Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - bohunIC

Strony: 1 [2] 3
31
Bocznica / Odp: test-TRAKCJA_LOW_POLY_tr.rar
« dnia: 20 Stycznia 2009, 19:32:51 »
No juz jest ok, tylko jeszcze jest zle z -kotwaK-napr14.inc .

Skoro tak to w nastepnej paczce uzupełniającej bo TĄ uważam za zakończoną dodam kilka nowych słupów, wysięgników i innych dupereli i poprawie -kotwaK-napr14.inc

Może macie jakieś zamówienia na jakieś odmiany sieci trakcyjnej, potrzebnej do symka? Dajcie znać bo ja mam praktycznie wszystko co możliwe w maxie zrobione. Czekam na propozycje z Waszej strony.

PZDR

32
Forum / Dlaczego nie wyświetla wiadomości PW wysłanych?
« dnia: 19 Stycznia 2009, 22:23:37 »
Cześć!

Jak w temacie próbowałem odszukać PW wysłane do ludzi z Forum i okazuje się że wogóle nie wyświetla wysłanych wiadomości, a tam miałem linki do paczki i poszły...

Tj najstarsze posty jako wysłane mam z 31, Sierpień, 2007, 17:38:34 a potem przepaść a w tym czasie do 2009 wysłałem ich ''trochę'' to chyba nie powinno tak działać skoro jest zakładka wysłane to powinno archiwizować się coś.

Tylko dodam że mówię o zakładce MOJE WIADOMOŚCI.

33
Screeny / z lini61, lecz nie tylko...
« dnia: 15 Stycznia 2009, 22:03:47 »
Popatrzcie sobie co szykuje wydać niebawem.

34
Bocznica / Odp: Linia 61 - znowu grzebie przy trasie :)
« dnia: 05 Stycznia 2009, 15:11:01 »
Siema, po pewnym czasie znowu zaczełem grzebać przy trasie. Załatwiłem już sprawę z niskim FPSem, skończyłem poprawki w Blachownii i okolicach, poprawiłem semki, układ torowy w kilku miejscach itd. W zasdzie kosmetyka, dzisiaj zajmę się Herbami Starymi bo trochę trzeba poprawić w kilku miejscach i dorobić modele. W zasadzie od podg. Liswarta do podg. Jawornica jest dobrze muszę tylko poprawić kawałek torowiska w Kochanowicach. Do wykończenia została Cz. Gnaszyn. Jak skończe to wystawię żeby ktoś mógł napisać realne misje, bo są słupki km i ograniczenia z wykazu wprawdzie z 2008 roku ale dużo się nie pozmieniało.

Update z prac:

odcinek szlak za Gnaszynem do stacji Herby Stare porawiony, semki/trakcja/układ torowy. Czekam na materiały (fotki), chce też dokleić stacje Herby Nowe, którą mam od kolegi Mati An.

35
Bocznica / Odp: test-TRAKCJA_LOW_POLY_tr.rar
« dnia: 05 Stycznia 2009, 09:43:04 »
No przeciez zarzucilem screeny. Jest to samo co wczesniej bylo, czyli spaprane kotwy, ince od -L-3K.inc, -L-3D.inc, -P-3K.inc, -P-3D.inc i wysiegniki na slupach co podalem screena.

Jeśli to wszystko co jest do poprawki, to w tym tygodniu przysiąde i zrobie na PRO. W między czasie zrobiłem też wysięgniki i słupy na 160km/h te co można zobaczyć na screenach i filmikach z Quarka, są na LowPoly bo w wersji HQ bardzo bardzo obciążały FPS.

36
Poszukuję, chcę zrobić / Zdjęcia na textury modeli do lini61
« dnia: 05 Stycznia 2009, 00:38:30 »
Siema!

Poszukuje fotek, zdjęc, czegokolwiek a w szczególności:

-zakład ''SKRAPENA'' w HS to złomowisko wielkie co jest po prawej stronie jak się jedzie odnogą na Herby Nowe,
-cokolwiek ze stacji Cz. Gnaszyn, mówie cokolwiek bo nie mam nic :/
-budynek nastawni w Herbach Starych, ten odmalowany,
-no i cokolwiek ze stacji Lubliniec, chociaż nastawnie, jakieś budynki przy stacji i sam dworzec.
-jakie kolwiek fotografie z tamtych terenów bo chce zagospodarować maksymalnie miejsce.

