Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - queuedEU

Strony: 1 ... 31 32 [33]
961
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 23 Lipca 2006, 06:45:30 »
re

Dodano po 7 minutach:

 Dzis wielkie spawanie, efektem ktorego bedzie cysterna typu Zaes.
Plan to jak najwierniejsze odwzorowanie pojzadu nalezacego
do Zakladow Chemicznych 'RUDNIKI' S.A  (3351 788 0 697-2[P])

3...2...1... START!

Dodano po 28 minutach:

 ...czy najnowsze exe supprtuje textury 2048x2048? =)

962
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 23 Lipca 2006, 01:10:56 »
Osoby wylosowane w wyniku uruchomienia komory losujacej ;) to...

kolega defiler i Mariusz1970

Zadanie - znalezc gdziekolwiek zdjecia boku jakiegos wagonu, najlepiej jakiegos dziwnego malo spotykanego oraz schemat i/lub model...
Jezeli nie bedzie schamatu/modelu wystarczy srednica kola, to tyle.
A teraz panowie... do dziela!

Dodano po 2 minutach:

 Co do koncowek zdejmowanych klawiszami - byc moze kiedys przystosuje je do tej opcji, narazie sie nie wglebialem w szczegoly jak nazywac obiekty czy ew. co dodac do mmd - kompletnie ie wiem jak to dzial :) ....

963
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 23 Lipca 2006, 00:57:45 »
no... jak w bajce, tylko gdzie sa krzaki, ktore by zaslonily te paskudne wozki? :/ .....

Dodano po 10 minutach:

 prosze o zwrocenie uwagi na to ze moznateksturowo dac koncowki z tylu lub przodu... teraz.. zaraz... zaszczyt bede mial zlecic osobie kompetentnej misje, ktora polegac bedzie na:

znalezieniu w necie zdjec na teksture, oraz schematu badz modelu wagonu
przedstawionego na nich. Model oczywiscie w formacie .s, co bedzie sprawdzianem moich umiejetnosci.....

964
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 22 Lipca 2006, 23:11:14 »
Siemanko Heretycy!
Dzisiejszy dzien to kompletnie cesky film, i pewnie wielu z Was nie bedzie wiedzialo oso chozi...
No coz, sam do konca tego nie wiem, ale bardzo wierze w to ze o dobra zabawe, czy tak? :>







http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/

I tym oto skromnym, queuedowym akcentem wypuszam kolejny tabor z wloclawskiego ZT... Sa to:

a: wagon roboczy typu Daa
b: otwarta wersja wagonu Shimms
c: platforma Rs


ps. prosze o mniej narzekania - jezeli brakuje jakiejs textury to prawdopodobnie dlatego ze nie zdecydowalem sie na jej udostepnienie, a ze przykladowy node poszedl to inna bajka :)

Dodano po 1 minutach:

 
poprawka: Rs bedzie pozniej .....

Dodano po 1 minutach:

 uwaga: Daa-k - wozki beda niebawem oteksturowane

965
Poszukuję, chcę zrobić / Pomysł na światła
« dnia: 22 Lipca 2006, 10:01:22 »
tam nie bedzie ;) hmmm Jezeli ktos jest maszynowym fundamentalnym extremista, tak do konca jej lub siebie bedzie trwac wtym, i nikt mu ine zabroni modyfikowania, ulepszen, etc

pozdro 424

966
Poszukuję, chcę zrobić / Czy jest możliwość...
« dnia: 22 Lipca 2006, 09:19:21 »
taaaa .. jest to mozliwe i nawet dziala :D - niedlugo na nowo bede przepisywal exe - tym razem pod katem obslugi wszystkich tras.. hmmm ktory to juz raz, 4?

967
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 22 Lipca 2006, 10:28:21 »
oj Gadzina, Gadzina... podpadasz mi... ledwo co z hali wyjechaly a juz jakis leszek zapragnal wszystko porwac, zetrzec i w ogole ;)..ale dobra, czas mija a ja JESCZE nie wiem coby tu dzisiaj zapodac :/ ? ...hmm...... dobra dzisiaj spontan - kompletnie cesky film, co Wy na to, co Wy na to?

