Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bohunIC

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33 34
931
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 26 Lutego 2006, 13:38:48 »
ZGADZA SIE!!!  ja mam stare .exe wiec miejcie to na uwadze! nowe też mam ale tą scenerie akurat robiłem na starym!

932
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 26 Lutego 2006, 12:44:51 »
Cytat: "moko_loko"
a ja mam problem z En57 nie chcę mi wogóle ruszyć nie wiem dlaczego może ja coś robie źle ale raczej nie sprawdziłem na autopilocie(Shift+Q) i też nie chcę ruszyć .

zaglądnij do pliku blachownia.scn  tam masz opcje na EN57 albo EU07. wywal EN57 jak ci nieche jechać i aktywuj EU07. we wpisach jest //node... znajdziesz! POZDRO

933
Na warsztacie / .
« dnia: 26 Lutego 2006, 12:35:44 »
no dziekuje bardzo za uwagi! zostaną porawione! co do tarczy to specjalnie zasłoniłem drzewami [efekt zarośli :)] no cóż opinie wezme pod uwage! na trasie na ciasnych łukach jest już pomarańczowy trójkąt 4. przejazdy sie będą zamykały! chce wyprowadzić trase do Herbów Starych. brakuje budynków w blachowni, w gnaszynie niema nawet dworca ale bedzie już są textury! i stradom jest do roboty! także dałem próbke tego co jest a to co będzie to będzie niebo a ziemia! POZDRAWIAM

934
Na warsztacie / Re: .
« dnia: 25 Lutego 2006, 20:33:07 »
Cytat: "bohunIC"
Prace trwają lecz najgorszy jest brak textur dzięki którym trasa nabiera realizmu! ale to sie wkrótce zmieni. wystawiam to co do tej pory jest do testów! http://bohunskie.w.interia.pl/bohunIC/blachownia/blachownia.rar wiele rzeczy jeszcze nie działa! można przejechać się EN57. na trasie jest speed limit 50km/h.

czy ktoś może mi zapodać układ torowy z Herbów Starych?

935
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 25 Lutego 2006, 19:23:39 »
Cytat: "Zukow"
Apropo tekstur, to chciałbym się przypomnieć z tymi zdjęciami.

ja wiem, ja wiem jestem wdzięczny! ale potrzeba więcej i wiecej!

936
Na warsztacie / .
« dnia: 25 Lutego 2006, 19:06:42 »
Prace trwają lecz najgorszy jest brak textur dzięki którym trasa nabiera realizmu! ale to sie wkrótce zmieni. wystawiam to co do tej pory jest do testów! http://bohunskie.w.interia.pl/bohunIC/blachownia/blachownia.rar wiele rzeczy jeszcze nie działa! można przejechać się EN57. na trasie jest speed limit 50km/h.

937
Pomoc w tworzeniu / .
« dnia: 14 Lutego 2006, 17:09:18 »
AHA...

938
Pomoc w tworzeniu / .
« dnia: 13 Lutego 2006, 21:39:37 »
hmmmm, aaa, znaczy, aaa, to może ja to uproszcze, hmm, eeeee. A PRZEPRASZAM A O CO CHODZI Z TYM SCREENEM?

939
Pomoc w tworzeniu / MOGE
« dnia: 12 Lutego 2006, 19:22:10 »
mógłbym :]

Dodano po 24 minutach:

 szkoda że pytacie tak póżno, ale prosze tu jest paczka wystarczy przekopiować do folderu maszyny i wstawić *.inc np. w maxie jako 2=tr/stb1-kotwa.inc;betonrelief2.tga i podczepić pod bramke np wires o dlugości 70m ze zwisem podpiety pod bramke to kotwa o dlugości 65m. tyle gadania, kto chce niech se ściągnie i używa http://bohunskie.w.interia.pl/bohunIC/kotwienie.rar POZDRO