Jeśli mieszkasz koło Częstochowy, Blachowni, Herbów, czy Lublińca nie CZEKAJ aż trasa się ukaże, po prostu  aparat cyfrowy w dłoń i porób zdjęcia na modele, które wstawie do SCN.
Już tak niewiele zostało!!!

Jeszcze tylko nadmienie że kolej.one.pl już obleciałem, i cały net, a że siadam do trasy po raz trzeci w karierze może wreszcie skończe.

37
Bocznica / Odp: test-TRAKCJA_LOW_POLY_tr.rar
« dnia: 09 Grudnia 2008, 20:38:26 »
Dobra, zrobię klasycznie jak było bo to chyba jedyne sensowne wyjście.

38
Bocznica / Odp: Quark2008
« dnia: 20 Listopada 2008, 17:54:56 »
Cze.

Wróciłem z urlopu i biorę sie dalej za robotę. Poprawki wystawiam jak zawsze w tym wątku. Pisze teraz powrót do Tomaszowa przez Sosnówkę Dolną.

39
Tabor kolejowy / Przynależność do serii EU - EP - ET (różnice).
« dnia: 14 Października 2008, 21:20:44 »
Jest, wystarczy zmienic przekladnie. 44:77. Reszta to przeciez ET40. Chyba ze bylo coś, o czym ni wiem.

Ja się zawsze zastanawiałem czym tak naprawdę różnią się lokomotywy względem polskich oznaczeń ET czy EP albo EU. Na pewno takie detale jak ogrzewanie nie występuje w wersjach towarowych. A tak jakby rozebrać takie lokomotywy na czynniki pierwsze to chyba tylko etykieta na ''pudle'' różni je EP/ET.

Może ktoś napisze coś w temacie dla rozwinięcia?

Wydzielam i przenoszę.
Akvin

40
Bocznica / Odp: Filmiki z Quark2008SE
« dnia: 02 Października 2008, 22:37:29 »

41
Bocznica / Odp: Najlepsze screeny
« dnia: 01 Października 2008, 21:23:50 »
Ale sceneria!!! Mam pytanie skąd masz taką fajną teksturę EN57?

Wydzielam i przenoszę na bocznicę.

Andrzej.

42
Symulator / Dziwne zachowanie AI, rwanie sprzęgu itd.
« dnia: 29 Września 2008, 12:06:49 »
Bry.

Chciałem podyskutować z osobami, które znają się na zawiłościach exe odnośnie sterowania AI.

Problem w skrócie wygląda następująco; Mamy AI startuje sobie po s2 i jedzie, mija stację jedną, drugą super reaguje na sem_info no problem. W pewnym momencie, w tym samym miejscu nagle staje po przejechaniu s2, dzieje się to kiedy mija zwrotki na głowicy dokładnie. Wtedy zawsze rozrywa mu sprzęg i albo 1xx razy5 odczepia się od eu07 albo gdzieś w połowie się rozczepiają. Sprzęg wpisany 3 0, więc eu07 3 0 i 1xx 3 0 aż do ostatniego 3 0. Czy winą są zwrotki? Sprawdzone i wymienione, czy winą są null track'i wymienione tory i niema takiej możliwości. Więc czemu się rozrywa po przejechaniu 10km? Czy to wina eu07? Model Bartowski. No coś niesamowitego się dzieje z tym. Nie<>mam pomysłu co zrobić, czy może wagony/lok jest ''trefny'' ? Miałem takie coś z wagonami kiedy 201 ciągnoął eaosy i po przejechaniu 100m stawał i koniec. Pisze misje i pisze...   Mariusz1970 nauczyl mnie SHUNT i memcelli i ku mojemu zdziwieniu, ''siódemka'' sie pięknie odczepia, 3E też a nagle takie jaja ze sprzegami. Czy coś pomoże zmiana sprzęgu żeby dodać śrube? 3 1 itd.

Pomóżcie fachowcy.