Dodano po 2 godzinach 30 minutach:

 film tak cesky ze navet kretek... a i tak nie wie oso chozi :>
table of content na dzisiaj comming soon :D

Dodano po 1 godzinach 11 minutach:

 texturepack dla wagonu 4L:

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/4Ltexturepack_1.rar

rendery EU04:

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/lok/rend_eu04/

rendery EP02:

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/lok/rend_ep02/


rendery EU40:

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/lok/rend_eu40/

Dodano po 2 minutach:

 

.....obssssss.. tam chyba jakas srobka wypadla :/ :] .....

968
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 22 Lipca 2006, 01:17:58 »
Re.
Wkrotce dorzuce reszte tekstur. Tymczasem oczekuje od Was texturepackow do nich i ewentualnie screendumpow z porzadnych scenerii.
Na ten czas to by tyle bylo, do zobacznie pozniej. Cya.

969
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 22 Lipca 2006, 00:02:46 »
Cytat: "Mariusz1970"
Cytuj
Mariusz moze Q nalezy do osob ktore lubia zaskakiwac.....

Nie może tylko to pewnik :)

Pozdrawiam
Mariusz


=), jeszcze bedzie czas na udowadnianie, a teraz zaraz.....

Dodano po 28 minutach:

 Prosze panstwa, panie i panowie, szanowna publicznosci zgromadzana przed scena na ktorej nie pierwszy raz staje mi.... grrrr... na ktorej mam zaszczyt stanac... ;]...
Dzis dane jest mi dostapic zaszczytu przedstawic Wam pojazd-wagon,
mrozacy swoim wnetrzem Wasze nieposkromnione FPS'y ...
Wagon Ibces (4L/202L)... tutaj naleza sie podziekowania dla EP08-015 a takze ET22-1167, bo w jakims stopniu napewno sie przyczynili do powstania ... czyli niegdys czesto spotykane na PKP chlodnie/grzejnie, charakteryzujace sie krecacymi wentylatorami na dachu, dzis wlasnie, jego pamiec uczczona zostanie osadzeniem go w wirtualnej sieci PKP, jaka jest symulator MaSzyna. Dostarczam go w  dwoch wersjach - zamknietej oraz 'rampowej' - z otwartmi wrotami.

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/4L.rar


pozdro dla wszystkich widzacych wszedzie liczbe 424

970
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 21 Lipca 2006, 23:28:10 »
Cytat: "Český_Krtek"
... <CUT>...
Hmm... nie wiem jak to czytać, zrozumieć... traktuje to jako "jakiś atak"(nie wiem jak to ująć... nie czytać tego dosłownie)... no więc...

Tutaj się z Tobą nie zgodzę: Ktoś, kto do tej pory na forum nie wydał ani jednego modelu, o nic nie pytał, teraz pokazuje profesjonalne wykonanie.
Otóż nie powiedziałbym że nie wydał na forum ani jednego modelu, bo już był link do Jego FTP z mnóstwem modeli (Była tam nawet paczka żeby grać w Q2 [Quake nie QueuedEU ] ). Widocznie może za krótko na forum siedzisz. Ja swojego czasu sporo rozmawiałem z Q na gg, pokazywał mi screeny różnych modeli, nawet z niczego zrobił bardzo dobre wnętrze kuszetki... Więc proszę tutaj nie mówić że "nie wykonał ani jednego modelu". Pozdrawiam.

Peace! ... <CUT> ...


Ooo Vamipir_EU, dodalem Cie do listy osob inteligentnych ;)...
przypomniij mi tylko co tam wypuszczalem poza masa modeli statycznych, czy to byl moze SA105+SA109? ale mniejsza.....:)

Dodano po 2 minutach:

 ... przechadzac do rekoczynow, majac 30 minut do polnocy wydaje mi sie ze sie sppoznie, zwlaszcza, ze sa problemy z polaczeniem z FTP :/, zw ....

971
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 21 Lipca 2006, 23:08:02 »
re, zw

972
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 21 Lipca 2006, 16:43:30 »
Tu sie z Toba zgodze Wlodek co do EU04, a screeny oczywiscie zapodam

