Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - queuedEU

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 33
121
Mam te co @Sawi wystawial ostatnio.

122
Chyba czas na przetestowanie ekranow traxxa... Gdzie ten traxx jest?

123
Na to jak wysoko zostana spaliny wyrzucone w gore zanim zaczna poddawac sie sile wiatru wplywa wiele czynnikow  zaleznych od pracy silnika. Czastki sa w koordynatach globalnych. Ja czekam az ktos napisze fizyke generowania spalin zalezna od obrotow i mocy.

Postep przenoszenia extrasow @Stele i @Firlaya do mnie. Podwojny plus to moduly z ktrorych wszystko czego brakowalo jest juz wziete.
world.cpp  ++
train.h      ++
Train.cpp    ++
globals.h    ++
globals.cpp  ++
dynobj.h     +
dynobj.cpp   +
driver.h  ++
driver.cpp   ++
button.h     ++
button.cpp   ++
console.h    ++
console.cpp  ++


124
Zgadza sie, trzeba bedzie troche te fizyke przerobic, bo nie do tego byla stworzona i mimo ze ma ponad 50 parametrow to raczej nie da sie ustawic wypchniecia 'czastek' na pewna wysokosc, ale jescze pokombinuje.

125
No w koncu dzialaja kominy w eu07, 15 lat... d;

https://youtu.be/Ve8a62xIsIc

&feature=youtu.be

Kto chetny do rozpisania fizyki emisji spalin? Na poczatek proponowalbym odpalanie silnika.

A tutaj dokumentacja mozliwosci emitera:  http://eu07.es/index.php?a=exe16&el=0033#gohere

Jedynie wzglednie realne zachowanie sie emisji zadecyduje o tym czy generowanie spalin przez pojady bedzie wlaczone w pozniejszych wydaniach.

126
Tabor / Odp: Ukrotnienie i odrzucanie
« dnia: 21 Marca 2016, 22:48:54 »
Nie kombinuj bo wypadnie wal i bedzie lipa ;)

127
Duzo zmian w train.cpp? Zmiany w mover.cpp ma sie rozumiec?

128
Racja. Ty robisz zmainy tylko w driver.cpp, tak? Stele wypowiedz sie o swoich zmianach. Ja jestem poprostu za wzieciem tych plikow i wrzuceinu do katalogu reczine bo  gitshella wole nie ruszac :).

129
W katalogu textures/1435mm/ballasts masz tpbps-new2-snow.dds, przekopiuj to do textures, dziwne ze nie bierze z tga. Poza tym w log.txt wyraznie jest ze te teksture wczytuje, moze ona jest tak jasna ze az biala (kontrast)? Nie no to jest przeciez nie mozliwe, nie ogarniam o co chodzi...

W ogole to od jutra bedziemy przenosic fizyke z pascala na c++.

Jakies pytania, sprzeciwy, sugestie?

130
eu07.es/tracks.rar
To jest podklad i nie widze zwiazku z brakiem podsypki. Doprosze sie tego loga? Na przyszlosc, nastepnym razem oczekuje kompleksowego przedstawienia problemu w jednym poscie z zalaczeniem plikow logu lub identyfikatora katalogu na ftp, bo nie widzi mi sie generowanie kilku postow w celu rozwiazania jednego problemu. Po prostu bede ignorowal zgloszenie.

131
No to pochwal sie w jakich katalogach i jakich plikow nie  miales,. mMoze komus sie taka informacja przyda...

132
A logow czemu nie dajesz? Lo albo daj se w stopce swoj identyfikator i wlacz wysylanie na ftp to se sam znajde jak sie nie chce wystawiac.
Juz mowilem ze szklana kula mi sie stlukla ;P

133
Dokumentacja Online: http://eu07.es/index.php?a=exe16

A juz za kilka chwil kolejne wydanie EXE

EU07-200316-1

Wypakowac wszystko, zastapic. Pamietac o wpisaniu sobie swojej rozdzielczosci do config.txt albo QLauncherem nadpisac konfiguracje.