REWIZOR

43
Screeny / Filmiki z Quark2008SE
« dnia: 15 Września 2008, 20:31:29 »
Siema!

Cztery filmiki z manewrów w Koniewicach, moje pierwsze w karierze reżyserskiej.

http://uk.youtube.com/watch?v=F68WuldAFbU
http://uk.youtube.com/watch?v=XqimEJasWyY


a ten ostatni to taki pół żartem pół serio ;)


44
Pomoc w tworzeniu / Przesuniecie szlaku wzgledem obiekow po exporcie.
« dnia: 25 Sierpnia 2008, 23:29:26 »
Witam.

Mam nastepujacy problem. Odpalam sobie 3dmaxa, otwieram scenerie i exportuje za pomoca skryptow. Wszystko ladnie pieknie, ale jak odpale scn w symku to mam przesuniete szlak wzgledem trakcji i modeli, tak jakby jedno sie przesunelo wzgledem drugiego. Wkurzylem sie bo duzo pracy. Mieliscie taki przypadek?

dodam ze w maxie wszytsko jest super okej i jest jak nalezy a juz po exporcie do scn dupa.

Jesli jest jakis pomysl na naprawe tego to chetnie skorzystam, bo ostatnia dzialajaca kopia z autobak jest bardzo stara i cofnie mnie o kilka tygodni. To sie stalo jak przeinstalowalem Viste na XP i zaczelem dalej pracowac z plikiem max. Wszystkie ustawienia itd byly jak poprzednio wiec niewiem co sie stalo.

Prosze o pomoc!

45
Bocznica / Odp: Quark2008
« dnia: 07 Czerwca 2008, 15:30:14 »
Uzupełniam wskaźniki, robie poprawki, od Głowozadupia jest ta sama szlakowa co wcześniej obowiązywał wskaźnik, tam jest zdezelowany szlak i kiedyś może doczekamy się remontu. Patyki opuszczamy na chwile przed wiaduktem wg wskaźników. Będzie misja na jakiś Ex to będziemy walić od Koniewic do Portu non stop. W planach jest dodanie górki rozrządowej blisko portu, misje na spalinówki, i wiadomo strefa techniczna.

46
Bocznica / Odp: Quark2008
« dnia: 17 Maja 2008, 16:26:45 »
Ciekawe, nie wiedziałem że taka podmianka załatwia sprawę. Myślałem że z event2 nie pojedzie, ale skoro tak lepiej to pozmieniam gdzie trzeba. No wezmę się za poprawki sygnalizacji i oznakowania.

47
Bieżące Symulatorowe / Dziwny spadek FPSu
« dnia: 11 Maja 2008, 19:47:01 »
Witam.

Zrobiłem dzisiaj pewien dosyć popularny zabieg przy składaniu scenerii, mianowicie:

Teren, trakcję, modele, budynki i inne duperele wyexportowałem do pliku scm. Oczywiście w scn zrobiłem include ze ścieżką do plików. Moje oczy doznały szoku! Fps jaki miałem na trasie w momencie kiedy tylko includowałem teren wynosiło około 20. Po w/w/ czynności FPS spadł do 7 i co chwilkę Slowing down!!!

Przetestowałem to około 10 razy, na różnych ustawieniach karty, po resecie kompa, po zmianie ustawień w starterze, NIC ciągle to samo. Kiedy powróciłem do dawnych ustawień tj wszystko w pliku scn oprócz terenu jako scm sytuacja powróciła do normy czyli około 20 fps z narastającym na szlaku do 40.

Może nie odkryłem Ameryki ale warto by przeprowadzić takie próby ze sceneriami gdzie jest tak właśnie zbudowany plik scn. Możliwe że ograniczamy nieświadomie fps. Niewiem oprócz debugowania jako plus co nam daje taki zabieg, ale jeśli by się to potwierdziło to wygląda na niezłego babola w exe.

Niewiem dlaczego świetny przykład, sceneria Jelitkow śmiga jak złoto z dużym fps, brak tam semków itd może dlatego. A spróbujcie sobie wpakować wszystko do pliku scn i zobaczyć jaka jest różnica kiedy exe czyta wszystko z jednego pliku i nie musi się odwoływać do katalogów itd.

Próby przeprowadzone na moim skromnym sprzęcie [laptop]  1.6Ghz Core Duo, 2GB Ram w dualu DDR, i Nvidia Go 7300 512MB DDR wskazują na dosyć szokujące róznice w osiąganym FPS przy różnych metodach odpalania scenerii.

