Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ET22_RULZ

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
331
Tabor / Wszystkie hamulce...
« dnia: 12 Sierpnia 2004, 11:32:12 »
Cytat: "Tomek"
Ale te pozycje to tak wogule to chyba nieistnieja w realu.  Z tego co mi inni mowili to wajcha idze gladko, bez przeskokow.

Tak, wajchy chodza gladko. Ale sa rozne pozycje http://www.republika.pl/przyb_m/Sm42sh3.jpg .

332
Tabor / Wszystkie hamulce...
« dnia: 11 Sierpnia 2004, 19:01:28 »
Cytat: "maercin"
A jeżeli np. EU07 wjeżdża na stację, to jaką ma prędkość?

Taka jaka wskazuje semafor wjazdowy/taka zeby wyhamowac. :)

333
Publikacje / Karty pracy
« dnia: 11 Sierpnia 2004, 18:57:17 »
Cytat: "Szmytek"
Jeszcze tylko ja do ET22_RULZ. Zobacz w podanych przez siebie linkach rozkaz szczególny N chociażby :) No, i chyba kończymy ten temat ;)

Wiem, to sa stare druki. Nowych nie znalazlem :P

334
Publikacje / Karty pracy
« dnia: 10 Sierpnia 2004, 23:47:21 »
Cytat: "CTL"
P.S. W najblizszym czasie przygotuje podobne druczki dla proby hamulca i rozkazy pisemne:-)

Juz sa zrobione. ;) http://www.labkol.republika.pl/download.htm .
P.S.
www.szwederowo.net/~starscream/wzory <- mirror. republika.pl po parunastu sciagnieciach powinna pasc. ;)

335
Publikacje / Karty pracy
« dnia: 10 Sierpnia 2004, 22:47:39 »
Cytat: "Szmytek"
Jak nie było? Przecież nawet w instrukcji E1 było pisane "jadącego po torze niewłaściwym"! (np. przy okazji sygnału Pc2)

Sygnal Pc2 "Oznaczenie czola pociagu (pojazdu trakcyjnego jadacego luzem, ciezkiego pojazdu pomocniczego, maszyny torowej) jadacego w kierunku przeciwnym do zasadniczego po torze szlaku dwutorowego bez dwukierunkowej samoczynnej blokady liniowej."

336
Publikacje / Karty pracy
« dnia: 10 Sierpnia 2004, 17:32:32 »
Cytat: "Szmytek"
Błehehe, no i toru niewłaściwego też, jest przecież częściej używana i prostrza nazwa - tor o kierunku ruchu przeciwnym do zasadniczego :)

Toru niewlasciwego nigdy nie bylo, jest to termin wymyslony przez kolejarzy, a rozkazy szczegolne wycofano OIDP przed 1998r. W R1 z 1970 sa jeszcze rozkazy szczegolne.

337
Tabor / Wszystkie hamulce...
« dnia: 10 Sierpnia 2004, 14:35:19 »
Cytat: "Fchancuz"
Enter hamulec przeciwposlizgowy+ piaskownica

Moze sie powtorze ale... Przy przyhamowaniu nie sypie sie piasek!

338
Publikacje / Karty pracy
« dnia: 08 Sierpnia 2004, 21:28:22 »
Cytat: "ryswoj"
pomysl dosc ciekawy, jesli chcemy jezdzic jak najwierniej to trzeba by przygotowac jeszcze rozkazy szczegulne, a wdzisieszych czasach to dostaje sie tego troche przed jazda.

Ekhm... nie ma juz rozkazow szczegolnych, sa rozkazy pisemne :P

339
Trasy / Re: Okrągłe światła w EU07
« dnia: 07 Sierpnia 2004, 22:48:38 »
Cytat: "MatEUzs"
node -1 0 EU06-02 dynamic PKP\EU07 eu06-02 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

Hmm.. to jest wpis od EU06/EU07 z Pafawagu z okraglymi swiatlami. Aby miec EU07 z HCP z okraglymi swiatlami sciagnij ten plik: http://www.eu07.pl/modules/mydownloads/visit.php?lid=83 . Przykladowe wpisy dla leniwych osob ;) sa bodajze w pliku intrukcja.txt.

