Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - bohunIC

Strony: [1] 2 3 ... 34
1
Screeny / Odp: Sceneria Krewetkowo Reaktywacja
« dnia: 28 Czerwca 2020, 03:49:57 »
ale jaja...

2
Bocznica / dzialajmy bo nas konkurencja goni
« dnia: 08 Lipca 2018, 21:51:05 »
Czesc

Tak przypadkowo sie natknelem na...


3
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Września 2017, 15:03:55 »
Poprawcie prosze szybkosc bo dla kogos kto chce sprawdzic teren, modele to jest jak pielgrzymka do Czestochowy na kolanach w upale 35C.

4
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 04 Września 2017, 12:02:38 »
Odnosze wrazenie ze tryb free fly coraz bardziej sie psuje. Dam przyklad odpalamy exe w oknie (rozdzielczosc nei wazna) poczym CTRL+TAB zeby przejsc np do innego okna lub programy gdzie exe dalej jest odpalone i po powrocie CTRL+TAB mamy sytuacje gdzie ruch myszy jest zamrozony i dziala tylko klawiatura. Robimy poraz kolejny CTRL+TAB wyjscie i wejscie i juz dziala normalnie.

Gdzie sie zmienia szybkosc poruszania przy opcji kiedy tzrymamy wcisniety SHIFT? Coraz wolniej sie kamera porusza, a np mi zalezy na szybszym przemiesczaniu sie po scenerii. Jest to gdzies zmienialne czy parametr jest w samym exe?

5
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 24 Sierpnia 2017, 21:14:47 »
Ja mam problemy z trybem ghost view i zacinaniem sie kamery w jednej pozycji, musze wracac F4 do kabiny i jeszcze raz ''leciec'' w to samo miejsce. Co do FPS to nie mam zadnych wahan. To tyle odemnie.

6
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 17 Sierpnia 2017, 13:53:56 »
Co i gdzie trzeba zrobić żeby mi się cienie wyświetlały?
Najlepiej to stanac pod slonce.

A tak serio to trzeba dodac wpis z cieniami do pliku eu07.ini i wszystko bedzie sie wyswietlac.

7
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 15 Sierpnia 2017, 10:58:17 »
U mnie wszystko dziala jak powinno. Najlepsze jakosciowo cienie uzyskuje przy parametrze 10, natomiast problemem jest to ze distance sie skraca i psuje to troche zabawe bo w moim przypadku karta/procesor nie jest przeszkoda.

8
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 11 Lipca 2017, 16:30:34 »
Z ciekawosci zadam pytanie, bo widze dwa fronty prac, czy oba exe zostana polaczone w jedno?

9
Bocznica / Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 09 Lipca 2017, 20:42:25 »
Oniemiałem, takie rzeczy tylko w MaSzynie. Jestem pod wrażeniem i brak mi słów
Ja tez i mysle cos zrobic :)

Raportowane jako nic nie znoszące do tematu. Rozumiem podziw i wdzięczność, ale spamujecie. Bocznica, jak cztery poprzednie. @Stele

10
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 05 Lipca 2017, 21:00:40 »
U mnie zero problemow. FPS ponad 100 i cienie jak najbardziej okej. Testowane na Nvidia GTX 780. Exe NG 64bit. Mysle ze wczesniejsze problemy moga byc zwiazane z wydajnoscia Gstarszych kart?

11
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 05 Czerwca 2017, 14:51:17 »
No mysle ze warto zaczac od malych szczegolow, bo to one rzutuja na caloksztalt.

12
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 05 Czerwca 2017, 09:11:21 »
Kod graficzny exe przechodzi teraz pewne przerobki
O jakich przerobkach mowimy?

Przy okazji porusze cos co negatywnie wplywa na oprawe graficzna tj drzewa, ktore sa wyswietlane jako alpha w ukladzie X. Cienie klada sie na czesci/na jednej stronie textury i wyglada to bardzo zle, mysle ze wiecie o czym mowa. Pewnie jest prostrzy sposob jak edycja pliku inc?

13
Pomoc w tworzeniu / Odp: Nowe-stare scenerie
« dnia: 25 Maja 2017, 09:40:09 »
Jak zwykle duzo pitu pitu, a konkretow zadnych. To cos robimy czy dyskutujemy o multiplejerach i slabym FPSie?

Co robimy, jaka scenerie, a moze robimy cos nowego np. mega nowa fikcje?

