Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bohunIC

Strony: 1 [2] 3 4 ... 34
31
Mysle Jeremi ze powinienes zeman na gg pogadac :)

Swietna robota!

32
Kolego, jak na kogos kto siedzi w temacie od niespelna 5lat i potrafi robic tabliczki z piwem za 4.50PLN to troche malo. Nie szalej tutaj bo caly IRC zrywa boki :D

33
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 06 Stycznia 2016, 21:19:35 »
może oddajmy projekt komuś innemu co ma więcej werwy do pracy.
Mysle ze jest to bardzo rozsadna propozycja.

Powiedz ile czasu potrzebujesz i jakie materialy Ci sa potrzebne. Dysponuje wszystkim. Chcialbym tez pare eventow i mapowania terenu pod nowe ''przejsciowe'' podsypki. W razie czego pisz na gg, chcetnie przyda mi sie wsparcie. Jest duzo modeli do zrobienia i juz nie wspomne o optymalizacji. Mam jeszcze odcinek Lubliniec - Toszek wiec jestem urobiony po pachy :/

34
Jak mam byc szczery to cienko to widze. Konkurencja wam podbiera ludzi, ile juz poszlo do Train Driver2? a pewnie pojdzie wiecej. Na korzysc TD2 przemawia chociaz fakt ze zaczynaja od zera no i pracuja na o niebo lepszym silniku graficznym. Moze fizyka i symulacja kuleje ale w EXE z 2003 nawet nie dalo rady podnosic patykow, a dzisiaj?

No dzialajmy, dzialajmy, tworzmy no ale jak nie przeniesiemy symka na cos o lepszym silniku graficznym to zle sie to skonczy.

35
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 06 Stycznia 2016, 20:47:51 »
Na razie nic nie testujemy bo niema czego. Trzeba sie zabrac za trase i poprawic sporo rzeczy.

36
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 06 Stycznia 2016, 20:23:16 »
Od lewej strony widac Lubliniec, gdzies w srodku Herby Stare/Nowe, a na prawo Cz. Stradom i Osobowa.

37
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 06 Stycznia 2016, 20:05:54 »
Robione wg planu.

38
Na warsztacie / Odp: Modyfikacja linii 61
« dnia: 06 Stycznia 2016, 19:33:45 »
Koledze który robi dworzec CO zaoferowałem zdjęcia jak tylko zajadę do rodzinnej Częstochowy i będą warunki pogodowe
Jak cos to sluze pomoca ws stacji Cz. Osobowa :)

39
Czy tylko ja zauwazylem ze drzewa/trawa bujaja sie na wietrze?

W testowej SCN tego nie zobaczymy, bo tam poprostu zieleni brak, natomiast jak odpalilem sobie plik testowy z duza iloscia zielska to bylem zachwycony :)

40
u mnie tylko to http://eu07.es/EXETEST/EU07-281215-1.rar

sie odpala, cala reszta kompilacji niestety nie.

41
Screeny / Odp: Przejscia miedzy texturami i inne bajery
« dnia: 05 Stycznia 2016, 23:19:51 »
Na razie to wersja na szybko, prace beda trwac. Gdyby EXE obslugiwalo normal mapping???

42
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Herby Stare - zdjecia
« dnia: 05 Stycznia 2016, 15:47:22 »
To pozostaje ci jeszcze skontaktowac sie z kolega z forum ISDR. Z nim robilismy Linie 61 i wiem ze robil fotki, sam pracuje/pracowal w HS/HN na Liswarcie. Byc moze ma jeszcze jakies materialy.

43
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Herby Stare - zdjecia
« dnia: 05 Stycznia 2016, 13:13:52 »
patrzyles na kolej.one.pl ???

tam sa prawdziwe rarytasy, sam nawet zrobilem pare modeli ze zdjec.

44
Hehe, wlasnie sie tak zastanawialem czemu podsypki sa biale po zrobieniu na szybko przejscia z kanalem alpha.
Pisalem o tym wczoraj na czacie, bo spotkalo mnie to samo. Wszystko co ma ponad 1MB w TGA niestety wyswietla sie jako biale. Zrob konwersje do JPG zmniejszysz rozmiar, a potem konwersje do TGA i bedzie pieknie.