Proszę żeby autorzy scenerii którzy dysponują plikami max spróbowali wyexportować całą zawartość scenerii do pliku scn bez includowania. Jeśli jest to jakaś faktyczna różnica to będzie warto jeśli nie to czeka mnie zakup nowego kompa ;]

Pozdrawiam

48
Na warsztacie / [model] 3e/ET21
« dnia: 23 Kwietnia 2008, 23:24:32 »
Bry!

Dałem sobie jeszcze raz szanse na modelowanie loków, a mianowicie tak mnie wnerwiał stary sputnik w symku że musiałem zrobić sobie nowy model od podstaw. Po niżej kilka screenów. Efekty po renderze z 3D maxa i próby w scenerii kolegi mk1992 bo mi podsyła na testy. Nie wiem czy mi wyszedł dobry, oceńcie sami jeszcze dużo detali do zrobienie i kilka do poprawek.

Bez urazy dla autora textury, jest najlepsza jaką miałem na HDD, ale jak sie trafi jakaś Hi-res to będzie lepszy efekt.

 

 

49
Bocznica / Wydzielone z "Potrzebne torowisko"
« dnia: 11 Kwietnia 2008, 08:26:13 »
Odpalasz sobie 3D maxa, wcześniej szybki kurs pisania tras i po chwili masz już to co chciałeś!

50
Forum / Link w watku plus upload na serwer eu07
« dnia: 10 Kwietnia 2008, 09:25:05 »
Witam drogich forumowiczow!

Pomyslalem sobie tak dzisiaj i nie_tylko, zawsze mam to na mysli kiedy musze cos znalezc wsrod plataniny roznych nieaktualnych i zagubionych linkow do archiwum dodatkow itd.

Pytanie kieruje glownie do administracji, bo przeciez reszta mnie zaraz wysmieje ze co ja?

Moze warto wymusic jakos od użytkownikow zeby bylo wrecz obowiazkiem kiedy wystawiaja swoje dzielo czy tez link w kilku stronnicowych watkach umieszczali je tez w dziale Download.

Ten dzial swieci pustkami, bylo juz poruszane kilkakrotnie. Moze warto o tym podyskutowac, linki po paru tygodniach sie ulatniaja jak kamfora, a tak na serwerze eu07 byloby wszystko ''na wieki''. Nie moze moderator przegladajacy watki sprawdzac czy dana rzecz jest tez umieszczona na maszynowym serwerze, albo zatrudnic kogos kto by to kontrolowal. Takie nawiazanie, ale mysle ze moglo by sie to sprawdzic. Wystarczy przejrzysty interface typu przegladaj i upload, link do archiwum, jakies zdjecie i krotki opis!

Druga kwestia to jak tego wyegzekfowac?

Jeszcze mysle ze moze gdyby przy profilu kazdego użytkownika bylo cos takiego jak zakladka odnoszaca sie do wszytkich dodatkow ktore wystawil na serwerze. Byloby to proste bo mozna by wejsc na dany profil wiedzac ze ktos zrobil to i to i szybko znalezć potrzebne nam dodatki. Wiadomo ze niepublikowane oraz te z dzialu BUGS byly by po staremu, czyli tylko dla BT.

Ja wiem jak wygladal kiedys upload do dzialu DOWNLOAD, najpierw ktos to musi sprawdzic, wiadomo czas, jak ktos che sie pochwalic czyms zalezy mu zawsze na czasie. Moze po_prostu jak wspomnialem wczesniej; prosty upload w czasie rzeczywistym, plus wybor jakiejs miniaturki bmp czy jpg plus krotki opis.

Czy nie jest to dobre rozwiazanie na nasze problemy z znajdywaniem dodatkow?

mod Iwan
 Zainstaluj sobie jakis korektor pisowni. Nie umiesz pisac po polsku. Tworzysz zdania bez sensu. Iwan

51
Publikacje / Textury lasów do wykorzystania w SCN
« dnia: 12 Marca 2008, 10:57:56 »
Siemana!

Chciałem sie podzielić z Wami kilkoma gotowymi już texturami lasu, ''szczelone'' z okna mojego samochodu po wycieczce wzdłuż lini 61.
Przydadzą sie na pewno osobą które chcą zrobić nowe scn lub urozmaicić stare!

