61
Pomoc doraźna / Odp: Sceneria "Wrocław" i "Legnica"
« dnia: 04 Marca 2019, 23:56:49 »
Surgeon nigdy nie dawał publicznie większych kawałków Dolnego Śląska i o ile mi wiadomo, nie ma takich planów na przyszłość. Zapomnij.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Przede wszystkim 160km/h w przewozie regionalnym mija się z celem, za blisko siebie są przystanki i stacje, a koszty eksploatacji pojazdów rosną masakrycznie. 130 w zupełności wystarczy.
Niepotrzebne komplikowanie, zamieszanie, przerost formy nad treścią, przebajerowanie.
W Niemczech jest prosty i sprawny system sygnalizacji, o czym pisze wiele osób mających doświadczenie w poruszaniu się po tamtejszych torach, zamiast wziąć przykład z tego co dobre, wymyśla się coś na siłę i niepotrzebnie komplikuje życie.
Dlaczego?Nie o to chodzi. W transporcie lądowym duże pojazdy np. TIR mają ograniczenie do 90 km/h, a autobusy do 100 km/h i nie ważne że jadą autostradą. Kierowca nie musi ciągle akomodować oka do bliży i do nieskończoności (dali), a maszynista wypatruje semaforów na dystansie minimum 300 metrów (szlaki kolejowe do 120 km/h) i ok. 400 metrów na cmk (minimalna odległość widzialności dopuszczona przepisami), a dodatkowo ma dużo do czytania w kabinie na pulpicie + obsługa np. radia itp.
a) jedna para oczu nie ogarnie prędkości wyższej niż 130 km/h (po co więc te szkolenia na symulatorze EP09 w Warszawie? A może tam też jedzie pomocnik?
Słuch da się "wyłączyć" np przez zatyczki do uszuTrollujesz temat, myslalem, ze powaznie porozmawiamy, pomylilem sie.
No to po co go otwiera skoro istnieje możliwość, ze go ktoś przeczyta?Bo liczy na elementarna kulture, naiwniak, to prawda, szczegolnie jak sie czyta twoje posty na ten temat. Juz wiem, ze Ciebie nie prosilbym o taka przysluge. Z twoim nastawiniem...
Skoro nie chce aby go ktoś przeczytał to niech go zamknie i dopiero wyśle.Nie ma sensu, bo znajda sie tvkie osoby jak chyba Ty, ktore go otworza, przyczytaja i zamnka bez sladu. Kiedys sie zorientuje, wymysle inny sposob "zamykania", ale Ty go rozpykasz, wtedy ja wymysle kolejny i taka zabawa w kotka i myszke. Latwiej go nie zamykac poprostu i zaoszczedzic sobie i Tobie czasu.
compresstex no
gfx.usegles yes
gfx.shadergamma yes
python.threadedupload no
python.mipmaps no
Doświadczenia pokazują że tryb DX11 jest szybszy od zwykłego na kartach innych niż Nvidia.
Walić scenariusze. Puszczę Kaliską po tym jak ktoś posortuje obiekty. Zdiagnozuje które są już wydane, ustawi im ścieżki. Nowe posortuje po katalogach. Lepiej by leżała na repo nawet bez scenariusza niż w nie wiadomo ilu paczkach, niekompatybilnych z obecnym wydaniem Maszyny.żeby coś zacząć: http://eu07.pl/userfiles/22158/bugs-kaliska.zip
A po co mi to?Ponieważ jeżeli będziemy robić zdjęcia "bez zoom'a", otrzymamy efekt "beczki", tak jak na obrazku niżej. Aby go uniknąć należy zwiększyć zoom optyczny, do np. 2x.
Może ja się wypowiem na ten temat. Flirt i Dart są dobre na 3-4 godzinną podróż. Ale na dalsze podróże tak czy tak nie pobiją składów wagonowych. Jechałem IC Pogria z Katowic do Gdańska na Flircie i nie jestem zadowolony z tej podróży (przy standardowym wzroście ok 185cm). Co do Darta to samo jadąc Ondraszkiem z Katowic do Białegostoku. Nie było nigdzie miejsca aby się wygodnie rozsiąść, nie potrafiłem wyprostować nóg (mimo to, że siedziałem przy dużym stole. Ale może to wina po prostu mojej siostry)Zdarza mi się jeździć Dart'ami od czasu do czasu, ale to tylko dlatego, że akurat nie ma innego IC/EIC/EIP i wg mnie problem przede wszystkim polega na tym, że do Dart'a pakuje się dużo ludzi bez miejscówek i pchają się z przedsionków do "przedziałów" pasażerskich, czego skutkiem jest to, że taki delikwent wisi nade mną kilka godzin...
