Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - solarisu12

Strony: [1]
1
Na warsztacie / Odp: Projekt 750mm
« dnia: 26 Października 2014, 19:19:02 »
Od Kamila:
"Bardzo dobrze że masz chęci na odcinek wąskotorowy. Najlepiej jakbyś robił tory bez podsypki. Możesz też spróbować zwykłe tory z podsypką a rozjazdy kiedyś tam w przyszłości. W razie pytań skontaktuj się ze mną na gg czy przez "projekt 750mm" na facebook."

2
Na warsztacie / Odp: Projekt 750mm
« dnia: 22 Października 2014, 11:20:08 »
Kamil prosił o przekazanie tych dwóch screenów z postępu prac.

3
Bieżące Symulatorowe / Odp: Spotkanie MaSzynowców w Katowicach
« dnia: 21 Grudnia 2013, 14:13:33 »
Ja też przyjadę ;).

4
Bieżące kolejowe / Odp: Parowozjada w Chabówce 2013
« dnia: 13 Sierpnia 2013, 14:31:32 »
Ja z Wielebnym (TGVkamil) będziemy ;).

5
Bieżące kolejowe / DTK w Skoczowie
« dnia: 24 Maja 2013, 22:31:29 »
"Zapraszamy na II Dni Techniki Kolejowej które odbędą się w Skoczowie na dworcu PKP, w dniu 1 czerwca 2013r. od godziny 12 do 17. W programie tabor kolejowy, akcja bezpieczny przejazd, prezentacja systemów intermodalnych kombinowanych. Dodam że około godziny 8:00 zacznie się zjeżdżać tabor na wystawę - zapraszam do fotografowania."

"Zbieramy wolontariuszy do prowadzenia II Dni Techniki Kolejowej w Skoczowie - chętnych prosimy o uzupełnienie wniosku i wysłania na adres gildiawnetrz@o2.​pl "
http://www.przek​lej.org/562706

6
Bielsko-Biała Główna linia 139,190.

7
Bocznica / Odp: Rozmowy w tłoku...
« dnia: 21 Marca 2012, 18:56:32 »
Poczekaj do czerwca :) I tak przy okazji: (m+1)2 = 5. Jak obliczyć 'm'?

(m+1)2 = 5
m2 +1 = 5 / -1
m2=4 / pierwiastek kw.
m=2

Bez komentarza.
Quark-t

8
Rainsted / Odp: Błąd "Abnormal program termination"
« dnia: 24 Lutego 2012, 23:09:58 »
Problem omawiany na forum wielokrotnie. Szukajka gryzie?
Oo! A w którym miejscu? ;D
E: znalazłem trzy wątki(z tym). W pozostałych dwóch była różna przyczyna.

Problem rozwiązany wystarczyło usunąć Plik Konfiguracyjny Rainsted.

Można zamknąć.
Dzięki za pomoc.

EDIT: Proszę

9
Rainsted / Odp: Błąd "Abnormal program termination"
« dnia: 24 Lutego 2012, 22:47:15 »
W zasadzie to nic.

10
Rainsted / Błąd "Abnormal program termination"
« dnia: 24 Lutego 2012, 22:41:46 »
Witam!

Uruchamiając Rainsted-a pojawił się komunikat (w załączniku).
Bardzo proszę o Pomoc!

Konfiguracja:

Procesor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU     E7400  @ 2.80GHz (2 CPUs)
Karta Graficzna: GeForce 9500 GT wersja: 62.94.46.00.6A

11
Bocznica / Odp: OMSI Bus Simulator
« dnia: 02 Lutego 2012, 10:55:09 »
Ja również grałem.

12
Bieżące kolejowe / Odp: Koleje Śląskie startują od 1 Października.
« dnia: 03 Stycznia 2012, 20:36:59 »

13
Bieżące kolejowe / Odp: Filmy kolejowe w sieci
« dnia: 18 Grudnia 2011, 21:12:56 »
Dzisiejsza TLK POGORIA :

http://youtu.be/fPC2a-kzimE
&feature=colike

14
Bocznica / Wydzielone z: Symulator parowozu
« dnia: 15 Listopada 2011, 15:30:48 »
Zapewne DEMO. Sądzę, że takiego TRS2009 można kupić, bo oferuje o wiele więcej możliwości. A na allegro ceny zaczynają się od 12 złotych...

Jak już coś to TS2009.