Go go go :-)

Generalnie od ostatniego apdejtu 20 dni temu przybyly tylko wstawianie emiterow efektow czasteczkowych za pomoca wpisow.
Opisy parametrow wpisow to juz jutro ogarne.

134
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury.
« dnia: 20 Marca 2016, 12:44:41 »
Woku, te patyki jakies dziwne czy drut tak wysoko?

135
Bocznica / Odp: Tłumaczenie treści na stronie głównej
« dnia: 19 Marca 2016, 17:31:32 »
Oh Senyor! però tens remordiments! Vostè té el traductor de google, ¿no és així?
يا رب! ولكن ندم! لديك مترجم جوجل، أليس كذلك؟
يستغرق سوى لحظات
الله أكبر

Reg. zakazy 12.
Spamuj gdzie indziej. Bocznica.
Benek

136
WWW / Odp: Tłumaczenie treści na stronie głównej
« dnia: 19 Marca 2016, 15:00:57 »
I also do not get the grammar and spelling of English, but it comes after a few deeper, somehow it just comes as sometimes it can be seen mainly in the irc. Besides, I do not see sense to @Lelek had to write a reply beyond the scope of which has just wants to write.

137
Jedna osoba tutaj nie ma unoffow z PC2015 ;)

138
Wczesniej czy pozniej bedzie trzeba te swiecenie wskaznikow usunac, hehe ;d

139
Pomoc w tworzeniu / Odp: Kabina elfa
« dnia: 18 Marca 2016, 20:28:56 »
No w sumie, po odpowiednich modyfikacjach - przeskalowaniu i splaszczeniu mozna by z tego zrobic ciekawy teren do scenerii. Ten czerwony kwadracik tam to 100x100m. :)

Mozesz cos wiecej o tej metodzie skanowania 3d napisac? Jak dokladne sa urzadzenia dostepne dla zwyklych smiertelnikow?

140
No a wyglada to ja ktekstura sniegu czy jak onbiekt bez tekstury?

141
Poprawilem te braki pomimo ze nie byly one powazne. Ludki na peronach mialy podane replacableskin, pomimo ze maja teksture na sztywno.
Tory masz na bialo bo gdy jest wlaczona opcja podkladow 3d, to tekstury sa brane z innego katalogu i pewnie tam nie masz ich.

142
Fizyka sniegu niby moglaby sie nadawac na deszcz, gdyby zmienic szybkosc padainia. Nie wiem czy czasem nie bedzie trzeba dedykowanej  fizyki zmontowac. Zobaczyy się - dam jakies przyklady w kolejnym wydaniu i sami ocenicie.

143
A tak bedzie wygladal mniej wiecej (bo jeszcze moze ulec zmianie kolejnosc parametrow) wpis od kolejnego systemu efektow czasteczkowych.

particleem 122 50 1.2 3.9 0.5 true  10.0 0.1 310.0 0.1 0.0 0.0  1.0 0.0 0.0 1.0 0.5 0.0  0.7 0.7 1.0 1.0 0.3 0.0  1.0 1.0 0.0 0.0  0.0 1.0 0.0 0.1 0.2  0.2 0.3 0.5 0.62  0.1 0.2  0.0 1.0 0.0 0.08 0.9 0.08 true  -0.82 0.82  1  particle1.tga end

opis parametrow:

int initialnum,
int createpersec,
float mindieage,
float maxdieage,
float creationvar,
bool recreateondie,
vector3 empos,
vector3 emarea,
color4 borncolor1,
color4 borncolor2,
color4 diecolor1,
color4 diecolor2,
color4 alpha,
vector3 accdir,
float accmin,
float accmax,
float ssizemin,
float ssizemax,
float esizemin,
float esizemax,
float minemspd,
float maxemspd,
vector3 emdir,
vector3 emdeviation,
bool particleleavesys,
float spinspdmin,
float spinspdmax,
int billboardtype,
char *texture

