Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - queuedEU

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33
931
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 31 Lipca 2006, 01:36:49 »
W zwiazku z duza iloscia zapytan o wpis dla SA109 zapragnalem go tutaj umiescic mimo iz jest na www w nodes.rtf ;]

node -1 0 SA109-001m dynamic PKP\sa109 sa109-001.bmp 211m 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 SA109-001w dynamic PKP\sa109 sa109-001.bmp 211w 0.0 nobody 3 0 enddynamic

w dynamic dat....

...nie wiem nie uzywam tego plika :)

Dodano po 1 godzinach 47 minutach:

 Nastepny dwupak -  chlodnia Kbehhs oraz platforma rlmmps

Powoli zblizamy sie do celu...

932
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 30 Lipca 2006, 23:27:41 »
Ten komunikat z osemka, to checkpoint zalozony do sprawdzenia
czy dobrze wczytuje plik z definicja zegarow. Liczba to  ilosc zdefiniowanych....

933
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 30 Lipca 2006, 19:57:53 »
Czesc Mariusz.
Niestety w tej wersji nie ma swiatel i prawdopodobnie nie bedzie z  conajmniej dwoch powodow:

a: zeby swiatla dobrze sie rozchodzily po terenie musial by byc on bardzo posegmentowany, to samo tyczy sie podsypki.
b: narazie nie potrafie zrobic zeby linia swiatla byla caly czas prostopadle do czola loka

Jednak mimo to jeszcze bede eksperymentowal, przynajmniej z oswietleniem ineruchomym np. na stacjach... Zaraz za chwile... Zegary do testow. Pozdrawiam.

Dodano po 36 minutach:

 http://www.members.lycos.co.uk/queued/download/update_300706.rar

lub w razie problemow ...

http://www.dizi.lama.net.pl/pub/q/

btw.

HASH = LowerCase(SG->Cells[0] [LOOP]);
     NAME = LowerCase(SG->Cells[3] [LOOP]);
     PATH = LowerCase(SG->Cells[4] [LOOP]);  // { POBIERANIE SCIEZKI POJAZDU }
     SKIN = LowerCase(SG->Cells[5] [LOOP]);  // { POBIERANIE SKINU }
     CHK =  LowerCase(SG->Cells[6] [LOOP]);  // { POBIERANIE CHARAKTERYSTYKI }
     sCAB =  LowerCase(SG->Cells[8] [LOOP]);


         if ((ISLOK == false) &&

                                 ((CHK == "303e") ||                            // EU07
                                  (CHK == "4e") ||                              // EU06
                                  (CHK == "6D") ||                              // SM42
                                  (CHK == "104e") ||                            // EP09
                                  (CHK == "3e") ||                              // ET21
                                  (CHK == "ls150") ||                           // SM03
                                  (CHK == "sn61") ||                            // SN61
                                  (CHK == "ls800") ||                           // SM42
                                  (CHK == "m62") ||                             // ST44
                                  (CHK == "301d") ||
                                  (CHK == "el101") ||                           // EP01
                                  (CHK == "303d") ||                            // SU46
                                  (CHK == "411d") ||                            // SM31
                                  (CHK == "201e") ||                            // ET22
                                  (CHK == "201eb") ||                           // EP23
                                  (CHK == "6ba") ||                             // EN57ra
                                  (CHK == "211m") ||                            // SA109
                                  (CHK == "211w") ||                            // SA109
                                  (CHK == "203e-a") ||                          // ET41
                                  (CHK == "203e")))                             // ET22
           {
            ISLOK = true;

            if ((sCAB == "headdriver") || (sCAB == "reardriver"))
               {

                 ...


Prosze zglaszac brakujace pojazdy. Z gory dziekuje.

