Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bohunIC

Strony: 1 ... 31 32 [33] 34
961
Na warsztacie / x
« dnia: 08 Grudnia 2005, 16:13:35 »
malowniczy to on bedzie jak skoncze teren! screeny zrobione na potrzebe forum! cala reszta potem! chcialem zrobic taki fajny dworzec cos ala taki jak w Częstochowie ale wyszedl taki ala Bukareszt 1939r. he he






962
Na warsztacie / PRZEDSMAK SCENERII: kurczakowo...
« dnia: 08 Grudnia 2005, 15:39:58 »
po ostatniej sceneri Krewetkowo - Homarowo pozostał mi mały niesmak! postanowiłem zrobić coś wiecej. efektem jest sceneria kurczakowo - bażantowo! trasa całkowicie zelektryfikowana! około 10 stacji, malownicze krajobrazy! trasa jest przejezdna aczkolwiek tzreba zrobić jeszcze: eventy, budynki, i całą reszte! myśle ze wkrótce ukaże się pierwsza wersja beta, tym razem postaram sie o dokładne przetestowanie wszystkich eventów! niechce zeby znowu ktos pluł sobie w brode czekając 100 lat na s1. :) pozdrowce















963
Publikacje / .,,,
« dnia: 04 Grudnia 2005, 13:37:21 »
dzieki wielkie! napewno sie przyda! mysle jednak tez nad zrobieniem modelu wagonu ''z tamtych lat'' w 3d maxie! klopot moze być z texturami ale zobaczymy, efektami podziele sie na forum pozdro

Zmień wielkość sygnatury. Regulamin dotyczy wszystkich.
Oli_EU

964
Publikacje / .,,
« dnia: 04 Grudnia 2005, 13:25:04 »
lok wspaniały! :)
może tak zrobić by pociąg RETRO? z zabytkowym taborem po scenerii z 1950 roku? ale by była gradka :) stare budynki, dworce, stare wysięgniki trakcyjne! chyba wpadłem na niezły pomysł!
p.s. czy to przypadek że lok stoi na stacji Krewetkowo? he he
POZDRAWIAM

965
Na warsztacie / .
« dnia: 03 Grudnia 2005, 20:33:31 »
no ja tez mam kiilka modeli chetnie się podziele!

966
Na warsztacie / o
« dnia: 02 Grudnia 2005, 18:06:31 »
jestem pod dużym wrażeniem prac! niemoge się doczekać jak juz wyjdzie wersja beta! :) swoją drogą to też przygotowoju zkawałek szyn do przejażdzki
p.s. a jak tam wysięgniki rurowe które ci dalem?
pozdrawiam

967
Pomoc w tworzeniu / ,,
« dnia: 22 Listopada 2005, 11:35:12 »
tutaj masz zestaw slupów trakcyjnych stalowych! wystarczy zrobic nowe textury lub wstawic juz istniejące
http://members.lycos.co.uk/bartmetelsky/maszyna/dla_tworzacych/Slupy_stalowe_trakcyjne.rar

968
Bieżące Symulatorowe / ...
« dnia: 18 Listopada 2005, 22:01:44 »
ja moge zrobic modele niema problemu tylko mi wyslij tekstury i najlepiej jakis szkic jak to ma wygladac! robi emodele do mojej trasy wiec wszystko mi jedno czy zrobi e2 wiecej pozdrawiam

969
Publikacje / podwieszany semafor
« dnia: 17 Listopada 2005, 16:50:50 »





skończyłem zabawe z podwieszanym semaforem! już taki zostanie chyba że ktoś postara się o lepszy! :)

Dodano po 13 godzinach 57 minutach:

Model semafora podwieszanego gotowego do wstawienia!!!

http://bohunskie.w.interia.pl/semafor_podwieszany1.rar

970
Poszukuję, chcę zrobić / ..
« dnia: 17 Listopada 2005, 00:37:33 »
planetex potem clone, rotate i poszlo!
mysle zeby to zrobic profesjonalnie znaczy bardziej realistycznie! zobaczymy...

971
Poszukuję, chcę zrobić / ...
« dnia: 16 Listopada 2005, 18:39:28 »




taka prowizorka bo w 2 godz. roboty ale ale ale chyba to zrobie porządnie :)

972
Poszukuję, chcę zrobić / sem
« dnia: 09 Listopada 2005, 12:27:40 »
bylem w lodzi i zrobilem dokladne zdjecia z bliska takiego podwieszanego semafora na widzewie w kierunku lodzi fabrycznej




prace trwają...

973
Poszukuję, chcę zrobić / ta
« dnia: 03 Listopada 2005, 13:17:31 »
wiem to YouBy przeslal mi skrypt z podwiesanymi semaforami a ja zamierzam rozwinac jego mysl zreszta nei tylko jego bo sam chce je wstawic w swojej trasie! tabliczki pialo czerwone mam pomysl na pudla w ktroych beda semafory podwieszone! mysle ze oteksuruje je np siatka i bedzie wygladac dosc realistycznie prace trwaja 3dmax wszedl na wysokie obroty!

974
Bocznica / 3dmax
« dnia: 02 Listopada 2005, 20:22:11 »
a tak to wyglada :)


975
witam
wpadlem na pomysl kontynuowania pomyslu YouBy'a na temat podwieszanych semaforów na bramce est albo polbramce! obrobilem to troche i efekt jest jak na zdjeciu! niewiem czy dalej to rozwijac czy nie?



prace w 3dmaxie trwaja pełną parą! a oto kilka screenów :)))


976
Bocznica / trasy
« dnia: 02 Listopada 2005, 18:05:23 »
zdecydowanie polecam 3dMaxa. nauka najbardziej potzrebnych funkcji zajmie ci co najwyzej tydzien a potem to juz wszystko zalezy od pomyslowosci trasopisarza!

