Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27
751
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 31 Marca 2017, 16:09:55 »
http://eu07.pl/userfiles/24104/foto-EL1604.rar
Zdjęcia na teksturę EL1604 w barwach Warszawskiej Kolei Dojazdowej.Stan na: 10.08.2016

752
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 30 Marca 2017, 21:34:00 »
Wciskane klawisze w logu to podstawa supportu przy "lokomotywa mi nie działa! Co zrobić???" o ile takowy umie załączyć log. ;)

753
Cytuj
bardzo proszę o szybką i konkretną odpowiedź.
A jak nie masz do tego głowy to w takim razie w najbliższym czasie nie będzie ;) .

754
Kiedy będa: materiały, zdjęcia, plany, wymiary oraz inne pomocne rzeczy, znajda się osoby które to zrobią (jaką będą mieć czas). A osoby pytające się czy coś będzie lub kiedy będzie, zainteresują się co trzeba pomóc i zamiast pisać, rzeczywiście coś zrobią i pomogą.

755
Jak zrobisz to beda napewno. Powodzenia.

756
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 19 Marca 2017, 14:20:18 »
Komisja na brak napięcia i wyzwolenie się WS...

757
Screeny / Odp: Rotfl!
« dnia: 17 Marca 2017, 22:27:16 »
I co w tym śmiesznego? bo chyba nie rozumiem...

758
Łapanie kwalifikuje się jako molestowanie. Proponuje zwykłe spotkanie.

759
Screeny / Odp: Wasze filmy z symkiem w roli głównej
« dnia: 08 Marca 2017, 20:31:05 »
Pokazówka cyklu dobowego w exe++170308.

760
Bieżące Symulatorowe / Odp: Oficjalny kanał MaSzyny na YouTube.
« dnia: 07 Marca 2017, 22:53:06 »
Nie można porównywać prowadzenia strony na FB do kanału na YT, różnica w nakładzie pracy jest kolosalna. Na prowadzenie strony mogę sobie pozwolić w zasadzie w każdej wolnej chwili - z komórki mogę odpowiadać na komentarze, coś wrzucać, edytować... kilka / kilkanaście minut dziennie mojej pracy sprawi że będzie on aktywny, tak już prowadzenie kanału na YT, aby był kanałem z materiałami na poziomie wymaga dużo więcej pracy i czasu. Bo to nie tylko wrzucanie obrazków i dodawanie opisu. Tutaj trzeba zdobyć dobry materiał, przysiedzieć na montażu, zdobyć materiały dodatkowe w postaci muzyki / udźwiękowienia, efekty pracy pokazać wcześniej w naszym gronie i dopiero wrzucić na YT.

Kwestia "oficjalnego" kanału na YT była poruszana chyba w zamkniętych działach i doszliśmy wspólnie do wniosku, że nakład pracy w porównaniu do oczekiwanych korzyści jest zbyt duży. A dziś mogę dodać tyle: nie mamy ludzi, żeby powpisywali opis do tekstury siódemek (co zajmuje dosłownie chwilę), tym bardziej trudno będzie złożyć zespół, który kompleksowo i na poziomie poprowadzi kanał na YT.

Zamykam, żeby uniknąć zbędnej dyskusji.

761
Bieżące kolejowe / Odp: Szczekociny 2012
« dnia: 03 Marca 2017, 15:18:19 »
Ja wiem, że w pisaniu merytorycznych postów jesteś wyjątkowo kiepski, jednak przeczytaj ten raport. Może wtedy napiszesz rzeczowy post?

762
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 03 Marca 2017, 11:45:24 »
To bardziej nadaje sie do watku: Planowane zmiany do exe. @Stele chcial jak najszybciej uzyskac stabilne exe, aby jeszce w tym roku poskladac paczke calosciowa. Prosil, aby dopiescic to co jest, naprawic znane w tej chwili problemy. Istotniejsze jest poprawienie przeliczania oswietlenia na pixele, niz zmiana sposobu poruszania sie po kabinie. Zmiana funkcji klawiszy i ppm a takze lpm i scrola, bedzie bledem. W tym roku paczka calosciowa nie moze zawierac takich zmian. Exe zostalo dopiero przepisane na c++ i po osiagnieciu stabilnosci trafic do paczki. Wymyslanie zmian, to odwlekanie wydania pc2017.
We wspomnianym watku, rodzi sie nowe zycie symulatora i dzis nawet nie wiemy jak bedzie wygladal.