LINK: http://kotuha.com/file/tHe8J-lasek.html

52
Screeny / Screeny z pewnych zwrotnic symkowych.
« dnia: 04 Lutego 2008, 17:37:33 »





Dzisiaj w robocie zrobiłem, bo nudy były jak nie wiem co!

53
Mam do was takie małe pytanie, w trasie którą juz kończe Linia 61 mam taka sytuacje, mianowicie mamy ograniczenie na szlaku, wstawiam trójkąt 3 i jest info o 30km/h potem wstawiam se \/ i zanim wstawie /\ to juz zaczyna sie kolejne ograniczenie ale tym razem do 50km/h, jak to rozwiązać? bo wtedy wyjdzie ze zaraz po jednym info bedzie drugie a jeszcze nie wstawiłęm nawet \/ juz nie mowiąc o /\. Tak to mniej wiecej wyglada. Jakie sa metody rozwiazywania tego na szlaku, bo musze zachowac odleglosci miedzy odwróconymi trójkatami zeby było wiadomo ze jest ograniczenie. Dzieki

54
Publikacje / Nowa odświeżona trakcja elektryczna DOWNLOAD
« dnia: 28 Października 2007, 00:43:44 »
Witam szanownych userów, chciałbym się podzielić z wami moją pracą nad trakcją elektryczną do symka. Prace trwały dość długo i ciągle było coś modyfikowane raz sam model pożniej walka z poly. Na początek udostępniam podstawowy pakiet składający się z:

stb1 - słup betonowy w pełni wymodelowany z nową texturą,
stb1-3k oraz stb1-3d czyli słup betonowy z w pełni wymodelowanym wysięgnikiem [teownik],
-kotwaK-napr14 - nowa wymodelowana kotwa z naprężaczem,
stb1-kotwaK-napr14 - nowy słup betonowy z kotwą i naprężaczem,
STB1-okK oraz STB1-okD - nowe słupy z odciągami do kotwienia [teownik],

oraz komplet zwisów z wysięgnikami na 1.7 na 1.3 do konstrukcji bramowych.

Archiwum po wypakowaniu do katalogu EU07 zostanie podmienione i obecne pliki zostaną utracone, zalecam utworzenie kopi zapasowej na wypadek spadku FPS lub nieoczekiwanych problemów, których raczej nie powinno być.

http://www.sendspace.pl/file/rS3oLgKM/

Chciałbym podziękować Krzyśkowi626, który robił zdjęcia na textury!

55
Symulator / Czy jest mozliwosc dodac 2 przewody nośne?
« dnia: 27 Września 2007, 22:18:29 »
Zainspirowal mnie Poscikk bo na 160km/h powinny być 2 przewody nośne i 2 jezdne. 2 jedne juz mamy ale 2 nośnych nie. Idzie jakoś to zrobić? Ja sie nieznam ale mozna by to wprowadzic na szybkich trasch z SBL.


56
Niektorzy z nas nie poprzestaja jedynie na tworzeniu do symka, udzielaja sie rowniez medialnie! Chcialbym nadmienic iz autorem piosenki jest...

POBIERZ PLIK I POSLUCHAJ ------> http://www.mytempdir.com/2024792

Przypominamy iz nagroda glowna jest 10 kilo srubek skradzionych z nowego podkladu kolejowego na trasie Wloszczowa - Krakow.

Wsrod uczestnikow zostana lozlosowane nagrody pocieszenia w postaci mydelek toaletowych z pekapowskich toalet.

Zapraszamy do wspanialej zabawy!

PROSIMY O NIE USUWANIE WATKU!!!

57
Mam w maxie Quarka 2007 i Bielszowice! Z uwagi że nie są skończone a jest zainteresowanie tymi trasami, proponuje plik MAX, jeśli ktoś chce pociągnąć dalej skończyć te trasy i wydać będzie super, przy okazji wyjdą 2 nowe scenerie! Jeśli wiesz jak robić trasy i zobowiązujesz sie do ich skończenia wyślij PW. Jeśli czujesz że nie dasz rady to lepiej nic nie pisz!

