61
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
I wierzcie mi lub nie, ale wiem na temat taboru kolejowego więcej niż wy razem wzięci (chociaż nie twierdze że wy mało wiecie).Skoro tak to bardzo prosimy o podanie przelozenia przekladni hamulcowej w wagonie silnikowym EN57. Jest to nam bardzo potrzebne, a sami nie wiemy. Moderatorow przepraszam, ze pisze w tym miejscu ale na wiedzy kolegi z pewnoscia wielu z nas moze skorzystac. W razie co prosze o wydzielenie.
Jeszcze male pytanko - kiedy zapala sie lampka od ogrzewania? Po podniesieniu hebla, gdy jest napiecie w sieci, po podniesieniu hebla, gdy nie ma napiecia w sieci (lub jest), po podniesieniu hebla przy podlaczonym sprzegu ogrzewania, czy tez po samym podlaczeniu sprzegu ogrzewania?Zalaczenie ogrzewania powinno byc uzaleznione od hebla ogrzewania i od wylacznika szybkiego. Napiecie na lampke jest podawane przez styk pomocniczy stycznikow ogrzewania pociagu.
Kolega wyzej napisal, ze zadziala przekaznik nadmiarowy sprezarki.Mozliwe, ze mial na mysli przekaznik nadmiarowy przetwornicy; przekaznik nadmiarowy sprezarki jest blokowany na czas jej rozruchu.
Odnosnie przekaznika nadmiarowego przetwornicy to wiem, chodzilo mi o przekaznik nadmiarowy sprezarki.No wlasnie jezeli nie odczekasz tych 3-4 sekund to zadziala przekaznik nadmiarowy przetwornicy.
Czyli prad idzie tak jak na 29 pozycji?ZTCW w ogole nie nastapi przejscie na uklad rownolegly.
Pytanie do punktu pierwszego, ile trzeba poczekac, by moc zalaczyc sprezarke? 3 sekundy? Gdy nie odczekam, wlacze sprezarke i zapali sie lampka, to czy ma to jakis wplyw na dzialanie przetwornicy (czy sie wylaczy)?Przy zadzialaniu przekaznika nadmiarowego przetwornic wylaczy sie wylacznik szybki oraz wylacza sie styczniki zalaczania przetwornic.
Odnosnie drugiego - zalozmy mam taka sytuacje: wysoki rozruch zalaczony, po 28 pozycji wszedlem sobie na 35. Co sie stanie, gdy wylacze wysoki rozruch?Przejscie na R nie powinno byc mozliwe poniewaz przekaznik jazdy rownoleglej dostaje zasilanie tylko na pozycji 29 zdaje sie.
Zobaczcie, tam nie przechodzi się w wymiarze 3D między kolejnymi urządzeniami. Po prostu.. tekstura + prosta animacja.Wiec? W MaSzynie tych urzadzen nawet w 2D nie ma. Ogolnie jest to symulator dla ludzi, ktorzy nie zadowalaja sie tym, ze do przygotowania lokomotywy do jazdy wystarczy nacisnac Shift+M i krecic kolem. Na moje wlasnie w takim kierunku powinno sie rozwijac MaSzyne, padla chyba nawet kiedys sugestia co by odwzorowac dzialanie EU07 co do pojedynczego przekaznika. A co do grafiki. Czyz w spolecznosci MaSzyny nie mowilo sie kiedys, ze nie liczy sie grafika tylko realizm?
Z trudem mówiąc, masz rację.Powiedzialbym nawet, ze MaSzyna przy ZDSimulator to jak MSTS przy MaSzynie. ;)
eu07-160110, model 6baII itd.Jak nie zostalo jak zostalo?PC2009 rulz :D
Nie, po prostu w sroczu nie zostało to uwzględnione.Jak nie zostalo jak zostalo?
Elektrowozy te miały oryginalnie jakiś czeski prędkościomierz, który później został podmieniony na Haslera.Nie do konca. W Kabinie A byly dwa predkosciomierze: Hasler RT9 i Alimco. W kabinie B byl wylacznie Alimco. Alimco to w zasadzie byl woltomierz polaczony z pradniczka. Predkosciomierze Alimco mozna jeszcze znalezc na paru czechoslowackich lokomotywach w Polsce. Ale to juz spory OT.
Jeśli miałby być hamulec O-PR, to musiałby być to albo ESt4 z dostawioną obsługą hamulca pomocniczego, albo LSt z niewykorzystaną możliwością ustawienia hamulca na G (towarowy), co nie ma sensu, bo to jest kwestia dodania drugiej żyły do przewodu, który i tak kładziemy.Dla @youBy i zainteresowanych schemat przewodow powietrznych lokomotyw EU05.