763
Bocznica / Odp: test-calkowo niebezpieczny pociag.7z
« dnia: 20 Lutego 2017, 18:32:37 »
Kubuś masz u mnie piwo (jak dojade autostopem do Chabówki).

764
Bocznica / Odp: test-calkowo niebezpieczny pociag.7z
« dnia: 20 Lutego 2017, 17:55:39 »
Jakby to byl radiostop to by wszystkie pociągi zatrzymywalo. A więc nie może to być radiostop tylko cos innego, np. autostop.

I ten autostop mnie nie złapał, np. dlatego, że liczy sie położenie lokomotywy albo za krótko była szybkość utrzymywana.

Po przeczytaniu tego straciłem do Ciebie resztki i tak już skąpego szacunku. Po prostu ręce opadają od czytania takich głupot i ślepej wierze we własną Twoją wiedzę.
Ogarniasz ogólnie, że nie ma czegoś takiego w rzeczywistości jak AUTOSTOP? Nie wiem, jakie psychotropy stosujesz ale lepiej je zostaw.
Również nie mam bladego pojęcia skąd czerpiesz inspirację i wiedzę do pisania takich głupot ale mam(y) dla Ciebie rady:
a) ogarnij się wreszcie
b) doucz się wreszcie
c) przestań korzystać z Wikipedii do szerzenia swojej i tak już ograniczonej wiedzy.
Błagam Cię, skończ.

765
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 19 Lutego 2017, 11:21:42 »
To dlaczego obserwować, zamiast współpracować? Gliwicki Krzyś ogarnąłby to, czego mi się nie chciało.

766
Na warsztacie / Odp: Projekt "KPK-LK"
« dnia: 19 Lutego 2017, 09:21:05 »
Zabek,  wczoraj wspomnialem o Tobie na czacie, bylo juz pozno, wiec nic nie napisalem. Mialem dzis w tej sprawie napisac i ubiegles mnie. Ja powinienem sie bac wyrazac opinie na forum, bo sa tacy co nie moga zniesc moich postow. Tym niemniej napisze ze robienie drugi raz tego samego projektu bez wspolpracy, a przynajmniej konsultacja z autorem  PMPW bedzie malo skuteczne i dziwne.

767
Bocznica / Odp: Ignorowanie / czarna lista
« dnia: 17 Lutego 2017, 15:29:05 »
Takich *** czy *** chociażby  :D.

Bez ad personam prosimy. Bocznica.

@macius5991

768
Forum / Odp: Ignorowanie / czarna lista
« dnia: 17 Lutego 2017, 15:28:13 »
Ja bym chciał opcję ignorowania na czacie dla odmiany.

769
Na warsztacie / Odp: Planowane zmiany w exe
« dnia: 17 Lutego 2017, 14:01:02 »
Jak dla mnie dość dobrze sprawdza się system trainzowy - tzn. jako podstawę mamy klikanie elementów myszą - kursor jest widoczny cały czas. Aby kręcić głową przytrzymuje się PPM. Uzupełnieniem powinny być skróty klawiszowe dla funkcji, które naturalnie powinny być "pod ręką" - czyli nastawnik, hamulce, syrena i czuwak. Natomiast rzeczy "konfiguracyjno-uruchomieniowe" typu światła czy różne rzeczy do włączenia podczas uruchamiania jak najbardziej nadają się do obsługi myszką.

770
Tabor kolejowy / Odp: Zakładanie sprzęgu.
« dnia: 10 Lutego 2017, 19:54:09 »
Chyba nie ma zasady. Obserwuję to często i widzę, że zasady nie ma, podejrzewam że rewidenci zakładają tak, jak jest akurat wygodnie. Zauważyłem jedynie, że gdy maszyniści sprzęgają się z wagonem to prawie zawsze używają ucha z wagonu.