58
Pomoc w tworzeniu / Już sie nie pytam o podstawy i jak zrobić trase ;)
« dnia: 29 Sierpnia 2007, 15:58:34 »
Wychodzą na przeciw problemowi ''traso-pisarstwa'' z którym boryka sie wielu początkujących użytkowników forum, jednocześnie chcących stworzyć swoją własna

niepowtarzalną scenrię stworzyłęm prosty tutorial ''jak stworzyć swoją własną trase do maszyny?''.

Tutorial stworzony w oparciu o program 3d Studio Max.


Mapa strony:

FAQ
1. Od czego wogóle mam zacząć?
2. Skąd moge pobrać wszystkie potrzebne aplikacje i programy?
3. Dlaczego DELANUAY MESH nie działa?
4. Dlaczego po najechaniu na tor mam komunikat NULL TRACK?
5. Straciłem całą trase, plik niechce się ponownie otworzyć w oknie 3d maxa!
6. Jak zrobić fajny peron jako ROAD?
7. Exportuje do pliku scn, odpalam i mam komunikat ABNORMAL...


1. Dobre pytanie! Zacznij od zaopatrzenia się w SKRYPTY do programu 3d Studio Max, następnie archiwum rozpakuj do katalogu np. 3dsmax\scripts. Uważam że warunek wystarczający jakim jest posiadanie legalnej wersji programu 3d Studio Max jest spełniony ;)




2. Wszystkie programy i aplikacje znajdują sie na stronie www.eu07.pl w dziale DOWNLOAD jak również na ogólnodostępnych tematach w FORUM. Używamy opcji SZUKAJ!!! to naprawde nic nie boli przy okazji dostarczy nowych informacji.

3. Kiedy po załadowniau skryptów w 3d maxie funkcja DELANUAY MESCH nie działa i wyświetla sie nam zniechęcający komunikat typu: program został zamnięty lub nieudało sie otworzyć programu; znaczy brak nam pliku cc3250.dll oraz borlndmm.dll w głównym katalogu 3dsmax! Jeszcze zostaje możliwość że coś ze skryptami jest nie tak!

4. Dlatego? Iż podczas łączenia torów nastąpił błąd i faktycznie nie są one połączone ze sobą! Rozwiązanie; sprawdż w widoku TOP na powiększeniu czy odcinek na którym mamy NULL TRACK jest ze sobą połączony! Jeśli nie można to naprawić używając opcji FLEX w zakładce TRACK skryptów.



5. Plik który po zapisaniu wczoraj dzisiaj już niechce sie otworzyć! Niepanikuj. Zajrzyj do katalogu 3dsmax\autobak i sprawdz który z 3 plików jest najświeższą kopią twojej trasy ;)




6. Na to pytanie odpowiedz znajdziesz w tym wątku: http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3235&highlight=



ROBIE TRASE

1a. Jak wstawić tory, domki, drzewka, trakcje itd...

Wybieramy czy chcemy mieć odcinek prosty czy też łuk. Wybieramy zakładke TRACK i zatwierdzamy CREATE i wstawiamy! Tory łączymy ze soba wybierając następny i CREATE i następny. Można użyć opcji FLEX.


Tak wstawiamy domki, jest to dziecinnie proste należy śledzić obrazek


podobnie sprawa ma się z dzrewkami. Jeśli chcecie zmienić wygląd domku lub dzrewka zapraszam do katalogu SCENERY dl aplików INC oraz Do katalogu TEXTURES dl aplików TGA lub BMP.


2a. Skoro mam już infrastrukture chciałbym mieć teren!

Zagadnienie terenu jest opisane STEP BY STEP na poniższych screenach.











3a. Trakcja

WIRES - wstawiamy tarkcje, GANTRY- bramki oraz półbramki. MAKE ZIGZAG tworzy słupy i wysiegniki. Generalnie polecam experymentalne poznanie zasad wstawiania i umieszczania trakcji nad torem!



http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=1998&highlight=eventy

under construction...

4a. Wszystko fajnie ale co z eventami?


Polecam linki:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3615&highlight=eventy
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3598&highlight=eventy
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3137&highlight=eventy
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3059&highlight=eventy
under construction...

5a. Wstawianie SBL samoczynna blokada liniowa,

Wstawianie SBL nie jest trudne.

Szybkie proste wytłumaczenie. z 4xSBL (3-stawna) na trasie.