340
Tabor kolejowy / Bh.......
« dnia: 02 Sierpnia 2004, 16:39:43 »
Wygladaja inaczej, poniewaz sa to dwa rozne typy wagonow. "Ryflak" - 43A i 101A, "bonanza" - 111A OIDP.

341
Na warsztacie / EN-57
« dnia: 01 Sierpnia 2004, 15:56:32 »
Cytat: "Tetryk"
No to super będzie cos nowego do EN57

Po kiego odpowiadasz na tak stare posty?

342
WWW / Poradnik "Ruszanie i Jazda Lokomotywa Elektryczna"
« dnia: 01 Sierpnia 2004, 14:01:47 »
Cytat: "Szmytek"
We wszystkich EZT.

We wszystkich EZT, ktore sa aktualnie eksploatowane. Z wycofanych na pewno PSR mial EW55. No i PSR mialy takze EU04 i EU20.

343
Tabor kolejowy / Ilość patyków
« dnia: 31 Lipca 2004, 22:40:14 »
Szron, lod, szadz itp. maja bardzo duza opornosc.

344
Tabor kolejowy / Ilość patyków
« dnia: 31 Lipca 2004, 20:23:23 »
Cytat: "CTL"
A mozesz powiedziec kto takie cos robi, ja z tym sie ani nie spotkalem ani o tym nie slyszalem, w przepisach tez nic o tym nie ma wiec z kad to sie wzielo:|

Maszynista. O podpieraniu bezpiecznikow tez zapewne nic nie ma. ;)

345
Tabor kolejowy / Ilość patyków
« dnia: 31 Lipca 2004, 19:29:47 »
Cytat: "EU07-483"
Dwa są na przykład po to aby przy oblodzeniu sieci, pierwszy ścierał lód, a drugi odbierał prąd już bez oporów.

No i trzeba pamietac zeby odlaczyc pantograf scierajacy lod odlacznikiem nozycowym.

346
WWW / Poradnik "Ruszanie i Jazda Lokomotywa Elektryczna"
« dnia: 29 Lipca 2004, 21:57:15 »
Cytat: "Kozi"
a bedzie cos takiego?? tylko pytam z ciekawosci

Jak ktos zrobi EP09 z UPZ (nie wszystkie mialy) to bedzie.

347
WWW / Poradnik "Ruszanie i Jazda Lokomotywa Elektryczna"
« dnia: 29 Lipca 2004, 16:04:13 »
Cytat: "Kozi"
a w symulatorze takie cos dziala czy nie ? jak dziala to jakim klawiszem sie to obsluguje ??

Nie dziala.

348
WWW / Poradnik "Ruszanie i Jazda Lokomotywa Elektryczna"
« dnia: 28 Lipca 2004, 20:35:43 »
Cytat: "Kozi"
A do czego taki uklad sluzy ??

Masz na nastawniku ilestam pozycji UPZ i jak UPZ jest wlaczony i dasz na pozycje np. 60 km/h to lokomotywa bedzie tak zmieniac pozycje aby utrzymac ta predkosc. OIDP to tak wlasnie dziala.

349
WWW / Poradnik "Ruszanie i Jazda Lokomotywa Elektryczna"
« dnia: 28 Lipca 2004, 16:28:13 »
Cytat: "Maciek-34120"
Rozumiem ze w zwiazku z PSR to musze cofac z kazdej pozycji czy tylko  cofania z R na S? Jezeli chce zmenic z B3 na B2  albo z B1 na R to tez musze cofac do 0?

OIDP to mozna cofnac z R na S ale poniewaz EN57 nie ma walu kulakowego dwukierunkowego (ET40 ma, mozemy krecic nastawnikiem jak chcemy i tak bedzie sie poruszal wal) to musi on wykonac pelen obrot do pozycji S.

350
WWW / Poradnik "Ruszanie i Jazda Lokomotywa Elektryczna"
« dnia: 28 Lipca 2004, 16:24:01 »
Cytat: "Kozi"
yhy a mozna jeszcze spytac co to jest to UPZ

Uklad Predkosci Zadanej.