15
Bieżące Symulatorowe / Odp: Nasze taśmy ze służb.
« dnia: 01 Listopada 2011, 20:29:56 »
Lokomotywa: EU07-148
Sceneria: Bałtyk
Ilość wagonów: 3 wagony
Opis służby: Prowadzimy EU07 (eu07-148).
Pociąg osobowy Bałtyk Plaża - Alakowice. Czekamy na S2 około 3 minut, podziwiamy piękne widoki, uważamy na ograniczenia prędkości i zatrzymujemy się na wszystkich przystankach i stacjach. Dojeżdżamy do semafora wjazdowego U1/2 w Bałtyku Głównym, gdzie oczekujemy na wjazd, który otrzymamy gdy towarowy z Alakowic wjedzie na tor obok SM31. Następnie zatrzymujemy się w Bałtyku Głównym, czekamy na S2 i dalej na magistrali jedziemy ile sił. Oczywiście przestrzegając przepisów i zatrzymując się na przystankach. Misję kończymy na stacji w Alakowicach.

18
W Czechowicach-Dziedzicach jest taki pociąg sieciowy ale jest za płotem i siatka by przeszkadzała w wykonaniu zdjęć.
Sieciowcy z Czechowic nim często wyjeżdżają.

Tylko trzeba wiedzieć kiedy. :/

19
W Czechowicach-Dziedzicach jest taki pociąg sieciowy ale jest za płotem i siatka by przeszkadzała w wykonaniu zdjęć.

20
Bieżące kolejowe / Odp: Ogrzewanie oraz inne ciekawostki w ET22
« dnia: 12 Sierpnia 2011, 21:18:07 »
Gdzieś wyczytałem (nie pamiętam gdzie) że na linii 139 Katowice-Zwardoń, na odcinku Żywiec- Zwardoń nie mogą kursować ET22. Nie wiem co jest tego powodem, ja jednak rzeczywiście na tym odcinku nie widziałem ET22.

Ja co jakiś czas na stacji Bielsko-Biała Gł. widuje byki z bruttem.

21
Bieżące kolejowe / Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 08 Sierpnia 2011, 15:50:32 »
&NR=1

22
Bocznica / Odp: 1 VI 2011 - Dzień Dziecka z PKP PR
« dnia: 08 Maja 2011, 21:15:47 »
Jest:
Z okazji Dnia Dziecka jest również, jak co roku zresztą, organizowany przez PKP PR, serwis TurKol.pl i IRiPK przejazd pociągiem Pirat z zabytkową "Heleną" (PM36-2) na czele. W Programie m.in. wjazd do samego portu ulicami Kołobrzegu oraz wagon zabaw dla dzieci czy wagon restauracyjny dla osób starszych ;) Pociąg pojedzie 28 maja 2011r z Poznania do Kołobrzegu i z powrotem. Szczegóły na turkol.pl.

Powinno być:

Z okazji Dnia Dziecka jest również, jak co roku zresztą, organizowany przez PKP PR, serwis TurKol.pl i IRiPK przejazd pociągiem Pirat z zabytkową "Heleną" (PM36-2) na czele. W Programie m.in. wjazd do samego portu ulicami Kołobrzegu oraz wagon zabaw dla dzieci czy wagon restauracyjny dla osób starszych ;) Pociąg pojedzie 28 maja 2011r z Poznania do Kołobrzegu i z powrotem. Szczegóły na turkol.pl.

Jeśli w tekście była nieścisłość, robimy erratę lub sprostowanie. Nie powtarzamy jak bezmyślne echo. Bocznica.
Krzysek626

23
Forum / Odp: Rozdzielczość ekranu
« dnia: 03 Kwietnia 2011, 19:45:38 »
1280x800px.

24
Bocznica / Wydzielone z: PKP Intercity sprzedaje lokomotywy
« dnia: 27 Marca 2011, 14:25:07 »
Ale plama na górze jest 24 kwietnia 2011r. a oferty można składać do 13 kwietnia.
Czego to pIC nie wymyśli.

Bocznica.
Krzysiek626

25
Bieżące kolejowe / Będzie więcej ST45
« dnia: 24 Lutego 2011, 19:24:50 »
Cytat: Rynek-Kolejowy

Będzie więcej ST45

PKP Cargo podjęło decyzję o kontynuacji modernizacji lokomotyw SU45 do standardu ST45. Zostanie jej poddane kolejne 15 sztuk tych maszyn.
Państwowy przewoźnik towarowy podpisał w 2008 r. umowę z PESĄ Bydgoszcz na modernizację 20 lokomotyw SU45. Pierwszą zmodernizowano SU45-112. Wyprodukowana w 1974 r. maszyna otrzymała dwunastocylindrowy silnik MTU serii 4000 o mocy znamionowej 1500 kW. Zamontowano także m.in. ergonomiczny pulpit maszynisty i rozbudowane układy diagnostyki pokładowej oraz warsztatowej. W podobny sposób zmodernizowano także cztery inne lokomotywy SU45.

