151
Na warsztacie / Odp: Metro bałtyckie
« dnia: 02 Kwietnia 2017, 15:49:35 »Cytuj
Renderer:To na tym cokolwiek działa?
Intel 945GM
Vendor:
Intel
OpenGL Version:
1.4.0 - Build 8.14.10.1930
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Renderer:To na tym cokolwiek działa?
Intel 945GM
Vendor:
Intel
OpenGL Version:
1.4.0 - Build 8.14.10.1930
No dajcie ksiezyc o normalnej srednicy te 315kkm od ziemi - bedzie spokoj z wymiarami :-)No dac prawdziwe wymiary to nie problem, tylko wtedy z lupa go bedziesz szukac :d
W każdym razie to by chyba tłumaczyło, czemu wolałbym naturalny księżyc :PZaladuj moon.tga z katalogu textures/fx i zeskaluj poszczegolne wersje tak jak ci pasuje, nie zajmie chyba wiecej niz pare minut~
sprawdz z ciekawosci czy problem zniknie po wlaczeniu VBO?
bardzo proszę o szybką i konkretną odpowiedź.A jak nie masz do tego głowy to w takim razie w najbliższym czasie nie będzie ;) .
a dla innych, poprawione shadery, ci mieli krzaki mogą przetestować jeszcze raz https://milek7.pl/.stuff/eu07exe/fixedpipeline25.zipPomogło, teraz uruchamia się normalnie. Dzięki Milek.
Jest coś o czym należy wiedzieć, żeby na nowych exe wygenerować sobie plik e3d terenu scenerii? Póki co program się sypie (crashdump w załączeniu), ostatni wpis w logu "saving e3d model..".Na jakiej scenerii to można przetestować?
należałoby rozważyć jak to wygląda w bardzo mglistą i wilgotną pogodę.To samo można by zrobić dla reflektorów, jeśli nie ma z tym dużo roboty, tzn. we mgle dodać widoczne smugi światła dla poszczególnych lamp: https://youtu.be/xULWZx6JzyA Wtedy też przyciemnienie reflektorów nabiera większego sensu, bo zmniejsza te smugi i poprawia widoczność w miejscach oświetlonych latarniami: https://youtu.be/6pDz_uFYDEY?t=23s
Na TD mam taki widok, na Kaliskiej i Bałtyku jest ładnie. Widoczność tej zjawy zależy od kąta patrzenia. W każdym razie z kabiny widać. Na razie taki efekt jest tylko na TD, jeśli gdzieś jeszcze znajdę, dopiszę.Ten efekt pojawia sie, gdy exe nie uda sie zaladowac tekstury aureoli. Zobacz czy cos tam nie stalo sie z plikiem w folderze textures/fx bo normalnie nie powinno sie to zdarzyc :)
linebreaker (stan wylacznika szybkiego)
mainctrl_pos (zazadane ustawienie dla nastawnika glownego)
scndctrl_pos (zadane ustawienie nastawnika dodatkowego)
traction_voltage (wartosc napiecia na pantografach)
uitextcolor R, G, B
gdzie R, G, B to skladowe koloru, w zakresie 0-255Przycisk nr 30 jest "otwieranie a nie zamykanie"
Pogorszenie polega na wyskakiwaniu dużych elementów typu ściany lasu, budynki i grupy drzew przed kamerą.Sprawdz, jesli mozesz, czy to wystepowalo przy wersji 03.12, czy takze na poprzednich? Albo wylacz na chwile vsync in 03.12 i porownaj czy dalej jest to samo?
Proszę, zmniejszanie widoczności obiektów kompletnie nic nie daje dla wszystkich współczesnych a nawet dość starych kart graficznych.
OK, test na Drawinowie: cała droga 60FPS, ogromna poprawa względem 20-30 co miałem wcześniej na stacjach Grodzisk, Drawinowo, Grabówek czy Włodowice.Nie wydaje ci sie, ze tutaj sam sobie troche przeczysz? :) Gdyby regulacja widocznosci faktycznie nic nie dawala, to zmiany nie powinny wplynac na fps ktorego doswiadczasz, i tam gdzie miales 20-30, nadal mialbys 20-30. Skoro jednak zamiast tych 20-30 masz 60+ to chyba jednak jakis wplyw na wydajnosc to ma.