940
Pomoc w tworzeniu / .
« dnia: 12 Lutego 2006, 16:33:27 »

941
Na warsztacie / .
« dnia: 12 Lutego 2006, 10:49:44 »
no prace ida pełną parą! a co do oznaczeń symboli tarcz to masz racje! powinno byc Tm. Jednak nie to jest potzrebne lecz zdjecia i plany bo dalej stoje jeśli chodzi o Stradom i Gnaszyn. Potrzebuje zrobić budynki a niemam textur, ludzi edobrej woli wysylajcie co łaska bo bedzie oprucz drzew gołe pole! no chyba tego niechcemy :( POZDRO

942
Na warsztacie / .
« dnia: 11 Lutego 2006, 21:19:49 »
no to jak z tymi materiałami? wszyscy sie ogłaszaja a na mejlu jeszcze nic nie ma! chciałbym powaznie sie tym zajać ale potzrebuje powaznych ludzi... POZDRAWIAM

Dodano po 10 godzinach 57 minutach:

 



















KILKA KOLEJNYCH SCREENOW Z TRASY  jak widać doszedłem do CZ-wy Stradom. czeka jeszcze trakcja i budynki, Cz-we Osobową zgodził się zrobić Vampirek1, na dalszych screenach jest juz 2 torowy wylot w strone Herbów Starych. POZDRAWIAM

943
Na warsztacie / Re: .
« dnia: 09 Lutego 2006, 21:42:23 »
Cytat: "lighter"
Jeśli chodzi o wątek z przedłużeniem trasy do Herbów Starych to mogę pomóc - mam (w głowie) cały układ torowy stacji + zdjęcia stacji. Jeśli te, które posiadam będą niewystarczające to "dorobię" w wiosennej scenerii jakie tylko chcesz. Jeśli chodzi o Blachownię również służę układem torów (nawet ze zlikwidowanymi zwrotnicami i nowymi "karzełkami").

Pozdrawiam

Sergiusz LiGhTeR Kowalik
MK Herby Stare/Poraj i czasami Blachownia ;-))))


super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
prosze cie o wysłanie fotek z blachowni, gnaszyna i stradomia na mejla!
ja zrobie nowe modele budynków, a co do układu torowego to też mi wyślij sprawdze czy niema błędów u mnie w scenerii. apropo Herbów Starych - jeśli znasz sie na 3D Maxie to możesz pomóc, a mianowicie zrobić układ torowy Herbów Starych do post. Liswarta. Jak się uporam z odcinkiem Gnaszyn - blachownia to polącze to z Herbami. POZDRAWIAM

944
Na warsztacie / .
« dnia: 09 Lutego 2006, 20:09:29 »
no tak! ale zemnie Głąb!!!    zapomnialem o modelach, texturach i plikach *inc SPOKO zrobie to jeszcze raz w paczce z katalogami i wystawie na forum!

945
Na warsztacie / .
« dnia: 09 Lutego 2006, 18:16:22 »
na razie jest tylko tyle! ale bedzie więcej i bedzie jeszcze duzo poprawek!
można se polatac po scenerii http://bohunskie.w.interia.pl/bohunIC/a.scn

946
Na warsztacie / .
« dnia: 08 Lutego 2006, 22:07:32 »
super! moge powiedzieć dzisiaj że po konsultacjach z Vampirkiem1 trasa bedzie przedłużona do stacji Cz-wa Osobowa! na razie jest odcinek od blachowni do stradomia. przy czym stradom nie ma jeszcze trakcji ani infrastruktury [czekam na foty do textur] jest tylko nastawnia [screen wyżej] wiec jak fpsy beda przyzwoite to pociagniemy trase do Herbów Starych. Testowałem ten odcinek na et22 na 800x600x16bit z terenem i trakcją FPS wychodzi ok 15-18 są już semafory ale jeszcze nie ma eventów! moge wystawić szlak do testów: bez budynków bez trawy. P.S. Mateu! materiały na mejla prosze!

