Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 24
61
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Edytor Scenerii
« dnia: 09 Października 2023, 00:10:53 »
Cześć.

Nagrałem kolejny preview z postępów prac. Tym razem jest zalążek tego, czego nie miało być w pierwszych wersjach - edycja i eksport torów, a właściwie dowolnych node tracków (tory, drogi, rzeki, itp). Sama serializacja była formalnością, bo node track jest w miarę prosty.

W tym miejscu chcę nadmienić, że tory są w Maszynie bardzo fajnie przemyślane. Niby proste, ale zasada ciągłości toru oparta o współrzędne punktów daje bogate możliowości budowania niezależnych obszarów i łączenia między nimi linii. Gdyby EXE obsługiwało jakiś rodzaj streamingu, to można byłoby przejechać Polskę wzdłuż i wszerz :)



Edytor nadal jest w edytorze (jako editor plugin do Godot Editor), jednak docelowo tak nie pozostanie - są pewne ograniczenia i zbyt wiele można zepsuć, ale na prototyp / proof-of-concept póki co wystarcza. W tej chwili najważniejsza jest obsługa wszystkich obiektów występujących w Symulatorze, tak import jak i eksport. Dopiero mając ten "klocek" będę pracował nad docelowym UI edytora.

Ponieważ obawiam się że nadwyrężę zasady forum tymi postami, a chcę co jakiś czas wrzucać informacje o postępach, to założyłem dedykowany serwer na Discord: https://discord.gg/ArkzuXGP

62
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Edytor Scenerii
« dnia: 30 Września 2023, 01:56:08 »
Work in progress. Tak, przez te lata nazbierało się trochę quirków w obsłudze plików inc czy materiałów, i sporo nie mam jeszcze uwzględnionych.
Fine tuning importu trochę potrwa. Mesh terenu merguję. Zieleninę wczytuję - jeszcze jako dziesiątki tys includów każdego krzaka.



Obiecany diagram koncepcyjny:


63
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Edytor Scenerii
« dnia: 26 Września 2023, 23:42:54 »
Nie każdy będzie miał tyle czasu, a proponowanie jedynie narzędzi dla prawdziwych elit i robienia tylko i wyłącznie superrealistycznych tras na najwyższym poziomie w tempie 1km/1000 godzin będzie działać na szkodę symulatora, bo większość ludzi się odbije.
Jak ktoś nie ma czasu, to po co mu symulator? Można pograć w Bobry, podobno fajna gra. ;) I własne plansze też można robić, nie jest to bardzo wymagające. Większość ludzi chyba już się odbiła. I raczej nie przeze mnie, bo przez ostatnie 8 lat się nie wtrącałem. Każdy mógł robić, co tylko chciał i zachwycić innych swoją własną wizją rozwoju.
Jeżeli ogarnięcie edytora będzie zajmowało godzinę-dwie, a nie wiele dni/tygodni, to już samo w sobie może przynieść duże oszczędności czasu na przyszłość. A na pewno użytkownikowi końcowemu będzie się bardziej chciało.

Dlaczego twierdzisz, że to jest złe? Poza oczywiście faktem, że to nie doczekało się światła dziennego.
To nie jest złe, to jest edytor plansz do gry. Nie wymaga od użytkownika żadnej wiedzy o budownictwie kolejowym ani odniesień do rzeczywistości. Po prostu klikasz i po chwili możesz mieć własne Bizonowo. W dalszej kolejności można by dodać losowe wstawianie wskaźników i lokomotywy sterowane strzałkami.
Nie no, nie idźmy w tą stronę. Co bym sobie wyobrażał to liczne kontekstualne podpowiedzi (np. opisy obiektów, gdzie co się stawia, itp.), a co z tym użytkownik zrobi to już jego sprawa. Jakieś ważniejsze/podstawowe wyciągi z zasad projektowania linii kolejowych. Coś a'la http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/ (swoją drogą - bardzo polecam), ale zintegrowane w edytor i częściowo zautomatyzowane (np. kalkulator prędkości na torze o zadanym promieniu).

