Witam. Patrząc na bazę infrastruktury rzadko pojawiają się nowe modele. Patrząc po sobie znalazłem przyczynę. Nie każdy umie/lubi wszystko robić lub ma po prostu za mało czasu na zrobienie od A do Z projektu.
Dziś po chwili zastanowienia postanowiłem spróbować zebrać w miarę stały zespół osób który by stworzył swojego rodzaju ciąg "produkcyjny".
We wstępnym założeniu podział zadań wygląda następująco.
- Modelowanie bryły/części składowych modelu*.
- Tekstura obiektu.
- Mapowanie modelu.
- Eksport do t3d, inc, struktura katalogowa, wrzucenie do testu dodatków na forum.
Osoby chętne mogą się zgłaszać w tym wątku, z dopiskiem w jakiej roli mogą się widzieć.
*jeżeli obiekt ma wiele powtarzalnych obiektów, warto wymodelować jedną część, wykonać teksturę, zamapować i dopiero powielić bryłę z nałożoną teksturą. W tym przypadku zamapowana część wracałaby do osoby która modeluje.
Dodano: 03 Grudnia 2016, 17:23:18
Mogę się zająć etapem 1 czyli modelowaniem surowej bryły.