Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - midak

Strony: 1 2 [3] 4
61
Na warsztacie / Krzyz - Piła
« dnia: 28 Stycznia 2004, 12:29:41 »
Chociaż nie długo ma już być Nebula Cebulla to ja sobie robię trasę.
A oto marne efekty mojej pracy:

Dzięki

62
Na warsztacie / Eno
« dnia: 28 Stycznia 2004, 11:24:26 »
Swinoujscie  a kto ty gdzie ??????? Jezdzilem tam jeszcze jakis czas temu prawie codzieniie do szkoly

63
Bieżące Symulatorowe / quarkmce reloaded
« dnia: 30 Listopada 2003, 11:22:51 »
Na czym polega problem?
Działa kompa sam rasowalem, zreszta wbrew opini wiekszosci riva tnt lepsza od niektorych ''dwojek MX-ów" .
I takie cos aby przyspieszyc symka warto wylaczyc program Antivirujacy w tle zauwazylem ze wlasnie on duzo pamieci tak potrzebnej symkowi zabiera. A druga sprawa warto zwiekszyc na twardzielu miejsce dla win386.swp to tez jest szczegolnie wazne

Bye Bye

64
Tabor / BHP
« dnia: 19 Listopada 2003, 13:53:07 »
wziolem je w kolkejnosci z quarka byly podczepione do suki

65
Tabor / BHP
« dnia: 19 Listopada 2003, 13:23:29 »
tzn wlasnie kombinowalem ostro i nic podlaczylem stare pod nowe a tu ciach bipa sie rozkleila na kawalki a b c tylko jedna czesc zostala przy lokomotywie

66
Tabor / BHP
« dnia: 19 Listopada 2003, 13:01:58 »
Dobrze ze zaczoles ten temat bo wlasnie mam problem z bipami otuz (nowe ) Bipy rozkraczaja sie tzn nie mozna jechac bo sie rozklajaja na czesci pierwsze czy one sluza tylko do jakies ozdoby??????????

67
Bieżące Symulatorowe / Re: tyku tyku
« dnia: 13 Listopada 2003, 12:27:02 »
no wiesz krzyz to narazie jest ze dwie stodoly i napis krzyz (ale ladny za to ) mam textury ostatnio cyfr. robilem , ale przyznassz ze zrobienie budynkow stacyjnych w k albo pile to nie takie easy (chodzi o czas)

[%sig%]

68
Bieżące Symulatorowe / Re: tyku tyku
« dnia: 12 Listopada 2003, 13:14:24 »
To sie znaczy Wielen polnocny jest  tak do Trzcianki ze szczegółami no ale problem sie od Stobna zaczyna, ale juz nie dlugo bedzie do sciagniecia (moze). Przedewszystkim czekam na Su45 bo bez tego ani rusz, no i szare bipy by sie przeydaly.

[%sig%]

69
Bieżące Symulatorowe / Re: tyku tyku
« dnia: 10 Listopada 2003, 13:50:12 »
Tak jest zgadles pirek2, a co?? jezdiles?

[%sig%]

70
Bieżące Symulatorowe / Re: tyku tyku
« dnia: 09 Listopada 2003, 12:22:23 »
Co to jest ta nebulla cebulla  jak cos fajnego milego w dotyku i cieplutkiego jak sie wyciaga z cd-romu to ja chce to miec

P.S. Kiedy bedzie Su - 45 w wersji do playerowania bo robir traske nie zelektryfikowana
to znaczy prawie juz jest ale sn61 mimo wszystko tam nie pasuje
ezdził ktos moze na trasie Krzyż - Piła??

[%sig%]

71
Bieżące Symulatorowe / Re: quarkmce reloaded
« dnia: 18 Listopada 2003, 16:01:05 »
a ja mam drugi kom z coniguracja celeron 416 mhz (overclocking) i riva tnt 16 mb 128mb
w kacu 8 fps !!!!!!!! wiec nie mowcie ze intel taki slaby

[%sig%]

72
Bieżące Symulatorowe / Re: quarkmce reloaded
« dnia: 05 Listopada 2003, 12:58:53 »
ja mam karte 128 mb i chodzi plynnie prawie ok 30 fps min. 17, tak naprawde zeby se pograc potrzeba karty z akceleratorem z rodziny Titanium, MX sie strasznie chacza. Poza tym naj wazniejszy w grze jest procek.
Majac dobrego proca np. P 2,4 wystarczy riva tnt 16mb i bedzie wiecej niz na geforce 5900 ze slabszym prockiem prockiem np. 800 Mhz

[%sig%]

73
Bieżące Symulatorowe / Re: Nowa aktualizacja=Nowa Trasa???
« dnia: 19 Października 2003, 11:03:58 »
tory sa pochyłe! Roll1 i Roll2 do czegos w koncu sluza, a jak by nie byly pochyle to przy  80 km/h bys z torow wylecialtak czy siak

[%sig%]

74
Pomoc w tworzeniu / Delanuay Mesh
« dnia: 27 Września 2003, 14:08:30 »
sciagnolem i potrzebuje zastosowac ale jak robie to wyskakuje error ze nie mozna zlokalizawac cc3250.dll czy ktos jest w stanie cos o tym powiedziec?

