andy by widziec wskaźniki.

Poza_tym można zadac pytanie, to po co górne światło w lokomotywach parowych i spalinowych?
Chodzi o to ze układ 3 świateł w trójkąt kojarzy nam sie z pociągiem, by ten sygnał był łatwo rozpoznawalny w nocy i w dzień z daleka.

Jeden z mechaników spalinówki ST44 opowiedział mi historię, że aż normalnie i krew zabulgotała. Przejeżdżał przez wiadukt i w ostatniej chwili zauważył cegłówkę na wysokości szyby, która to zwisała z mostu i była idealnie wymierzona w mechanika!!! Cegłówka wpadła przez szybe lekko go raniąc i uszkodziła pulpit.  Bezmyślnośc ludzi jest czasami niewyobrażalna...

Iwan

169
Na warsztacie / Poprawione światla YouBy'ego
« dnia: 20 Maja 2006, 03:19:22 »
Cytat: "AIR"


ja proponuje dać taki wpis:

atmo 0.06 0.07 0.12 0 1200 0.12 0.17 0.22 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200  0.06 0.06 0.06  0.00 0.00 0.0  0.00 0.00 0.00 endlight


Normalnie mi szczena odpadła i przez 1h szukalem po podłodze...
Kapitalne atmo!
tylko AIR... jak pozbyc się tego małego paska jasności na haoryzoncie, jakby szedł poranek? oczywisice nie zmieniajac parametrów nocy?

170
Na warsztacie / Poprawione światla YouBy'ego
« dnia: 19 Maja 2006, 16:05:26 »
Panowie!
Wykorzystalem model Akvina ET22-304 i to zaznaczylem w poscie ze autorem modelu jest Akvin!
A dlatego wykożystalem go bo ma bardzo fajnie zrobione oswietlenie wskaźników i po dołożeniu światel i nocnej scenerii dośc ciekawie to wyszlo...
prawie jak w realu... niestety nie da sie nic zrobic by bylo wszystko fajnie widac przez teksture tga, chyba ze wszystkie teksturki i wpisy w symku zmieniło by sie na bmp. Ale to żmudna robota i nie wiem czy by sie komus to chcialo robic.

171
Na warsztacie / Poprawione światla YouBy'ego
« dnia: 19 Maja 2006, 14:31:10 »
atmo na noc:

atmo 0.0 0.0 0.1 10 700 0.1 0.1 0.1 endatmo //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -100 100 50 0.2 0.15 0.15 0.20 0.25 0.24 0.20 0.65 0.64 0.60 endlight

172
Forum / Nowi userzy precz.
« dnia: 19 Maja 2006, 01:04:28 »
i kolejny @kiraniie tez o podobnym www

173
Na warsztacie / Poprawione światla YouBy'ego
« dnia: 18 Maja 2006, 22:56:30 »
Ok. To w takim razie daje paczuszke:
http://hyperupload.com/download/016f6fb574/lights.zip.html

UWAGA!!
Jest to model od ET22-304 autora Akvina, wiec zgrac to do katalogu:
dynamic\pkp\ET22R

Nie sprawadzalem jak to wyglada z innymi modelami, ale jak swiatla sie spodobaja, to moge je zrobic w innych modelach do paczki całosciowej, ktora ma wyjsc niedlugo.
no i to chyba na tyle...

174
Na warsztacie / Poprawione światla YouBy'ego
« dnia: 18 Maja 2006, 20:09:37 »
Ciekawy pomysł Hunter. Sprobuje tak zrobic jak piszesz...  :)

175
Na warsztacie / Poprawione światla YouBy'ego
« dnia: 18 Maja 2006, 16:13:09 »
Nowe exe nic przy tym nie zmienia. Testowałem przy starym exe i nowym. wyświetlaja sie te same błedy. Ale co dziwne, nie które przeciez odcinki trasy świetnie przez te światla widac.  Od czegóż to zależy? Od ilosci zastowanych tekstur na danym fragmencie? hmmm... chyba nie.
Bardzo lubi jeździc w nocy na symku i w realu, dlatego chce cos z tymi światlami zrobic... Jeżeli sie nie uda, to najwyżej takie światla wydam w paczce...

176
Na warsztacie / Poprawione światla YouBy'ego
« dnia: 18 Maja 2006, 15:05:29 »
Witam wszystkich. Od paru dni staram sie zrobic jak najrealniejsze światla do symka. Oto efekt moich prac:



Ale jest nastepujący problem: przeważnie znika trakcja, kotwienie i reszta co jest powyżej światla górnego.



od czego zależy przenikalnosc tekstury i wlasciewie jak temu zaradzic by bylo ladnie wszystko widac?[/img][/url]

177
Tabor / Realność w wiekszym stopiniu ;)
« dnia: 15 Maja 2006, 00:52:15 »
tu masz teksturke EP07-408

http://img139.imageshack.us/my.php?image=ep074081gy.png

Pozdrawiam

178
Infrastruktura kolejowa / zdjęcia na textury torów
« dnia: 09 Maja 2006, 19:31:03 »
ja mam co takiego... zrobilem to zdjecie na paradzie w Wolsztynie... akurat bylo pochmurnie :)

http://img468.imageshack.us/my.php?image=obraz0090tc.png

179
Bieżące kolejowe / Zabawny Filmik
« dnia: 10 Maja 2006, 07:34:29 »
Zaraz jade w trase to zobacze jak to dokladnie jest z tymi bokami... rano dam odpowiedz...

Dodano po 12 godzinach 9 minutach:

 Już wróciłem... Jechałem EU07 i faktycznie przy 110km/h nie odczuwa sie szarpniec. Mechanik powiedział ze przy tej predkosci odczuje sie szrpniecie jadąc EP07 a dosc mocno EP09...

180
Infrastruktura kolejowa / zdjęcia na textury torów
« dnia: 09 Maja 2006, 00:19:34 »
ja tez piszę...

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7