65
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 30 Sierpnia 2023, 22:36:04 »
MBxd2-304 (bok + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/MBxd2-304.7z

MBxd2-212 (2 boki + 2 czoła skos): https://eu07.pl/userfiles/24765/MBxd2-212.7z

MBxd2-219 (bok + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/MBxd2-219.7z

Bxhpi 00-450024 139-5, A20D-P (bok): https://eu07.pl/userfiles/24765/Bxhpi%2000-450024%20139-5.7z

Bxhpi 00-450024 114-8, A20D-P (bok): https://eu07.pl/userfiles/24765/Bxhpi%2000-450024%20114-8.7z

Bxhpi 00-450024 136-1, A20D-P (bok): https://eu07.pl/userfiles/24765/Bxhpi%2000-450024%20136-1.7z

Bxhpi 00-450024 153-6, A20D-P (bok): https://eu07.pl/userfiles/24765/Bxhpi%2000-450024%20153-6.7z

00-009240 362-5, 3Kw (bok): https://eu07.pl/userfiles/24765/00-009240%20362-5.7z

00-151246 791-9, 4Kw (2 boki + czoło skos): https://eu07.pl/userfiles/24765/00-151246%20791-9.7z

00-340024 751-0, 4Kw (2 boki + 2 czoła skos): https://eu07.pl/userfiles/24765/00-340024%20751-0.7z   &   https://eu07.pl/userfiles/24765/int.7z

8002-7, 4Kw rowerowy (2 boki + czoło + czoło skos): https://eu07.pl/userfiles/24765/8002-7.7z

Ftdxh 00-151247 417-0 (bok + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/Ftdxh%2000-151247%20417-0.7z

Ftddxh 0000 9240 351-8, 72W (2 boki + czoło + czoło skos): https://eu07.pl/userfiles/24765/Ftddxh%200000%209240%20351-8.7z

Pddxh 00-173246 585-9, 95W (2 boki + 2 czoła skos): https://eu07.pl/userfiles/24765/Pddxh%2000-173246%20585-9.7z

Wmd 004, WWM5 (2 boki + czoło + czoło skos): https://eu07.pl/userfiles/24765/Wmd%20004.7z

PWmd 004 (2 boki + czoło + czoło skos): https://eu07.pl/userfiles/24765/PWmd%20004.7z

XH 50 51 9412 214-0 + transporter Tw6 (2 boki + 2 czoła): https://eu07.pl/userfiles/24765/XH%2050%2051%209412%20214-0%20%2B%20transporter.7z

WM10/M 797 (2 boki + 2 czoła): https://eu07.pl/userfiles/24765/WM10M%20797.7z

Rama wózka: https://eu07.pl/userfiles/24765/rama_750.7z

Seria od Toprusa — głównie detale tego, co wyżej + węglarka i letniak bez oznaczeń, w trakcie naprawy.

https://eu07.pl/userfiles/28312/transporter.zip

https://eu07.pl/userfiles/28312/weglarka.zip

https://eu07.pl/userfiles/28312/wmd.zip

https://eu07.pl/userfiles/28312/bxhpi.zip

https://eu07.pl/userfiles/28312/letniaki.zip

https://eu07.pl/userfiles/28312/mbxd2.zip

https://eu07.pl/userfiles/28312/pwmd.zip

66
Poszukuję, chcę zrobić / Odp: Edytor Scenerii
« dnia: 29 Sierpnia 2023, 23:51:35 »
Cześć.

1. Dziękuję Ra za objaśnienia. Nie dyskutuję, bo wszystko zostało napisane. Mój wniosek: nie powstanie drugi Rainsted

2. Podzielam zdanie @jakubg1, że prosty edytor scenerii / całości dałby więcej nowych tras i byłaby to wartość dodana. Mój młody chce się bawić, ale przecież nie Rainstedem. Niższa jakość tras? Bez znaczenia. Nie muszą trafiać do paczki. Zrobi się serwer z addonsami do pobrania, i kto będzie chciał to sobie polata po „gorszych”, ale będzie miał fun. Teraz mamy do wyboru: HQ raz na X lat, albo nic. A to co jest, już zostało oblatane do znudzenia.

3. Pośrednio związane: Dlaczego trzeba dodawać „ścianę lasu” a nie las? Potrzebny jest tylko mesh instancing z lod, a las proceduralnie wygeneruje edytor. Kosztem będzie tylko większy plik scn/inc, chyba że doda się generator do silnika a w scn/inc zadeklaruje tylko obszar, meshe, gęstość i ziarno. Ściana z lasem trąci latami 90-tymi.