351
WWW / Poradnik "Ruszanie i Jazda Lokomotywa Elektryczna"
« dnia: 27 Lipca 2004, 23:12:09 »
Cytat: "CTL"
W niektorych egzempalrzach EU07 bylo to zamontowane, jednak obecnie sie tego nie uzywa. To tak samo jak z UPZ na EP09 ktory był tylko na paru lokach obecnie nie ma juz na zadnym.:-)

Blad. UPZ jest na EM10. :)

352
WWW / Poradnik "Ruszanie i Jazda Lokomotywa Elektryczna"
« dnia: 27 Lipca 2004, 23:10:46 »
Cytat: "Kozi"
aha dzienki a Siódemki i byki tego nie maja?? tak??

EU07 z Pafawagu (czy wszystkie?) mialy, ale teraz jest to zablokowane. Ustawialo sie wartosc pradu na pokretle i krecilo nastawnikiem.

353
Poszukuję, chcę zrobić / Zdjęcie wnętrza ST43
« dnia: 27 Lipca 2004, 16:31:10 »
www.kabiny.prv.pl
Zdjecia nie sa moje mam nadzieje, ze autorzy nie obraza sie za wykorzystanie ich w katalogu kabinowym.

354
Bocznica / NOWOść!!! dla niecierpliwych coś nowego!
« dnia: 18 Lipca 2004, 01:36:57 »
Wrzuccie sobie plik z chk katalogu EP09 do katalogu EU07. Zrobcie kopie 303E.mmd. Nazwijcie ja 104E.mmd . W scenerii dajcie 104E i gotowe. ;) Bedziecie jezdzic EP09, ktora wyglada jak EU07. Hamulec ED dziala ale jakos kiepsko.

355
Trasy / Modyfikacja misji i problem z odhamowaniem
« dnia: 14 Lipca 2004, 16:48:10 »
A sproboj dac sprzeg 0 do wagonu z ktorym chcesz sie polaczyc. Lokomotywe tez oczywiscie wyposaz w sprzeg 0.

356
EU07 Simulator English forum / Re: Szopa Track Viever
« dnia: 13 Lipca 2004, 20:46:56 »
Cytat: "Cykel"
He has to use a program! (Wordpad).. ;)

=) Yes. But there isn't any official consist changing program.

357
Tabor kolejowy / Prędkość dojazdu...
« dnia: 13 Lipca 2004, 19:55:16 »
3 km/h

358
EU07 Simulator English forum / Re: Szopa Track Viever
« dnia: 13 Lipca 2004, 16:08:52 »
Cytat: "Barthez"
And haow can I change the consists?

You must manualy (without using a program) edit the scenery (.scn) file. The consists are usually on the end of the file. I think you can easily understand them. They look like this:
 node -1 0 SN61-86 dynamic PKP\SN61 SN61-86 sn61 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
Now the "translation" of the code:
node -1 0 [name of the vehicle - it will be shown in start.exe] [path to the vehicle dir] [texture] [name of the chk and mmd file] 0.0 [headdriver, nobody (you can't drive it), reardriver)] [type of coupler: 1-mechanic 2-pneumatic 1+2=3, so your vehicle will be joined with another with a pneumatic and a mechanic coupler, 7 is a type of coupler that will make two locomotives work while driving using the front loco (you must change the "headdriver" parrameter in the 2nd loco to nobody so there won't be anybody in the 2nd loco)] 0 endynamic

Now you should undestand

359
Bocznica / [ENG] Opis EN57
« dnia: 12 Lipca 2004, 23:39:20 »
Ja jestem wiarygodnym zrodlem.

360
Bocznica / [ENG] Opis EN57
« dnia: 12 Lipca 2004, 23:09:50 »
Przyciski 10 i 11 to przyciski do testowania kontrolek. Po nacisnieciu przycisku 10 zapala sie pierwsza kolumna kontrolek, zas po nacisnieciu przycisku nr 11 druga kolumna.

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16