947
Na warsztacie / .
« dnia: 07 Lutego 2006, 10:43:49 »
dzieki za pomoc! przegladałem to i coś sie wyciągnie wiec wielkie dzieki

948
Na warsztacie / .
« dnia: 06 Lutego 2006, 23:58:39 »
Bart gdzie mam wrzucać modele obiektów? to maja byc *.inc czy może *max czy może *.t3d a może *.bmp he he. mam troche modeli więc się dorzuce do projektu!



[/url]

949
Na warsztacie / Blachownia - Częstochowa Gnaszyn
« dnia: 06 Lutego 2006, 23:41:42 »
to jak czy ktoś ma foty infrastruktury z tej trasy czy może ma ale nie da :] zależy mi na tym bo wypuszczając trase chce żeby była jak najbardziej atrakcyjna! no ludzie nie bądzcie sknery :]

Dodano po 5 minutach:

 
Cytat: "Mateu"
Ciekawe ;-) Od Herbów bedzie pare wyjsc... Ja bym polecał łącznica do Herbów Nowych i potem na Wieluń... Taka jednotorówka z klimatem ;-)

 Mateu czy zdajesz sobie sprawe ze wstawiajac węzeł Herby Stare i jeszcze Herby Nowe fps bedzie wynosić -100 :] można sie pokusić o przedłużke do Herbów Starych a potem odg. Liswarta i odnogą w kierunku Tarnowskich Gór znaczy do pierwszego węzła np. do stacji Kalety. póki co na tym symku fps nie da żyć. POZDRAWIAM

950
Na warsztacie / .
« dnia: 06 Lutego 2006, 15:39:39 »
vampirek! a może ty sie weżmiesz za czestochowe osobową co? bedzie szybciej! pomyśl o tym :] potem połączymy scenerie z maxa i bedzie zajefajna trasa! serio mówie! budynek nastawni w Stradomiu juz jest!


951
Na warsztacie / .
« dnia: 06 Lutego 2006, 15:24:43 »
zgadza sie! pośpiechy z herbów starych do cz-wy jada 100km/h a czasem i mniej, z cz-wy do herbów jada do 50km/h sprawdzałem bo jechalem kiedyś samochodem równolegle do czoła poc. :] ale tak czy siak towarowe jada 40km/h a wskażniki [odwrócony trójkąt] mają ograniczenie do 40km/h jeśli sie myle popraw mnie

Dodano po 17 minutach:

 znowu sie musze zgodzić! ale  jeśli wystepuje taka sytuacja! trujkat speed limit 40km/h za jakies 500m stacja pkp potem ciasny łuk, potem bez ograniczen ale uszkodzony podkład torowy, dobra jedziemy dalej bez ograniczen ale zato odciagi do kotwienia i strata napiecia! tak jest cały czas na tym odcinku! pozatym zmodernizowany tor [podkład] od blachowni do cz-wy osobowa! ale co z tego jak trakcja jest na skraju zniszczenia! wiec z tąd te limity!

952
Na warsztacie / .
« dnia: 06 Lutego 2006, 14:58:31 »
ale na tym odcinku jest speed limit 40km/h powiem wiecej, powiem więcej, w maxie mam scenerie herby stare bo kiedyś sie za to zabierałem wiec jak bedzie zbyt krótka to sie przedłuży! strasznie chialem mieć ta trase w symku wiec zabrałem sie za nią

953
Na warsztacie / Linia 61 - v1 wydana!
« dnia: 06 Lutego 2006, 14:41:32 »
witam po dłuższej przerwie! sceneria Kurczakowo przepadła bezpowrotnie [przykro mi] a to za sprawa uszkodzenia HDD. teraz mam nowy komp i życie nabiera barw! w zamian proponuje scenerie Blachownia - Cz-wa Gnaszyn! juz dużo jej nie brakuje! mam nadzieje że tym razem wejdzie w życie! [trasa będzie, a raczej jest jak w realu] jeśli checie pomóc to wyślijcie mi foty domków i budynków z tego odcinka, to będzie jeszcze bardziej realna! POZDRAWIAM












