Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - ET22_RULZ

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
121
Tabor kolejowy / Odp: Hasler
« dnia: 13 Września 2008, 01:19:52 »
Posiadam ksiazke Predkosciomierze w kolejowych pojazdach trakcyjnych. Napisz co Cie interesuje to postaram sie pomoc.

122
Publikacje / Odp: Modele wskaźników: W4 i Z1 w wersji "box".
« dnia: 06 Sierpnia 2008, 17:20:35 »
Ja skorzystam z okazji i przypomne, ze na stronie R. Bacha sa rysunki konstrukcyjne wskaznikow: http://kolej.krb.com.pl/wsk/rysunki.html

123
Publikacje / Odp: EW58, EW60 i EW55
« dnia: 05 Sierpnia 2008, 20:36:27 »
Te ezt wciaz czekaja na realistyczna izyke.
Prowizorke mozna w kazdej chwili zrobic, ale dobrze wiesz, ze nie popieram takich rzeczy. Fizyka do EW58 bedzie gotowa jak dostane do niej plan pracy stycznikow.

124
Publikacje / Odp: EW58, EW60 i EW55
« dnia: 05 Sierpnia 2008, 20:27:30 »
Witam,
ostatnio pobawiłem się trochę fizyką EW58
Widac, ze ta fizyka to tylko zabawa. Z EW58 nie ma to nic wspolnego. Zaczac moznaby od tego, ze silniki LKa435 nie moga byc laczone w rownolegle grupy i nie sa laczone w prawdziwej EW58.

125
Bocznica / Odp: EN80.
« dnia: 01 Sierpnia 2008, 13:30:30 »
Mam materialy na chk EN80 (ch-k silnika itd.). Jak yB wprowadzi do exe mozliwosc zasilania napieciem 600 V to wykonam je.

126
Bieżące kolejowe / Odp: Kradzież sieci trakcyjnej
« dnia: 22 Lipca 2008, 12:20:19 »
Witam.
Jestem ciekaw jak oni to zrobili skoro sieć jest pod napięciem.
Zapewne uszynili przewody, poplynal prad zwarcia i wywalily zabezpieczenia na podstacji umozliwiajac zlodziejom kradziez drutow bez wiekszych obaw.

127
Tabor kolejowy / Odp: Ciekawe historyczne zdjęcia
« dnia: 16 Lipca 2008, 10:30:27 »
Nie ma tam żadnej 401Da z oznaczeniami PKP, chyba pomyliłeś ją z SM25.
http://picasaweb.google.com/mtzbk18/LOKOMOTYWYSPALINOWE/photo#5120556939936029058
A to to niby co? 401Da o ile mnie pamiec nie myli nosily kiedys na PKP oznaczenie SM31. Jezeli chcecie moge sie dokopac w ksiazkach innych fot i informacji.

128
Publikacje / Odp: EL200 do pobrania
« dnia: 04 Czerwca 2008, 16:43:39 »
Ilosc pozycji nastawnika, ich uklad oraz charakterystyki silnika sa realistyczne.

129
Publikacje / Odp: EL200 do pobrania
« dnia: 03 Czerwca 2008, 20:00:32 »
Nasza el200 ma kilka pozycji na nastawniku i jeździ się tym jak lokiem (tryb 2). Niewiem czy exe umożliwia uruchomienie pierwszego trybu.
Umozliwia, ale nie w realistyczny sposob (w EW51 i EL.200 byla to pozycja walu kierunkowego), obecnie mozna to zrobic jako przelacznik PSR podobnie jak w EU04. Wpis od PSRu trzeba zmienic na Optional i wtedy przelaczac Shift+G. Kto jest zainteresowany ten sobie bez problemu poradzi, mi sie na razie nie chce tego robic.

130
Tabor kolejowy / Odp: SM03 - zagadnienia techniczne
« dnia: 15 Maja 2008, 16:51:24 »
W SM03 nie ma czegos takiego jak nastawnik. Jest za to dzwignia regulacji mocy silnika oraz kolo sterownicze zmiany biegow (w wariancie 2Ls150 rowniez dzwignia zmiany zakresow predkosci). Poszczegolne pary sprzegiel wlacza i wylacza sie wlasnie kolem sterowniczym zmiany biegow (wszystkie sprzegla wylaczone sa na tzw. polozeniu zera duzego, a poszczegolne sprzegla sa odlaczane na pozycjach zera malego). Jeszcze dodam, ze wrzucanie wyzszego biegu powinno miec miejsce przy 1500 obr/min, a nizszego przy 900 obr/min.