[%sig%]

75
Publikacje / Re: Dźwięk zasilacza radia :)
« dnia: 18 Listopada 2003, 15:30:00 »
SU 45 prosze........ sm-ki jezdza, ale od biedy i troche nie pasuja

[%sig%]

76
Publikacje / Re: Dźwięk zasilacza radia :)
« dnia: 18 Listopada 2003, 10:37:33 »
tzn. co do mnie to bylo? NO bo w koncu to ja robie maly odcinek trasy berlin-warszawa

[%sig%]

77
Publikacje / Re: Dźwięk zasilacza radia :)
« dnia: 13 Listopada 2003, 12:19:20 »
DZzzzzzieeeeeki za szare bipy przydaza mi sie mocno em tylko jeszcze su do playerowania

[%sig%]

78
Publikacje / Re: Dźwięk zasilacza radia :)
« dnia: 11 Listopada 2003, 09:59:45 »
OOOOOOOOooooooooooooooo coś takiego nowy update, tak dlugo wyczakany, znowu moj modem sie spali ;)

[%sig%]

79
Tabor kolejowy / Re: Wagony Z1 i Z2
« dnia: 07 Października 2003, 15:31:02 »
Moze bedzie na świeta bozego narodzenia???

[%sig%]

80
Inne niekolejowe / Re: Jak włączyć AGP?
« dnia: 18 Listopada 2003, 10:46:52 »
mi sie wyaje ze agp jest na jakiejs bazie PCI i to sie  poprawnie nazywa AGP PCI cos tam cos tam

[%sig%]

81
Pomoc w tworzeniu / Re: Pommmmocy (eventy)
« dnia: 03 Października 2003, 18:07:26 »
A może ja loka przekreciłem jakoś albo domyślnie jest przekręcony??? Jak dla mnie to nie fajnie że działa, czyli jak sie obkręca lokomotywę?

[%sig%]

82
Pomoc w tworzeniu / Re: Pommmmocy (eventy)
« dnia: 02 Października 2003, 11:49:47 »
Wszystko było by pieknie lok dojezdza do semaforu swiatlo zmienia sie na ''droga wolna'' ale AI w loku......przełacza sie do kabiny z tyłu i rusza wstecz!!!!!!!!!! Co sie dzieje????

[%sig%]

83
Pomoc w tworzeniu / Re: Pommmmocy (eventy)
« dnia: 02 Października 2003, 09:55:29 »
DZiiiiieeki

[%sig%]

84
Pomoc w tworzeniu / Re: Pommmmocy (eventy)
« dnia: 01 Października 2003, 15:18:59 »
1.dalem ale mozetam trzeba dac jakas komurke pamiecioa jakies memcell czy cos nie czasem???

[%sig%]

85
Pomoc w tworzeniu / Pommmmocy (eventy)
« dnia: 01 Października 2003, 13:19:02 »
WITAM !

Potrzebuje pomocy z zakresu zdarzeń, ponieważ nie bardzo są one opisane w tutorialu i scenery.doc od kilku dni (16godzin per dzień) męcze sie z nimi i nie moge pewnych rzeczy osiągnąć, dlatego proszę o pomoc inych doświadczonych ludzi.

1. Jak zrobić aby lokomotywa ktora na dzieńdobry ma 70 albo mniej km/h zatrzymała się przed
 semaforem "stoj" poczym po kilku (np.5) sek. ruszyła z np. Vmax (proszę o jakiekolwiek wskazówki bo ten manewr jest dla mnie nie do zrobienia do końca.) Lokomotywa dojeżdża do toru robi Getvalues "stoj", zatrzymuje sie ale po zminie na zielone nie chce jechać dalej tylko stoi jak krowa

2. Jak zrobić aby semofor na dzień dobry był np. vmax, a nie stoj?

Błagam o pomoc

[%sig%]

86
Trasy / Re: Bruchniewo - Zwrotnice
« dnia: 26 Września 2003, 18:10:35 »
zamiast "+" to "-"albo odwrotnie

[%sig%]

87
Pomoc w tworzeniu / Re: Do grafików i nie tylko cz.II
« dnia: 22 Września 2003, 19:27:37 »
Aaa lok spadal mi z torów bo zrobilem za duzy przechył szyn. ;)

[%sig%]

88
Pomoc w tworzeniu / Re: Do grafików i nie tylko cz.II
« dnia: 22 Września 2003, 19:26:09 »
Dzieki to mi duzo pomoże ale jescze przy okazji takie pytanie
dlaczego czasami z niewiadomej mi przyczyny w STV wystepuje blad "Invalid float point operation" przy ladowaniu trasy, niby wszystko ok ale jednak nichce sie ladowac co jest?

[%sig%]

89
Pomoc w tworzeniu / Do grafików i nie tylko cz.II
« dnia: 22 Września 2003, 13:52:26 »
1. Czy ktoś zna dobry sposób na łaczenie torów w 3dsmax bo mi sie nie udaje ?

2. dlaczego po przejechaniu kilku metrów lok mi spada z torów tak poprostu ( w mojej trasie)?

[%sig%]

90
Tabor / Re: Odluźniacz hamulca lokomotywy
« dnia: 13 Listopada 2003, 12:01:29 »
a propos piachu to chyba jest jego skonczona ilsoc ( w symku) bo po kilku uzyciach juz nie syczy ;)

[%sig%]

Strony: 1 2 [3] 4