771
Na warsztacie / Planowane zmiany w exe
« dnia: 01 Lutego 2017, 09:17:40 »
Otwieram dyskusję o tym w których miejscach należy zmienić kod oraz jak to zrobić, żeby osiągnąć cele. Na początek szybka lista tego co moim zdaniem wymaga zmian:
  • Rozbicie mover na klasy odpowiadające typom (prądu stałego, asynchrony, diesel, diesel electric, itp) a następnie poszczególnym modelom (obecnie rozróżnienie przez dt_xx). Za tym idą zmiany w parserze plików fiz, bo będzie można wywalić wszystkie niepotrzebne zmienne. Nie mówiąc już, że jakiekolwiek dodanie nowego typu pojazdu będzie łatwiejsze. Z minusów wymaga to zmian w interfejsie do pythona na pobieranie przez skrypt wybranych danych, ale samych ekranów nie jest jeszcze na tyle, żeby nie dało się tego wykonać.
  • Rozbicie Driver na część tylko dla człowieka oraz tylko dla AI, być może AI dla specjalnych okazji jeśli mają być takowe.
  • Implementacja protokołu do wymiany danych z SCS. Wywalenie eventów. Dość trudne, gdyż już teraz na etapie zmian w tabelce dochodzę do kwestii kompatybilności z tym co obecnie można robić, a co będzie możliwe po zmianach. Tu jest pytanie czy tylko naprawić co jest na potrzeby Kaliskiej w obecnej wersji i po prostu zrobić to od nowa, ale wtedy wszystkie scenariusze będą do zrobienia na nowo (chociaż zapewne odtworzenie będzie bardzo łatwe przy pomocy SCS).
  • Serializacja danych w celu zapisu i odtworzenia stanu sesji jest możliwa, szczególnie jeśli porozbijamy monolityczne klasy jak obecnie.

772
Tabor kolejowy / Odp: Lokomotywa spalinowa ST44
« dnia: 22 Stycznia 2017, 15:33:45 »
Oba powstały w ZSSR. A raczej, ST44-12xy to dalej jest Rusek, tylko w nowym wdzianku i z nowymi bebechami. Ale to dalej Rusek. Więc rozróżnienie nasze czy nie-nasze, nie do końca jest prawdą.

773
Tabor kolejowy / Odp: ZEZ. TV. Po co to wszystko?
« dnia: 22 Stycznia 2017, 13:09:03 »
Sa jeszcze takie co patrza w lewo lub w prawo.

774
Bieżące Symulatorowe / A może by tak wystarczyło siódemek?
« dnia: 21 Stycznia 2017, 17:21:24 »
Może trochę abstrakcyjna propozycja, ale przydałoby się żeby nowi twórcy ograniczyli produkcję tekstur siódemek, symulator jest już nimi przesycony, łącznie z tym co jeszcze w teście leży mamy już ponad 100 siódemek.
Nie mówię zeby w ogóle nowych nie robić, jakieś wyjątkowe malowania bo po co nam kolejne ICowskie? A druga sprawa, model siódemki jest modelem flagowym i jak zaraz dobijemy do 200 tekstur to nie wiem kto będzie robił aktualizacje repli.
Zapraszam do dyskusji :d

775
Poradniki / Odp: [INNE] Ekran komputera pokładowego w pythonie
« dnia: 15 Stycznia 2017, 14:41:47 »
Zapisywanie i wczytywanie przebiegu pojazdu z komputerem

Istnieje możliwość, aby przy uruchomieniu pojazdu stan licznika kilometrów pokrywał się* z tym, jaki był przy wyłączaniu symulacji i przez były zliczane kilometr przejechane przez użytkownika.

1. W funkcji __init__ należy zapisać
# przeniesienie ścieżki do funkcji zapisującej
self.lookup_path = lookup_path
# zapisywanie ostatniej sekundy od liczenia przebiegu
self.last_time_update = 0
# losowanie przebiegustartowego
self.kilometry = PS+(random()*PL)+(1+self.rok-RokProd)*PR+self.dzis*PD
# ostatni zapisany przebieg
self.kilometry_z = 0
# otwieranie pliku
plik = open(lookup_path + "tacho.txt")
try:
tempkm = plik.read()
if tempkm == "":
tempkm = "x"
else:
self.kilometry = float(tempkm)
self.kilometry_z = self.kilometry
finally:
plik.close()
Gdzie zastosowano zmienne czasu:
self.dzis = datetime.now().timetuple().tm_yday
self.rok = datetime.now().year
przy losowaniu przebiegu zastosowane są również parametry:
PS – stały przebieg początkowy (ewentualnie w pierwszym roku kalendarzowym),
PL – losowana wartość przebiegu pojazdu,
RokProd – rok produkcji pojazdu,
PR – przebieg roczny,
PD – przebieg dzienny.
W ich miejsce należy wpisać po prostu wybrane liczby.

