31
Bieżące kolejowe / Odp: Pożar pociągu w Bardzie.
« dnia: 24 Kwietnia 2014, 20:29:56 »
"Niezidentyfikowany obiekt trakcyjny"
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
A nawiasem, najelpiej iść do danej firmy w trakcie naboru i zapoznać się z ofertą pracy. Bo z tego co wiem, Cargo i Koleje Mazowieckie dobrze płacą w porównaniu z IC.Ale pieniądze to nie wszystko. W Cargo niestety niezbyt często idzie się na plan. Bardzo często dyspozytor przesuwa, odwołuje, zamienia itp. A najgorzej jak zaczyna dziwnie mieszać - niektórzy są z tego znani. W IC cała służba zaplanowana i tylko w wyjątkowych okolicznościach są zmiany. A wracając do pieniędzy, szkoleniec w Cargo gdy ma szkolenie praktyczne dostaje okolice minimalnej + dodatki, które wymienił pachwał (oczywiście bez pojedynki i kilometrówki) oraz dietę w zależności od czasu pobytu poza sekcją. W czasie kursu teoretycznego goła pensja + premia.
Przestań, po roku i tak będziesz chodził do pracy, jak każdej innej i będziesz lał na to co się dzieje.A ja nadal idę z uśmiechem na ustach do pracy... gdy jest ładna pogoda, nie muszę robić w nocy, w weekend, żona też poszła do pracy i jest to ostatnia służba przed długim przejściem.
Podobnie myślałem, a teraz idę robię swoje i wyjazd z pracy.
Ale widać że ktoś stoi w miejscu i celuje. :)Ale nie wiesz czy obiektywem czy kamieniami. Chociaż nie chciałbym, żeby obrzucali mnie obiektywami.
Nie rozumiem, czego ode mnie chcesz.No właśnie.
Kilka spraw jeśli chodzi o "przejścia" czyli przerwy między pracą:
-nie możesz zacząć pracy dwa razy w tej samej dobie (doba liczy się nie od godz 0 tylko od godz. rozpoczęcia pracy - czyli jeśli dzisiaj idziesz na 19 jutro nie możesz zacząć pracy wcześniej niż o 19),
Skąd te 200? Czyżby CT Wielkopolski "się wychylił"? Z tego, co wiem, to w całym Cargo nie możesz przekroczyć 150 godzin nadliczbowych w roku.Na pewno w Wielkopolskim nikt się nie wychylił. Pewnie ja coś pomieszałem. Przepraszam.
Minimum 11 godzin - oczywiście, jeśli służba poprzednia trwała 11 albo mniej godzin.No ale nie możesz dwa razy zacząć w dobie, więc jeśli służba trwała np. 6 godz to i tak będziesz miał 18 godz. przejścia.
6. Gdy pojazd trakcyjny przesyłany jest z pociągiem lub z lokomotywą luzem w stanie
czynnym - przebieg taki należy traktować zawsze jako przyprzęg lub doprzęg. Dla
przyprzęgu (doprzęgu) nie wypełnia się w dz. G rubryk 16 – 23 na „Karcie pracy...P”
i 16 – 21 na „Karcie pracy...T”.
30. Dla przypadków ściągania ze szlaku zdefektowanego taboru innego przewoźnika niż
CARGO oraz wykonywania pracy awaryjnej z przyczyn zawinionych przez PLK,
maszynista rejestruje pracę pojazdu i drużyny trakcyjnej w „Karcie pracy…”
w następujący sposób:
a) kończy pracę na „Karcie pracy…” Mt-514 lub Mt-514a dla usługobiorcy, dla
którego pracę realizował,
b) rozpoczyna pracę na nowej „Karcie pracy …”, którą rejestruje na spółkę PLK
tj. CI (3),
c) ściąganie taboru rejestruje dla pojazdu trakcyjnego i drużyny trakcyjnej, jako
przeciąganie z podaniem kodu pracy „60” wraz z zastosowaniem numeru
statystycznego danego Zakładu Linii Kolejowych, z terenu którego rozpoczęła się
jazda lokomotywy, we wszystkich przypadkach, gdy praca ta wykonywana jest
dla ściągnięcia ze szlaku pociągu (pojazdu) innego niż CARGO przewoźnika,
z zastrzeżeniem ust. 31,
d) powrót lokomotywy luzem do miejsca wykonywanej pracy po usunięciu utrudnień
eksploatacyjnych, winien odbywać się na tych samych zasadach rejestracji, jak
przejazd luzem do miejsca usunięciu utrudnień eksploatacyjnych,
e) zakończenie pracy realizowanej na konto PLK następuje z chwilą powrotu
pojazdu do miejsca w którym poprzednio wykonywał pracę i po podjęciu
poprzednio wykonywanej pracy (tj. w przypadku zerwania lokomotywy z pociągu,
zakończenie pracy winno nastąpić w chwilą zgłoszenia gotowości pociągu do
odjazdu lub w chwili zakończenia pracy na pojeździe), lub z chwilą przybycia na
nowo wskazane miejsce przez dyspozytora zakładu CARGO,
f) pracę poprzednio wykonywaną maszynista rejestruje na kolejnej, dodatkowej
„Karcie pracy…” (pracę na niej zaczyna rejestrować z chwilą zakończenia
rejestracji pracy w „Karcie pracy…” na konto PLK).
31. W przypadku ściągania ze szlaku uszkodzonego taboru będącego w dyspozycji
CARGO, rejestrację pracy zadysponowanego pojazdu trakcyjnego dokonuje się na
„Karcie pracy…”, na której dotychczas maszynista pracę realizował. Należy wówczas
zakończyć rejestracje dotychczasowej pracy w odpowiednim wierszu działki G,
wpisując w nowym wierszu pracę jako „przeciąganie” z podaniem kodu pracy „60”
oraz stosując odpowiedni numer statystyczny zakładu.
Ciśnieniowy będzie szybszy i to znacznie (kilka dobrych sekund).Oczywiście. Nie wiem skąd mi się wzięły jakieś wątpliwości.