973
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 21 Lipca 2006, 14:56:23 »
Bart pfffffff. Twoja subiektywna ocena baaardzo mine rozbawila :D.
No coz Bart probuje cos prowokowac chyba wiec sie wytlumacze ;).
Tak owszem - poczatki byly trudne. Wykorzystujac plugin do konwesji
popadlem w pewnym czasie w uzaleznienie od spawaina, tak to prawda.
Faktem jest takze, ze konkurenckie modele sa baaaardzo cienkie jak dla mnie to znaczy ze maja malo szczegolow. Jak napisalem Lgjs jest jednym z pierwszych dziel a znaczy to tyle ze jeszcze jest mala roznica pomiedzy tym 'konkurencyjnym' wagonem, a  naszym. Z czasem do tych konwertow, ktore i tak w calosci zastepowane byly nowymi obiektami
- boxy, cylindry, plan'e itd. zaczalem dodawac przerozne sczegoly typu porecze, wajchy, srobki ;]. W platformie tej tego ne zauwazycie, a zauwazycie to nie pozniej jak wczesinej ale zauwazycie. Prawda tez jest,
ze textury kontenerow platformy pochodza ze zrodla nieczystego, i bedzie sie to powtarzalo w kolejnych poczatkowych produkcjach.
Z czasem gdy juz sprawniej, i szybciej rodzily sie kolejne elementy pojazdow, pozwolilem sobie na tworzenie wlasnych map textur wspieranych zdjeciami znalezionymi na stronach o tematyce kolejowej.
Co sie tyczy cieni, na co zwrocil uwage kolega Mariusz zapewne majac namysli te na renderach... sa to rendery z 3ds studio :).

reasumujac.. konwerter wykorzystuje chyba i wlasciwie tylko dla zarysu
projektu - dlugosc, wysokosc, szerokosc... a nie do jakichs najgorsze rzeczy, o ktore oskarza mnie kolega :/. Gdyby 'konwerty' byly na czysto odwalone, i wstawione bez zadnych zmian wtwdy bylo by widac jak ludzie potrafia isc na latwizne... Tego nie bedzie w moim wykonaniu o czym sami sie przekonacie wkrotce Btw. Mariusz czym CI smierdzi? ;>

pozdro 424

Dodano po 4 minutach:

 Ooo Bart, dobrze ze pokazales 'konkurencyjna' wersje Uz'a
i rozumiem ze jest to prowokacja do pochwalenie sie swoja, no coz...
dzis tez jest dzien, a do konca niego mam jesssszcze... 9 dobrych godzin.
Cos sie wyklepie ;)

Dodano po 3 minutach:

 ...dooobra ide naprawiac swoja bezmyslnie zniszczana reputacje, do zobaczenia pozniej...

974
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 20 Lipca 2006, 23:56:26 »
re

Dodano po 32 minutach:

 ... Tak jak obiecalem, zdaZajac przed polnaca, akcentem tym pragne Wam przedstawic jeden z pierwszych pojazdow wyprodukowanych przez maszynowy ZT-WLOCLAWEK, a mianowicie platforme  dwuosiowa typu Lgjs

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/

Jednoczesnie z tym wrzucam do wgladu tablice zawartosci, zwieszczajaca Wam co nastapi

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/nodes.doc


pozdro wielkie dla wszystkich extremistycznych fanatykow 424

975
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 20 Lipca 2006, 14:03:00 »
Cytuj

Ja mam pytanie czy do tych pięknych wagonów znajdzie się równie piękny lok.
Drugie pytanie to jak taki tabor wpływa na ilość FPSów ?


Niedawno pozwolilem sobie na instalacje XP, i zauwazylem ze ogolnie wydajnosc sie polepszyla, pierw myslac ze byl to efekt eksperymentow
z odpalaniem symka z odtwarzacza mp3 ;]. No coz jednak sie pomylilem mimo ze i tak pewne plusy byly. Do testu wrzucilem mixowany sklad na laczna sume ok 250.000 - 300.000 poly. Ku mojemu zdziwieniu fps byl w granicach 2-3 ramek, gdy w win98 przy samej EU04, ktora ma jak natenczas okolo 60.000p byl to slideshow wlasciwie ponizej 1fps. Reasumujac - jak  dla mnie ine jest tragicznie... A teraz objawje Wam jajemnice szechswiata moi drodzy, a ktora stanie sie waszym kluczem do sukcesu ;)

AnsiString asJajemnicaSzechswiata;

asJajemnicaSzechswiata = "AMD ATHLON 750 (698); RIVA TNT2M64 32mb; 164mb;";

976
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 20 Lipca 2006, 12:07:38 »
ten no.. na bocznicy w rosnie w potege oczekujac na lepsze czasy :D
Demo przyjdzie wkrotce, ale nie pozniej jak wczesinej.....
Eas'em chyba sie zadowolicie.... mhmhm... one day - one wagon,
ajjjj chyba bym byl za dobry dla Was....