45
Screeny / Odp: przejscia miedzy texturami i inne bajery
« dnia: 05 Stycznia 2016, 13:09:40 »
Nie panikujcie tak, spokojnie, spokojnie.

Jesli juz macie jakies propozycje to prosze o texture 512x512 w TGA i to nie takie knoty z 2003roku gdzie jeszcze nie bylo podnoszonych patykow tylko cos z charakterem, zeby byla jakosc a nie ilosc :)

46
Tak, mam patent i jest banalny.

Przede wszystkim musimy pamietac ze 3DMAX exportuje nam Diffuse:150, a efekt rozmycia/przejscia dostaniemy przy Diffuse:255 to po  pierwsze primo.

Po drugie primo: to taki efekt bedzie prawdopodobnie uzyskany przy nowych sceneriach, extremalnie wazne jest mapowanie terenu!

Po trzecie: z tego co u siebie juz testowalem to mozemy zrobic praktycznie przejscia i rozmycia kazdej textury, kazdego terenu.

Moze nie powinienem tego mowic, ale szykuje i pracuje z jednym kolega (bedzie chcial to sie ujawni) nowa scenerie z bajerami, tam bedzie troche rzeczy do podziwiania.

47
BohunIC, dawaj podsypke a nie marudzisz :).
Chcesz tylko jedna?

Ja tam wole zrobic kilka :)

48
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Herby Stare - zdjecia
« dnia: 05 Stycznia 2016, 08:29:53 »
Niestety ale nic innego nie posiadam juz. Trzeba sie poprostu wybrac z aparatem na szlak.

49
Screeny / Przejscia miedzy texturami i inne bajery
« dnia: 04 Stycznia 2016, 22:51:04 »
Tak sie pobawilem wieczorem ze az strach.

Nazwę tematu piszemy wielką literą. Poprawiłem.
Benek

50
Przepraszam jesli pytanie jest nie na miejscu, czy EXE obsluguje normal mapping i spot light?


51
U mnie dla odmiany wysyp po odpaleniu :)


53
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Herby Stare - zdjecia
« dnia: 31 Grudnia 2015, 15:34:58 »

54
U mnie EXE sie zawiesza po odpaleniu - (not responding). Zawiecha zaraz po kliknieciu START w Rainsted. Normalne EXE dziala bez problemu.

55
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Herby Stare - zdjecia
« dnia: 30 Grudnia 2015, 11:41:59 »
Mam pare fotek z HS przed modernizacja, sam duzo robilem. Niewiem co cie interesuje, chcesz pogladowe czy na textury?

56
Q - jeszcze mala sugestia odnosnie EXE, mianowicie swego czasu yB w swoim EXE znacznie pogrubil drut trakcyjny, dzisiaj wyglada to jak bysmy jechali pod nitce a nie drucie. Jesli masz chwile na zmiane tego parametru to bede zobowiazany.

57
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 30 Grudnia 2015, 09:18:07 »
No i..?

58
Faktycznie jesli postawiomy # przed texture to nie bedzie sie ona rozmywac. Tak pogrzebalem w panelu Nvidia i po kilku korektach mam dosyc ladnie wygladzone i rozmyte textury, ale do pelni szczesci potrzebujemy sie zajac cieniami zeby nabrac realnosci.

U mnie podglady dzialaja, wszystko pyrka jak nigdy :)

59
Zrobie Ci pseudo rozmazywanie ekranu, moze byc?
Jesli bedzie chodz takie jak w Quake2 to bedzie juz bardzo dobrze!

60
No w koncu raczyl wypakowac wszystko z apdejta a nie samo exe. A pozniej ze nie dziala ;d
Sadzilem ze to szybka podmianka EXE, a tu taki znok. No powiem tak, wrazenia okej, FPS nawet niewiem bo gram w GTA5 na max detalach, ogolnie nie bylo zadnych wysypow, wszystko dzialalo poprawnie, hamulce okej. Grafika jak grafika przydaloby sie rozmazywanie textur, no ale generalnie mam smaki na zrobienie scn :)

Strony: 1 [2] 3 4 ... 34