954
Na warsztacie / .
« dnia: 14 Grudnia 2005, 19:17:17 »
pracuje nad wszystkim! odkryłem pewna zaleznosc mianowicie! po wstawieniu stalowych slupów trakcyjnych sts spad FPS i to około 10fps jak wstawimy dzieło Bizona czyli Lps wysiegnik na czubku słupa spada o około 20 FPS w dół... taka jazda że masakra! wywaliłem wszystkie te nieszczesne wpisy i.... z 15FPS zrobiło się 50 do 60 na trasie a 25Fps na stacjach węzłowych! niewieżycie sprawdzcie sami teren jest w 40% ukończony sa ograniczenia predkości ciasne łuki mijanki! za eventy biore sie na koncu pozdro! podesle zara screena z terenu

to tylko screen na szybko! teren bedzie inny! chcialem jedynie pokazac koncepcje zagospodarowania terenu przy szlaku

955
Na warsztacie / .
« dnia: 12 Grudnia 2005, 19:40:30 »
spoko spoko niema mowy o plaskim terenie!

956
Na warsztacie / .
« dnia: 12 Grudnia 2005, 14:18:26 »
hmmmmmmm
morał z tego taki że ani frajdy ani padaki...:)  spoko spoko juz robilem testy i  musze powiedziec ze niejest zle ponizej 25fps nie spada podczas jazdy skladem et22 a ewenty zrobie tak ze puszcze mijanki inne sklady w miejscach gdzie jest osiagane najwieksze fps tam gdzie spada bedzie poprostu krajobraz typu las z jakas tam górka! a co do odciagow to prawda jest taka że niechce mi si eich robić co 1200m są tylko tam gdzie tzreba bylo je umiescic :) wybaczcie jestem taki niedoskonały pozdro

957
Na warsztacie / .
« dnia: 12 Grudnia 2005, 00:51:46 »
problem fps został pomyślnie rozwiązany! na przecięciu szlaków mamy az albo moze tylko 30fps niestety coś kosztem czegoś! znikneła stacja ale pojawiła się dalej i wszystko gra! sądze ze na gwiazdke trasa zostanie ukończona! pozdro   p.s. co wy macie z tymi odciągami? to ma być pokaz slajdów czy frajda z jazdy?

958
Na warsztacie / ..
« dnia: 11 Grudnia 2005, 00:43:51 »
niema juz zakretów ani innych takich wygibasów jak w trasie krewetkowo! tym razem wszystko jest przemyslane! co do odciagów to są ale z uwagi na coraz mniejsze fps zrezygnowalem z odciągów co 1200m! jesli chodzi o sygnalizacje to z miłą checia sie poradze che zeby to bylo fachowo zrobione pozdrawiam

959
Na warsztacie / .
« dnia: 09 Grudnia 2005, 23:03:49 »
prace nad wykańczaniem terenu trwają! ale już widze żę może być cieniutko z FPS...  hmmmm   czy 15fps w trybie freefly to malo? boje pomysleć co bedzie dalej! ale mam good news-> tylko w jednym miejscu tj. na przecięciu szlaków! gdyby fps-y spadły poniżej 10 to zrobie teren jako plane tex z texturą trawy! [bez pagórków ani lasu] jak obliczyłem trasa ma około 35 do 40km szlaku!



p.s. test wykonałem w rozdzielczości 1024x768/32bit :))))))

960
Na warsztacie / .
« dnia: 09 Grudnia 2005, 00:50:12 »
oczywiscie ze beda kible! co do szlabanów to no jak mialy by się nie zamykać? muszą!!! będą!!! obecnie kończe robić teren, potem pare budynków i już tylko eventy...   a z tym może być róznie jednak nudno nie bedzie beda jezdzić inne sklady, będą mijanki. pozdro

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33 34