Dodano po 3 minutach:

 

w 300706 :

a: obsluga zegarow wczytywanych z pliku
b: poprawione wczytywanie replacableskin bez rozszerzenia
c: mozliwosc wyboru ktory lok ma byc obsadzony jezeli wiecej niz jeden w skaldzie

934
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 30 Lipca 2006, 18:32:04 »
Oto zaszczyt mam przedstawic  pare devshotow z prac nad zegarem peronowym.











Zegar bedzie posiadal kilka wlasciwosci, ktore moga wplynac n realistyke, oto one:

PAR01= eksploatowany?
PAR02= pokazywanie godzin
PAR03= pokazywanie minut
PAR04= pokazywanie sekund
PAR05= wskazowka godzinna uszkodzona
PAR06= wskazowka minutowa uszkodzona
PAR07= wskazowka sekundowa uszkodzona
PAR08= wskazowka gododzinna uszkodzona na pozycji...
PAR09= wskazowka minutowa uszkodzona na pozycji...
PAR10= wskazowka sekundowa uszkodzona na pozycji...
PAR11= pozycja X
PAR12= pozycja Y
par13= pozycja Z
par14= grubosc tarcz 0.01 zeby bylo ok
par15= szerokosc tarczy
par16= wysokosc tarczy
par17= +- minutnika     (nie obslugiwan narazie)

i przykladowy plik z zegarami....


1…1…1…1…0…0…1…14…37…17…1.5…1.8…1.0…0.01…0.60…0.60…2…    //// ZEGAR NA W ZAWIECHACH, PERON 4
1…1…1…1…0…0…1…14…37…17…2.5…1.8…2.0…0.01…0.40…0.40…2…    //// ZEGAR NA W ZAWIECHACH, PERON 4
1…1…1…0…0…0…1…14…37…17…3.5…1.8…3.0…0.01…0.50…0.50…2…    //// ZEGAR NA W ZAWIECHACH, PERON 4
1…1…1…1…0…0…1…14…37…17…4.5…1.8…4.0…0.01…0.40…0.40…2…    //// ZEGAR NA W ZAWIECHACH, PERON 4
0…1…1…0…0…0…1…14…40…27…5.5…1.8…5.0…0.01…0.40…0.40…2…    //// ZEGAR NA W ZAWIECHACH, PERON 4
EOTD



ps. parser nie czyta poprawnie quarkow - wywalo "is not integer value" (narazie)

935
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 29 Lipca 2006, 22:32:15 »
Sie zrobi nowa scenerie pod to.
Mimo to bede staral sie wychaczyc buga, albo poprostu zrob to usuwajac z trasy poszczegolne elementy zacznij od eventow. Jak to nie pomoze zacznij sklady, moze cosz pamiecia zwiazane?

Pozniej moze maly apdejcik. Pa.

936
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 29 Lipca 2006, 18:14:33 »
Cytat: "PaPiK Cargo S.A"
Witam wszystkich. Skopiowalem wszystko do folderu z maszyna i gdy wlaczam np trase SCN_JPG.scn naciskam ~ wpisuje cmd changelok (nie mozna wpisac <>) i wyskakuje unknown command . co robic??


dla przykladu daj sobie np. dwie rozne siodemki, pilnujac aby nodename byly unikatowe czyli przykladowo jak w scn_jpg.scn:

node 1000 0 EU07-486 dynamic PKP\EU07 eu07-486.jpg 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 1000 0 EU07-399 dynamic PKP\EU07 eu07-399.jpg 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

W konsoli wpisujemy poleceine bez nawiasow <>, np:

changelok eu07-486

Wyzwalanie eventow:

event jakisevent

Wszystko ok?

Dodano po 10 minutach:

 
Cytuj
- Nie działa przycisk zamknij w programie startowym
-
Tak procedura dziala tylko w 9x, XP jej nie suportuje
Cytuj
Program startowy nie obsługuje pliku dynamic/PKP/dynamic.dat (nie można pojeździć chociażby SMrodkiem i EP23)

Zgadza sie - launcher juz nie korzysta z tego pliku narazie pojazdy przewidziane do prowadzenia sa z gory zdefiniowane w kodzie
Cytuj
- Wirusy ?