2. W funkcji _render należy dodać funkcję liczącą przebieg:
#liczenie przebiegu co sekundę
if state['seconds'] != self.last_time_update:
dt = state['seconds'] - self.last_time_update
if dt < 0:
dt+=60
self.kilometry += dt*speed * 0.0002778
self.last_time_update = state['seconds']
gdzie zastosowano zmienną:
speed = float(state['velocity'])
3. W funkcji _render (pod koniec) należy dodać funkcję zapisującą:
#zapis stanu licznika do pliku
if self.kilometry>(self.kilometry_z + (0.1+0.005*speed)):
plik = open(self.lookup_path + "tacho.txt", 'wb')
try:
plik.write(str(self.kilometry))
self.kilometry_z = self.kilometry
finally:
plik.close()

* – w związku z częstotliwością zapisu stanu licznika, różnica może wynieść od 100 (wyłączanie symulacji w czasie postoju pojazdu) do 900 (wyłączanie symulacji przy jeździe z prędkością 160 km/h) metrów.

776
Tabor kolejowy / Odp: Kabina Skody CD163
« dnia: 12 Stycznia 2017, 21:29:50 »
Potrzebne mi foty zapalonych świateł.
EDIT:
Wydmuszka 163_v2 w symku ;). Jak widać zostało jeszcze sporo roboty, ale przynajmniej coś już tam widać.

777
Na warsztacie / Sterowanie ruchem przez zewnętrzną aplikację
« dnia: 13 Stycznia 2017, 00:48:09 »
Dzień dobry,

Być może niektórzy znają projekt SCS-1 (Symulacyjne Centrum Sterowania), będący interfejsem operatora i systemem zależnościowym współpracującym z symulatorem TD2, imitującym komputerowe urządzenia srk (nie jest to symulator konkretnego typu urządzeń). Program udostępniony jest na forum TD2 jako załącznik dostępny po zalogowaniu, bez zalogowania można przejrzeć ogólne informacje i dokumentację użytkownika: http://td2.info.pl/index.php/topic,100.0.html

Pierwotnie program powstawał z myślą o Maszynie, która również została dostosowana do takiej formy sterowania, choć dotąd nie było to nigdzie szerzej wykorzystywane. W ostatniej wersji uruchomiona została automatyka nastawiania przebiegów, która pozwala na użycie programu w roli systemu samodzielnie sterującego ruchem na scenerii według wczytanego planu przebiegów, z możliwością interwencji użytkownika w proces sterowania. Mamy zatem coś na kształt VD, którego koncepcja przewijała się na forum już dawno temu. Eventy przestają być używane do realizowania logiki sterowania, a stają się warstwą wykonawczą (przynajmniej jeżeli chodzi o srk). Odpadają problemy typu za wczesne przestawienie zwrotnicy spowodowane za długim składem, ruch na scenerii przestaje być sztywny - dodanie pociągu, zmiana kolejności jazd czy miejsca krzyżowania nie stanowi problemu. Rozwiązanie rozwinąć można o kolejną warstwę, nadrzędną w stosunku do SCS-1, która może zarządzać rozkładem jazdy i dynamicznie generować plan przebiegów (jest on odczytywany z dysku cyklicznie). Oczywiście można też wcielić się w rolę dyżurnego ruchu i sterować ręcznie.

W tym wątku przedstawiam przykład scenerii sterowanej w ten sposób, z Maszyną działają praktycznie wszystkie funkcje przewidziane w programie (m.in. nastawianie przebiegów, pip - śledzenie numerów, przejazdy, sbl, ANP). Niezbędne pliki wraz z samym programem zamieszczone są w załączniku. Otwarta pozostaje kwestia dostosowania plików .inc do sterowania przez program - bez zmian plików oraz pewnych zmian w sceneriach nie będzie to możliwe. Pliki .inc zaprezentowane tutaj mają raczej charakter prowizorki.

Ogólne założenia:

