Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bohunIC

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 34
61
No a w data masz loaderconf.txt ?
ha ha ha

Dziala :)

63
Na -2 nic sie nie dzieje. Swoja droga poczekam az wyjdzie cos bardziej przyjaznego :)

65
U mnie wysyp przy parsowaniu.

66
Bocznica / Odp: Modele z "Trainza".
« dnia: 05 Grudnia 2015, 12:49:43 »
Oczywiscie autorzy textur/modeli nie maja nic przeciwko?

Reg. zakazy 12.
Od takich pytań jest dział Test Dodatków. Bocznica.
Benek


67
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 05 Grudnia 2015, 12:50:22 »
No cos czuje ze bedziemy musieli podgonic robote :)

68
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 10 Listopada 2015, 23:35:10 »
Ja również mogę przy czymś pomóc.

Prosze bardzo, potrzeba zrobic/przerobic kilkanascie modeli, przedewszystkim potrzeba dobrej jakosci textur.

Pierwsze odpalenie Maxa i zrobilem se szybki wiadukt drogowy w Hrbach Nowych, ale textury z katalogu EU07 sa slabej jakosci a chcialbym zeby to jakos wygladalo.

69
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 09 Listopada 2015, 12:26:56 »
Uklad torowy wyciagnijcie z pliku MAX ktory wam podeslalem i poprawcie tak zeby zgadzaly sie hektometry, odleglosci, luki, bo jak pamietam @Ra mial zastrzezenia ze gdzie niegdzie cos sie nie schodzi i nie pokrywa. Na chlopski rozum to na uklad torowy nalozcie plane w maxie z obrazem z google.map i zeskalowac to zeby sie to zgadzalo. O to mi chodzi.

Co do profilu pionowego to tez mozna pomyslec zeby go usprawnic.

No i robimy podsypki takie jak trzeba czy zostawiamy ''plaskacze'' ? Ja bym wolal zrobic porzadnie z texturami od @Benka.

Ja sobie juz przygotowuje gotowe szablony terenu z drzewami i otoczeniem tak zeby 1km otoczenia robic ponizej 10min.

70
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 02 Listopada 2015, 21:30:48 »
Jak tam idzie robota przy modelach otoczenia, bo @Sawi dostal juz uklad torowy V2 i niebawem bedziemy startowac z robota.

71
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 16 Października 2015, 08:59:47 »
Juz wyjasniam, obecny uklad torowy jest nie najgorszy, ale jak wiadomo wrogiem dobrego jest jeszcze lepsze!
Chodzi mi o to zeby polozyc tory wg czegos co odwzoruje realnosc tego szlaku, luki, itd a przede wszystkim odleglosci zeby hektometry mialy sens. Uklad torowy na stacjach, Lubliniec, Herby Nowe, Stare, Blachownia, Stradom jest w miare ok, bedzie kwestia dlugosci torow lub skrucenia i o to mi sie rozchodzi.
Jak juz robic to porzadnie nie powielajac bledow z wersji V2. A no i mysle ze podsypki raczej ich wysokosc powinna tez byc juz w miare jak w realu, a nie plaskostopie jak to mamy obecnie.
Ja poszukam dobrych tekstur na mapowanie terenu, moze sie uda zrobic nawet z normal mapping o ile symek obsluguje.

72
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 15 Października 2015, 21:12:31 »
Akurat GPS jest kiepskim pomysłem, obecnie w Rainsted można dokładnie układać tory wg zdjęć lotniczych.
Wlasnie takie potrzebuje, czy jest ktos chetny?

73
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 15 Października 2015, 20:42:59 »
bardzo dobrze!

Wiec jak widze kazdy sobie juz okreslil zakres prac, co mnie cieszy. Ja czekam az dostane uklad torowy zgodny z GPS, albo mowiac inaczej taki ktory by odwzorowywal realne odcinki, poloze itd jak na google.maps

74
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 13 Października 2015, 17:02:20 »
Zbierajmy ekipe i zacznijmy prace. Prosze o PW z propozycja i zakresem pomocy.