14
Pomoc w tworzeniu / Odp: nowe-stare secenerie
« dnia: 22 Maja 2017, 20:21:15 »
Quark jest do odratowania, ale tzreba przepisac trakcje, tory, i pare modeli. Troche roboty jest ale nie mowie ze sie nie da. Potzrebny dobry zespol i wolne wieczory.

15
Pomoc w tworzeniu / Nowe-stare scenerie
« dnia: 22 Maja 2017, 10:07:13 »
Siemana

To tylko luzna rozmowa. W sumie ze sceneriami to jest tak ze jest straszna lipa. Moze by tak odswiezyc i zrobic na wysoki standard cos co bylo super dawno temu. Mam na mysli Jelitkowo. Posiadam scn w 3d Max wiec jest mozliwosc pracy, nowa trakcja, semafory, eventy, teren itd. Plus dostosowanie tego do nowych standardow.

Jest jeszcze ktos, tutaj co grzebie w 3d max przy sceneriach?

16
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« dnia: 03 Kwietnia 2016, 19:27:51 »
Po pierwsze to texture wody sie robi w maxie jako 50% opacity i wyglada to naturalnie, widac dno i jest efekt wody. Szuwary tez sa wskazane bo oddziela chamskie przejscie wody i trawy.

17
Pomoc doraźna / Odp: skrypty 3DS
« dnia: 12 Marca 2016, 12:37:30 »
Tak, wszystko mi smiga jak zloto. Nawet zaczelem cos skladac :)

18
Pomoc doraźna / skrypty 3DS
« dnia: 01 Marca 2016, 19:22:28 »
Panowie, Panie.

Mam nie lada problem, mianowicie w 3DS odpalam skrypt i po exporcie nie wyswietlaja mi sie flexy po odpaleniu SCN w EXE. Niemam pojecia czemu tak? Zle skrypty? Macie jakies pomysly?

19
Rozumiem ze wrogiem dobrego jest jeszcze lepsze :)

20
No mam na mysli:

jesli exe bedzie generowac jedynie szyny i podklady BEZ PODSYPKI to wtedy mozemy sobie sami dodawac podsypke w 3Dmax i ja dowolnie texturowac, zmieniac ksztalt itd itd.

21
Wiesz co sobie pomyslalem teraz? Mozna klasc podsypke osobno z roznych textur przejscia, rozmycia, i na nich bedzie siedzial ten podklad i szyny. Byloby lepiej niz w Trainz. Lapiesz o co mi chodzi?

22
Moze to malo istotne, ale zwrotnice i angliki tez tak beda wygladac?

23
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Herby Stare - zdjecia
« dnia: 07 Lutego 2016, 11:54:10 »
No ja niestety nic wiecej nie mam. Mnie tez padl HDD kilka razy, nie wspomne o calym laptopie.

24
Panowie, czy nie lepiej wygladaloby swiatlo z swiatlo a raczej latarnia z poswiata? Robimy i dodajemy do modelu CONE z 25% przezroczystosci i to co jest teraz czyli placek swiatla. Teraz te same placki wygladaja bardzo spartansko itd.

25
Na warsztacie / Odp: Sceneria bez nazwy (na razie)
« dnia: 03 Lutego 2016, 09:05:51 »
Dwie uwagi:
- textura krzaku (mloda choinka) wyglada zle jako duze drzewo
- ustaw 50% przezroczystosci na texturze wody i zobaczysz jak ladnie i naturalnie moze wygladac jezioro


26
Nie mozna zaimplementowac jakiegos prostego slonca do EXE?

27
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 16 Stycznia 2016, 23:23:08 »
I wlasnie na takim ukladzie torowym jest sens zrobienia nowego terenu+modele+nowa siec.

28
No w koncu zmienilem sobie parametr wire i mam miesiste i grube druty jezdne. Zoom tez spoko, no to jak sie ukaze paczka z nowa siecia to zakasam rekawy :)

29
Pomoc w tworzeniu / Odp: Linia 61_v2
« dnia: 16 Stycznia 2016, 18:36:17 »
Najchetniej bym chcial dostac w rece uklad torowy od @Ra i wtedy szybko przekonwertowac nowy teren i modele. Generalnie to czekam na paczke z siecia trakcyjna, ktorej jeszcze nie mam z jakiegos powodu.

Pomoc by sie przydala chociazby przy poprawianiu modeli, te co sa to masakra, maja juz ponad 5lat i jakosciowo wzbieraja na wymioty.

30
Nawet u mnie sie uruchamia :)

Strony: [1] 2 3 ... 34