  • program SCS-1 uruchamiany jest przed uruchomieniem Maszyny, wybierany jest plik pulpitu, po czym program oczekuje na nawiązanie połączenia, tzn. wywołanie eventu "gotow_<nazwa>" przez Maszynę po uruchomieniu scenerii (na pulpicie przestanie migać białe oznaczenie EU07, pojawi się zielone oraz wyświetlony zostanie właściwy stan zajętości odcinków),
  • SCS-1 łączy się z Maszyną komunikatami międzyprocesowymi WM_COPYDATA, w razie potrzeby możliwe jest zastosowanie dodatkowego ogniwa transmisyjnego i uruchomienie SCS-1 na innym komputerze, z połączeniem TCP/IP (uzyskujemy wtedy namiastkę symulacji sieciowej dyżurny - maszynista; nie wiem jak wygląda temat multiplayera z wieloma maszynistami - czy cokolwiek było w tym kierunku robione?),
  • sterowanie i kontrola odbywa się na zasadzie zdalnego wywoływania eventów typu multiple oraz detekcji ich wykonania w Maszynie (własnych oraz innych, uruchomionych np. eventami torów), ponadto wykrywane są zajętości odcinków izolowanych - są one wymagane w scenerii (działanie komunikacji można podejrzeć w rejestratorze SCS-1 - uwaga: w trybie testowym logi będą trochę inne),
  • z uwagi na nieciągłą komunikację stosowane jest cykliczne kontrolowanie zdalnego wykonywania eventu "gotow_<nazwa>",
  • plik pulpitu SCS-1 zawiera graficzny obraz stacji wraz z danymi niezbędnymi do realizacji zależności, plik ten tworzony jest przy pomocy dołączonego edytora,
  • obsługa programu jest zbliżona do obsługi komputerowego pulpitu nastawczego, z możliwością automatyzacji w pewnym zakresie.

Rzeczy, które wymagają przedyskutowania/przeróbki/dopracowania:

  • brak możliwości sterowania niektórymi obiektami bez modyfikacji plików .inc - zdalnie działają tylko eventy multiple, a niektóre są innych typów (dotyczy większości sygnalizatorów - sterowanie W24, również Sp),
  • generalnie konieczność usunięcia z plików .inc obiektów wszelkich uzależnień od torów, innych semaforów, opóźnień zadziałania itp. - zależności realizuje SCS-1 (dotyczy głównie powiązań sygnalizatorów oraz przejazdów),
  • konieczność usunięcia ze scenerii wszelkich eventów oddzielnie sterujących obiektami, które sterowane i kontrolowane mają być przez SCS-1,
  • konieczność uzupełnienia plików .inc zwrotnic o eventy kontrolujące rozprucia (brak detekcji ewentualnych rozpruć może doprowadzić do nieciekawych efektów),
  • wskazane jest uporządkowanie nazw obiektów oraz sposobu ich nadawania w sceneriach, jak również rozmieszczania odcinków izolowanych i eventów używanych jako czujniki ssp (dokumentacja użytkownika zawiera wytyczne co do nazw obiektów).

Możliwe rozwiązania:

  • adaptacja plików które zamieściłem w załączniku po drobnych poprawkach - część jest nowa, a część stanowi "nakładki" na stare pliki, wszystkie wymagają sprawdzenia - proszę nie traktować ich jak gotowego rozwiązania do stosowania,
  • przygotowanie nowych wersji plików .inc przeznaczonych do zdalnego sterowania z zewnątrz, z uporządkowanymi nazwami eventów, najlepiej o formacie "<obiekt>:<akcja>", podobnie jak przyjęte zostało w TD2 (obecnie zgodne z tą konwencją są tylko eventy "forced+" i "forced-" zwrotnic, pozostałe na ogół używają znaku "_", z kolei zwrotnice i wykolejnice jedynie dodają znak +/-/o/z do nazwy).

Interfejs sterowania używany przez SCS-1 może być wykorzystany również przez inne programy, planuję dostosować kiedyś pod tym kątem symulator ISDR.

Wykaz aktualnie używanych w komunikacji z Maszyną eventów:

a) zwrotnice

  • "<nazwazwr>+", "<nazwazwr>-" - przestawienie do położenia "+", "-"; wykonanie eventu jest traktowane jako kontrola wysterowania, z określonym opóźnieniem przyjmowana jest kontrola położenia końcowego,
  • "<nazwa>:forced+", "<nazwa>:forced-" - event wykonywany w scenerii gdy zwrotnica zostanie rozpruta i przestawiona przez tabor do położenia "+", "-",

b) wykolejnice

  • "<nazwawk>o", "<nazwawk>z" - otwarcie, zamknięcie wykolejnicy, analogicznie jak przestawienie zwrotnicy,

c) sygnalizatory (w tym TOP)