  Dodano: 14 Października 2015, 08:54:03
Wstepnie mamy juz ludzi od:

-przygotowania textur
-modelarza, ktory zajmie sie SRK itd

Poszukujemy:

-szalenca do polozenia trakcji na szlaku
-kogos kto ogarnie I przygotuje project pod wzgledem aktualnej Paczki Calosciowej, tak aby to nie sypalo bledami

75
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 12 Października 2015, 21:25:50 »
Mam propozycje.

Jechalem ostatnio, duzo sie pozmienialo, w zasadzie to bardzo duzo, jest juz nowa trakcja, nowe podklady, szyny jak i SRK, itd. Moze by tak zrobic  porzadnie L61 wg aktualnej mapy zgodnej z tym co robi @Ra. Modele, mam, teren znam, cala reszta to bagatela.

Moznaby zrobic ta linie od nowa na faktach autentycznych, no i teraz tak, zeby to sie udalo trzeba rozlozyc prace:

Ja zrobie:

- modele
- trakcje na stacjach/wezlach
- teren

Ktos:

- podesle prawidziwy zgodny z GPS uklad torowy
- polozy siec trakcyjna tylko na szlaku - ale fachowo, kotwy, odciagi co 1200m itd, siec na 160km/h metalowe szare slupy/wysiegniki
- SRK i cala zabawa z semkami itd
- wymodeluje troche domkow, blokow, dupereli

Idzie zima, laptop naprawiony, moge robic, we wspolpracy moze z tego wyjsc cos naprawde na poziomie, ale trzeba sie przylozyc. L61 v2 niema sensu wydawac, jesli mozna zrobic cos od nowa, szybciej i lepiej.


76
Bocznica / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 25 Września 2015, 23:18:05 »
to ty w awatarze?

Nie no pelen szacun

77
Pomoc w tworzeniu / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 25 Września 2015, 21:22:36 »
Ja mam zrobione wszystko od Stradomia do Osobowej, z namiastka Towarowej. Poprostu by sie 5min dluzej jechalo :)

78
Pomoc w tworzeniu / Linia 61_v2
« dnia: 25 Września 2015, 20:58:11 »
Moze byscie chcieli dodac nie publikowane nowosci, jak dzworzec CZ. Osobowa, odcinek LBC - Toszek?

79
Na warsztacie / Odp: Linia 276
« dnia: 17 Października 2014, 21:46:37 »
To jakis symulator na prawo jazdy robisz?

Na serio ktos z kabiny lokomotywy bedzie podziwial te wszystkie detale sygnalizacji swietlnej?

80
Wydział zamówień / zdjecia na textury: bramki, pol-bramki, zwisy
« dnia: 15 Października 2014, 11:44:19 »
Panowie, wiem ze sie niechce ale jak chcecie miec nowa trakcje elektryczna, nowe bramki, zwisy to potrzebuje jakies materialy zeby ladnie zmapowac modele. Im szybciej tym lepiej :)

z góry dziekuje!

81
Na warsztacie / Odp: Quark Reloaded
« dnia: 02 Września 2013, 13:32:55 »
Mozna zrobic tez poswiate z latarni w formie CONE, z polprzezroczystoscia 50/50 i tym ''plackiem'' na dole, dajaca dosyc niezly efekt. Kiedys bawilem sie tym, ale nie znalazlem zastosowania, bo lubie jezdzic w dzien. W razie czego sluze pomoca przy wykonaniu kilku testowych latarni.

Przecinki.
Benek

82
Na warsztacie / Odp: Quark Reloaded
« dnia: 11 Sierpnia 2013, 00:08:28 »
Stara stacja po liftingu.
Kto robil lifting?


83
Bieżące kolejowe / Odp: Opole - Lubliniec w sezonie 2012/2013
« dnia: 03 Czerwca 2013, 13:17:03 »
Bedzie Pendolino smigac tam, tak pisali w Nowej Trybunie Opolskiej.