Ze co? ;) prosze mi nie psuc opinii :)
Cytuj
- Konsolka nie obsługuje znaczników <>

bo takowy nie ma obslugiwac (patyrz wyzej)
Cytuj
- Obsługa jpg według mnie źle zrobiona, gdy teraz *.jpg jest domyślne nie wyświetla się wiele tekstur *.bmp

Faktycznie, bo dalem przydielanie TextureID na ifach nie uwzgledniajac
wyjatku gdy nie ma podanego rozszerzenia (dzis poprawie)
Cytuj
- Program się sypie.

Na czym?


Cytuj
- Nie działa wiele scenerii (nie można odpalić lub wysypują się przy PlayerTrainInit OK

Bedzie ciezko to wyczaic

Cytuj
Ogółem fajny pomysł z tą konsolką i funkcjami, oraz z programem startowym.

Tak jestem tego swiadom ;)

Cytuj
Mam nadzieję, że to uwzględnisz, tworząc następną wersję.
Rozumiem, że to unoff - błędy muszą być ;)


pare rzeczy.

Pozdro 424

Dodano po 2 minutach:

 
----------------------------------------------------------------------------------

available commands:

cmd r <message> - wysyla komunikat radiowy
cmd event <event_name> - uruchamia podany event
cmd moveto <nodename> - przechodzi do widoku z objektu 3D zdefinipowanego w pliku
cmd sshot - zrzut ekranu
cmd changelok <lok_name>
cmd help - help for this command is not available, sorry ;)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

parametry podajemy BEZ <>

Dodano po 1 minutach:

 .. A no i komende wpisujemy bez 'cmd' ...

937
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 29 Lipca 2006, 17:36:39 »
Dobra, daje Wam S2 na paczke 'paczka_pub_ok'

938
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 29 Lipca 2006, 16:56:33 »
Spokojnie powoli opanowujemy sytuacjje... Prosze nie pobierac do odwolania

939
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 29 Lipca 2006, 15:52:20 »
Niestety nie ma takiej opcji. Exe jest definitywnie do wymiany.
Jeden komp odrobaczony teraz czas na ten, na ktorym kompiluje...

Dodano po 11 minutach:


Cytuj
Serio? To może pokaż jakiś profesjonalnie wykonany model?




Oooo  ZT-POZNAN. Wybaczysz ze Cie pominalem? :D

Dodano po 1 godzinach 30 minutach:

 No tym razem juz dobre- niezainfekowane exe oddaje do testow.

~   - konsola
F12 - screenshot


Wersja posiada wbudowany LAUNCHER takze nie ma koniecznosci nadpisywania EU07.exe - zostawiamy pod nazwa jaka jest

Folder DYNAMIC mozna nadpisac - sa tam tylko 2 replacable dla 07
Wlasciwie cala reszte spokojnie wrzucamy do katalogu z maszyna.

940
Na warsztacie / UNOFF REV290706
« dnia: 29 Lipca 2006, 08:14:01 »
Dziendobry... Nie wiem co powiedziec... Naprawde. Dziekuje, dziekuje wam - jestescie boscy!
Mhmhm zapedzilem sie no ale to sie zdarza,
a na moje podziekowania za Wasz aplauz jeszcze bedzie czas...