ktos napiszę jak siedzi się w Pendolino?W EIP problemu z wiszącymi ludźmi nie ma, a jeśli chodzi o fotele, to nie narzekam. Swego czasu jeździłem w 1 klasie, a teraz już tylko w 2, ale i tu i tu miejsca dla mnie było sporo (mam 183 cm wzrostu). Fotele są w sumie wygodne i można śmiało pokimać. Często mam ze sobą mały plecak podróżny i trzymam go na podłodze i też jest OK. Unikam tylko miejsc przy stolikach, bo tam nóg nie wyciągne (podobnie jak przy stolikach w Darcie). Dużym plusem mimo wszystko w EIP jest to, że wagon jest całoprzestrzenny, a nie dzielony tak jak w Dartach.
W ramach koncertu życzeń sugeruję rozważenie dołożenia pod F1, najlepiej w prawym dolnym rogu, informacji o numerze kanału radiotelefonicznego, ponieważ w obecnym systemie znalezienie tej informacji graniczy niemal z cudem.F12, zakladka "Vehicle", "R: x" gdzie x to biezacy kanal radia.
Nie zawsze mam okazję być na bieżąco ale zbyt łatwe uleganie prośbom nie zawsze przynosi pozytywny efekt. Moim zdaniem ta mgiełka jest zbędna i zasłania widoczność. Ja np lubie jezdzic z rozkładem.No widzisz, a moim zdaniem wrecz przeciwnie -- ja tez lubie jezdzic z rozkladem, ale lubie tez widziec zawartosc tego rozkladu. A goly tekst (bez wzgledu na ustawiony kolor) jest dla mnie czesto praktycznie nieczytelny, stad tez przyciemnienie tla by rzeczony rozklad bylo widac. I ten problem z czytelnoscia to nie jest raczej moj wymysl, bo ogladajac przerozne nagrania live latwo zobaczyc jak uzyszkodnicy przy probie czytania kreca kamera zeby tekst wyswietlic sobie na tle z ktorym sie on akurat nie zlewa.
Hello,Krzysiek626, możesz zaktualizować definicje i sprawdzić czy dalej występuje problem.
Thank you for reporting this false positive.
Our virus specialists have now cleared its reputation in our database.
With URLs this change should be instant, but it might take up to 24 hours with files.
For future reference you might also find the following article to be useful: Avast Clean Guidelines.
Best regards,
Avast Customer Care
Kolego @wołodyjowskiIC - czy Ty wiesz co Ty czynisz takimi postami? Przykładasz rękę do uwsteczniania się naszego społeczeństwa, które musi mieć wszystko podane na tacy, na już, na teraz. To grozi powrotem do epoki kamienia łupanego.Swoją odpowiedź po prostu uzasadnij. Stać cię tylko na ,,Nie. Nie można"?
Kolego. MaSzyna jest murem za Kolejowym Klubem Sportowym, więc z łaski swojej nie promuj tu reprezentacji Wojska Polskiego.. :)Kolego, już po Ciebie jadą...
Tragedia jednym słowem, występ Legii należy zapomniećKolego. MaSzyna jest murem za Kolejowym Klubem Sportowym, więc z łaski swojej nie promuj tu reprezentacji Wojska Polskiego.. :)
No ale pisze że realny symulator, a wypadki sie zdarzają, ostatnio coraz czesciejNie popadajmy w skrajności, bo się okazać może, że "grafika zgniatania taboru" nawet gdyby powstała, to była by kosztem wszystkich fajnych pomysłów dotąd zrealizowanych i rozwijanych dot. realności uruchamiania lokomotyw, ich funkcjonowania (np. przegrzewania silników spalinowych), awarii, a przede wszystkim mogłaby nadszarpnąć grafikę i nawet mocne kompy nie dały by już rady...
Rainsted-Żart? Nie ma dobrego edytora scenerii, każdy jest trudny do obsługi.@Kolej w Polsce powiedział tylko, że Rainsted jest lepszy od notatnika. I fakt jest taki, że jest to (niestety) najlepsze narzędzie do kładzenia torów jakie posiadamy. Trudny? To już inna kwestia jest...