- Po pierwsze wyjazdowy na trasę (np SSw5zpcpbIW24.inc) o nazwie (p1=WYJAZD)

- Następnie pierwszy SBL (SBL3-pierwszy.inc), nazwa np SBL-100
w miejsce (p7) dajemy nazwę wyjazdowego czyli (p7=WYJAZD)

zawsze można dodac wpisy na SHP 200 metrów przed SBL]
Event1 = SBL-100_SHP lub Event2 = SBL-101_SHP (w zależności od początku toru)
!uwaga nie wszystkie incy SBLi mają wpisane SHP!

- kolejny sbl (sbl3I.inc lub sbl3Y.inc lub sbl3YN.inc) z nazwą np (p1=SBL-101)
(p7) poprzedni SBL czyli (p7=SBL-100)

- przedostatni sbl (też sbl3I.inc lub sbl3Y.inc lub sbl3YN.inc) z nazwą np (p1=SBL-102)
(p7) poprzedni SBL czyli (p7=SBL-101)

- ostatni sbl (sbl3w18.inc lub sbl3Yw18.inc lub sbl3YNw18.inc) czyli SBL z W18 z nazwą (p1=SBL-103)
(p7) poprzedni SBL czyli (p7=SBL-102)

- i wjazdowy semafor np 5 komorowy (SS5zpcpbI.inc) z nazwą np (p1=WJAZD)
(p7) ostatni SBL czyli (p1=SBL-103)

tak wygląda sterowanie SBLami.

dodatkowo za SBL musi byc event (włączenie S1 + automatycznie się przestawiają poprzednie)
event2 = SBL-103_s1 lub event1 = SBL-103_s1 (w zależności od początku toru)

przed SBLi musi byc event wykrywania przez AI (jakieś 100m przed SBLem)
Event2 = SBL-103_sem_info

Tak wygląda wstawianie 3-stawnej SBL do trasy.

w przypadku większej ilości SBL robisz tak samo jak przy przykładowej SBL-102. czyli nazwa danego SBL i poprzednia nazwa SBL.

Nie wiem jak to jest z 4-stawną i 2-stawną bo nigdy nie wstawiałem na trasie. Na pewno podobnie tylko dochodzi dodatkowo sterowanie tarczą ostrzegawczą w 4-stawnej. 2-stawnej nie ma w ogóle. W realu 2-stawne są używane na WKD.

Za informacje dziękujemy koledze JONIN_EZT

6a. Wstawiam wskażniki na szlaku,

Od nas zależy jaki wskażnik wstawimy. Są w katalogu głównym SCENERY.


7a. Wstawiam skład i przypisuje do toru.

Wstawiasz skład w pliku scn po frazie FIRSTINIT. Przykładowe wpisy składów znajdziesz w każym innym pliku scn ze sceneriami standordowymi w symku. Zobacz podmień a potem wstawiaj swoje własne kombinacje. Żeby twój skład był w scenri musisz wpisac nazwe toru na którym bedzie stał.

59
Pomoc w tworzeniu / [Rozwiązane] Kompatybilnosc maxa ver 7 z 8
« dnia: 24 Sierpnia 2007, 00:56:14 »
Czy jest jakiś sposób otwarcia pliku max zapisanego w wersji 8 w zainstalowanym sofcie versjii 7 ??? Nie piszcie żeby instalować wersje 8 ;) bo  wtedy nei byłoby tego posta! Generalnie problem polega na braku kilku plików dll a raczej dlu od jakichś tam pierdółek związanych z efektami itd. Nie w tym problem bo można je skopiować. Czy da rade jakoś otworzyć te pliki z wyższych wersji? Prosze o pomoc w tej sprawie! Naprawdę pilna sprawa!
DZIEKI

60
Screeny / Nowa sceneria coming soon!
« dnia: 19 Sierpnia 2007, 15:07:52 »


Kilka screenow z mojej nowej scenerii ktora niedlugo sie ukaze. Bedzie to sceneria z nutka jodu w kabinie duzo tuneli duzo wody duzo drzew. Trasa bedzie czesciowo zelektryfikowana i prowadzila przez nadmorskie klify po gorzyste tereny. Wyposarzona bedzie w moja skonczona w koncu trakcje. Kilka misji spalinowo - elektrycznych. Bede uzupelnial postepy z prac w miare mozliwosci.

PZDR

Strony: 1 [2] 3