Niedawno, bo kilka dni temu, mieliscie okazje poznac mnie jako modelarza
profesjonaliste mimo ze na poczatku pozory mylily. Chociaz nazwanie sie profesjonalista jest zbyt mocne poniewaz mam konkurencje, ktora dla mnie jest czyms nie osiagalnym, chocby dla tego, ze potrafi (czyt. chce jej sie) otymalizowac modele pod katem FPS. WIelkie uklony w strone OLI_EU, Barta i ew Kakisha... Wracajac do tematu...
Pierw byl MECHANIK, pozniej -  '00  - poznawanie pascala w srodowisku
DELPHI, sciaganie niezliczonej ilosci faqf, tutorow, exampli i oczywiscie pisanie mniej lub wiecej i/lub w ogole nie przydatnych aplikacjirownolegle
poginajac po lanie i po necie 56k w Q2. Z czasem samo granie zaczynalo byc nudne tzn. zaczalem byc cieki jak sik pajaka, wiec pomyslalem ze trza
go popsuc (Q2). Tu zaczely sie ruzne .. (osz fak pozdro dla DiziXagi :]) ...
QDevels, 3D Inside, Sourceforge itp., itd. Pierw psulem klejka pod LCC pozniej narzedzie destrukcji zamienilem na VisualC++6 by docelowo zakonczyc na  Q2DELPHI (generalnie Wielkie Pozdro dla Johna C.)
Nastepnie okazalo sie, ze to jeszcze nie to a tego prawdziwego satori wciaZ szukam, mimo ze jakos od polowy 2k1 juz bylo gdzies tam na hdd, znalezione gdzies tam na necie, ale co z tego ze jednak MECHANIK nadal trzymal gore majac 'to cos'. Natepne 2 lata ('02-'03) minely pod znakiem urwanego filmu, bylo zielone i bynajmniej nie mialo kol :/ - jakos tam zlecialo :] Rok 2k4, luty? - Queued odkrywa #eu07 i mateuzs ;D,
szkoda tylko ze jet tak samo zielony jak jego satori ;]. Poczatek maja - queued instaluje GMaxa, buduje w nim swaja hacjende coby po miesiacu
podziekowac temu produktowi (grrrr). W czerwcu spotyka sie z Marcinem C., ktory to mu zapodaje (po wielu blaganiach) plyte z upragnionym 3ds max'em. Po miesiacu (w miedzy czasie sluchajac na kanale mitow min.
o OLO_EU, i o tym jak trzymal wszystkich za jaja (ach.. ze tez nie dane bylo mi go wczesniej poznac))  zabawy z maxem odkrylem tajniki exportu T3D - wkoncu zaczelo byc fajnie ;)...Jednym zpierwszych modeli byla kopia wloclawskiego mostu kolejowego we wloclawku nad rz. zglowiaczka a nastepnie most tworzony wg zdj. Jakuba Remisiewicza.
W ten oto sposob mijal piekny maszynowo zielony 2k4, mijal glownie na
tworzeniu modeli statycznych jak i obiecankach o pieknych trasach i tepe i tede... by wkoncu znalezc plugin do konwersji z .s, a byl to.. hmm 2005 marzec bodajze. Pierwsze konwerty byly robione na szybko (Lgjs), czyli poprostu zrobic model jak jest, zero inwencji wlasnej i do widzenia - trzymcie jestem wielki ;) .. A nie sorry pierwszy byl dumb dash9 ;]
a dopiero jakos w kwietniu wystartowal maraton wagonowy.
W miesiac ich naspawalem jakies 13 - mialy texturowe wozki i bez sprzegow i w ogole idz z tad i nie wracaj. Obsss.. Przeciez to mial byc tekst o programowaniu w tym no C++Builder zrodel sciagnietych z ftp://eu07.pl  rev220604 :]. No nic... Zrodla wiec no sciagnalem jakos w wakacje 2004 oidp... :> ;P Przejdzmy do meritum tematu :]
...Dzisiaj chcialbym podzielic sie z wami, a wlasciwie zaczacz sie dzielic innowacjami wprowadzanymi przez te 2 lata, a ktore mam nadzieje sprawia, ze stara MaSzyna jeszcze niejednemu potrzepie swoim zielonym kolorem leb. Rownoczesnie otwarty jestem na propozycje oczywiscie te bardziej sensowne, ktore sprawia, ze symulator bedzie rozwijany pod wzgledem merytorycznym a nie vizualnym.