131
Bieżące kolejowe / Odp: Najdłższe i najkrótsze szlaki
« dnia: 05 Maja 2008, 16:56:03 »
Jedna z krotszych na pewno jest linia 245 Aleksandrow Kujawski - Ciechocinek: 6,8 km. Pomiedzy tymi stacjami jest tylko jeden przystanek. Znajduje sie we wsi Odolion i lezy na 3,8 km.

132
Pomoc doraźna / Odp: Machina volume.
« dnia: 04 Maja 2008, 19:44:54 »
Jeszcze inne rozwiazanie: w Windows Vista mozna ustawiac poziomy glosnosci dla poszczegolnych aplikacji.

133
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 05 Kwietnia 2008, 20:25:31 »
OT
&feature=related <- Wie ktoś co to za tytuł piosenki?
Kanon D-dur Pachalbela.

134
Inne niekolejowe / Odp: Muzyka z Youtube :)
« dnia: 05 Kwietnia 2008, 10:57:04 »

135
Bocznica / Rotfl!
« dnia: 04 Kwietnia 2008, 19:35:59 »
Kibel chyba nie wie którą ma drogą jechać:)

;)

136
Na warsztacie / Odp: Nastawnik do kompa !!! :)
« dnia: 30 Marca 2008, 12:14:11 »
-kontrolki sterownicze (zwane dawniej przez automatyków kwadracikami, szybkami, szklanymi  oczkami,...)
Dla poszukujacych takich oprawek dodam, ze ich oznaczenie to LS-48, a podstawowe info o nich mozna znalezc tutaj: http://lokomotywownia.szwederowo.net/rys/DSCF2686.JPG. W tym katalogu znajdziecie rowniez opis przelacznika dzwigienkowego typu Z.

137
Tabor kolejowy / Odp: Film o EW55.
« dnia: 24 Marca 2008, 12:36:00 »
Ja jeszcze dodam, ze dzwignia czuwaka w EW55 jest mechanicznie polaczona z ukladem powietrznym wiec o zadnej lampce nie ma mowy. "Kasowanie" czuwaka po zadzialaniu polega na cofnieciu nastawnika jazdy na pozycje 0 na ktorej nastepuje zamkniecie zaworu.

138
Publikacje / Odp: Rozne fizyki
« dnia: 14 Marca 2008, 21:33:19 »
Mam prośbe. Czy mógł by ktoś wystawić jeszcze raz te fizyki? Miałem je na kompie, ale ten zastrajkował i MaSzyne wywaliło w kosmos. :'( Dzięki jeśli ktos je wrzuci  :)
Niedlugo znowu beda online pod tym samym adresem.

139
Bocznica / Odp: Kabina do EU04/EU20 już niedługo.
« dnia: 13 Marca 2008, 17:43:22 »
Drugie i trzecie pytanie dotyczy tego, gdzie w Enerdowcu znajdował się przełącznik PSR
Wylacznik PSR znajduje sie na tablicy z wylacznikami samoczynnymi w korytarzu, natomiast na pulpicie znajduje sie przycisk duzego przyspieszenia, ktory zmienia na czas trzymania natawe PSR. Tego PSRu z EU04 to w ogole raczej nie da sie poprawnie odwzorowac w symku, bo w tym przekazniku byla jeszcze cewka pomocnicza ktora byla polaczona z opornikiem stopniowym, ktory to byl polaczony z zdaje sie walem kulakowym. Zadaniem tego ukladu byla zmiana granicy minimalnego pradu w zaleznosci od pozycji walu kulakowego. Jako ciekawostke jeszcze dodam, ze przy jezdzie wielokrotnej jazda z wlaczonym PSRem byla zabroniona.

140
Tabor kolejowy / Odp: Dane techniczne SM41
« dnia: 10 Lutego 2008, 15:58:45 »
Jest zrobiony model i kabina, a z tego co czytałem to potrzebna jest fizyka. Od wczoraj się za nią zabrałem.
Niepotrzebnie. Fizyka jest gotowa.

141
Zresztą licencja dotyczy symulatora, a nie dodatków do niego tworzonych przez osoby trzecie (chyba, że o czymś nie wiem...)
3. Kopiowanie, rozprowadzanie lub uzywanie oryginalnych, jak i zmodyfikowanych na zasadach opisanych w punkcie 2, czesci Symulatora, w szczególnosci tekstur, dzwieków i zbiorów binarnych, do celów nie zwiazanych z uzyciem ich w Symulatorze, wymaga zgody Autora odpowiedniej czesci Symulatora.

Wystarczy przeczytac licencje...