4. Edytor musi być crossplatform lub platform independent, także dla devów. Nie musi a nawet nie powinien to być w c++, tylko w języku/-ach wysokiego poziomu. Edytor powinien mieć autosave i/lub commitlog - żadna robota nie może się stracić po crashu.

Z pkt. 1 i 2 wynika, że dodatkowy edytor nie będzie konkurował z Rainstedem, więc nie musi spełniać oczekiwań inżynierów (ci zostaną z Rainstedem). Co za tym idzie można go tworzyć niezależnie i mając na uwadze odbiorcę amatorskiego.


Pozdrawiam,
Marcin

67
Symulator / Odp: Składy realistyczne - zestawienie wpisów
« dnia: 15 Sierpnia 2023, 13:27:36 »
Ex 1313 "Tatry"
Relacja: Warszawa Wschodnia - Kraków Główny.
Data: 2006-03-07
Zestawienie: trainset rozklad start 0 0
node -1 0 EP05-16 dynamic pkp\ep05_v2 ep05-16-hist EP05 0 headdriver 99.WH25 0 enddynamic
node -1 0 a9nouz_1978130-1 dynamic pkp\14xa_v1 a9nouz_1978130-1 140a 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 a9ou_1970003-4 dynamic pkp\11xa_v2 a9ou_1970003-4 112ae_okr 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 wrbd dynamic pkp\11xa_v2 wro_8870122-9 113a_braz 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 b9ouv_2778023-3 dynamic pkp\11xa_v2 b9ouv_2778023-3 111AH_ROW 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 b10ou_2070086-6 dynamic pkp\11xa_v2 b10ou_2070086-6 111ap 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 brdhnu_8478017-7 dynamic pkp\111arow_v1 brdhnu_8478017-7 111AROW_I 0 nobody 0.WH25 0 enddynamic
endtrainset

Na podstawie tego zdjęcia:

68
Symulator / Odp: Składy realistyczne - zestawienie wpisów
« dnia: 15 Sierpnia 2023, 13:15:30 »
EX "Heweliusz" relacji Gdynia-Kraków

Data:2000-07-15

Zestawienie:
trainset rozklad start 0 0
node -1 0 EP05-16 dynamic pkp\ep05_v2 ep05-16-hist EP05 0 headdriver 99.WH25 0 enddynamic
node -1 0 b_2038300-3 dynamic pkp\11xa_v2 b_2038300-3 111Ag 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 bdn_2000138-1 dynamic pkp\11xa_v2 bdn_2000138-1 111ay_preg 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 adu_1970258-4 dynamic pkp\11xa_v2 adu_1970258-4 112a_old 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 wrbd_8870157-4 dynamic pkp\11xa_v2 wrbd_8870157-4 113a_pkppr 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 adu_1908155-0 dynamic pkp\11xa_v2 adu_1908155-0 112ag_2 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 bdnu_2000187-8 dynamic pkp\11xa_v2 bdnu_2000187-8 111an_braz 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 bdu_2078503-3 dynamic pkp\11xa_v2 bdu_2078503-3 111a_old 0 nobody 115.WH25 0 enddynamic
node -1 0 bdn_2000138-1 dynamic pkp\11xa_v2 bdn_2000138-1 111ay_preg 0 nobody 0.WH25 0 enddynamic
endtrainset

Na podstawie tego zdjęcia:

69
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 14 Sierpnia 2023, 10:52:39 »
Dziś załączam paczkę obiecaną z KWB Konin gdzie podczas odwiedzin starałem się zebrać materiały potrzebne do budowy modelu EL2 . Paczka waży 2,1 GB znajdziecie w niej:
- zdjęcia kabiny EL2 ( niektóre foty mogą być nieostre )
- wózek EL2
- pantografy
- detale EL2
- Talboty materiały potrzebne do budowy modelu
https://eu07.pl/userfiles/8682/KWB.rar
Format: NEF

70
Cześć. Jako że jakiś czas temu repozytorium MaSzyny zostało udostępnione do pobierania dla wszystkich mających konto na forum, a w ostatnim czasie otwarty został test dodatków, w którym znajdują się dodatki wymagające plików z repozytorium, zdecydowałem się na napisanie tego poradnika, aby pomóc osobom, które nie są w stanie poradzić z dociąganiem plików samemu.