144
No i jest kolejny bardzo elastyczny silnik czasteczek ktory oferuje az 50 parametrow wplywajacych na efekt koncowy.


145
Bieżące kolejowe / Odp: Imprezy Kolejowe
« dnia: 15 Marca 2016, 18:17:00 »
Wnetrze jakiego pojazdu replikuje ten pulpit? Uwaga mi przykul komplet urzadzen po lewej stronie, czego zazwyczaj w 07 nie ma, wiec przypuszczam ze cos od prywaciarza lub moze cos  czeskiego albo jakas wlasna inwencja tworcza..., przypuszczam ze jakies dodatkowe urzadzenia kontrolne dzialania pulpitu, tak?

146
Shadery juz mialem w maszynie 2 lata temu, a w zeszlym roku bylo zrobione rysowanie stozka swiatla i renderowanie sceny w odcieniach szarosci. Problem polega na tym, ze rozne biblioteki maja rozne funkcje od obslugi shaderow, wiec raz jest latwiej cos na zywca przepisac innym trudniej bo na przyklad hnaglowki z funkcjami sa z 64 bitowymi typami danych, ktorych BCB5 ine obsluguje. Wiecej zachodu z tym niz pozytku.

Hehe, teraz wlasnie patrze na linka... No dokladnie 30 minut temu po poscie ST44-003 znalazlem tego tutaka i powiem ze juz skompilowalem w borlandzie. Jest obiecujacy :). Co ciekawe on jakies tam headery od jakiejs biblioteki x11 ma podpiete i glx.h, ale wywalilem to i sie skompilowalo i dziala poprawnie. Jutro sie przyjrze moze sie uda cienie zrobic :-). Najlepsze jest to ze tutaj scena jest rysowana w 3 przejsciach... Juz widze trzykrotny spadek FPSu ;]...

  Dodano: 15 Marca 2016, 08:01:44
Cieni z tego exampla nie da sie zastosowac - w tym przypadku tekstura obiektu jest jego poprzedni render z dodana tekstura cienia w kolejnym przejsciu, co nadpisywaloby wlasciwa teksture obiektu. Ta metoda odpada ;/

147
W tej serii do pokazaina bylo oswietleine przeszkodowe kominow, beczki z ogniem w dzien miales strone i dwie wczesinej. Jezeli wrzucam screeny w takiej a nie innej postaci, to nie po to aby komus zrobic na zlosc, nie z jakiegos radomowego powodu. Wystarczy pomyslec.
Jescze moze zacznijcie narzucac jak powinny wygladac scenerie ktore daje w paczce do testowania. Przypuszczam ze jesli w nastepnej bedzie wlasine ta sceneriia z noca to bedzie lecial inezly hejt, podczas gdy ja wlasnie bede oczekiwal testowania pewnych ostatnio dodanych spraw w nocy a nie W DZIEN.Tyle. Czy to juz jest jasne?

148
Tak - lepsze trojkaty jak polygony bo mozna 2x wiecej platkow wygenerowac, a ze nie ma tekstury to tylko dlatego ze ja tak sobie ustawilem a jak Ty bedziesz chcial to juz mnie nie interesi - Bedziesz mial opcje - bedziesz sie bawil. Na te chwile sa juz 3 rodzaje reprezentacji sniegu - triangle, line i point. Najbardziej wydajne beda linie i pointy, ale nie bedzie widoczny do pewnej odleglosci od kamery (jescze nie wiem czemu). Wkrotce kolejny apdejt.

149
Kazda paczka ktora nie jest patchem, zawiera zawsze wszystkie pliki niezbedne, natomiast patche tylko exe i ewentualnie inne wplywajace na poprawke. Wystarczy ze sciagniesz ostatnia cala i ewentualne patche po niej.

EU07-300216-1 ze strony 30 i -1p2 ze strony 32

SPRAWDZ 2 - 3 strony wstecz ...
wiadomosc 882 i 904 linki sa na czerwono czcionka 20 bodajze...

150
W pierwszym nie zawsze pamietam dac :). jest kilka stron wstecz.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 33