Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - matek123

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24
571
Tabor kolejowy / Odp: Zdjęcia taboru na tekstury
« dnia: 16 Stycznia 2019, 15:04:49 »
Wagon rowerowy ex kuszetka 110A.https://eu07.pl/userfiles/11222/priv-arow.7z

573
Bieżące kolejowe / Odp: EW51
« dnia: 12 Stycznia 2019, 22:28:34 »
https://www.stacjamuzeum.pl/pl.zakonczono_prace_konserwacyjno_restauratorskie_przy_ew51_36.html
W Zakładach Naprawczych Taboru Kolejowego w Mińsku Mazowieckim zakończyły się prace konserwatorsko-restauratorskie jedynego zachowanego w Polsce przedwojennego elektrycznego zespołu trakcyjnego E-91 (powojenne oznaczenie EW51-36).[/quote]

574
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.12 - problemy
« dnia: 10 Stycznia 2019, 20:49:19 »
Naprawione. Będzie w nowej paczce.

575
Bocznica / x
« dnia: 08 Stycznia 2019, 12:49:43 »
x

576
Pomoc doraźna / Odp: MaSzyna 18.12 - problemy
« dnia: 06 Stycznia 2019, 10:48:01 »
To są prędkości OpenSpeed=0.38 CloseSpeed=0.19 i musisz dobrać, żeby  droga w Twoim wypadku to DoorMaxShift była pokonana w czasie nagrania.

577
Na warsztacie / Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 01 Stycznia 2019, 09:34:58 »
Nigdzie. To jest informacja dla piszących skrypty. Jakbyś chciał robić ekran z rozkładem do czegoś.

578
Jeśli masz możliwość, skorzystaj z 2018.

579
Uruchamiasz je przez skrypt o nazwie main?

580
Inspiro, seria 81  w świątecznych okleinach.

581
Poradniki / [TEX] Tworzenie normalmap
« dnia: 23 Listopada 2018, 09:45:14 »
Reflection a nie normal, bo normal nikt z was nie chce robić. ;)
Normalmapa w gimpie:
1. Instalujemy plugin do generowania normalmap.
2. Określamy najbardziej wystające miejsce i najbardziej wklęsłe, które chcemy uwypuklić. Szacujemy jego wysokość. Maksymalna wysokość to będzie 100% białego, głębokość 100% czarnego.
3. Tworzymy obraz 50% szarego. Na podkładkę dajemy teksturę diffuse. Malujemy mapę wysokości. Wszystkie elementy do uwypuklenia malujemy jaśniejszymi odcieniami szarości, zależnie jak mają wystawać. Tu warto namalować żaluzje, ramy okien, nr wozu itp. ciemniejszym malujemy elementy wklęsłe. Szczeliny klapek rewizyjnych itp. Skośne żaluzje mają mieć gradient piłokształtny.
4. Pluginem konwertujemy mapę wysokości z odcieni szarości na mapę normalnych RG.

Teraz reflectionmapa:
1. Tworzymy obraz w skali szarości, cały biały.
2. Malujemy elementy mające odbijać. 100% czarnego na lusterka, szarości dla szyb warto spróbkować z jakichś siódemek czy wagonów, gdzie jest dobry efekt. Trzeba pamiętać, że odbicie jest mnożone przez RGB diffuse, więc na czarnym nie będzie widoczne. Lusterka powinny mieć białe diffuse, szyby też jasne. Można dać jeszcze na lakier lekkie, jak świeży i na listwy.
3. Ustawiamy ten obrazek jako kanał alfa normalmapy. Na oko powinien powstać przezroczysty obraz z różnymi gradientami niebieskiego na elementach błyszczących.

Tworzymy plik materiału, definiując mu shader normalmap. Jako mapę diffuse podajemy skórkę, jako mapę normal podajemy to co zrobiliśmy.

Grafika z instrukcją jak to namalować.
http://www.opengl-tutorial.org/assets/images/tuto-13-normal-mapping/normalMapMiniTut.jpg

582
406A  wagon restauracyjny w malowaniu EN Jak Kiepura.