Zatem zaczynamy.

1. Pobieranie TortoiseSVN
Programów do pobierania treści z repozytorium jest kilka. Dlaczego TortoiseSVN? Używa go najwięcej deweloperów w symulatorze. Ponadto integruje się z Eksploratorem Windows, przez co używanie go jest łatwiejsze niż wpisywanie komend ręcznie. Przyda nam się to później.

Wchodzimy zatem na stronę programu, a konkretnie do zakładki Downloads: https://tortoisesvn.net/downloads.html
Przewijamy w dół i oczom naszym ukażą się takie guziki:


Wybieramy przyciski w górnym rzędzie, w dolnym znajduje się starsza wersja programu. W zależności od architektury/bitażu wybieramy opcję 32-bit, 64-bit lub ARM64. Jeżeli nie wiecie co kliknąć, a macie system Windows 10/11, na 99% prawidłową opcją będzie opcja 64-bit.
Pojawi wam się reklama, należy zamknąć ją krzyżykiem. Po jej zamknięciu zostaniemy przeniesieni na stronę SourceForge (ha tfu!) i po zakończeniu odliczania pobierze nam się plik instalatora.

Instalację możemy przeprowadzić z domyślnymi ustawieniami - nie trzeba nic zaznaczać.
Po zainstalowaniu programu sprawdzamy czy integracja z Eksploratorem Windows działa - wchodzimy na pulpit i klikamy prawym przyciskiem myszy. Powinny pojawić się dodatkowe przyciski, których nie było wcześniej:


Jeżeli takich przycisków nie ma, spróbuj ponownie uruchomić komputer.

2. Pobieranie folderu
Możemy teraz pobrać dowolną część (całość lub jakikolwiek folder wraz z zawartością) z repozytorium MaSzyny. Aby to uczynić, tworzymy sobie i wchodzimy do dowolnego folderu, gdzie ma pojawić się folder, który chcemy pobrać. Kilkamy prawym przyciskiem na puste pole w eksploratorze plików i wybieramy SVN Checkout....
Pojawi nam się takie okienko:


I tak oto:
- W sekcji Repository w pierwszym polu wpisujemy adres do naszego repozytorium. Zaczynać się on zawsze będzie od https://eu07.pl/svn/pctga/. Dalej jest struktura folderów taka, jak w plikach MaSzyny, co widać na załączonym przykładzie. Drugie pole to ścieżka docelowa - zostawiamy tak, jak wpisał nam komputer.
- W sekcji Checkout Depth nic nie ruszamy.
- W sekcji Revision możemy sobie wybrać, czy chcemy najbardziej aktualny zestaw plików (w większości przypadków to właśnie to chcemy zrobić), ewentualnie możemy wpisać numer rewizji w celu pobrania archiwalnych plików. Zalecam zostawić domyślne wartości.

Po wciśnięciu przycisku OK program poprosi nas o login i hasło. Wpisujemy dane z forum.
I to w sumie tyle, program powinien pobrać nam pliki. Po zakończeniu operacji ujrzymy napis Completed! i będziemy mogli zamknąć okno.

3. Aktualizowanie plików
Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na katalog, który pobraliśmy, otrzymujemy cały zestaw akcji, jakie możemy wykonać. Jeżeli już wcześniej pobieraliśmy folder, który został w międzyczasie zaktualizowany (np. poprawione błędy), pliki muszą zostać zaktualizowane do nowego stanu. Robimy to poprzez kliknięcie na taki folder i wybranie z menu operacji SVN Update. Pliki zostaną zaktualizowane automatycznie.

71
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 23.07 problemy.
« dnia: 12 Sierpnia 2023, 01:48:12 »
Nie szukajcie dziury w całym. Pozycja w instalatorze "Pliki wykonywalne i zależności" ściąga odpowiednie exe.

72
Tabor / Odp: Pauza po wyjściu z kabiny
« dnia: 10 Sierpnia 2023, 14:51:07 »
F11 to tryb edytora. F4 to wyjście z kabiny, zmiana kamery.