142
Na warsztacie / Odp: Wszystkie EZT
« dnia: 05 Lutego 2008, 20:38:44 »
I to sa wlasnie niepowazne propozycje: przerabianie EW55 na EW51. Tak jak pisalem: jezeli ktos podejmie sie zrobienia EW51 od podstaw i bedzie to osoba, ktora faktycznie bedzie w stanie cos zrobic, to z mojej strony moze liczyc praktycznie na dokumentacje EW51.
Co do fizyki (mam tu na mysli plik chk): roznice wzgledem EN57 sa glownie w obwodzie sterowania.

143
Na warsztacie / Odp: Wszystkie EZT
« dnia: 03 Lutego 2008, 01:14:51 »
Mam obfoconego EW51 na tekstury z zewnatrz i z wewnatrz, lacznie z pozostalosciami kabiny, ktorych jest calkiem sporo. Jakies plany pudla i wozkow tez powinny sie znalezc. Foty kompletnego wyposazenia kabiny rowniez. Jezeli pojawi sie jakas powazna propozycja to przesle materialy. Fizyka EW51 jest juz praktycznie gotowa (El.200).

144
Na warsztacie / Odp: 3E-100
« dnia: 27 Stycznia 2008, 19:08:29 »
Jezeli chcesz realistyczna fizyke to to sa podstawowe rzeczy potrzebne do jej wykonania:
- ch-ki silnika trakcyjnego M(I) i n(I) - najlepiej V(I) (ale czy 3E-100 nie ma przypadkiem przewinietych LKb-635 z ulepszona izolacja?)
- rezystancje oporow rozruchowych na poszczegolnych pozycjach, jezeli sa inne od tych z niemodzonych 3E
- dane do ukladu pneumatycznego (wydajnosc sprezarki, wymiary cylindrow, objetosc ZG itd.)

145
Publikacje / Odp: DizelPack "Tryptyk" [SM42 ST44 SU46]
« dnia: 02 Stycznia 2008, 00:13:40 »
W SU46 na pozycji "W" załączają się tylko styczniki liniowe.
Nie tylko. Na pozycji W nastepuje rowniez przestawienie nawrotnika na zadany kierunek. Z kolei na pozycji S nastepuje zamkniecie stycznikow wzbudzania pradnicy glownej.

146
Publikacje / Rozne fizyki
« dnia: 01 Stycznia 2008, 16:16:25 »
Witam,
Postanowilem wydac jako prezent noworoczny rozne moje pliki chk, ktore leza w Bugs od jakiegos czasu:

EL.200
Robiona na podstawie ch-k silnika PK-601 (EW51), opory dobierane eksperymentalnie:
http://lokomotywownia.szwederowo.net/el204.rar

Ls150 i 2Ls150
Poprawilem pare rzeczy w ukladzie pneumatycznym:
http://lokomotywownia.szwederowo.net/SM03pop.rar

EU04
Lokomotywa posiada PSR, ktory mozemy zalaczac/wylaczac przyciskami G/g.
http://lokomotywownia.szwederowo.net/eu04.rar

EP02
Poprawiona ch-k silnika MV185R, opory dobierane eksperymentalnie. W paczce rowniez poprawiona chk dla EP02-08. Boczniki w nastawniku.
http://lokomotywownia.szwederowo.net/EP02chk.rar

EP01
Jak wyzej.
http://lokomotywownia.szwederowo.net/EL101.rar

Zycze przyjemnej jazdy.

147
Bocznica / Odp: Prace nad SM15.
« dnia: 16 Grudnia 2007, 15:03:42 »
Etek - do dzieła jesteś mistrzem plików CHK. Liczę na Ciebie mistrzu :)
No coz, dumb na wiele nie pozwala ale poprawilem predkosc, moc oraz maksymalna sile trakcyjna i dodalem troche pozycji nastawnika (dla udawania przekladni hydraulicznej).
http://lokomotywownia.szwederowo.net/sm15.rar

148
Bocznica / Odp: EU11 & EU43.
« dnia: 14 Grudnia 2007, 15:00:52 »

149
Bieżące kolejowe / Odp: MK pod ostrzałem ZT Żurawicy.
« dnia: 03 Grudnia 2007, 22:27:40 »
Instruktor powiedział Nam że aby przesiadywac na stacji trzeba mieć jakis bilet który pozwala wchodzenie na stację.
Jak widac instruktorzy nie obudzili sie z jeszcze z PRLu kiedy to obowiazywal bilet peronowy. Ale na nasze nieszczescie z przepisami jak wolac o dotacje i od czasu do czasu zastrajkowac sa na biezaco.

150
Tabor kolejowy / Odp: Pierwsza kabina EU06/07
« dnia: 25 Listopada 2007, 16:21:11 »
W zwiazku z nabyciem skanera postanowilem wywiazac sie z obietnicy i dostarczyc ta fotke oryginalnej kabiny EU07. Oto ona:

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16