583
Znalezione w innych działach.

Wrzucam co nieco ode mnie. W jednej paczce masz To kształtową trójstawną a w drugiej To dwustawną.
http://eu07.pl/userfiles/3948/foto-To-3s.rar
http://eu07.pl/userfiles/3948/foto-To.rar
Dorzucam od siebie fotki tarczy zaporowej z Sierpca. http://eu07.pl/userfiles/227/foto-Tz.rar

584
Na warsztacie / Odp: Projekt ST44 - Warsztat Piotr-a93
« dnia: 06 Listopada 2018, 16:58:57 »
No wypadki się zdarzają... Trzeba zrobić odpowiednio odbicie lustrzane względem osi i będzie dobrze.

585
Przydałyby się foty niebiesko białej ED74 w malowaniu PKP IC. Idą na modernizację.

586
Pomoc w tworzeniu / Odp: Prom w MaSzynie.
« dnia: 30 Października 2018, 23:24:00 »
Wątek do niczego nie prowadzi. Na chwilę obecną nie da się. Zamykam.

590
Bieżące kolejowe / Odp: Wypadek Smętowo - 30.08.2017
« dnia: 12 Października 2018, 22:38:25 »
Zamykam wątek, bo robi się niezły oftopic.

591
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 11 Października 2018, 19:12:32 »
To samo w wagonami PCC Rail Szczakowa.

592
Bocznica / Odp: e583
« dnia: 08 Października 2018, 15:56:53 »
Powinieneś mieć takie coś. Jak nie masz, to znaczy, że masz starą paczkę całościową i trzeba pobrać nową. Z opisu wynika, że próbujesz coś wstawić, co nie ma kabiny.

593
Na warsztacie / Odp: Porządki w PKP/EAOS_v1
« dnia: 29 Września 2018, 22:42:41 »
Przydałyby się zdjęcia na tekstury prywaciarzy takich jak PCC Rail, PTKIGK ewentualnie dawne malowanie CTL. Likwidując te tekstury będziemy mieli lukę i nie będzie czego podpiąć do 3E PCC, albo 3E PTKiGK.

594
Składanie w pliku inc nie mnoży plików modeli. Jeżeli miałoby być z poziomu t3d składane, to i tak by musiał powstać osobny model.  Moim zdaniem includy w inc pozwalają na większą swobodę.

596
Symulator / Odp: Zestawienia prawdziwych pociągów w MaSzynie- screeny.
« dnia: 08 Września 2018, 15:53:35 »
Prosiłem o wpisy do scenerii z pliku tymczasowego. Teraz się zrobiła zwykła galeria screenów. Jak się nie zmieni, to wątek do zamknięcia i scalenia.

598
Forum / Odp: Nowa piosenka społeczności MaSzyny.
« dnia: 12 Sierpnia 2018, 11:35:57 »
Widzę, że się nudzi. Polecam ten wątek :) https://eu07.pl/forum/index.php/topic,19382.0.html Temat zamykam.

Przypominam. Blender i Gimp są darmowymi programami. :)

599
Pomoc w tworzeniu / Odp: Ortofotomapa w 3DS Max
« dnia: 31 Lipca 2018, 16:07:49 »
Ja zrobiłem tak. Duże kafelki na mapę 1000x1000m. Zrobiłem grupę 100 plane100x100m. Zgrupowałem te małe i po współrzędnych kopiowałem taką grupę o 1000m w górę i w prawo. Współrzędne wklepuj z klawiatury. później poszczególne kafelki rozgrupowywałem, układałem, ale najgorsze to położenie ładnie torów, żeby odpowiadały mapie i nie było krzywo położonych.

600
Pomoc w tworzeniu / Odp: Ortofotomapa w 3DS Max
« dnia: 31 Lipca 2018, 15:11:07 »
Kafelki bardzo ładnie się robi. Kopiuj wklej i leci się przebieg szlaku.

Strony: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 24