73
przestarzałą i wybrakowaną wiki, brak jakichkolwiek instrukcji dla nowych programistów i atmosferę jak w obozie, każdy do każdego ma pretensje.

Tak jak Jakub wspomniał, Wiki jest aktualnie najbardziej uporządkowanym i dla niektórych aspektów (choćby chory system obslugi przezroczystości) nawet jedynym źródłem informacji o działaniu symulatora. Od dłuższego czasu czułem, że nie będę mógł ciągnąć w nieskończoność rozwoju maszyny w pewnych aspektach a chciałem zapewnić w miarę ponadczasowe źródło podstawowej wiedzy o strukturze symulatora. O ile można powiedzieć, że dział teoretyczny, przynajmniej w zakresie moich zainteresowań tj. modeli, scenerii i struktury plików jest w zasadzie kompletny, to zabrakło chęci i czasu na stworzenie strony praktycznej tj. poradników dla początkujących.
Myślę że było by to kluczową rzeczą do przyciągnięcia nowych deweloperów. Czasem trzeba na prawdę niewiele - jakiś czas temu napisała do mnie na FB pewna osoba, zadała łącznie kilkanaście pytań a teraz widzę że co parę dni wrzuca nowe modele do testu i są to konkretne, potrzebne i dobre jakościowo assety. To wystarczyło. Trzeba tylko pamiętać, że to wymaga poświęcenia własnego czasu, bez gwarancji że przyniesie to owoce. No cóż, nie każdy się w tym odnajdzie, ale jak nie będziemy probować, to nikt nowy już tu nie przyjdzie tworzyć i nie pomogą żadne reformy administracyjne.

Na temat organizacji części biurokracyjnej i administracyjnej zdania nie mam.

74
Kilka osób narzeka tutaj na wiki, że jest zła. Przecież rok-dwa temu została gruntownie przebudowana i zaktualizowana przez Balaclavę! Co tam jest nie tak? Uważam ją za najlepsze źródło informacji o symulatorze.

75
Pomoc w tworzeniu / Odp: Zapowiedzi Ivony
« dnia: 08 Sierpnia 2023, 16:32:20 »
Można z Amazon Polly wygenerować, tam nie ma ograniczeń licencyjnych.

76
Symulator / Odp: Nie działający kursor myszy w kapinie
« dnia: 06 Sierpnia 2023, 10:01:57 »
Po pierwsze to dopisać w dokumentacji, bo od 3 lat nie ma o tym wzmianki. To znaczy jest, ale zakopane w podstronie.

77
Na warsztacie / Odp: Linia kolejowa nr 351
« dnia: 27 Lipca 2023, 20:00:08 »
Czy ktoś to przejął dalej i dłubie?

78
Aby nie było, że omni olałem i robię co innego. Można by rzec, że modele dla obu wariantów są gotowe. Zostały ewentualne drobne poprawki tekstur i mogę pchnąć na test wreszcie tą paczkę zbiorczą. Statyki myślę pojawią się w dodatku związanym z ogólnie statycznymi modelami pojazdów, wygodniej mi po prostu będzie wrzucić scanie z równolegle tworzonymi manami.

Na dole bonusowo model 15 metrowej OmniLink z myślą o pojazdach firmy "Ramzes Wodnica", które rzeczywiście istnieją, ba jeżdżą liniowo do Ustki, więc nie jest to moja własna wariacja. Nie zamierzam jej kończyć na już "byle była", jedynie uwzględniłem ją w grafice jako ciekawostkę.

Tak więc, pora zakończyć dominację starych jelczy m121m z początków maszyny.

A tak drodzy czytelnicy ewoluował model scani. Zrobienie kilku prostych modeli autobusów z Koszalina jest moim marzeniem i celem, do którego dążę. Po prostu cenię sobie otoczenie.

79
Infrastruktura kolejowa / Odp: Szyny
« dnia: 13 Lipca 2023, 17:54:30 »
Matek oczywiście, że tak, ale pierwotnie znane są z długich obiektów inżynieryjnych z szynami na mostownicach.