977
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 20 Lipca 2006, 11:07:14 »
AKwin jako pierwszy zostal dodany do queuedowej listy inteligentnych.
W nagrode za to otrzynujecie informacje jednak ze nie do konca pewna,
ze prawdopodobnie kilka produktow znajduje sie na serwie, aczkolwiek nie dam glowy. Jezeli tak nie jest postaram sie ten stan rzeczy zmienic jak najszybciej wrzucajac troche straszego stuffu bo wlasciwie to co widzicie to hmmmm 1/3 wszystkiego. do uslyszenia - cu!

978
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 20 Lipca 2006, 07:34:05 »
Czw Lip 20, 2006 00:44:

Re. Posiadam zaszczyt przedstawic w sposob wizualny efekt sowjej heroicznej, ciezkiej? ;) pracy jaka jest spawanie wszelkiej masci wagonow towarowych jak i pasazerskich.
Tabor prawdopodobnie bedzie udostepniony aczkolwiek nie obiecuje niczego, natomiast przewidziana jest mozliwosc wymiany modelami, o ile beda na poziomie oczywiscie.

Proponuje, aby kazdy zainteresowany sprobowal swoich sil w modelowaniu taboru. W zasadzie jeden wagon to 8 godzin z maxem, a wiec nie duzo. Macie limit 50.000 poly ;].
Modele z wozkami teksturowymi definitywnie odpadaja. Minimalna ilosc poly dla wagonu z wozkami 25TN -8000. To wszystko.
http://www.members.lycos.co.uk/symek/

979
Tabor kolejowy / [wazne] Plany taboru
« dnia: 11 Sierpnia 2005, 17:12:49 »
Bierzcie i tworzcie z tego wszyscy...

http://rsteam.hollosite.com/_queued_8/

980
Poszukuję, chcę zrobić / Poszukiwane plany taboru
« dnia: 23 Czerwca 2005, 13:36:07 »
Poszukuje schematow technicznych oraz zdjec teksturowych na:

WM10, WM15, EDK300/5, SM30

Prosze o przysylanie zdjec w miare nadajacych sie na textury - czyli robionych pod katem najlepiej 90stopni (bok/czolo) na adres

http://www.duralpolska.com/qeued/


Jezeli ktos chce naprawde  pomoc przy tym projekcie
niech przeczyta te wiadomosc po trzykroc ;].
Wszelkie komentarze typu 'Tak to extra pomysl...', 'Trzymam kciuki...'
sa naprawde zbedne, takze Wescie sie do roboty toc moze wkoncu cos z tego wyjdzie!

                                                         ZT-WLoclawek,  23.06.2005

981
Publikacje / Textury do modeli
« dnia: 03 Marca 2005, 16:36:48 »
poniewaz modele byly udosostepnione bez tekstur wiec tera udostepniam tekstury bez modeli :)


http://members.lycos.co.uk/teeestteest

982
Publikacje / Nowa dawka modeli do MaSzyny
« dnia: 25 Lutego 2005, 17:05:59 »
Witam!

Po wielu miesiącach modelowania, zapoznawania ;) sie z 3DSem wkońcu są! Jest to pierwsza partia, a ponieważ już kilka razy zwlekałem z jej wydaniem, z przeróżnych powodów takich jak brak czasu, problemy techniczne z 3DS'em, niektóre z nich nie są dokończone. Modele te pierwotnie byly tworzone w celu osadzenia ich na trasie która robię,
a ponieważ juz wiem że nie wyjdzie ona szybko postanowiłem je udostępnić. Jak na razie dzielą się one na następujące kategorie:

<PRE>
SAMOLOTY
BLOKI MIESZKALNE
MOSTY
BUDOWLE
KOMINY
CMENTARZE
DOMY
KOLEJOWE
LATARNIE
ROŻNE OBJEKTY
ROŚLINY
ZWIERZĘTA
DRAPACZE CHMUR
STACJE
STACJE PODZIEMNE
WILLE
</PRE>

<BR>

Tekstury do nich będą oczywiście w dziale TEXTURES.
Niemniej jednak będę rozważał mozliwość wrzucenia
wszystkiego na eu07.pl
Póki co wszystko znajdziecie na [link nieaktualny]
lub na [link nieaktualny]

Natenczas to wszystko. Nara.

                                                      queuedEU, Włocławek, 2502051707

Strony: 1 ... 31 32 [33]