121
Tabor kolejowy / Odp: Hasler
« dnia: 13 Września 2008, 01:19:52 »
Posiadam ksiazke Predkosciomierze w kolejowych pojazdach trakcyjnych. Napisz co Cie interesuje to postaram sie pomoc.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Te ezt wciaz czekaja na realistyczna izyke.Prowizorke mozna w kazdej chwili zrobic, ale dobrze wiesz, ze nie popieram takich rzeczy. Fizyka do EW58 bedzie gotowa jak dostane do niej plan pracy stycznikow.
Witam,Widac, ze ta fizyka to tylko zabawa. Z EW58 nie ma to nic wspolnego. Zaczac moznaby od tego, ze silniki LKa435 nie moga byc laczone w rownolegle grupy i nie sa laczone w prawdziwej EW58.
ostatnio pobawiłem się trochę fizyką EW58
Witam.Zapewne uszynili przewody, poplynal prad zwarcia i wywalily zabezpieczenia na podstacji umozliwiajac zlodziejom kradziez drutow bez wiekszych obaw.
Jestem ciekaw jak oni to zrobili skoro sieć jest pod napięciem.
Nie ma tam żadnej 401Da z oznaczeniami PKP, chyba pomyliłeś ją z SM25.http://picasaweb.google.com/mtzbk18/LOKOMOTYWYSPALINOWE/photo#5120556939936029058
Nasza el200 ma kilka pozycji na nastawniku i jeździ się tym jak lokiem (tryb 2). Niewiem czy exe umożliwia uruchomienie pierwszego trybu.Umozliwia, ale nie w realistyczny sposob (w EW51 i EL.200 byla to pozycja walu kierunkowego), obecnie mozna to zrobic jako przelacznik PSR podobnie jak w EU04. Wpis od PSRu trzeba zmienic na Optional i wtedy przelaczac Shift+G. Kto jest zainteresowany ten sobie bez problemu poradzi, mi sie na razie nie chce tego robic.
OTKanon D-dur Pachalbela.&feature=related <- Wie ktoś co to za tytuł piosenki?
-kontrolki sterownicze (zwane dawniej przez automatyków kwadracikami, szybkami, szklanymi oczkami,...)Dla poszukujacych takich oprawek dodam, ze ich oznaczenie to LS-48, a podstawowe info o nich mozna znalezc tutaj: http://lokomotywownia.szwederowo.net/rys/DSCF2686.JPG. W tym katalogu znajdziecie rowniez opis przelacznika dzwigienkowego typu Z.
Mam prośbe. Czy mógł by ktoś wystawić jeszcze raz te fizyki? Miałem je na kompie, ale ten zastrajkował i MaSzyne wywaliło w kosmos. :'( Dzięki jeśli ktos je wrzuci :)Niedlugo znowu beda online pod tym samym adresem.
Drugie i trzecie pytanie dotyczy tego, gdzie w Enerdowcu znajdował się przełącznik PSRWylacznik PSR znajduje sie na tablicy z wylacznikami samoczynnymi w korytarzu, natomiast na pulpicie znajduje sie przycisk duzego przyspieszenia, ktory zmienia na czas trzymania natawe PSR. Tego PSRu z EU04 to w ogole raczej nie da sie poprawnie odwzorowac w symku, bo w tym przekazniku byla jeszcze cewka pomocnicza ktora byla polaczona z opornikiem stopniowym, ktory to byl polaczony z zdaje sie walem kulakowym. Zadaniem tego ukladu byla zmiana granicy minimalnego pradu w zaleznosci od pozycji walu kulakowego. Jako ciekawostke jeszcze dodam, ze przy jezdzie wielokrotnej jazda z wlaczonym PSRem byla zabroniona.
Jest zrobiony model i kabina, a z tego co czytałem to potrzebna jest fizyka. Od wczoraj się za nią zabrałem.Niepotrzebnie. Fizyka jest gotowa.
Zresztą licencja dotyczy symulatora, a nie dodatków do niego tworzonych przez osoby trzecie (chyba, że o czymś nie wiem...)3. Kopiowanie, rozprowadzanie lub uzywanie oryginalnych, jak i zmodyfikowanych na zasadach opisanych w punkcie 2, czesci Symulatora, w szczególnosci tekstur, dzwieków i zbiorów binarnych, do celów nie zwiazanych z uzyciem ich w Symulatorze, wymaga zgody Autora odpowiedniej czesci Symulatora.
W SU46 na pozycji "W" załączają się tylko styczniki liniowe.Nie tylko. Na pozycji W nastepuje rowniez przestawienie nawrotnika na zadany kierunek. Z kolei na pozycji S nastepuje zamkniecie stycznikow wzbudzania pradnicy glownej.
Etek - do dzieła jesteś mistrzem plików CHK. Liczę na Ciebie mistrzu :)No coz, dumb na wiele nie pozwala ale poprawilem predkosc, moc oraz maksymalna sile trakcyjna i dodalem troche pozycji nastawnika (dla udawania przekladni hydraulicznej).
Instruktor powiedział Nam że aby przesiadywac na stacji trzeba mieć jakis bilet który pozwala wchodzenie na stację.Jak widac instruktorzy nie obudzili sie z jeszcze z PRLu kiedy to obowiazywal bilet peronowy. Ale na nasze nieszczescie z przepisami jak wolac o dotacje i od czasu do czasu zastrajkowac sa na biezaco.