80
Pomoc doraźna / Odp: Problem z manewrówkami na L053
« dnia: 12 Lipca 2023, 22:31:14 »
Pochwal się, w jaki sposób. ;)

81
Infrastruktura kolejowa / Odp: Szyny
« dnia: 12 Lipca 2023, 19:18:15 »
To jest "przyrząd wyrównawczy" stosowany m.in. na długich mostach/wiaduktach. Zadanie: takie jak napisał Miłosz.

82
Infrastruktura kolejowa / Odp: Szyny
« dnia: 12 Lipca 2023, 16:24:39 »
Najpewniej styk dylatacyjny. Kompensacja wydłużania i skracania szyn pod wpływem zmian temperatury.

84
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 10 Lipca 2023, 09:19:58 »
ET40-52 dwa boki, jedno czoło (drugie oznaczenia). Jakość  z telefonu.

https://eu07.pl/userfiles/9295/ET40-52.rar

85
Na warsztacie / "MaSzynowy Zakład Komunikacji" - dodatki Koszowego
« dnia: 09 Lipca 2023, 02:28:24 »
WARSZTAT KOSZOWEGO

Wstęp:
Cześć, w tym wątku będę starał się przedstawiać swoje własne projekty nad którymi pracuję w wolnej chwili.
Co prawda nie są to pojazdy szynowe a jedynie drobnostki urozmaicające symkowe szlaki. ;-)
Pragnę z miejsca podziękować pozostałym i aktywnym twórcom, także tym nowym. Wykonujecie kawał świetnej roboty.

Projekty:
Sztandarowym projektem na ten moment jest model dynamiczny i statyczny autobusu miejskiego Scania CN270UB/CN280UB Omnicity (głównie w barwach MZK Koszalin oraz w kilku wariantach z reklamami, bonusowo jedna tekstura Scani z pozostałościami po malaturze PKM Jaworzno). Pojazd ten znajduje się w teście dodatków i czeka na wdrożenie ważnych poprawek.

Na warsztacie ponadto mam dwa inne autobusy: MAN NL222 I DAB 12-1200B, również w barwach z Koszalina.
Najbliżej wydania jest jednak MAN, prawdopodobnie początkowo w formie statycznej. Duńczyk od niedawna jest w trakcie mapowania i zyskuje dopiero blask. Nigdy nie wiadomo, czy tekstura utrzyma swój kształt, czy coś przy okazji zmienię. :-)

Nie wspomniałem także o autobusie Scania CN280UB Citywide. Gdzieś tam leży modelik i czeka na lepsze czasy, co z tego wyjdzie? Czas pokaże...

Na teście dodatków ponadto znajdują się między innymi: słup przystankowy, świeże bilbordy, wagon węglarka CSD/E oraz paczka repaintów do symkowego MANa NL293.

Poniżej zamieszczam zdjęcia kilku modeli, nad którymi pracuję:

86
Forum / Odp: Czat - nie można zapisać tokena
« dnia: 02 Lipca 2023, 09:33:59 »
Nie można zapisać tokena.

Błąd występuje ponownie.

87
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 27 Czerwca 2023, 20:00:56 »
EU160-011 (2 boki + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/EU160-011-r2.7z

SM42-3104 (2 boki + 2 czoła): https://eu07.pl/userfiles/24765/SM42-3104.7z

409Da-011 (2 boki + 2 czoła): https://eu07.pl/userfiles/24765/409Da-011.7z

B10nouz 57 51 20-78 635-6, 141A (bok + kawałek czoła): https://eu07.pl/userfiles/24765/B10nouz%2057%2051%2020-78%20635-6.7z

B10nouz 57 51 20-78 638-0, 141A (bok + kawałek czoła): https://eu07.pl/userfiles/24765/B10nouz%2057%2051%2020-78%20638-0.7z

AB349 51 54 39-41 018-1 (bok + czoło): https://eu07.pl/userfiles/24765/AB349%2051%2054%2039-41%20018-1.7z

88
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 22 Czerwca 2023, 23:18:01 »
EN57 - 038 "Babcia" w malowaniu żółto-niebieskim. Czoło oraz 1 bok.

https://eu07.pl/userfiles/8463/EN57-038%20-%20zdj%20na%20tex.7z

90
Dodatkowo przycisk Start się pokazuje tylko, gdy klikniemy na pojazd który ma ustawionego maszynistę lub pasażera.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 24