84
Pomoc w tworzeniu / Odp: Sceneria w 3ds Max - niewyjaśnione kwestie
« dnia: 02 Czerwca 2013, 23:40:51 »
Po zapisaniu scenerii w 3ds maxie jest takie coś (patrz. zał.) co może być tego przyczyną?
Wyglada na pierwszy rzut oka na blad skalowania lub pomieszane jednostki w maxie. Czasem tak jest ze jak cos mergujemy to do oryginalnego skalowania obiektu, obiekt mergowany wchodzi ze swoim oryginalnym skalowaniem i wtedy 1m to nie 100cm.

85
Pomoc w tworzeniu / Odp: Trasopisarstwo - moje problemy
« dnia: 02 Czerwca 2013, 23:32:17 »
Mozesz w skrajnych przypadkach uzyc tez funkcji MIRROR w maxie. Clonowanie jest OK pod warunkiem ze klonowane obiekty sa po edycji mesh'y inaczej obrabianie klonow bedzie obrabiac ci oryginal, od ktorego pochodzi klon.

86
Panie Tolein:

* moj laptop bo na nim tworze jeszcze dlugo bedzie przebijac nie jednego PC, chodz ma juz ponad 3 lata i dwie karty graficzne pracujace w SLI, to tak odnosnie problemow z FPS i tworzenia slabych modeli,
* wypadaloby zadac sobie pytanie dla kogo tworzysz? Dla siebie czy dla tych wszystkich zapalencow spragnionych modeli, textur, ktore by mogly pociagnac na ich slabych sprzetach z przed 10 lat?
* sluchanie, wyciaganie wnioskow i dyskusja bez obelg nie boli? ale czy napewno?
* wspolpracowalem z kolega @Bombardier, znam jego opinie nt projektu Maszyna, czesto mi pomagal a ja jemu, idac ta droga stwierdzisz ze czego by nie zrobic do Symka to bedzie gowniane, a ludzie cie jeszcze opluwaja.




87
Zrobienie takiego modelu jak render44 to kwestia jednego wieczoru, wiec nie pohlebiaj sobie mowiac ze jak materialy beda dostepne to sobie zrobie. Materialy sa juz dostepne, a model mozesz sobie zatrzymac az do mementu padniecia dysku jesli nikt nie ma obiekcji wobec takiego wykorzystania twojej pracy.

Poczytalem chwile o co chodzi i oprocz ogolnego zachwytu, wiekszosc uczestnikow ankiety zglosila zaniepokojenie spadkiem FPS. Otoz mozna uzyskac efekt bardzo zblizony do wymodelowanych torow poprzez stworzenie textury w wysokiej rozdzielczosci i zastapienie obecnych i umieszczenie ich na szlaku. Przy predkosci powyzej 50km/h oko ludzkie raczej nie dostrzeze roznicy miedzy wymodelowanym torowiskiem a plaskiej texturze z normal mapping'iem.

Nie rob foha, tylko posluchaj co inni maja do powiedzenia, tak przynajmniej tu kiedys bylo, ja tez sie moge nie zgadzac z opiniami innych ale nigdy ich nie krytykowalem ani nie krytykuje!

P.S. Trakcja elektryczna wydana jakies X lat temu, a zeby uscislic same wysiegniki sa to: otexturowane modele w 3D maxie po renderze, zrobione z mysla aby wygladaly i nie pozeraly FPS, Ameryki tu nie odkrywamy niestety panie Tolein:)


88
Bry

Zrobcie print screen zw widoku TOP tych pieknych podkladow w 3Dmaxie, razem z podsypka w porzadnej rozdzielczosci - strzelam: 1024x512. Podmiencie dotychczasowe pliki TEX, czy tez DDS lub TGA, zalezy co kto ma, a szczegolnej roznicy pomiedzy modelowymi a plaskimi torami na szlaku nie zauwazycie podczas jazdy.