977
Pomoc w tworzeniu / perony
« dnia: 02 Listopada 2005, 17:58:49 »
oczywiscie textury i wysokosc oraz cala reszta to tylko kwestia indywidualnych upodoban wiadomo ze chodzi o zachowanie pewnych norm i estetyki ale to tylko prezentacja dla ''ogółu'' zeby trasopisarze mieli pojecie jak zrobic fajne perony :)

978
Pomoc w tworzeniu / nic trudnego
« dnia: 02 Listopada 2005, 12:08:25 »
A wyglada to tak !!!




ale efekt lepszy niz boxy :)

Fajnie, że używasz ImageShack ale na przyszłość wklejaj do posta link przy Thumbnail for forums. Zmniejsz sygnaturkę do 4 lini.
Oli_EU

979
Na warsztacie / ahaa
« dnia: 02 Lipca 2005, 17:09:07 »
witam!
prosze panstwa chcialbym zauwazyc ze to moja pierwsza sceneria jaka zrobilem wiec prosze o wyrozumialosc! pozatym nastepna jaka zrobie bedzie juz dopracowana na tip top! od czegos czlowiek musi zaczac prawda? :) dzieki i pozdrawiam z usa see ya

980
Na warsztacie / last minute
« dnia: 24 Czerwca 2005, 21:38:28 »

981
Na warsztacie / no no
« dnia: 23 Czerwca 2005, 16:03:25 »
musze powiedziec ze kabina jest całkiem rankiem! :) ep09 to to czego brakowalo...a ogolnie brakowalo wrazen jakie dostarcza predkosc 160km/h a co do trasy? to jesli nie macie nic przeciwko to zrobie jakis fajny kawalek z mala iloscia ostrych zakretow co sie bedzie mozna poscigac na 1/4 mili :))) ale tak powaznie to zrobie jakas scenerie po wakacjach ocenicie sami!

982
Na warsztacie / tia
« dnia: 23 Czerwca 2005, 15:45:29 »
scenerie poprawie prawdopodobnie dopiero w pazdzierniku! na razie jest to co jest! chyba ze wrzuce na serwer plik krewetkowo.max i ktos sie zajmie tymi semaforami. po wakacjach rowniez bedzie trasa Fosowskie - Lubliniec - Herby Stare [mam nadzieje]  ;]

983
Na warsztacie / LEPIEJ?
« dnia: 23 Czerwca 2005, 14:39:19 »

984
Na warsztacie / hhaaaaa
« dnia: 23 Czerwca 2005, 12:21:48 »
prosze panstwa! no dzieki za trafne uwagi! proponuje nowa uaktualniona wersje beta 1.1 z misja na et22 i najnowsza misje z en57 wersja beta 1.0 w sumie na mejla proponuje powysylac a potem sie wymienicie miedzy soba albo niech ktos da na serwer i umiesci skró[/u]t na forum! aha oprocz eventow wrzucilem dzwięki jak zapowiadany pociag osobowy do... :) wiec i z semaforami nie ma juz problemu porwilem ale ocencie sami! aha ja mialem w najgorszych momentach 12fps na misji z en57 wiec jakies tam stare trupy 100Mhz odpadaja! ja mam 1.8 i R9000 512 ram i smiga dosc plynnie! ale to zalezy od ustawien OpenGL i calej reszty!

985
Na warsztacie / aha
« dnia: 22 Czerwca 2005, 23:33:46 »
no powiem ze juz semafory sa jak trzeba!
http://mateu.boo.pl/bohun/
to stara wersja ale jutro bedzie uaktualnienie i nowa misja! wiec robie wszystko zeby jeszcze bylo w miare przed piatkiem!

987
Pomoc w tworzeniu / chce zeby lok sterowany AI jechal a on...
« dnia: 02 Czerwca 2005, 12:20:20 »
witam

myslisz ze jak ustawie na 1 to sie powoli zbierze?

a na nastepnym torze ustawic komorke z np 20km i dalej go rozpedzac?

moze masz racje sprobuje:)

dzieki za pomoc

pozdro

988
dzieki PEKAP to zmienia postac rzeczy :)

pozdrowce paaaaaaaaaaaaaaaaaa

989
Pomoc w tworzeniu / chce zeby lok sterowany AI jechal a on...
« dnia: 01 Czerwca 2005, 22:06:42 »
witam

co do sprzegu to powiem ze jest ustawiony na 100% ale jak szrpnie lok to sie poprostu rozrywaja znaczy pierwszy wagon pojedzie reszta sie odlaczy a potem i ten pierwszy sie odlaczy cos ala lawina no wiecie :)

wiec co to jest to normalnie niewiem

a u mnie elektryczne ruszaja ale ale jak sie im da jakies wagoniki to juz sie robi goraco i... to samo

to bardzo ciekawe!

no nic poprobuje jeszcze dam znac

pozdrooooooooooooooooooo

990
witam to znowu ja

jesli dobrze rozumiem musze miec folder a w nim plix .max?

jest tylko w scenery plik z rozjazdem krzyzowym .inc

ale folderu niemam  powiesz mi o jaki folder dokladnie chodzi?

co do funkcji merge to spoko juz kumam

ale ww nie wiem

dzieki paaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Strony: 1 ... 31 32 [33] 34