  • "<nazwasygn>_<sygnal>" - wyświetlenie sygnału; wykonanie eventu jest traktowane jako kontrola wysterowania; w miejscu <sygnal> pojawia się nazwa sygnału zapisana małymi literami, lub "wyg" - wygaszenie TOP/semafora sbl (sygnalizator ciemny), dla wyświetlenia Sz używane jest oznaczenie "sz1", dla wskaźników W24 - "w24" i "w24off",

d) przejazdy

  • "<nazwaprzej>_zamykaj", "<nazwaprzej>_otwieraj" - rozpoczęcie zamykania/otwierania; wykonanie eventu jest traktowane jako kontrola wysterowania, natomiast stan zamknięcia/otwarcia przyjmowany jest z pewnym opóźnieniem (za właściwą sekwencję sterowania sygnalizatorami drogowymi, dzwonem i rogatkami odpowiada już sam .inc),
  • "<nazwaprzej>_wj1", "<nazwaprzej>_wj2", "<nazwaprzej>_zw" - w przypadku przejazdu zamykanego czujnikami: wjazd na czujnik zamykający od strony 1, wjazd na czujnik zamykający od strony 2, zjazd ze strefy przejazdu (realizowane jako eventy torów, przy czym "_zw" uruchamiany jest warunkowo po cyklicznym sprawdzaniu stanu toru przez oddzielny plik .inc),

e) odcinki izolowane

  • używany jest oddzielny rodzaj komunikatów, bez wykorzystania eventów.

Zawartość załącznika:

  • SCS.exe - plik programu, jest to nieznacznie zmodyfikowana wersja 2017.01.07 znana użytkownikom TD2 (poprawione zostały funkcje komunikacji z Maszyną; należy wybrać tryb WM_COPYDATA; z uwagi na rozwojowy charakter powiązania z Maszyną wersję tą traktować należy jako roboczą, a nie stabilną),
  • EdytorSCS.exe - edytor pulpitów,
  • dokumentacja/ - dokumentacja użytkownika (ta sama co na forum TD2),
  • scenery/*.inc - nakładki i zmienione wersje plików .inc przystosowane do sterowania z zewnątrz, oryginalne pliki nie są zmieniane/nadpisywane,
  • scenery/anp_test.scn - prosta sceneria przystosowana do sterowania przez SCS-1, zawiera cztery małe posterunki ruchu, jeden przejazd włączany czujnikami, jeden przejazd uzależniony w przebiegach, dwa szlaki jednoodstępowe z ruchem na zasadzie utwierdzania przebiegów oraz jeden szlak z czterostawną, dwukierunkową sbl (uwaga: dla włączenia komunikacji WM_COPYDATA konieczne jest ustawienie multiplayer 1 w eu07.ini),
  • anp_test.scs - plik pulpitu dla powyższej scenerii (możliwe jest również uruchomienie programu w trybie testowym, bez Maszyny/TD2, z zajętościami zadawanymi ręcznie),
  • anp_test.anp - plan przebiegów, po uruchomieniu którego program automatycznie będzie prowadził pociągi z jednego końca scenerii na drugi, realizując krzyżowania w razie potrzeby (po uruchomieniu SCS-1 i następnie Maszyny należy wczytać i uruchomić plan ANP w SCS-1 oraz wprowadzić numery pociągów w SCS-1 - nieparzyste jadą w prawo, parzyste w lewo, zawiera również pewne zautomatyzowane manewry - więcej informacji w komentarzach w pliku).

Działanie niektórych szczegółów dokładniej opisane jest w dokumentacji użytkownika. Powinno ruszyć bez większych problemów, choć nie testowałem tego na standardowych paczkach całościowych - używam własnej, minimalistycznej "dystrybucji" symulatora na potrzeby testów. Proszę o uwagi na temat rozwiązania plików .inc jak i całego programu oraz możliwości jego zastosowania w Maszynie.

778
Na warsztacie / Odp: Odp: Exe - konwersja na C++
« dnia: 11 Stycznia 2017, 10:07:18 »
@HTD, póki co Twoje posty są tyle warte co ten mój. Zwykłe rozważania o tym jak fajnie by było gdyby to i tamto. Ani nie pomożesz @firleju, ani nie przyczynisz się do pchnięcia tego w jakąkolwiek stronę.

779
Dobra wiem!!! że tu nikt nie pisał od stu lat:)
Mom kawała od hanysów dlo goroli:)

Hanys wloz do sklepu i godo- Pani dejcie mi jedna halba!!
Sprzedawczynia na to- Panie a co to jest halba????
Mo pani racja, dejcie dwie!

780
Bocznica / Cockie to debil?
« dnia: 04 Października 2016, 22:02:35 »
Jestem debilem...

Strony: 1 ... 24 25 [26] 27