Osobiscie uwazam, ze warto byłoby zrobic zestaw fajnych textur na podstawie tych modeli (np. render44), betony, drewniane, z rozna podsypka, z przejsciami miedzy roznymi podkladami, itd. Zmienic max distance na jakies 100 m czy wiecej. Osobiscie, 100 razy bardziej wolalbym uzyc takich textur niz tych pseudo foto-tapet w kiepskiej rozdzielczosci, straszacych na szlaku :)

A zwrotnice i rozjazdy tez mozna by z tym polaczyc (jak @Benek skonczy), i bylby lad i sklad.

Poprawiłem błędy. Nie spiesz się tak następnym razem.
Benek



89
Bocznica / Odp: Wydzielone z: Edytor scenerii
« dnia: 16 Maja 2013, 12:39:02 »
Mysle zeby zabrac sie najpierw za zrobienie/dokonczenie elementow infrastruktury, zeby wszystko to co lezy w BUGS/DEVS czy NA WARSZTACIE znalazlo swoje ujscie na serwerze maszyny.

Pamietajcie ze zabieramy sie za ''pieczenie ciasta'' nie majac wszystkich skladnikow, baaa malo powiedziane jesli juz sa to marnej jakosci a wszyscy wiemy, ze z slabej maki wyrosnie slaby chleb. I na tym mysle powinnismy skoncentrowac nasza uwage.

Scenerie nie powstaja bo doswiadczenie i wiedza potencjalnych nowych trasopisarzy konczy sie na etapie wstawienia toru i kilku modeli drzew.

Chcialbym jeszcze zwrocic sie z komentarzem do osob, ktore podniecaja sie sceneriami typu Calkowo itd. Owszem ta sceneria byla numerem #1 ale jakies 5lat temu, czasy sie zmieniaja jesli mamy stac w miejscu i robic scenerie z uzyciem modeli i infrastruktury z lat 2005-2007 to sorry ale nie tedy droga. Miec piekne (graficznie) scenerie w Maszynie przypominajaca TRAINZ? Zaden problem, te modele trzeba zrobic a w wielu przypadkach dokonczyc.

No to tyle juz niebede wiecej marudzic :)
@bohunIC mistrzu a co z twoimi projektami?
Jak bedziesz mial rodzine i male dziecko w domu to tez sie ciebie zapytam:)

90
Na warsztacie / Odp: Edytor scenerii
« dnia: 16 Maja 2013, 10:56:15 »
Mysle zeby zabrac sie najpierw za zrobienie/dokonczenie elementow infrastruktury, zeby wszystko to co lezy w BUGS/DEVS czy NA WARSZTACIE znalazlo swoje ujscie na serwerze maszyny.

Pamietajcie ze zabieramy sie za ''pieczenie ciasta'' nie majac wszystkich skladnikow, baaa malo powiedziane jesli juz sa to marnej jakosci a wszyscy wiemy, ze z slabej maki wyrosnie slaby chleb. I na tym mysle powinnismy skoncentrowac nasza uwage.

Scenerie nie powstaja bo doswiadczenie i wiedza potencjalnych nowych trasopisarzy konczy sie na etapie wstawienia toru i kilku modeli drzew.

Chcialbym jeszcze zwrocic sie z komentarzem do osob, ktore podniecaja sie sceneriami typu Calkowo itd. Owszem ta sceneria byla numerem #1 ale jakies 5lat temu, czasy sie zmieniaja jesli mamy stac w miejscu i robic scenerie z uzyciem modeli i infrastruktury z lat 2005-2007 to sorry ale nie tedy droga. Miec piekne (graficznie) scenerie w Maszynie przypominajaca TRAINZ? Zaden problem, te modele trzeba zrobic a w wielu przypadkach dokonczyc.

No to tyle juz niebede wiecej marudzic :)

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 34