Na dzien dzisiejszy:

suportowanie JPG dla T3D
konsola komend
przechodzenie do dowolnego loka na scn (narazie jako komenda)
odpalanie dowolnego eventu zdefiniowanego w scn (jako komenda)
wrzucenie plikow log.txt do katalogu DATA\
zamiana eu07.ini na DATA\config.conf

to chyba narazie tyle...

http://www.members.lycos.co.uk/queued/download/

941
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 29 Lipca 2006, 00:54:39 »
:> No dobra to w takim razie....
Niech bedzie Res ...
Ale... Ta sesja liczy sie do wczoraj wiec i tak Res =)

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/res.rar

942
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 29 Lipca 2006, 00:12:31 »
Hmmmm, ze tez nie wpadlem coby dac fize od sn61. Btw.. Co dzisiaj??? ;)

943
Bieżące Symulatorowe / Odp: Virtual
« dnia: 28 Lipca 2006, 09:18:49 »
Hmmmm ciekawy temat....
Coz multi nie udalo sie jednak wdrozyc w zycie... Ale, ale do tego typu zabawy przystosowanie EXE nie sprawilo by mi wiekszego problemu
np. zapisywanie roznego typu szczegolow o przebiegu jazdy, przebiagu
 loka (Ksiazka pokladowa, protokoly)a nastepnie wysylanie ich na jakis ogolodostepny serwer, w celu pobrania informacji przez przejmujacego
maszyne....
Nie znam sie na procedurach/czynnosciach wykonywanych podczas przejmowania zmian, ale mam nadzieje, ze jezeli komus na czyms takim bedzie zalezalo, to pomoze w zrealizowaniu jak najbardziej realnego
chematu dzialania tego wszystkiego w maszynie.
Mnie zalezy na tym bardzo. Prosze sie kontaktowac w tej sprawie na GG.

944
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 28 Lipca 2006, 08:42:38 »
Juz zostalo wydane... a wozkow i tak prawie nie widac , wiec po co maja byc? :> Co do przelacznikow, dzwigni itp to nawet nie wiem co do czego
i ogolnie jak ten pojazd dziala.

945
Wmhmmm.. Widze ze skromny eu Queued musial bedzie wystawic pare starych rzeczy na neta ;] ...

pozdro wielkie

946
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 27 Lipca 2006, 23:40:07 »
Prosze panstwa... Teraz.. Zaraz.. Za chwile...... (prosze nie przerywac jak mowie ;]) ......

Dodano po 3 minutach:

 



Dodano po 31 minutach:

 Witam szanownych maszynowiczow! Poiewaz byliscie bardzo grzeczni - malo narzekaliscie na to i owo, dzis pragne Wam dac zupelnie cos innego.
Oto daje Wam dzis ten jakze przepiekny szynobus jakim jest kolzamowski 213m.

Dodano po 1 minutach:

 Czy ktos ma jakies pytania? ..
Aha.. Jest on na CHK sm42 i nie posiada dzialajacych galek..

947
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 27 Lipca 2006, 17:08:18 »
Ooo to jest wlasnie ten wagon z innym rozstawem zderzakow ;)

948
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 27 Lipca 2006, 00:00:01 »
Witam znowu. Dzisiaj mam wielka przyjemnasc udostepnic szerszemu gronu 2 kolejne pojazdy z kategorii WAGONY jakimi sa Rs oraz Gkks.
W eResie odziwo zachowaly sie jeszcze stare, texturowe wozki, co moze byc ine lada gradka dla maszynowych kolekcjonerow antykow, a takze
dla tych, ktorzy nie maga, nie umieja badz nie chca ;). Powoli stary suff sie konczy a znaczy to tyle ze niebawem zaczna wchodzic pojazdy
przekraczajace 10.000 trojkatow. Mam wielka nadzieje ze bedziecie sie dobrze bawic :D

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/rs.rar
http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/gks.rar