Teraz PKP Cargo zadecydowało o kontynuowaniu realizacji zamówienia. Do modernizacji trafi kolejne 15 lokomotyw. W tym roku zostanie przebudowane 5 maszyn, w następnym - 10.

Niektóre dane techniczne ST45:

Układ osi: Co’-Co’
Maksymalna siła pociągowa: 330 kN
Długość ze zderzakami: 18990 mm
Masa w stanie służbowym: 97 t
Rozstaw osi skrętu wózków: 10400 mm
Nacisk zestawu kołowego na tor: 163 kN
Średnica kół: 1100 mm
Prędkość konstrukcyjna: 120 km/h

SU45 jest pierwszą polską spalinową lokomotywą dużej mocy. Jej projekt powstał w latach 1964-1965. Został on stworzony przez CBKPTK w Poznaniu, a jego wykonanie zlecono Zakładom H. Cegielskiego. Prototyp powstał w 1965 r. i otrzymał on oznaczenie 301D. Produkcja seryjna rozpoczęła się w 1970 r., pod nazwą SP45. Ze względu na stosunkowo małe naciski na oś, poza prowadzeniem pociągów pasażerskich, lokomotywa nadawała się także do obsługi składów towarowych na liniach o kiepskim stanie nawierzchni. Od 1970 do 1976 r. powstało 265 lokomotyw dla PKP, a w 1977 r. także 3 sztuki dla kolei libańskich (typ 301Dc). SP45 były wyposażone w kotły parowe wykorzystywane do ogrzewania wagonów pasażerskich. Były one jednak awaryjne, co spowodowało podjęcie decyzji o ich wymianie na prądnice grzewcze. Przedsięwzięcie to zostało zrealizowane w 190 lokomotywach przez ZNTK Poznań w latach 1988-1997. W ten sposób powstały lokomotywy SU45. Wkrótce stały się one podstawowymi środkami trakcyjnymi w połączeniach pasażerskich na liniach niezelektryfikowanych.

26
Myślę że się przyda:)

http://eu07.pl/forum/index.php?topic=6590.0

Po co to napisałeś? Bocznica.
Rozi

27
Tabor kolejowy / Odp: DRAGON E6ACT ZNLE GLIWICE
« dnia: 24 Stycznia 2011, 15:51:00 »
Cytat: Rynek Kolejowy
Dragon uzyskał świadectwo dopuszczenia

Urząd Transportu Kolejowego wydał z dniem 30 grudnia firmie ZNLE Gliwice "Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji pojazdu kolejowego" dla lokomotywy elektrycznej E6ACT-001 Dragon przeznaczonej do prowadzenia pociągów towarowych.

- To oznacza, że teraz może się rozpocząć eksploatacja próbna lokomotywy, która będzie przeprowadzona przez Lotos Kolej i STK Wrocław – powiedział „Rynkowi Kolejowemu” Wojciech Kochanowski, koordynator ds. projektu E6ACT z Zakładów Naprawczych Lokomotyw Elektrycznych w Gliwicach.

Dragon został stworzony przez ZNLE przy współudziale EC Engineering z Krakowa oraz Instytutu Elektrotechniki z Warszawy. Jak podaje producent, jest to pojazd dedykowany dla rynku polskiego i prowadzenia ciężkich składów towarowych, przede wszystkim z węglem, kruszywem, piaskiem czy stalą, z prędkością maksymalną do 120 km/h.

Dragon wyposażony jest w napęd asynchroniczny, mikroprocesorowy układ sterowania, system diagnostyki pokładowej z pełną informacją wizualną i modułem rejestracji danych, zasilanie przez przekształtniki zbudowane z wykorzystaniem technologii IGBT, wektorową kontrolę pracy silników i system zarządzania energią. Cechuje się także dużą siłą pociągową i budową modułową. Jak informuje producent, Dragon może prowadzić pociągi również po torach niższych kategorii. Pojazd wykazuje nacisk na oś mniejszy niż 20 ton.

Jak podaje ZNLE, na życzenie użytkownika może powstać lokomotywa dwusystemowa. Pojazd jest przystosowany do zabudowy urządzeń ERTMS i GSM-R.

Jak zapewnia producent, pojazd jest pierwszą od wielu lat polską lokomotywą, co zapewnia jej atrakcyjną cenę. Jednocześnie cechuje się wysokim współczynnikiem gotowości technicznej (0,95) oraz bogatym opcjonalnym wyposażeniem socjalnym.

Strony: [1]