949
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 26 Lipca 2006, 15:23:01 »
Rama wozka... hmmhm.. Zostala wylosowana do kasacji w ramach oszczednosci na trojkatach ;)... A tak juz powazniej, bo jakos powinienem sie wytlumaczyc....
No coz foty byly ciemne zwlaszcza dosyc duze zacienienia pod skrzynia i nie wszystko bylo widac. Zapewne bylo tak duzo improwizowane ze master Q sie zdenerwowal i postanowil w ogole nie dawac :>

950
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 26 Lipca 2006, 12:01:19 »
Smiesnie wyglada? Mnie to nie smieszy (rotfl) ...

Masz pytanie żeby przy robienu szyb nie było refleksow? .. hmhmhm....
No dopszz...

ps. Prosze nie nazywac moich ukochanych SA109 zlomem ;)

951
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 25 Lipca 2006, 18:55:18 »
Cytuj
Witam.

Chcialbym zwrocic uwage, ze jako Uaais jest WM15 ;)

Pozdrawiam


Powaznie? ;) :> ....
Ktos moze posiada zdjecia z wnetrza jabiny jej (WM15)?

Dodano po 14 minutach:

 
Cytuj
Nie wiem jak wam się udało te wagoniki ściągnąć, ale ja próbowałem i nie moge. Używałem już kilku programów typu DAP, ale pokazuje mi, że pliku nie znalazło.
Nie można by było robić paczek i wrzucać je na nasze ulubione serwery RapidShare.


Mhmhmhm.... Kiedys... Dawno temu gdy jeszcze wozki wagonow byly plaskie..... Takze mialem problemy ze sciaganiem z LYCOS'a.
Z czasem wyczailem go, a sciaganie przestalo byc problemem.
Poprostu czasami trza dac 'http://' czasami 'save as.../zapisz jako...'
Wszystko zalezy od browserow.

Ludzie kochani, nie robcie mi tutaj smietniska pytaniami technicznymi
nie majacymi zwiazku z taborem :/. Albo na PW albo zalatwiajcie sprawy te przez komunikatory...

Z jego hostingu jak korzystalem, tak robie to i nie zamierzam zmieniac tego, tym bardziej ze uslugi typu RAPIDSHARE jak dla mnie sa przeznaczone tylko do grafiki. Tyle odnosnie tego.

Dodano po 3 minutach:

 
Cytuj
Pozdrawiam mam nadzieje ze Q sie nie obrazi za te skriny.


No nieee.... Przez Ciebie mam doua - nie rob mi tego wiecej nigdy ;) FOCH.

952
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 25 Lipca 2006, 01:37:21 »
Cytuj
witam

gdzies kiedys w sieci widzialem screeny przedstawiajacego pesowskiego szynobusa do Maszyny - moje pytanie brzmi:
- czy jest toto gdzies dostepne?
bo ZTCP podobno byla wersja do samodzielnego prowadzenia, z wlasna kabina i wlasnym scenariuszem.

helmutt


A chcesz zastapic MatEU na ciciowce? Bo to nie pesobus...




Dodano po 5 minutach:

 defiler... chyba im macierze pomazalo bo u mnie tez jest corrupt :/ ...
zaraz naprawimy ....

Bardzo prosze o  wszelkie problemy z linkami itd na PW

Dodano po 3 minutach:

  Wychodzi na to ze uaais ;) uszkodzony jest na poziomie CD-RW, wrzuce pozniej :)


pozdro 424

953
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 25 Lipca 2006, 01:09:09 »
Witam ponownie. Jak penie zauwazyliscie - wczoraj nic sie nie ukazalo, coz byl to efekt zboczny bonusa przedwczorajszego oraz prac nad Zaes'em...
Zaes ma sie calkiem dobrze i coraz lepiej zaczyna wygladac... kilkoma slowami.. roznie jak na drozdzach ;). Pare renderow z hali produkcyjnej ;]


Pomoscikk....


... nie wiem co powiedziec :>

A teraz coz z innej beczki..... teraz zaraz tzn ....

Dodano po 19 minutach:

 ... wagon uaiis, a juz w krotce WM15, nawet bardziej wkrotce niz Wam sie to zdaje....




http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/uaais.zip

...

Dodano po 13 minutach:

 ... Teraz pozostalo mi dac Wam polizacz oczywiscie tylko troszke i jak zwykle tylko i wylacznie moonitory...


krzywy motyw No.1


krzywy motyw No.2


krzywy motyw No.3


krzywy motyw No.4


krzywy motyw No.5


krzywy motyw No.6

Dodano po 3 minutach:

 Ooooooooooo zapomnialbym ... http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/o.zip

No.

954
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 24 Lipca 2006, 16:44:42 »
Bardzo preosilbym o pisanie tego typu zapytan na PW. Z gory dzikuje

955
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 24 Lipca 2006, 16:40:44 »
Tak wiem o tym i znaczy to tyle ze nalezy na wlasna reka przekonwertowac je do BMP. Niebawem dolacze wersje suportujaca jpg..

pozdrawiam

956
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 24 Lipca 2006, 16:33:10 »
poniewaz nie sa dostarczone razen z modelem a osobno w 4Ltexturepack? :>

Dodano po 1 minutach:

 patrykos: wow jpg mhmhmmh

957
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 23 Lipca 2006, 23:42:30 »
Nom - nadal jest w stanie jak wczesniej... to bylo porwanie sie z asfem na 3000 ton ;).... ale... kieduedys o ile ktos nie bedzie pierwszy.. mooooze dokoncze..

ps. Zaes - 30%

958
Poszukuję, chcę zrobić / Czy jest możliwość...
« dnia: 23 Lipca 2006, 21:48:35 »
Cytat: "queuedEU"
taaaa .. jest to mozliwe i nawet dziala :D - niedlugo na nowo bede przepisywal exe - tym razem pod katem obslugi wszystkich tras.. hmmm ktory to juz raz, 4?



Powyzsza odpowiedz tyczyla sie oczywiscie pytania startowego tematu...


Wagony! Wagony!

959
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 23 Lipca 2006, 20:00:17 »
Witam. Dzis nie przewisuje zadnej paczki, niemniej jednak dane Wam bedzie przez kilka dni obserwowac proces powstawania cysterny Zaes.
Mam nadzieje ze 'tutorial' sie spodoba ;)

http://www.members.lycos.co.uk/et221167/wag/screens/zaes/

Dodano po 11 minutach:

 Rendery... ktore ziscilem przed Waszymi wylizanymi monitorami :> ....
zostaly wykonane okolo po czterech godzinach prac.
Najtrudniejszym elementem bylo wyprofilowanie zbiornika...
Po zakonczeniu pomostu, spawanie powinno nabrac wiekszego tempa
by znowu zwolnic na mapowaniu textur. przewidziany czas zakonczeina hmm 12 godzin roboczych...


pozdro 424

960
Publikacje / Budujmyż wagony ludzie moi drodzy!
« dnia: 23 Lipca 2006, 14:25:34 »
Znowu sie czepiacie czegos co nie aktualne... Jest na wozku 25TN teksture? - Jest. No wiec o co chodzi? :)

Dodano po 11 minutach:

 

Cytuj
A co do tekstur, jeśli zapisujesz w .tga, to we wpisie musisz dać rozszerzenie, inaczej symulator nie będzie czytał (np. dla ET22-xxx.tga we wpisie do scenerii w miejscu gdzie dajesz wpis dla tekstury musisz dać ET22-xxx.tga.



Zieeeeeffff... W zasadzie od przed wczoraj jak dla mniemoze byc nawet .jpg i rozmiar dowolny np 507x1004, ale mniejszaaaa.....

Byc moze niebawem oficjalnie ;]

Strony: 1 ... 30 31 [32] 33